Tuesday, April 25, 2017

Some new things

Hejka!
Ostatnio pogoda nie zachwyca ale w następnym tygodniu ma się poprawić i dodatkowo będę miała wtedy wolne z powodu matur także już nie mogę się doczekać. Maj zapowiada się na prawdę fajnie ale o co dokładniej chodzi napiszę prawdopodobnie w następnym poście. Poza tym nic ciekawego się u mnie ostatnio nie wydarzyło. A co tam u was? Opowiadajcie!
Dzisiejszy post to taki trochę miszmasz, są to rzeczy, które jakiś czas temu do mnie przyszły. Z wszystkiego oprócz stroi kąpielowych (z których jeden okazał się za mały a drugi za duży) jestem zadowolona. Będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki. A tymczasem to już tyle ode mnie i do zobaczenia w przyszłym poście, buziaki!
Bluza- SammyDress(klikniesz?) | Bluzka z gorsetem- SheIn(klikniesz?) | Bluzka- SheIn | Ozdoby na paznokcie- 1, 2 | Gąbeczki- SammyDress | Pędzle- SammyDress | Strój kąpielowy- Zaful | Stój kąpielowy- Gamiss | Choker- Zaful | Portfel- Gamiss | Folia holograficzna- Gamiss |


MINI KONKURS!
Wystarczy w komentarzu podać cenę tych rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK 
A ja w następnym poście polecę 3 blogi!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

28 comments:

  1. Bardzo fajne stylizacje, uwielbiam czarne jeansy :)

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio miałam wolne z powodu testów gimnazjalnych, a teraz czekam na majówkę!
    Śliczne te stroje kąpielowe ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. pędzelki wydają się być super ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super rzeczy! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Już nie mogę doczekać się tych wolnych dni. Bardzo ładne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super rzeczy, świetnie wyglądasz! zazdroszczę wolnego!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Poklikane, te rzeczy są super! :)
    19,49$
    21,00$
    13,14$

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne stroje kąpielowe <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz ;* super rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. Śliczną masz tę bluzę! :)
    Taka mała uwaga: postaraj się, aby linkując strony były odsyłane do nowej karty. Bardzo ciężko się klika, gdy ciągle muszę wracać na bloga :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwację. :)

    ReplyDelete
  11. Ładne rzeczy wybrałaś :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale świetne rzeczy!! Poklikalam! :)
    19,49$
    21,00$
    $13,14
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Portfel wygląda rewelacyjnie. Gdybym nie miała nowego to pewnie bym się skusiła ;)

    ReplyDelete
  14. kostiumy kapielowe boskie! ogolem swietne rzeczy, kocham te gąbeczki! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Szkoda, że ze strojami kąpielowymi jest niewypał bo są śliczne :(

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  16. cudna bluza
    po klikane
    21.00
    19.49
    13.14
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  17. Stylizacja z gorsetem jest świetna!:)

    ReplyDelete
  18. Ciuchy ekstra, szczególnie body mi się podobają. Poklikane :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡