Saturday, January 14, 2017

I'm back

Bomber jacket- SheIn(klikniesz?) | Bluzka- Romwe | Spodnie- pimkie | Buty- Deezee
Na paznokciach lakiery hybrydowe: biały- Rosegal | złoty- Sammydress
Witam was w nowym roku- 2017! Mam nadzieję, że zarówno święta jak i sylwester minął wam super. Chciałabym wam życzyć aby ten rok był dla was jak najlepszy i aby wszystko szło po waszej myśli!
A teraz należy wam się kilka wyjaśnień co do mojej nieobecności. Nie było mnie tu aż 3 tygodnie co chyba jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, zazwyczaj była to przerwa max 2 tygodnie. Między innymi była ona spowodowana brakiem zdjęć, chorobą, brakiem światła po przyjściu ze szkoły, jednak teraz zamierzam to zmienić i tak, tak wiem, pewnie pomyślicie, że znowu to samo. Mówię, że wracam a potem znowu znikam. Rok 2016 był katastrofą jeśli chodzi o moją aktywność na blogu, nad czym bardzo ubolewam. Dlatego w tym roku zamierzam się do tego bardziej przyłożyć bo na prawdę chcę to zmienić. Dodatkowo częściej będą pojawiały się posty związane z makijażem a czasami i z paznokciami. Mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy jeśli chodzi o moje blogowanie.

 Pomadka1- rosegal | pomadka2- bornprettystore | pomadka3- bornprettystore | pomadka4- bornprettystore
Przez moją nieobecność zaniedbałam także współprace, dlatego też będę bardzo wdzięczna za pomoc i poklikanie w kilka linków, dodatkowo niżej znajdziecie mały konkurs, który co jakiś czas pojawia się na moim blogu. Ubrania z kolażu pochodzą se strony romwe .
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK | 6. KLIK

MAŁY KONKURS
W przyszłym poście polecę 4 blogi a 3 trafią do zakładki "promowanie waszych blogów". Wystarczy w komentarzu podać cenę tych 3 rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

74 comments:

  1. Doskonale wiem jak się czujesz, bo jak wracam ze szkoły to już się robi ciemno, a na zdjęcia wcale nie miałam czasu iść, do tego kilka spraw prywatnych mnie przytłoczyło, ale wczoraj wróciłam z nowym postem :) Pięknie wyglądasz, cudowne paznokcie ♥
    CENY:
    $7.99
    $25.99
    w 3 też kliknęłam, ale nie wiem, co podać, bo wyświetla mi się kilka lakierów :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. U mnie też rok 2016 był tragiczny jeśli chodzi o dodawanie postów i teraz też nie jest najlepiej, ale cieszę się, że wróciłaś :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przesliczne zdjęcia <3
    U mnnie na blogu nowy POST! :)

    ReplyDelete
  4. Nie przejmuj się każdy czasem potrzebuje odpocząć ;)
    Mam nadzieję, że ta przerwa dobrze ci zrobiła i teraz wrócisz tutaj z mnóstwem pomysłów.
    Piękne zdjęcia :)

    1. US$7.99
    2. US$25.99
    3. $3.59

    blog-klik

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia wyszły super! Każdy miewa gorszy okres na blogu, a pisać na siłę nigdy nie ma sensu :) Więc nie przejmuj się, weź oddech i na spokojnie do przodu :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. U mnie też 2016 od względem aktywności na blogu był słaaaby :/
    Uwielbiam Twoje zdjęcia! A te pomadki są świetne, poklikałam!

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Trzymam kciuki za twoją regularność! Powodzenia :* Piękne zdjęcia kochana <3
    Buziaczki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia przecudowne, podobnie jak makijaż. Posty związane z makijażem to bardzo dobry pomysł, może się w końcu nauczę! haha
    https://www.instagram.com/annxdf/

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia, bardzo ładny makiajż :)

    ReplyDelete
  10. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  11. ładne kurtki hah :) nigdy nie miałam tych pomadek :/
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    ReplyDelete
  12. Cieszę sie, że wróciłaś :)
    Ładne kurteczki. Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja! Ja również mam zamiar w tym roku być aktywniejsza na blogu. Trzymam za nas obie kciuki! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale ładnie wyglądasz, bardzo Ci pasuje ten makijaż!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Super, że jesteś zq nami <3
    Piękne zdjęcia i oczywiście poklikałam we wzystkie linki.
    1. US$7.99
    2. US$25.99
    3. $3.59

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Witamy spowrotem! Przepięknie wyglądasz , jesteś bardzo fotogeniczna i widać bardzo pozytywna! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    ReplyDelete
  18. Rozumiem powód Twojej nieobecności tu. Sama po przyjściu ze szkoły mam słabe światło i nie mam jak zrobić zdjęć, chyba, że jakimś cudem skończę lekcje wcześniej. Dobrze, że już wróciłaś!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Mam nadzieję, że teraz wszystko pójdzie po Twojej myśli. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w wytrwaniu w postanowieniach ! Oby ten rok okazał się dużo lepszy ;) Ra koszula w kratkę na zdjęciach jest mega ♥
    Ceny :
    1. US$7.99
    2. US$25.99
    3. $3.59

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. fajnie że wróciłaś :)
    śliczne kolorki pomadek <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia! ♥ Bardzo podobają mi się nauszniki :))
    Poklikałam : 1. 7.99$ 2. 25,99$,3.3.59$
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  23. podoba mi się to połączenie :)
    7.99
    25.99
    3.59

    ReplyDelete
  24. Bardzo podoba mi się makijaż Twoich oczu, pasuje do bomberki :))
    Ceny: US$7.99 US$25.99 $3.59

    michalinm.blogspot.com <- zapraszam :)

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! ;)

    Mój blog

    ReplyDelete
  26. Pogodzenie obowiązków szkolnych ze swoimi pasjami jest trudne, ale wykonalne, a więc powodzenia :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. O jaaa, ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :* Życzę miłego powrotu do bloga i obserwuję.

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  28. Cudowne zimowe zdjęcia :) Poklikane :)
    POzdrawiam i obserwuję :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja! Wyglądasz pięknie, no i mam nadzieję, że uda ci się zachować systematyczność bo znam to uczucie kiedy chcemy a nie możemy :/
    1 - US$7.99
    2 - US$25.99
    3 - $3.59
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  30. jedynym słowem- powrót w wielkim stylu ;) stylizacja, jak i sceneria zdjęcia jest wprost przepiękna!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Cieszę się, że wracasz w dobrym stylu! Nie mogę się doczekać postów z paznokciami, bo zastanawiam się nad kupnem zestawu do robienia hybryd. Myślisz, że to dobra inwestycja? Może napiszesz o tym post?
    Poklikałam we wszystkie linki z posta, a poniżej trzy ceny:
    $7.99 $25.99 $3.59

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  32. Czasem tak się dzieje w życiu każdego blogera. Cieszę się na dawkę kolejnych postów :)
    Świetne zdjęcia :) Ceny rzeczy :
    ♥ US$7.99
    ♥ US$25.99
    ♥ $3.59
    Mój Blog

    ReplyDelete
  33. Super kosmetyki, u mnie niestety też były postoje :( ale zawsze wracam ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    ReplyDelete
  34. Ślicznie Ci w takim delikatnym różu! Pięknie wyglądasz :)
    Ta pomadka z kwiatem mnie bardzo ciekawi, może poświęcisz jej jakiegoś posta? :)
    ceny:
    1. $7.99
    2. $25.99
    3. $3.59
    Pozdrawiam :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zakochałam się w Twoich włosach :) Ah no i zapomniałabym - piękne zdjęcia - widać kawał dobrej roboty! xmadebymex.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  36. U mnie to samo; nie ma notki już 1,5 tygodnia, ale najpierw byłam chora, potem jak wracałam ze szkoły było ciemno i nie mam żadnych zdjęć :(
    Świetnie wyglądasz <3
    Poklikałam.
    Top - 7,99$
    Bomberka - 25,99$
    Lakier - 3,59$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczny bomber! Pomadki mają świetne kolory, dobrze trafiłaś. Poklikane :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja na 18stkę dostałam softboxa, dzięki czemu mam super oświetlenie nawet jeśli na dworze jest pochmurno :) Piękne zdjęcia, śnieg to najlepsza sceneria!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik/

    ReplyDelete
  39. Ja w 2016 w ogóle przestałam blogować, więc doskonale cię rozumiem. Zdjęcia śliczne :) Kolory pomadek są świetne! I oczywiście poklikałam - top 7.99$ bomber 25.99$ lakier 3.59$
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. bardzo dobre zdjęcia i widać, że dopracowane. pozdrawiam :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. Jesteś urocza!! Super blog chętnie zaobserwuje! <3

    http://vviktooria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. piękne zdjęcia, chyba się zakochałam w nich ;3

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  44. Super stylizacja, piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do obserwacji: www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Urocza stylizacja i zdjęcia :) ceny to: 7.99$ , 25.99$ i 3.59$ :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. każdemu zawsze przyda się przerwa na odpoczynek i na wystrzałowy powrót!
    ceny: US$7.99(Sale US$25.99 3.59
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  47. śliczne zdj koszula cudowna :D
    poklikane ( 7.99$ , 25.99$ i 3.59$ )
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Beautiful photos!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  49. Cudowne zdjęcia ! W okresie zimowym najgorsze jest właśnie to, że tak wcześnie robi się ciemno :(

    1.koszulka - 7,99
    2.bomberka - 25,99
    3.lakier - 3,59

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Od kąd mam bloga nie przepadam za zimą, gdyż szybko robi się ciemno i nie można wyjść na zdjęcia w czasie wolnym. Śliczne foteczki. Wyglądasz cudnie. Poklikane. Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  51. Piękne zdjęcia ;) życzę powodzenia w 2017 jeśli chodzi o blogowanie :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  52. Boskie zdjęcia
    po klikane
    7.99
    26.00
    3.59

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia !!!!! Jejuuu obserwuje twojego bloga od dawna ale strasznie mi się tu podoba !
    Poklikałam w linki :)

    Założyłam wczoraj bloga, lecz nie jest to zwyczajny blog na którego decydują się wiele osób... jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej zapraszam do mnie :)

    Obserwuję twój blog :*

    veerr-online.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Cieszę się, że wróciłaś <3
    1.US$7.99
    2.US$26.00
    3.$3.59
    http://asiiakblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Przepiękne zdjęcia! Rewelacyjny post <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  57. Trzymam kciuki za motywację do pisania.
    Ślicznie wyglądasz, a te nauszniki po prostu cudo.
    Masz świetny nagłówek bloga, od razu mi się spodobał.
    Poklikałam
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia. ♥
    Powodzenia w postanowieniu z blogowaniem! :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    ReplyDelete
  59. Pomadka z małym kwiatkiem w środku wygląda genialnie:)

    ReplyDelete
  60. Śliczne te wszystkie zdjęcia :)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. U mnie 2016 to byla jedna wielka katastrofa zyciowa...
    Cudowne zdjecia!
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  62. Jestem twoją czytelniczką od dawna, ale teraz wpisuję się pierwszy raz. Super stylizacje! Jestem pod wrażeniem! :)

    ReplyDelete
  63. Jakie śliczne zdjęcia! Naprawdę, grafika jest na wysokim poziomie, z reszą podobnie jak twoje teksty!
    Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  64. Czasem potrzebna jest taka przerwa. Fajnie, że wróciłaś i masz dużo energii, planów ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    ReplyDelete
  65. Prześliczny makijaż, pozdrawiam :*

    http://suchypionb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Super bomberka !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡