Saturday, February 4, 2017

Jak zrobić hybrydy - krok po kroku

Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem o paznokciach co możecie wywnioskować już po tytule posta. Ostatnio hybrydy to mój must have. Kiedyś nie lubiłam malować paznokci jednak teraz uwielbiam! Kiedy jeszcze nie robiłam hybryd moje paznokcie były słabe i ciągle się łamały, teraz rosną szybciej, są twardsze i nie łamią się. Mój zestaw startowy dostałam na święta i jest on z Neonail. Na zdjęciu niżej ukazane jest wszystko czego potrzebujemy do wykonania hybryd.
Link do mojego zestawu - Neonail.pl
Przygotowanie paznokci.
Przed nałożeniem hybryd należy odsunąć lub wyciąć skórki. Ja je odsuwam i używam do tego drewnianych patyczków. Następnie piłujemy paznokcie zgodnie z naszymi preferencjami. Kiedy już uzyskamy kształt, który chcieliśmy delikatnie matowimy płytkę paznokcia za pomocą bloku polerskiego. Później odtłuszczamy płytkę, przecierając ją wacikiem nasączonym cleanerem.
Baza.
Na tak przygotowane paznokcie nakładamy bazę. Należy zrobić to szybko i uważnie, ponieważ baza lubi spływać na skórki. Zalecam nie nabierać jej dużo na pędzelek, najlepiej jak najmniej aby później nie utrudniło nam to dalszej pracy. Kciuka zostawiam na koniec, ponieważ właśnie na nim najbardziej spływa mi baza. Nakładamy jedną cienką warstwę i wkładamy do lampy. Ja mam lampę LED więc wkładam paznokcie na 60s, natomiast w lampie UV czas naświetlania jest dłuższy.
Kolor.
Na utwardzoną bazę nakładamy jedną cienką warstwę koloru. Staramy się nie ubrudzić skórek lakierem, jeśli jednak tak się stanie usuwamy go patyczkiem przed utwardzeniem. Zazwyczaj pierwsza warstwa nie kryje w 100%, dlatego po utwardzeniu pierwszej warstwy należy nałożyć drugą, która powinna sprawić, że kolor będzie jednolity i całkowicie kryjący, wkładamy rękę do lampy na 60s. Kolor: Silver Grey
Zdobienie.
Tym razem postanowiłam na jeden paznokieć nałożyć pyłek. Nakładamy go po utwardzeniu drugiej warstwy, należy robić to ruchem stemplującym za pomocą cienkiego pędzelka, następnie czyścimy pyłek, który dostał się poza paznokieć palcami i na koniec strzepujemy jeszcze pędzlem.
Top.
Całość dopełnia nałożenie topu. Nadaje on połysk i utrwala kolor lakieru. Jeśli ktoś woli matowe paznokcie można też dostać matowy top. Następnie utrwalamy całość w lampie przez 60s.
Skończony manicure hybrydowy ponownie przecieramy wacikiem z płynem odtłuszczającym (cleanerem). Dzięki temu usuwamy lepką warstwę, która znajduje się na wierzchu. Na koniec nakładam oliwkę na skórki i tak o to nasze paznokcie są gotowe! Powinny utrzymać się około 2-3 tygodni. Następnie można je uzupełnić lub zrobić nowe. 
Przyznam szczerze, że moje pierwsze hybrydy totalnie mi nie wyszły, za drugim razem było już lepiej bo wiedziałam co zrobiłam źle, nałożyłam za dużo bazy przez co rozlała mi się po skórkach + robiłam wszystkie paznokcie razem co chyba było najgorszym błędem, dlatego zalecam najpierw zrobić jedną rękę bez kciuka, następnie kciuk i dopiero po skończeniu zacząć robić drugą. Wszystko czego się nauczyłam podczas robienia pierwszych i drugich hybryd zastosowałam do właśnie tych, które możecie zobaczyć dzisiaj i w końcu wyszły mi takie jakie chciałam i muszę przyznać, że jestem z siebie dumna, haha. Dajcie znać co myślicie!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

37 comments:

  1. Ja bym na 100% nie dała rady sama sobie zrobić hybryd nie moja bajka :D Ciekawy post :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  2. Jakie śliczne paznokcie! Zastanawiam się właśnie nad kupnem startera do hybryd, tylko nie wiem jaką firmę wybrać ;/

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne hybrydy, ja robię zestawem z Inndigo, jak na razie jest w miarę okej :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie! Ja chodzę na hybrydę do kosmetyczki. Sama nie mam do tego głowy, a wizyta u kosmetyczki relaksuje mnie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pięknie! Ja chodzę na hybrydę do kosmetyczki. Sama nie mam do tego głowy, a wizyta u kosmetyczki relaksuje mnie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ale piękne pazurki, przypomniałaś mi, ze musze sobie dziś jakies pazurki zrobić ;D

    ReplyDelete
  7. Śliczny kolor paznokci! Ja osobiście od dawna robię sama sobie hybrydy, także cały "poradnik" znam na pamięć ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Coraz więcej osób robi i ja chyba też spróbuję ��
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Szykuję się do zakupu kilku kolorów z tej firmy ;) uważam, że efekt końcowy jest bardzo fajny ;)
    zapraszam ;)  http://magdalaa.blogspot.com/2017/02/ulubiency-112-styczen.html

    ReplyDelete
  10. Ładny kolorek paznokci :) przydatny post ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  11. Świetny i prosty instruktaż, paznokcie są rewelacyjne! :)


    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo lubię Neo Nail, manicure wyszedł pięknie :)

    ReplyDelete
  13. Wow! Wybrałaś naprawdę piękny odcień!
    Twoje paznokcie mają naprawdę bardzo ładny kształt i widać, że bardzo zadbane :)
    Ja maluję jak już to zwykłymi lakierami, bo nie mam ani lampy ani lakierów hybrydowych :)
    A chętnie bym spróbowała, tyle, że mój tata twierdzi, że to zbytek :D
    Śliczne paznokcie, ta firma podobno jest świetna.

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo pomocny post! Masz świetne paznokcie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  15. Robiłam przez około 2 lata hybrydy, miesiąc w miesiąc i prawie w ogóle nie zniszczyły mi paznokci, teraz będę do nich wracać, bo moje życie bez nich nie ma sensu, haha :D jedyny problem to ciężko się później przestawić na swoje zwykłe pazurki. Obserwuję!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. kiedyś robiłam sama paznokcie hybrydowe ale jakoś mi się to znudziło <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  17. Ja z hybrydami pracuję już od ponad pół roku i jestem bardzo zadowolona :) Śliczne paznokcie :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne pazurki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. Ślicznie zrobiłaś te paznokcie!:)
    Zastanawiam się właśnie czy nie kupić sobie takiego zestawu, bo chodzimy z mamą co 3 tygodnie na hybrydy i musimy płacić, a mając taki zestaw sporo zaoszczędzimy;)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  20. Świetne paznokcie! Ja chyba nie miałabym do tego cierpliwości, więc co jakiś czas chodzę na hybrydy do znajomej :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  21. Pomocny post , planuje zakup hybryd ale moje umiejetnosci sa dosyc slabe haah :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  22. Piękne paznokcie :)
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Swietny post! Jak kiedys zachce mi sie robic hybrydy to na pewno tutaj przyjde,haha! Ten kolorek jest naprawde piekny! Idealny na zime! Super post! xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jakie piękne, uwielbiam hybrydy!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja już również dostałam swój zestaw do robienia hybryd na święta i przyznam szczerze zakochałam się od pierwszego pomalowania :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Śliczne! :o
    Też pamiętam, że pierwsze nie wyszły mi najlepiej, ale za każdym razem jest coraz lepiej :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetnie to wszystko opisałaś. Jestem pewna, że tym postem pomożesz nie jednej osobie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy poradnik, może kiedyś się skuszę :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡