Sunday, April 9, 2017

All you have to do is try

"Nie bądź jednym z tych, którzy obawiając się niepowodzenia, niczego nie próbują." - Thomas Metron

Prawda jest taka, że jeżeli nie spróbujesz to się nie dowiesz. Życie polega na wzlotach i upadkach i tego nie unikniemy. Boimy się próbować bo może się to spotkać z porażką. Jednak gdybyśmy nie próbowali, cały czas stalibyśmy w miejscu, a nie o to w życiu chodzi. Jeśli chcemy coś osiągnąć należy się przygotować na to, że po drodze można napotkać jakieś niepowodzenia, lecz one nie są powodem, dla którego powinieneś zrezygnować. Jeśli mam być szczera to niestety jestem osobą, która często się poddaje, nie chce próbować bo myśli, że to bezsensu i jak zwykle skończy się to porażką. Jednak ostatnio zmieniłam swój sposób myślenia i wzięłam się do roboty zamiast siedzieć i narzekać. Teraz patrząc w lustro widzę jedynie postępy a nie to czego nie zrobiłam. Nawet nie wiecie jak długo zbieram się do ćwiczeń i jak wiele razy zaczynałam i zaraz kończyłam bo nie widziałam w tym sensu. Jeśli jednak chcemy coś zmienić musimy działać i się nie poddawać. Nic nie daje takiej motywacji jak efekty. Próbowałam wiele razy i wiele razy kończyło się to niepowodzeniem, jednak tym razem tak nie będzie i dzięki temu, że to tutaj napisałam wiem, że nie mogę się poddać. Dlatego jeśli chcecie coś zrobić, zróbcie to, próbujcie! Bo tylko tak możecie się dostać tam gdzie chcecie być. Porażki nie powinny nas zniechęcać tak jak to głównie robią a motywować. Akurat w tym poście przywowałam temat ćwiczeń jednak nie tylko o to chodzi, jest dużo rzeczy, które chcemy zrobić a boimy się spróbować. Gdyby ludzie nie próbowali nigdy nie byliby tam gdzie są teraz. Nie bójcie się próbować!
Bluzka- SheIn(klikniesz?) | Spódniczka- Dresslily(klikniesz?) | Kabaretki- Gatta | Buty- Foot locker | Zegarek- Troll
MINI KONKURS!
Wystarczy w komentarzu podać cenę tych 3 rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK
A ja wybiorę 4 blogi, które polecę w następnym poście!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

52 comments:

  1. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się koszulka <3
    I masz rację, jak czegoś nie spróbujemy, to nie dowiemy się co i jak.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się koszulka <3
    I masz rację, jak czegoś nie spróbujemy, to nie dowiemy się co i jak.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bluzka cudna. Ile masz wzrostu? Bo spódnica sprawia wrażenie mega krótkiej :D

    ReplyDelete
  5. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, święte słowa! U mnie również bywało podobnie, bardzo często się poddawałam, ale przeszedł czas kiedy postanowiłam wszystko zmienić!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja również czasami, a nawet zawsze zbyt dużo myślę nad tym, że stoję na straconej pozycji, czegoś nie potrafię, albo coś mi się nie uda. I pewnie gdyby nie to dziś byłabym o wiele dalej niż jestem, dlatego uważam, że znalazły próbować :) Świetna koszulka!

    ReplyDelete
  8. piękne zdjęcia! Jak zawsze poklikałam :)

    https://www.strong-power.pl/

    ReplyDelete
  9. porażki powinny motywować a nie demotywować, co niestety w naszym społeczesństwie jest nagminne...
    Swietne zdjęcia! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    ReplyDelete
  10. Mega motywujący post! Powodzenia z ćwiczeniami! Po pierwszym zdjęciu myślałam, że przefarbowałaś włosy, ale na szczęście to tylko światło haha

    MÓJ BLOG :)[KLIK]

    ReplyDelete
  11. Odwaga to jak dla mnie jedna z ważniejszych cech w życiu; nieważne czy się uda czy nie, ważne że nie baliśmy się spróbować! :)
    Porażkami nie należy się przejmować, a wyciągać z nich wnioski. Świetny post i piękna stylizacja, poklikałam w linki.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piękny tshirt! ❤
    Ceny z linków: 1. 12$, 2. 16.68$, 3. 8.99$ :)


    Pozdrawiam! irrytacja.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Sama nie wiem jak to jest ze mną. Próbować, próbuję. Jednak nie zawsze mi się udaje i nie zawsze w tym trwam. Dobrze, że ty się nie poddajesz. US$12.00 US$16.68 US$8.99
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com/2017/04/damn-mistake.html

    ReplyDelete
  14. Jejku, jak cudownie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też się nie poddałam i się opłaciło ;), cudna stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zawsze chciałam te samą spódniczkę tylko szarą lub pudrowo-różową !

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Niektóre upadki nauczyły mnie bardzo dużo i teraz myślę o nich pozytywnie:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  19. Przepiękna spódniczka :)
    Cudownie <3

    ReplyDelete
  20. Motywujący post! Sama prawda :) Mam nadzieję, że nie poddasz się i tak jak sobie obiecałaś wytrwasz w tym do końca :) Na pewno Ci się uda, wierzę w to :)
    Sama miesiąc temu z moim chłopakiem postanowiliśmy wrócić z Anglii do Polski. Wszyscy mówią, że pchamy się na głęboką wodę, ale jeśli nie spróbujemy, to potem będziemy żałować. Skoro umieliśmy opuścić ojczysty kraj, to chyba będzie łatwiej do niego wrócić- tak myślimy :) Wierzymy w to, że nam się uda, choć wiemy, że życie w Polsce nie jest kolorowe i będzie na pewno wiele upadków, ale to tylko po to, aby potem wspiąć się wyżej :) Polska jest naszym miejscem na Ziemi :)
    POWODZENIA KOCHANA! :*

    Pozdrawiam, Podkowaa

    ReplyDelete
  21. WOW, kochana wyglądasz czadowo! Stylizacja w pełni do Ciebie pasuje ❣

    ReplyDelete
  22. Super, że w końcu się zmobilizowałaś. Pamiętaj, że robisz to dla siebie. ;) Trzymam za ciebie kciuki ;*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mądre słowa. Ja od tego roku postanowiłam właśnie mniej się poddawać. Często to wcześniej robiłam.
    na-wrotkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Klimat zdjęć fantastyczny, a spódniczka przepiękna! <3


    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Stylizacja jest w moim stylu, więc TAK! JEST FANTASTYCZNA! Wszystko mi się w niej podoba, a kabaretek zazdroszczę (szukam i nie znajduję, no nie wiem). Ale stylizacja... mega :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Fajnie to napisałaś, warto próbować i próbować, dzięki temu możemy wiele osiągnąć! Świetna bluzka :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  27. Ja właśnie jestem w trakcie "metamorfozy" i pracuję nad sobą. Bardzo przydatny, motywujący post :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Miałam ostatnio taki okres w swoim życiu, że lęk wywoływało u mnie dodawanie postów na blogu. Nie wchodziłam na niego przez miesiąc i to była jedna z największych głupot - zawalanie swoich marzeń tylko dlatego, że boję się opinii innych. Tyle osób we mnie wierzy, że grzechem byłoby odstawić pasję.
    Pozdrawiam serdecznie, bluzka skradła moje serce! ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. mimo upadku trzeba dążyć do celu ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia!! <3
    1. 12$
    2. 16.68$
    3. 8.99$

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Porażki bardzo dużo uczą i dzięki nim wiemy, jakich błędów już nie popełniać. Ładna bluzka :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. Kliknęłam, jesteś cudowna! :) :*
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    ReplyDelete
  33. zdecydowanie zakochalam sie w tej bluzeczce! i jasne, ze moge poklikac w linki ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bluzka jest cudowna! A na taką, tylko że szarą spódniczkę, poluję już dłuższy czas. :)
    Obserwuję.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. świetna stylizacja <3
    Masz dużo racji ;* nie wolno się poddawać tylko zacisnąć zęby i iść dalej :3

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo mądre! Jednak jednocześnie bardzo trudne, aby przeprogramować tak swój umysł... Powodzenia w świczeniach i wszystkich innych celach! Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia!
    Naprawde bardzo mądrze napisane! Masz racje. Nie powinniśmy sie poddawac z powodow porazek bo to one nas najwiecej ucza💪

    Obserwuje i zapraszam do siebie

    veerr-online.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zgadzam się, lepiej spróbować, niż żałować potem, że się czegoś nie zrobiło, śliczne zdjęcia!
    1. $12.00 2. $16.68 3. $8.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  40. Genialny post! Z ćwiczeniami miałam podobnie. :D
    Piękne zdjęcia.

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡