Wednesday, March 8, 2017

You can't turn back time

Mimo, że jest już trochę późno to na początku: Wszystkiego Najlepszego kobietki! Mam nadzieję, że miło spędziliście ten dzień!
Dla sprostowania tytuł posta nie ma związku z dzisiejszym postem, jednak ma on związek z tym co się ostatnio u mnie działo. Podczas mojej nieobecności (sprawy rodzinne) przyszło do mnie kilka paczek, więc dzisiaj znowu mam dla was post z nowościami z Romwe, Rosegal, Rosewholesale i Dresslily. Tym razem każda rzecz, która do mnie przyszła jest na prawdę dobra jakościowo i z wszystkiego jestem zadowolona, przy okazji będę wdzięczna za kliknięcie w linki.
Przechodząc dalej, chciałabym trochę tu zmienić, bardziej się przyłożyć, jednak nie bardzo wiem jak to zrobić. Nad tym muszę jeszcze pomyśleć i mam nadzieję, ze coś z tego wyjdzie. Siedzę już przed laptopem przez dłuższy czas i słowa kompletnie nie chcą mi się kleić, dlatego dzisiaj to tyle i mam nadzieję, że w następnym poście napiszę coś bardziej pożytecznego. Buziaki!

| Bluzka- Romwe(klikniesz?) | Bluza- Rosegal(klikniesz?) | Dół od stroju kąpielowego- Rosewholesale(klikniesz?) | Strój jednoczęściowy- Dresslily(klikniesz?) | Sweter- Romwe(klikniesz?) |  | Rzęsy- Rosegal |  Lakier nr 15- Dresslily | Lakier nr 23- Rosegal | Pędzle- Rosegal
Mini konkurs!
Wystarczy podać w komentarzy cenę tych rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK 
A ja w następnym poście polecę 5 wybranych blogów!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

39 comments:

  1. Świetne nowości! Pędzle z chińskich stron to moje ulubieńce ♥

    1.US$8.99 2.$7.69 3.$18.66 4. (tu była cała strona)

    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Przepięknie wyglądasz:) Tesknilam za Toba <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Najbardziej urzekła mnie bluzka z koronką - jest mega!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  4. Najbardziej urzekła mnie bluzka z koronką - jest mega!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  5. Przyznaj się skąd te pędzle z ostatniego zdjęcia, proszę!

    www.monarea94.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tosave, tutaj masz link http://www.tosave.com/p/75pcs-Pro-Face-Foundation-Kabuki-Brush-Blusher-Face-Powder-Eye-Shadow-Sets-78960.html :*

      Delete
  6. Pędzle wyglądają świetnie! :)

    1. $8.99
    2. $7.69
    3. $18.66
    4. $6.66

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się ta biała bluza :) Powrotu weny do pisania życzę :*

    Pozdrawiam, Podkowaa :)

    ReplyDelete
  8. Świetne rzeczy! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękna koszulka, uwielbiam bieliźniane rzeczy. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Świetne rzeczy :D
    Wszystkiego dobrego z okazji dnia Kobiet <3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz ;) super rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  12. o matko ten strój!! body dorwałaś cudowne :) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  13. o jeny jakie cudne te ostatnie pędzelki <3
    po klikane
    $8.99
    $7.69
    $18.66
    $6.66
    ps. jeżeli masz czas to moze i u mnie klikniesz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  14. Rzeczy wyglądają świetnie! ;) Ciekawa jestem tych rzęsek.
    Mój blog

    ReplyDelete
  15. Prześliczne zdjęcia, pędzle genialne, już od dawna takich szukam dla przyjaciółki!
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super rzeczy! Mega te pędzle! Poklikane :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz superaśnie!! ^^

    Będzie mi baaardzo miło, jeśli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    ReplyDelete
  19. Jakie fajne rzeczy do ciebie przyszły. Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale świetne rzeczy! <3 Zamówiłam dobie takiego atłasowego chokera i czekam właśnie jak przyjdzie :D
    Top - 8,99$
    Dół stroju - 7,69$
    Strój cały - 18,66$
    Pędzle - 6,37
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Pięknie wyglądasz ♥ Same cudowne rzeczy :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  22. jejku świetny strój kąpielowy!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wszystko w moim guście, ale najbardziej wpadł mi w oko ten musztardowy sweterek!
    Fajnie, że wszystko jest dobre jakościowo, bo z tych stronek to nigdy nie wiadomo co się trafi!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  24. Lubię takie rzeczy z chińskich sklepów :)
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny wpis,bardzo podoba mi się bomberka :)

    ReplyDelete
  26. te pędzle mają cudowne kolorki !! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo podoba mi się bluza i pędzelki :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  28. Napiszesz coś więcej o lakierach? Chciałabym wiedzieć, jak się sprawdzają.
    Życzę aktywnego powrotu do blogowania! :)
    1. $8.99
    2. $7.69
    3. $18.66
    4. $6.66

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, na pewno za jakiś czas pojawi się post o tych lakierach!

      Delete
  29. Super post,bardzo ładne stylizacje, ciuchy! 1.$8.99 2.$7.69 3.$18.66 4.$6.66
    Pozdrawiam
    http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  30. Super post,bardzo ładne stylizacje, ciuchy! 1.$8.99 2.$7.69 3.$18.66 4.$6.66
    Pozdrawiam
    http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  31. Bluza jest przepiękna *-*

    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡