Sunday, February 19, 2017

Nowości z tosave

Ostatnio przyszła do mnie paczka z tosave , zamówiłam tam pędzle, paletkę cieni i bluzę. Najbardziej zadowolona jestem z paletki, która na pewno stanie się moim ulubieńcem bo ma piękne kolorki i cudowną pigmentacje, czego się w ogóle nie spodziewałam. Pędzle również wydają się dobre jakościowo ale to okaże się po kilku użyciach, poza tym sam ich wygląd bardzo mi się podoba. Niestety totalnym niewypałem okazała się bluza, która ma okropny materiał, ale czego można było się spodziewać. Nie zawsze uda się trafić na coś dobrego. Podsumowując, mimo bluzy, która okazała się niewypałem jestem zadowolona z zamówienia i szczerze mogę polecić wam tę paletkę czy też pędzle. Wychodząc już poza temat, dajcie znać w komentarzu jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blogu w najbliższym czasie. Do następnego, buziaki!
Bluza- tosave | Paletka- tosave | Pędzle- tosave

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

45 comments:

  1. Swietne zamówienie !! Kusi mnie ta paletka i pedzle :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Swietna bluzka! A paletka ma bardzo fajne kolory ;)

    ReplyDelete
  3. Swietna bluzka! A paletka ma bardzo fajne kolory ;)

    ReplyDelete
  4. fajny look

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    ReplyDelete
  5. Pędzelki wyglądają uroczo. Myślę, że chciałabym zobaczyć tutaj jakieś posty motywujące do pozytywnego myślenia ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  6. Paletka wygląda mega! <3
    Pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja trafiłam od nich na bluzkę beznadziejnej jakości... ale twoja bluza wydaje się być super.

    ReplyDelete
  8. Równeiz ostatnio dostałam od nich paczkę. Rzeczy są super :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale super sa te pedzle! "Jednorozce istnieja!" :D :P Piekny masz makijaz,idealnie do Ciebie pasuje. Pozdrawiam! PS Kocham rozowe cienie!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale świetne pędzle i ta paletka matko, bluza też wymiata!
    Ja właśnie czekam na pierwszą paczkę z tego sklepu, ciekawe jak się sprawdzą rzeczy..Szkoda jednak że nie widziałam wcześniej Twojej notki to zamówiłabym tą paletkę haha :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Przepiękne kolory ma ta paletka! Pędzle wyglądają bardzo sztucznie, aleeeee są mega urocze :3 Jeśli Ci się nie sprawdzą, to zawsze możesz wykorzystać je jako detale do zdjęć :)

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. piękny makijaż. Zakochałam się w nim <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  13. Paletka świetna, a pędzle przeurocze :) Piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  14. Bluza chociaż ładnie wygląda. Paletka widzę, że mistrzostwo!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękna paletka i pędzle. Szkoda, że bluzka to niewypał ;)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękna paletka i pędzle. Szkoda, że bluzka to niewypał ;)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. hehehehe śmieszne oko

    ReplyDelete
  18. Ta paletka jest naprawde super ;) co do bluzy to szukam takiej z dziurami tylko szkoda ze material ci sie nie podoba bo jest mega :) a pędzelki sa przeslodkie! 🖒

    Zaobserwowałam.👋
    Wpadnij zobaczyc nowy post o kabaretkach :) jesli ci sie spodoba blog zaobserwuj :)
    http://puuudi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękny makijaż oka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jakie słodkie pędzelki! :) Paletka ma bardzo ładne kolory.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nie miałam tej paletki ale widzę, że świetne odcienie! Jesteś pięknie pomalowana :D
    strasznie podobają mi się te pędzle :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  22. Cudowny makijaż, pięknie jest Ci w takim kolorze :)

    ReplyDelete
  23. Widać, że paletka ma świetną pigmentację, a pędzelki są urocze! :)

    ReplyDelete
  24. Super paleta, do twarzy Ci z tym różowy cieniem :)

    Ankuuls - KLIK!

    ReplyDelete
  25. Boże jakie boskie pędzle!! Chcę je. <3

    mój blog :)

    ReplyDelete
  26. Fajne zamówienie ! Jeżeli to ta bluza to nie wydaje się taka zła :) Za to pędzle wyglądają obłędnie

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik

    ReplyDelete
  27. Jakie fajne pędzle <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Paletka i pędzle świetne
    http://anggiex3.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  29. Faktycznie paletka ma cudne kolory!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pędzle faktycznie prezentują się ciekawie. Paletka również ma bardzo ładne kolory.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bluza wygląda bardzo fajnie, szkoda, że przez materiał jest niewypałem :( Za to te pędzelki są urocze!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  32. cudowny makijaz! i te pedzle <3 no po prostu miazga ;3

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    ReplyDelete
  33. aaa te pędzelki :) myślałam nad zamówieniem ich - skoro polecasz, chyba się faktycznie zdecyduje! // skydancing.pl

    ReplyDelete
  34. Wow, faktycznie cienie mają wspaniałe kolory. Jestem pod ogromnym wrażeniem! :) Bardzo podoba mi się również Twój makijaż.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
  35. Cudny makijaż!

    http://heavyecho.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Szkoda, że bluza to niewypał, śliczny makijaż!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  37. super <3
    https://emilkiblog.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡