Wednesday, March 15, 2017

Orange sweatshirt | Seriale, seriale, seriale...

Siedząc przed laptopem myślałam o czym napisać i wpadło mi do głowy jedno słowo "seriale", niby nic takiego, jednak chciałabym bardziej rozwinąć ten temat. Szczerze mówiąc mogę śmiało powiedzieć, że oglądanie seriali (przeważnie zagranicznych, polskich nie oglądam, no chyba, że trafię na Pierwszą miłość w telewizji, haha) stało się takim moim małym hobby, wiem, że dla niektórych może się to wydawać dziwne lub, że jest to marnowanie czasu, jednak nie dla mnie. Do tej pory obejrzałam 16 seriali, nie wiem czy to dużo czy mało, zresztą nie o to chodzi. Właściwie najważniejszą rzeczą, której się nauczyłam a raczej poduczyłam oglądając seriale jest angielski i szczerze wam powiem, że mam wrażenie, że podczas ich oglądania nauczyłam się więcej niż w szkole, na prawdę, a przynajmniej poduczyłam się tego, czego w szkole przeważnie nie uczą, bynajmniej nie u mnie. Z czego bardzo się cieszę. Poza tym oglądanie seriali jest dla mnie oderwaniem od rzeczywistości i miłym spędzaniem czasu. No oczywiście nie zawsze, lubię też czasami wyjść poza dom, haha. Przechodząc dalej, niżej podam wam seriale jakie oglądam/łam, i napiszę które z nich polecam najbardziej. No to chyba tyle z tego co chciałam napisać, zresztą i tak tekst już jest nieco długi i przepraszam, za użycie tyle razy słowa "serial" ale nie wiedziałam czym innym go zastąpić a nie chciałam pisać tasiemiec bo nie lubię tego określenia. Do następnego postu, buziaki!
Jest tu ktoś kto tak samo jak ja lubi seriale? Jeśli tak to jaki jest wasz ulubiony?
Bluza- Zaful(klikniesz?) | Pasek- Zaful | Choker- Zaful | Buty- Deezee

1. The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, The 100, The Walking Dead, Riverdale - te polecam najbardziej!
2. Teen WolfThe OriginalsStranger ThingsAmerican Horror Story - również bardzo polecam!
3. Orange Is The New BlackSKAMGossip Girl
4. ShadowhuntersBlack Mirror
5. Scream QueensGame Of Thrones
Jeśli szukacie jakiegoś serialu do obejrzenia to mam nadzieję, że któryś z tych co podałam wam się spodoba!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

42 comments:

  1. Genialna stylizacja! Uwielbiam pomarańcz, a gorsety moim zdaniem idealnie prezentują się do tego typu luźnych bluz 💓

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ostatnio obejrzałam ostatni odcinek Pamiętników Wampirów i ubolewam nad tym faktem, że to już koniec :(
    Ale na szczęście już niedługo powrót słodkich kłamstewek już nie mogę się doczekać
    A polecam ci też serial tajemniczy krąg naprawdę fajny krótki serial <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam seriale. Dla mnie najlepszy to - American Horror Story, sztos według mnie. Świetny look kochana! :)
    https://ariicoco.blogspot.com/2017/03/pineapple-outfit.html

    ReplyDelete
  4. Ciekawe połaczenie, a jeśli chodzi o seriale to sporo ich oglądam kilka nawet które wymieniłaś. Ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad Riverdale, ale jakoś tak nie mogę się przełamać. Ale skoro polecasz to chętnie go zobaczę . Ja od siebie polecam SKAM najlepszy serial !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja obejrzałam SKAM i się zakochałam, a jeśli chodzi o polskie seriale to tylko 19+ :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Z podanych przez ciebie seriali oglądałam tylko "Scream Queens" - lubię takie połączenie komedii z horrorem :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Ja jakoś nigdy nie mam czasu na oglądanie seriali :(
    Nie zaczynam bo boje się, że za bardzo się wciągnę i zawalę obowiązki :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlaczego usunęłaś mój komentarz? Twoja stylizacja moim zdaniem wygląda bardzo źle i ten pas cie pogrubia. Równie dobrze mogłabyś szpilki do dresów założyć. Pas tutaj nie pasuje. Nigdzie nie zostałaś obrażona XD

      Delete
  9. Seriale to dobre lekarstwo na doła. :) Ja uwielbiam "Przyjaciół", co prawda lecą już tylko powtórki... Ale co z tego i tak kocham ten serial. Całe szczęście, że serialne nie tuczą bo byłabym już małą okrąglą kulką. No może tuczą chipsy co jej jem jak oglądam, ale who cares...
    Zapraszam na http://konceptualnik.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  10. Ja niestety nie mam czasu na seriale, ale w wakacje planuję to nadrobić!! Super zdjęcia :)
    Też zamówiłam tą bluzę, właśnie na nią czekam :) Wyglądasz w niej świetnie!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Widzę The Walking Dead i American Horror Story, więc polecam także Misfits! :))

    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  12. Nie oglądam seriali :/. Super chocker i kolor bluzy ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. PLL i Scream Queens - najlepsze co może być!:)
    uwielbiam!

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja niestety nie mam czasu na seriale :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Z seriali, które oglądam to "Lucifer" i "The Flash". :)
    a kolor bluzy zajebi*ty! <3

    http://olarzepecka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładni wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. Ja w sumie od niedawna przekonałam się do oglądania zagranicznych seriali i teraz to uwielbiam. Trochę z podanych przez Ciebie tytułów oglądałam, a reszta przede mną. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za oglądaniem seriali, ale obejrzałam Skam i się w nim zakochałam, i od tamtej pory seriale to nieodłączna część mojego życia :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  19. Z pierwszej listy nie oglądam tylko TVD, reszta to moje życie haha <3 super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Dziękuje za polecenie mojego bloga <3
    Ja oglądam z seriali jedynie wojenne typu; Czas Honoru, Wojenne dziewczyny..No i standardowo M jak miłość i rodzinkę.pl haha. Może to dziwne, ale zagranicznych nie oglądam..Brak czasu.
    Świetna stylizacja, na początku myślałam że to kombinezon! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. chyba tylko ja nie ogladam seriali :D zbyt czasochlonne

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądasz! Pierwsza myśl na tą stylizację - orange is the new black :D
    Seriale dla mnie tak samo nie są marnowaniem czasu, jak niestety wiele osób twierdzi. Ja oglądam ich jak na razie dwa razy więcej od Ciebie, a co lepsze lista pozycji do obejrzenia jest ogromna i wciąż rośnie! Umiejętność posługiwania się językiem angielskim niesamowicie mi wzrosła, także to jest jeden z najlepszych sposobów na naukę :) Z seriali, których nie widziałaś to mogę serdecznie polecić How to get away with murder i Sense8. Zdecydowanie należą one do moich ulubieńców! No i nie mogę się nadal pogodzić z końcem TVD, mam wielki sentyment.

    pozdrawiam,
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale muszę koniecznie to zmienić ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  24. Jak zobaczylam zdjecie od razu przyszlo mi na mysl "Orange is new black" haha :)
    Ja równiez mocno polecam Supernatural i Lucyfera ! :)


    Mój kanal-klik!
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  25. Jakoś stylizacja mi się nie podoba :/ taka sobie, widziałam u ciebie na blogu lepsze. A co do seriali zaczęłam oglądać PLL ale za mało mam czasu na oglądanie :)
    Mimo to zdjęcia ładne ale stylizacja taka sobie :(
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika
    OFFICIAL instagram of Weronika

    ReplyDelete
  26. Niestety bardzo rzadko oglądam seriale. Zazwyczaj nie mam na to czasu. Bardzo lubię obejrzeć coś w jakieś dłuższe wolne :)
    Świetnie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. Ja też od czasu do czasu oglądam seriale, to dobry sposób na zrelaksowanie się!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. Ja wlaśnie oglądam Pierwszą Miłość hehe ale że o 18 rac zej nigdy nie ma mnie w domu, to na ipli oglądam :)
    teraz mam dużo czaso, więc może i skuszę się na ktoryś podany przez Ciebie :)

    Świetnie wyglądasz :)
    te pasy widzę z powrotem wracają do mody :)

    16,43$, 12,99$, 2,83$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    ReplyDelete
  29. Super post śliczna stylizacja pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  30. Piękna stylizacja 😍

    U mnie nowy post!
    Zapraszam: http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetny blog! 😍❤️

    https://olalax.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  32. These are so beautiful! They look like they'll last you a good amount of time too! x They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    ReplyDelete
  33. Ostatnio wciągnął mnie "Riverdale" - genialny serial :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡