Saturday, December 17, 2016

Nowości z SheIn, Romwe, Cocolita, H&M i SammyDress

Hejka!
Nie było mnie tu przez jakiś czas ale już wracam i jeszcze przed świętami mam zamiar wrzucić dwa świąteczne posty, mam nadzieję, że mi się uda. Dzisiaj przychodzę z nowościami z SheIn, Romwe, Cocolita, H&M i SammyDress. Zaczynając od ubrań, jestem z nich bardzo zadowolona, bluzę i bomberkę zamówiłam dla siebie, natomiast sweterek jest dla mojej mamy. Każda z tych rzeczy jest bardzo dobrze wykonana. Najbardziej podoba mi się żółta bluza i cieszę się, że jest taka luźniejsza bo zazwyczaj rzeczy, które zamawiam są bardziej dopasowane. Jeśli chodzi o kosmetyki to zamówiłam sobie paletkę z firmy "sleek", najbardziej zależało mi na różowych cieniach. Na zdjęciach z nausznikami mam zrobiony makijaż właśnie dwoma różowymi cieniami z tej paletki i dwoma z innej a także srebrny eyeliner. Niedługo zamierzam dodać jakiś post z moim makijażem. Po raz drugi zamówiłam korektor camouflage od catrice, który poprzednio dobrze mi się sprawdzał i starczał mi na dłuuugi czas, zamówiłam także po raz pierwszy ten w płynie, używałam go już kilka razy i muszę powiedzieć, że jest super. Jeśli chodzi o foliowy cień z Makeup Revolution to jeszcze go nie używałam. Moim zdecydowanym faworytem są nauszniki, jak tylko je zobaczyłam musiałam je kupić!
 Bomberka- SheIn(klikniesz?)
 Eyeliner- SammyDress(klikniesz?) | Lakier- SammyDress
Wyniki ostatniego rozdania niestety bardzo się opóźniły za co przepraszam. Zestaw ode mnie wygrywa:
Gratuluję! Napisałam już do ciebie na email, jeśli nie odpowiesz w ciągu 24h losuję kolejną osobę.
Będę wdzięczna za kliknięcie w te 3 linki:
KLIK | KLIK | KLIK
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

57 comments:

  1. O rany! Super ten sweterek z romwe :)

    ReplyDelete
  2. Bomberka rewelacyjna, muszę ją mieć :)

    http://naturalnieibanalnie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Dzisiaj właśnie kupiłam sobie te dwa korektory z Catrice <3 A paletka jest cudowna :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ubrania kompletnie nie w moim stylu, ale w bomberka stworzona dla Ciebie, ma przede wszystkim piękny kolor. Bluzę bym sobie odpuściła, powiększa niesamowicie, i krój i kolor. Jestem zachwycona tą paletką i chyba już wiem, gdzie kupić cienie, bo właśnie jakichś szukam ;)

    malgranda-art.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy nosi to co lubi, mi się podoba:)

      Delete
  5. Jakie świetne rzeczy, wszystko bym z chęcią przygarnęła! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale przepiękny sweterek. Bardzo oryginalny. :)

    ReplyDelete
  7. Cudowne są te nauszniki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudna bluza oraz bomberka!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajne rzeczy. Zwlaszcza bomberek. , ma swietny kolor! ;)

    ReplyDelete
  10. Żółta bluza najlepsza!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jak zawsze super zdjęcia ;) Oczywiście poklikane. Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/10/like-train.html

    ReplyDelete
  12. Moje serce skradł ten szary sweterek i różowy cień! :*
    Pozdrawiam
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia :)
    Napisałbym coś więcej, ale liczę na to że te dwa słowa mówią więcej :D
    A tak na poważnie to fajna ta żółta bluza :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Paletka nieziemska, a nauszniki muszą być strasznie ciepłe<3
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Naprawdę świetne rzeczy śliczna bluza :) Ja używam tego korektora w płynie od cartice i ostatnio kupiłam już moje 2 opakowanie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Masz bardzo ładny makijaż na tych zdjęciach :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. fajne nowosci:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mam taki sam korektor, jest świetny :)
    http://emilkiblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. z wielka przyjemnoscia poklikam w linki, gdyz rzeczy, ktore sobie wybralas, sa wprost nieziemskie :) masz styl!


    co powiesz na wspolna obserwacje?
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. żółta bluza jest genialna! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. U mnie własnie pada śnieg :D Rewelacyje zdjęcia :* Świetne rzeczy uplowałaś :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  22. Ten sweterek jest slicznyyy!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bluza mnie urzekła. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jejku! Jakie cudowności! *,* Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  25. Bomberka skradła mi serce za kolor, jest śliczna :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  26. Bomberka cudowna:D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Cudowne te nauszniki i wgl zdjecia !!!!
    Zapraszam do siebie i do obserwowania bloga :)

    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Gratulacje dla Agnieszki!
    A co do nowości - są świetne. Moje serce podbiła bomberka i żółta bluza, totalny sztos!
    Ślicznie wyglądasz w tym makijażu <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Cudowne masz nauszniki, już wiem co chcę pod choinkę!
    Żółta bluza moim zdaniem najlepsza z wszystkich rzeczy, lubię oglądać takie nowości!

    Nowy post!
    http://www.amlodzinska.pl

    ReplyDelete
  30. Jakie śliczne rzeczy! Oprócz tego wiązanego sweterka wszystko mi się niezmiernie podoba ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  31. Ta żółta bluza przypadła mi do gustu strasznie!
    Skuszę się chyba ją kupić.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Trochę Ci się tego uzbierało! Paletek ze sleeka sama mam kilka i bardzo je lubię ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  33. Sesja na zewnątrz skradła me serce

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ten sweter z Romwe jest przepiękny! <3

    ReplyDelete
  35. Paletka ma przepiekne kolory! A co do ciuchow to sama bym chetnie je zakupila. Moj styl :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Trzymam kciuki, aby udało Ci się dodać wszystkie zaplanowane posty. Uwielbiam dopasowane ciuchy, bardzo fajne rzeczy.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ta żółta bluza jest świetna :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete
  39. Sweterek z Romwe jest przepiękny Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡