Saturday, December 24, 2016

My makeup for christmas

Witam was wigilijne popołudnie. Dzisiaj przygotowałam propozycję makijażu na święta lub na jakąś inną okazję. Możecie użyć różnych kolorów, ja używałam różowych cieni na górną powiekę (chciałam czerwonych, żeby makijaż był taki typowo świąteczny ale niestety takich nie mam, więc zostały mi różowe, haha) i zielony cień na dół. Na początku nie byłam co do tego pewna, jednak jak już wykonałam ten makijaż to mi się spodobało. Chciałam też podkreślić, że dopiero się uczę i jeśli coś jest nie do końca dobrze to przepraszam i postaram się poprawić. Do wykonania makijażu użyłam paletki z firmy Sleek, paletki z Makeup Revolution a trzeciej paletki nazwy niestety nie znam bo leży już u mnie z kilka lat i napis się starł. Skupiłam się bardziej na oczach, więc nie zrobiłam zdjęć produktów, których użyłam poza tymi do oczu, ale mogę wam je wypisać. Korektory: catrice, catrice, Puder: manhattan, Brwi: zestaw do brwi z lovely, Rzęsy: rosegal .
Ja już lecę pomagać w ostatnich przygotowaniach i chciałabym wam życzyć Wesołych Świąt, wspaniałego czasu spędzonego z bliskimi i Bogatego Mikołaja!

Jeszcze raz Wesołych świąt!❄
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

59 comments:

  1. Makijaż śliczny, bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt !! ;)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ostatnio wykonałam makijaż w podobnych odcieniach. :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż bardzo się podoba :) Zdjęcia również fantastyczne :)

    Wesołych świąt!
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/11/dziaanie-jak-sie-motywowac.html Zapraszam na bloga :)

    ReplyDelete
  4. Te dwa cienie ładnie prezentują się na oku.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przepiękny makijaż podoba mi się ten róż :D
    Wesołych świąt!

    ReplyDelete
  6. Ja nie umiem się za bardzo malować, ale Tobie wychodzi to rewelacyjnie <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super makijaż :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/2016/12/swiateczne-pierniczenie.html

    ReplyDelete
  8. Przepiękny makijaż :)
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  9. Cudownie wyszedł ci ten makijaż :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczny makijaż :* Wesołych Świąt <3
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kolory takie zaskakujące, bo sama na co dzień wybieram beże i biele, a tutaj... coś nowego. Pięknie to wygląda. Szkoda, że wcześniej do Ciebie nie wpadłam. :)
    Z pozdrowieniami wigilijnymi. :)
    http://maylinesia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ładny makijaż :) Wesołych Świąt ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz! I cudne klimatyczne zdjęcia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  14. Przepiękny makijaż, ja na wigilii miałam srebrno-granatowy i też bardzo mi się podobał
    Wesołych świąt!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje kreski! Ja akurat miałam dziś makijaż w odcieniach nude, ale z dużym dodatkiem brokatowych cieni :D Wesołych świąt!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ślicznie to wygląda. Ja miałam wczoraj makijaż z brązowymi odcieniami. Wesołych Świąt! x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  17. Całkiem fajnie wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  18. Super makijaż! Szkoda że nie umiem malować się cieniami do powiek, hah :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  19. Ale uroczy makijaż! *o*


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piekny makijaż :)) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piekny makijaż :)) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo podoba mi się akcent na dolnej powiece ;) A cały makijaż jest bardzo świeży i dziewczęcy ;) Ja zazwyczaj stawiam na bardziej klasyczne zestawienia kolorystyczne, ale Tobie bardzo pasuje ;)

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz, wszystko dopasowane w świątecznym klimacie! <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładny wyszedł ci ten makijaż! ♥
    Wesołych świąt :)

    https://patutka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczny makijaż! Wesołych Świąt ;*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  26. Jejku makijaż mistrzostwo. Wesołych Świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ciekawy, odważny makijaż. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. o, prosze, ale ladniusio:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Wow, ale ładnie wyszło! Wesołych Świąt :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Jejku, niesamowicie oryginalny. Wygląda, jak te z gazet lub pokazów!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  31. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  32. Piękny makijaż♥
    Pozdrawiam
    jestem-folta.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jakie rzesy !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  34. Już na IG pokochałam ten makijaż *0*
    Wesołych i udanego Sylwestra :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  35. Przepiękny ten makijaż! Zazdroszczę umiejętności robienia kreski, u mnie z tym słabo :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ślicznie tak wyglądasz :) Ja jak zwykle stawiam na brązy w makijażu :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ślicznie byłaś pomalowana! <3
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  38. ooooo, makijaż bardzo Ci pasuje :), ciekawe jak ja bym wyglądała w takich kolorach...hmm
    Ładną masz cerę- taką zadbaną bez niedoskonałości! zazdroszczę :)
    szyman.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Bardzo piękny makijaż! Masz talent!

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia :) Może coś pogotujesz, jeśli szukasz inspiracji zapraszam do mnie ;)
    http://fitbyrafal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładne zdjęcia ! Śliczny makijaż ! Bardzo mi się podoba!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Paletki z Make up Revolution są extra! Od niedawna nie wyobrażam sobie makijażu bez użycia tych cieni :) Super wyszły Ci te oczka :) !

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Jak Świeżo! :) Zieleń robi swoje! :)
    Uwielbiam paletki z MUR ;) Jak za swoją cenę, to mają naprawdę dobrą pigmentację :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  44. śliczny makijaż , taki delikatny :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Sliczny dobrze wykonany delikatny i naturalny makijaz. Ja niestety jestem totalnym beztalenciem jesli chodzi o make up ale bardzo mi sie takie cos podoba :) kolorowo radośnie. Sliczny swiateczny pokoj, szczęśliwego nowego roku kochana buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Przepiękny makijaż! Przy okazji chciałabym polecić Ci pościel dla nastolatków, https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa-160x200/193, którą znajdziesz na stronie. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  47. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  48. Bardzo piękny makijaż , świetnie wykonany :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Chciałabym umieć robić takie kreski :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bapexsupreme.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡