Thursday, January 26, 2017

Yellow sweatshirt

Hejka! Jak już pewnie zauważyliście coś się zmieniło, a dokładnie chodzi o nowy design, który został wykonany przez niezastąpioną Patrycję . Już od jakiegoś czasu chciałam tu trochę zmienić i w końcu się to udało. Mam nadzieję, że chociaż trochę wam się podoba. Odchodząc już od tematu, cztery dni temu zaczęły mi się ferie z czego bardzo się cieszę i mimo, że nie mam żadnych planów to przyda mi się te kilka dni wolnego. A wy kiedy macie ferie? Kończycie, macie, zaczynacie czy jeszcze na nie czekacie? Do zobaczenia w następnym poście, buziaki!


(zakładkę uzupełnię na dniach)
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

48 comments:

  1. Wygląd bloga jest świetny! Ja mam w tym samym czasie ferie co Ty, więc musimy mieszkać gdzieś niedaleko siebie :D

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny nowy wygląd! Lubię minimalizm :) Zajrzę do Patrycji :) Pięknie wyglądasz, naprawdę fajna jest ta żółta bluza. Ostatnie zdjęcie poda mi się szczególnie.

    Zapraszam na mój blog!

    ReplyDelete
  3. łał piękne miejsce na zdjecia <#
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  4. Ale fajnie wyglądasz!
    Moje ferie właśnie trwają
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Świetna bluza, co do butów - mam te same, haha :D
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wygląd bloga jest świetny.
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam ;)
    My blog(Click)♥

    ReplyDelete
  7. Ferie zaczynam za dwa tygodnie. Tobie życzę udanych ferii i dużo odpoczynku!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  8. Fajna bluza <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetna bluza! :) pięknie Ci w tym kolorze :)
    obserwuję bloga :)
    pozdrawiam!
    Madziastylee

    ReplyDelete
  10. Świetna jest ta bluza. Bardzo ładne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ale super bluza jej kolor jest świetny!
    Mi się kończą ferie, zazdroszczę Ci mi one szybko zleciały ;/

    http://vviktooria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. fajnie kontrastuje :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie Ci w takim intensywnym kolorze ;)

    ReplyDelete
  14. Super wyglądasz! A wygląd bloga jest świetny, bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja, ostatnio coraz bardziej podobają mi się takie mocne kolory :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. piękny wygląd bloga ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  17. Świetna bluza i super w niej wyglądasz! <3

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna bluza ;)
    Mi się ferie właśnie kończą :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jak nie lubię żółtego, tak tu mi się bardzo podoba!
    Ja jako studentka nie mam ferii :/
    Sesja!
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nie przepadam za żółtym kolorem, ale ta bluza wyjątkowo mi się podoba ^^


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Piękny wygląd bloga! Świetnie wyglądasz w tej bluzie :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Pasuje Ci ten kolor!
    Śliczne stylizacja, poklikałam w linki! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zaczęłam drugi tydzień ferii, a co do stylizacji to ta bluza wygląda świetnie :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja ferie zaczynam dopiero za 2 tygodnie. Świetna stylizacja! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetna bluza!

    / http://niepiszepoalkoholu.pl/

    ReplyDelete
  26. Jak ja uwielbiam żółty kolor :O a do Twojej urody pasuje idealnie ! :*

    ReplyDelete
  27. ładna stylizacja i piękne widoki

    http://skucinska.blog.pl/

    ReplyDelete
  28. Wow, przepiękne zdjęcia! Super wyglądasz :) Ja na szczęście też aktualnie mam ferie i staram się wykorzystać jej w stu procentach :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. uwielbiam takie kolory, bluza przepiękna a zdjęcia jak zwykle-cud <3

    ReplyDelete
  30. żółta bluza rewelacyjnie wygląda w tej scenerii :) jest takim energetycznym elementem, ożywia całość :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  32. Żółty to taki wesoły, promienny kolor. Bardzo fajna bluza.
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/02/lody-swan.html

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia! Ja w tym tygodniu ferie. :D

    Pozdrawiam!
    Annes

    ReplyDelete
  34. To prawda, Patrycja robi bardzo ładne designy. Moje ferie trwają już drugi tydzień.
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bluza super kontrastuje ze śniegiem ;)

    ReplyDelete
  36. Na zimę idealna! :)
    Przełamuje wszystkie szaro-buro-czarne nudności ;)

    ReplyDelete
  37. Świetna bluza, buty też piękne- ostatnio się na nie czaiłam.
    Mi został jeszcze tylko tydzień ferii :(
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie- www.fattiechips.blogspot.com ♥

    P.S. Mam nadzieję, że pupka nie zmarzła hahahahha

    ReplyDelete
  38. Świetna bluza :) dodaje do obserwujących :) wpadnij do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :) pozdrawiam https://alexisstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡