Sunday, April 2, 2017

Sunset

Dawno nie dodawałam zdjęć zrobionych przeze mnie, dlatego dzisiaj przygotowałam dla was zdjęcia, na których jest moja siostra a także kilka zachodu słońca. Muszę wam powiedzieć, że kocham zachody słońca, szczególnie na plaży gdzie jest wtedy najpiękniejszy widok. Można się wyciszyć i obserwować jak słońce chowa się za linią jeziora. Ostatnie dni były ciepłe i słoneczne, dzięki czemu w końcu mogłam wyjść na rower. Wczoraj razem z siostrami zrobiłyśmy sobie wycieczkę rowerową i mimo, że piach nie ułatwiał nam jazdy i miejscami musiałyśmy przejść pieszo to przejażdżkę uważam za bardzo udaną. Więc jak tylko widzicie za oknem ładną pogodę, wychodźcie na dwór na rower, rolki, cokolwiek, korzystajcie!
Okulary- Romwe | Sweter- Romwe(klikniesz?) | Spodnie- Cropp | Buty- Pimkie | Strój kąpielowy- Rosewholesale(klikniesz?)

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

28 comments:

  1. Też uwielbiam takie zachody słońca :) Super zdjęcia

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo podobają mi się okulary :d świetne są! Zachody słońca są cudowne, czekam aż pojade nad morze i będę mogła je podziwiać ;D

    ReplyDelete
  3. Piekna masz siostrę ! Zachody sa przepiękne 💖
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. W pierwszej chwili myślałam, że to ty. Piękne zdjęcia! Te zachodu słońca skradły moje serce :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    ReplyDelete
  5. kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie myślałam, że to ty ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia ;*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Zachody słońca na plaży są najpiękniejsze! Świetne zdjęcia :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Na początku myślałam że to Ty, a nie Twoja siostra haha, jakie podobne! :o
    Ale zdjęcia śliczne, kocham zachody słońca <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja również kocham patrzeć na zachody słońca, zdjęcia są świetne! Jesteś strasznie podobne z siostrą :)
    http://by-koni.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pieknie wyglądasz! Kocham zachody słońca *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zdjeciach jest moja siostra, nie ja :)

      Delete
  11. Jakie fajne zdjęcia tego zachodu! Ja też uwielbiam <3
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. ślicznie jest Ci w tych okularach ;)

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjecia ! Też uwielbiam zachody słońca <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zachody słońca mają w sobie coś magicznego. Jesteście z siostrą mega podobne!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Muszę kupić sobie takie okulary!! <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Wow, ale piękne zdjęcia!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  17. Siostra bardzo podobna do Ciebie! :)
    Uwielbiam zachody slonca! Niby kazdy taki sam, ale jednak inny :) Cudnie!

    ReplyDelete
  18. Ooo jakie piękne włosy 😍
    Zdjęcia o zachodzie słońca mają świetny klimacik 😃

    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ostatnio pogoda bardzo dopisuje, więc trzeba korzystać. Cudne zdjęcia. :)

    WWW.KAIAKAILI.PL

    ReplyDelete
  20. Przecudowne zdjęcia zachodu ♥ Uwielbiam takie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. kocham zachody słońca a zwłaszcza nad morzem <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡