Tuesday, April 18, 2017

Recenzja produktów z BornPretty i innych

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktów z Born Pretty i lakierów hybrydowych z strony Rosegal i SammyDress . Jeśli chodzi o stronę Born Pretty to tam przeważnie zamawiałam biżuterię i zawsze byłam zadowolona tym razem jednak chciałam wypróbować stamtąd czegoś nowego i padło na produkty do paznokci. Wybrałam folię holograficzną oraz trzy pyłki takie jak: efekt holo, efekt chrome i efekt transparent chameleon. Folii jeszcze nie przetestowałam dlatego o niej napiszę kiedy indziej a teraz przejdźmy do pyłków. Zaczynając od efektu holo, jestem w nim zakochana! Bałam się, że będzie to kompletny nie wypał, jednak miło się zaskoczyłam i muszę powiedzieć, że z tego pyłku jestem najbardziej zadowolona. Natomiast o efekcie chrome nie mogę już tego powiedzieć, niestety nie daje on żadnego efektu, jedynie delikatną różową poświatę. Ostatni już pyłek tak jak pierwszy jest bardzo fajny i robi efekt taki jaki powinien. Ogólnie z zamówienia oprócz tego jednego pyłku jestem zadowolona.
Teraz przejdę do lakierów hybrydowych.
Na pierwszy ogień idą lakiery z firmy Bling i z nich jestem najbardziej zadowolona. Spisują się naprawdę dobrze i niczego im nie brakuje. Mają nieco mniejsze krycie niż lakiery z neonail, jednak przy drugiej warstwie tak samo jak i przy neonail wszystko ładnie zakrywają. Jedynie przy malowaniu białym muszę nakładać trzy warstwy bo przy dwóch są jeszcze prześwity. Kolory jakie posiadam z tej firmy to: biały, czarny, różowy, brokatowy złoty, brokatowy niebieski i burgundowy. Moja ocena: 8/10
Kolejne lakiery są z firmy Focallure i z nich także jestem zadowolona, dobrze kryją, nie mam się do czego przyczepić. Ich jeszcze nie miałam na paznokciach także nie wiem jak z trwałością ale myślę, że trzymałyby się tyle ile te wyżej. Kolory jakie posiadam to: CO2, C11, C12. Moja ocena: 7/10
No i ostatni już lakier jest z firmy LQN i jest ze strony banggood. Miał on dawać metaliczny efekt, jednak niestety tak nie jest. Wydaję mi się, że nie jest on nawet lakierem hybrydowym, mimo, że tak piszę na opakowaniu. Pod lampą lakier zaczął pękać. Ogólnie mówiąc niestety okazał się totalnym bublem. Moja ocena 1/10.

Polecane blogi:

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

27 comments:

  1. Śliczne kolorki! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG

    ReplyDelete
  2. Mam kilka lakierów bling. Lubię je! ;)

    ReplyDelete
  3. Super pyłki, fajnie, że wszystko pokazałaś na wzorniku ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jak na razie nie miałam okazji jeszcze przetestować tych produktów.

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    ReplyDelete
  5. piękne kolorki, aż chcę się pomalować paznokcie!

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jedyne co miałam to lakiery z Bps i też średnio jeśli chodzi o ich jakość ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam ten sklep, co prawda lakierów nie miałam, ale pędzle i inne gadżety są super! :)
    A te pyłki przecudowne.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne kolory i pyłki :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawe kolroki :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szkoda, że trafiły Ci się dwa niewypały, ale fajnie, że reszta się sprawdziła :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Nie używam lakierów hybrydowych ale te prezentują się naprawdę dobrze! <3
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  12. Jakie świetne lakiery, przy najbliższym zamówieniu na pewno coś wybiorę :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Sporo tego :D
    Wybrałaś bardzo ładne kolorki, szkoda tylko, że niektóre lakiery nie spełniły Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Lovely collection. I loved all the shades.
    **My Blog**
    http://newbagonline.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jestem tu pierwszy raz i zamierzam zostać na dłużej! Bardzo ładny blog :)

    Pozdrawiam cieplutko

    Factory thoughts KLIK

    ReplyDelete
  16. Ja zawsze bałam się zamawiac kosmetykow przez internet, ale po Twojej ocenie chyba kiedys sie skusze - super, że az tak się nie zawiodłaś! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kiedyś myślałam nad zakupem tych lakierów Bling ale jakoś miałam obawy. Teraz na pewno wypróbuje :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  18. Jeju te kolorki to magia! świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  19. Aaa <3 Jakie śliczne kolorki :)
    Pyłek pierwszy od lewej skradł moje serduszko :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  20. Świetne są te kolory między złotym, a "bordowym" <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wow, przyznam szczerze, że nie spodziewałabym się zbyt dobrej jakości po lakierach z chińskich stronek a jednak z tego co widzę są one naprawdę dobrej jakości, szkoda tylko, że jeden z pyłków jest niewypałem. Kolory są przepiękne i może sama jakieś niedługo zamówię :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  22. świetny blog, na pewno będę tu częściej
    zapraszam także do mnie http://jullla21.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡