Tuesday, May 2, 2017

May

Hej!
W ostatnim poście wspomniałam, że maj zapowiada się naprawdę fajnie i dzisiaj zamierzam napisać o co dokładniej chodzi. Jestem właśnie w trakcie mojego ponad tygodniowego wolnego od szkoły z czego bardzo się cieszę bo zawsze fajnie jest mieć od niej trochę odpoczynku i to jest właśnie jeden z powodów, dla którego uważam, że maj będzie jednym z lepszych miesięcy. Właśnie! Jeśli są tu jacyś maturzyści to życzę wam powodzenia i trzymam za was kciuki!
Kolejnym powodem jest wyjazd do Belgii a dokładniej Brukseli, który jest spowodowany koncertami, na które tam jadę. Będę tam od 21 do 29 maja czyli trochę ponad tydzień. No i teraz przyszedł czas na najlepszy punkt tego miesiąca czyli koncert Shawna Mendesa, o którym wspominałam wam już kiedy kupiłam bilety i nie wierzę, że było to aż 8 miesięcy temu, tak szybko to zleciało. Na koncert idę 27 maja, czyli zostało już tylko 25 dni. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem podekscytowana, Shawn jest moim największym idolem, podziwiam go za to co robi i jest w tym naprawdę niesamowity. Natomiast już następnego dnia czyli 28 maja idę na koncert Ariany Grande, który odbędzie się w Antwerpii czyli jakoś 60 km od Brukseli z czego też bardzo się cieszę. No i to by było na tyle jeśli chodzi o to co wydarzy się w maju i już nie mogę się doczekać. A wy idziecie na jakiś koncert w najbliższym czasie? A może gdzieś wyjeżdżacie? Dajcie znać w komentarzu!
Dodatkowo jeśli chcecie możecie dodać mnie na snapchacie - julczi58 , na którym będę pokazywała trochę mojego wyjazdu!
MINI KONKURS!
Wystarczy podać w komentarzu cenę tych 3 rzeczy a ja wybiorę 3 blogi, które trafią do zakładki "przegląd waszych blogów"
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK

Polecane blogi:
3. http://cuupping.blogspot.com/

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

32 comments:

  1. WOW, piękna jak zawsze ♥ :)
    PS. Zazdroszczę tych wyjazdów na koncerty - z pewnością będziesz się doskonale bawić!

    ReplyDelete
  2. te spodnie są swietne. bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. Udanego koncertu :) Ja niestety w tym roku nigdzie nie jadę :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę tak bogatego w wyjazdy miesiąca! Udanych koncertów!
    Świetnie wyglądasz :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  5. Koncert Shawna <3 ZAZDROSZCZĘ
    po klikane
    22.49
    23.40
    10,66
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  6. Shawn jest supi ;), świetnie wyglądasz w bluzach.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super spodnie! :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja raczej nie planuje żadnego wyjazdu... Świetnie wygladasz:*
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę takiego wyjazdu, ja właściwie nigdy nie byłam na takim dużym koncercie, zawsze tylko takich festiwalowych :)

    1. $22.49
    2. $23.40
    3. $9.80

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna ta bluza, a w połączeniu z tymi spodniami - sztos! :)
    Mój maj pracowity..Od jutra matury :O
    Dziękuję za polecenie, po raz kolejny standardowo poklikane!
    Bluza - 22,49$
    Pasek - 9,80$
    Spodnie - 23,40$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajnie, ze masz teraz tyle wolnego ;) Ja również życzę wszystkim maturzystom powodzenia:) No i faktycznie maj zapowiada się dla Ciebie naprawdę fajnie, mam nadzieję, że Ci się poukłada tak jak chcesz :*

    Poklikałam,
    ceny: 22,49 $, 9,80 $, 23,40 $
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  12. Cudowna jak zawsze ! <3
    bluza - 22,49
    spodnie - 23,40
    pasek - 9,80

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zazdroszczę wyjazdu i koncertu! Widać, że będziesz miała naprawdę ciekawy maj :D świetnie wyglądasz! Bardzo fajne spodnie :D
    Poklikałam w linki ale nie chce mi sie cen wypisywać :*
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  14. Super stylizacja i śliczne kolorki. Spodnie mają bardzo ciekawe zdobienie, wszystko na plus! 💟

    www.fattiechips.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ślicznie jak zawsze!

    https://www.strong-power.pl/

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się ta stylizacja!
    Ceny:
    1. $22,49
    2. &23,40
    3. $9,80

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  17. Ale Ci zazdroszczę koncertu Shawna, baw się dobrze! Super zdjęcia :)
    1. $22.49 2. $23.40 3. $9.80
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Pamiętam, jak pisałaś o biletach! Baw się dobrze!
    Stylizacja, jak zawsze w moim guście, mam nawet taki sam pasek! :))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  19. Wow, maj zapowiada się dla Ciebie naprawdę super! :o
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  20. Wow zazdroszczę :) U mnie maj też jest całkiem w porządku, ale opiera się raczej na ważnych datach/rocznicach.
    Były urodziny mojego chłopaka, za chwile będą mamy potem moje imieniny i kolejna rocznica z moim chłopakiem :)

    Czekam na relacje z koncertów :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę wyjazdu na koncert Ari :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jeju, ale ci zazdroszczę koncertu Shawna. Sama miałam być 3 maja na jego koncercie w Berlinie, do którego mam niecałe 2 godziny drogi, niestety z powodu matury musiałam odpuścić.. Mam nadzieję, że na następnej trasie uda mi się, w końcu pojechać na jego koncert i usłyszeć jego cudowny wokal na żywo. Baw się dobrze! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piękne są te spodnie :) Poklikałam
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. super jeansy :)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡