Monday, May 15, 2017

April & May Favorites 2017

Nawet nie pamiętam kiedy ostatnio pojawił się u mnie post z ulubieńcami, dlatego dzisiaj właśnie z takim postem do was przychodzę. Macie tutaj zbiór rzeczy (i nie tylko), które ostatnimi czasy były/są moimi ulubieńcami. Na pierwszy ogień idą kosmetyki, nie jest ich dużo ale uważam, że są warte polecenia.

L'oreal Volume Million Lashes So Couture 
Ten tusz mam szczerze mówiąc od niedawna jednak już go polubiłam. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to maskara, której szukałam. Ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy, na czym mi zależało bo bardzo nie lubię kiedy tusz skleja lub pozostawia grudki na rzęsach. Poprzednio miałam zielony z tej serii i również był moim ulubieńcem. Myślę, że jak na razie zostanę przy tuszach z tej serii na dłużej.

Catrice, Liquid Camouflage High Coverage Concealer
Jest to mój ulubiony płynny korektor, jego krycie jak dla mnie jest naprawdę dobre, jest trwały, nie podkreśla suchych skórek, u mnie także fajnie sprawdza się na worki pod oczami, może nie kompletnie je zakrywa jednak lepiej z nim niż bez niego. Kolejnym plusem jest to, że jest tani. Odcień, którego używam to 010 Porcellain, jestem blada i sprawdza się świetnie, ostatnio zauważyłam, że doszedł nowy odcień 005, który wpada bardziej w żółte tony a 010 w różowe.

Wibo, Spicy Lip Gloss
Ostatnim już kosmetycznym ulubieńcem jest błyszczyk z wibo, który nadaje ustom piękny połysk i jego drobinki błyszczą się na różne kolory. Kiedyś wybierałam tylko i wyłącznie matowe pomadki, ale ostatnio najczęściej używam właśnie tego błyszczyka. Na opakowaniu pisze, że jest to formuła powiększająca usta, jednak ja nic takiego nie zauważyłam.
Zestaw NeoNail- Hybrydy
Moim zdecydowanym ulubieńcem jest zestaw do hybryd od NeoNail. Wcześniej szczerze nie lubiłam malować paznokci, nigdy mi to nie wychodziło i zawsze się przy tym denerwowałam, nie lubiłam czekać na ich wyschnięcie. Teraz na szczęście już nie mam takiego problemu, mimo, że takie malowanie paznokci może i zajmuje więcej czasu to zdecydowanie wolę hybrydy. Teraz zresztą malowanie paznokci sprawia mi więcej radości, sama nie wiem dlaczego haha, dodatkowo wychodzi mi to dużo lepiej.

Jogurt z owocami
Przyszedł czas na jedzenie! Jogurty z owocami takimi jak truskawki, maliny, borówki czy nektarynki są moimi ulubionymi. Ostatnio jem je na okrągło. Czekałam na ten czas w roku kiedy w końcu będzie dużo tego typu owoców. Uważam, że taki jogurt jest zdrowszy od innych owocowych jogurtów, bo w tym przypadku na prawdę wiemy co się tam znajduje. Początkowo nie lubiłam jogurtów naturalnych jednak z czasem się do nich przekonałam i zaczęły mi smakować.

Seriale
No to teraz czas na seriale. Jeśli widzieliście post dotyczący seriali, który dodałam jakiś czas temu to na pewno wiecie, że kocham je oglądać. Od tamtego czasu moja lista wzrosła do 24, a dzisiaj przedstawię wam te, które ostatnio są moimi ulubieńcami. Każdy z nich na prawdę polecam! Jeśli jeszcze o którymś z nich nie słyszeliście to skopiuję wam ich opisy.

Pretty Little Liars
- serial opowiadający historię czterech dziewczyn – Arii, Spencer, Hanny oraz Emily – których przyjaźń skończyła się po zaginięciu "królowej" ich paczki – Alison. Rok później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się "-A". Osoba ta grozi, że zdradzi wszystkie ich sekrety, a nawet te, o których wiedzieć mogła tylko Alison.

Riverdale
W małym mrocznym miasteczku Riverdale doszło do śmierci bogatego nastolatka- Jasona Blossom. Serial opowiada o grupie nastolatków uczących się w tej samej szkole, którzy chcą dowiedzieć się kto stoi za zabójstwem Jasona. Niektórzy z nich skrywają swoje sekrety.

The 100
Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po 97 latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię setka nieletnich przestępców w celu sprawdzenia czy ziemia jest zdatna do życia. Po lądowaniu na Ziemi, młodzi ludzie rozpoczynają kolonizację planety, która wbrew pierwotnym założeniom nie tylko nadaje się do życia, lecz jest także zamieszkana przez innych ludzi spoza Arki

Black Mirror
Serial opowiada o historiach społeczno-obyczajowych osadzonych w różnej perspektywie czasowej. Nie są to jednak sprawy nierealne, mogą dotyczyć wszystkich. Każdy odcinek serialu to odbicie cywilizacji oraz zapowiedź konsekwencji, które mogą doprowadzić do jej upadku, jeśli nic się nie zmieni. W serialu zostaje poruszony między innymi problem przekraczania barier obyczajowych w imię sztuki, zgubnego wpływu nowych technologii na życie osobiste, czy podporządkowania życia regułom telewizji i portali społecznościowych, gdzie nic już nie jest prawdziwe.
Muzyka


Aplikacje
Zbliżając się ku końcowi ostatnimi ulubieńcami są aplikacje takie jak wszystkim znany Instagram i aplikacja, o której dowiedziałam się dość nie dawno- TVShow Time. O instagramie nie ma co dużo pisać, ostatnio bardzo polubiłam go przeglądać i dodawać tam zdjęcia mimo, że niestety często tego nie robię to zamierzam to zmienić. Natomiast jeśli oglądacie seriale to chciałabym wam polecić tę drugą aplikacje, dzięki, której możemy zaznaczać ile już z danego serialu obejrzeliśmy co bardzo ułatwia sprawę w zapamiętaniu, na którym odcinku skończyliśmy oglądać. Dodatkowo po zaznaczeniu danego odcinka jako obejrzany możemy zaznaczyć jak nam się podobał, i która postać według nas była najlepsza. 

Mogłabym was prosić o jedno kliknięcie niżej? Będę bardzo wdzięczna!:
 Deep Red Dress

Co było/jest waszym ulubieńcem w ostatnim czasie?
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

37 comments:

  1. Uwielbiam maskary z L'oreal!:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo chciałabym ten korektor z Catrise, wiele osób go uwielbia i poleca :) Jogurty z owocami wyglądają niezwykle smakowicie.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  3. Moja ulubione maskara, której nie zmieniam od dwóch lat <3 Seriale też wszystkie ogladam/obejrzałam :) Świetni ulubieńcy !

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    ReplyDelete
  5. wow! te jedzonko jest mega apetyczne :) i ten tusz volume milion lashes jest moim ulubionym :)

    ReplyDelete
  6. Już kilka razy zastanawiałam się nad tym korektorem i jeszcze go nie kupiłam. Będę koniecznie musiałą się na niego skusić ;D A jedzeni... wygląda przepysznie! Narobiłaś mi smaka

    ReplyDelete
  7. neonail to zdecydowanie moja ulubiona firma, co do seriali to również lubię pll i riverdale ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja znalazłam swój korektor idealny całkiem niedawno, a jeśli chodzi o seriale to polecam SKAM - ponad 3 sezony zobaczyłam w 2 dni, mimo, że na co dzień nie oglądam seriali :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obejrzałam już i jestem na bieżąco! :D

      Delete
  9. Kusisz bardzo tym błyszczykiem z wibo 😍
    Riverdale jest super, a na The 100 się zbieram ale póki co ciągle jakieś inne seriale mi wpadają po drodze ;p
    Przy okazji seriali - zapraszam do mnie na 'wrażenia' po 13 Reasons Why

    https://yozizira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Chce sie skusić na jakis zestaw hybryd i rozpatrze Twoja propozycje:)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  11. Instagrama uwielbiam, ale o tej drugiej apce pierwsze słysze :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam wszystkie seriale oprócz black mirror, którego nie widziałam, super ulubieńcy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. aaaa! narobiłaś mi ochoty na truskawki :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  15. Widać, że bardzo przyłożyłaś się do posta. Wszystkie zdjęcia i grafiki podobają mi się. Uwielbiam jogurt z owocami. W wakacje bardzo często tak wygląda moje śniadanie. W roku szkolnym zazwyczaj nie mam nawet na nie czasu. Pretty little liars mam już prawie za sobą. Jestem na bieżąco z każdym odcinkiem ostatniego sezonu. Aktualnie czekam na 2 sezon riverdale. Jak dla mnie oba seriale są godne polecenia.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetny jest ten korektor z catrice ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam ten tusz <3 Korektor z catrice właśnie sobie zamówiłam ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  18. Jestem bardzo ciekawa tego korektora z Catrice ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Kocham ten korektor! Chyba wypróbuję też ten tusz do rzęs, bo szukam maskary która przedłuży nieco moje krótkie rzęski :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  20. Aaaa Pretty Little Liars to mój ulubieniec życia haha. Bardzo cieszę się, że znowu pojawiają się nowe odcinki, czekałam na to tyle miesięcy, że ojejku!
    Czaiłam się na ten korektor od Catrice, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej firmy:((

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  21. Również polecam korektor z catrice, jest naprawdę świetny. Co do owoców to jedną z wielu zalet lata są właśnie świeże, pyszne owoce które uwielbiam i jem na okrągło!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Muszę kupić ten korektor w odcieniu 005, bo ten 010 jest dla mnie zbyt różowy :/
    Też uwielbiam jogurty z owocami <3

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  23. Aaaa Riverdale! <3 I jeszcze te piosenki to zdecydowanie moi faworyci.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. muszę wypróbować tą mascarę :) też uwielbiam jogurty z owocami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam ten tusz i korektor, to moi zdecydowani ulubieńcy! Shawn i Harry zachwycili mnie swoimi piosenkami a Riverdale (finał - ogień!!!), Pretty Little Liars i The 100 to moje ukochane seriale! Polecić ci mogę jeszcze Famous in Love!

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Obejrzalam juz wszystkie odcinki 😊

    ReplyDelete
  27. O rany jak ślicznie wyglądają te jogurty z owocami! ;)
    Pozdrawiamy, nasz blog
    ***KLIK***

    ReplyDelete
  28. Cudowni ulubieńcy! Co więcej, skusiłaś mnie na zestaw hybryd od "NeoNail" - zaś już wcześniej się nad nim zastanawiałam :)

    ReplyDelete
  29. Ciekawi ulubieńcy! :)

    http://klaudencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Większość ulubieńców znam i bardzo lubię<3
    A ten jegurt z owocami wygląda przepysznie!!
    wiki (klik)

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam ten tusz i korektor! Twoja lista seriali przyda mi się na wakacje :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡