Sunday, December 4, 2016

Hello, December

  
Odkąd pamiętam grudzień był moim ulubionym miesiącem i bardzo się cieszę, że już nadszedł. Mam dużo pomysłów na związane ze świętami posty i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować, bo w tamtym roku właśnie takich postów brakowało na moim blogu. Dopiero co grudzień się zaczął a ja już jestem podekscytowana nadchodzącymi świętami. Wydaję mi się, że to jedyny taki czas w roku, na który czekam z niecierpliwością. Zdecydowanie poczułam już ten świąteczny/zimowy klimat co pewnie jest zasługą śniegu (kocham śnieg i gdy tylko widzę, że pada cieszę się jak dziecko, haha), który padał przez ostatnie dwa dni i inspiracji, które przeglądałam aby potem dodać je tutaj. Ostatnio także założyłam tumblr'a gdzie będą zimowe/świąteczne inspiracje - zapraszam.
W sobotę byłam w galerii warmińskiej w Olsztynie, zewnątrz jak i wewnątrz była już świątecznie przystrojona. Uwielbiam! Byłam również w kinie na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", film bardzo mi się podobał jednak Harrego Pottera nic nie pobije, haha. To na dzisiaj tyle, do zobaczenia w kolejnym poście, buziaki!


Here is a few things from https://www.stylewe.com/ . There are original and stylish clothes, everyone can find something for yourself. I recommend you to look at their website. I specially like those clothes from collage. Check this camel pencil skirt .

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

42 comments:

  1. Śliczny zestaw inspiracji.
    Musze pójść na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", bo mam wrażenie, ze wszyscy oprócz mnie już je widzieli :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Też kocham święta i śnieg, właśnie u mnie ostatnio spadl i jest go pelno
    Nie byłam jeszcze na tym filmie, bo w moim kinie grają go dopiero od 6 grudnia, nie mniej jednak nie mogę się doczekać!
    Super inspiracje, musze niedługo sie wziac za pieczenie ciastek, pycha
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia! Będziesz przyozdabiać pokój? Bo jeśli tak, to poprosiłabym o zdjęcia albo jakieś DIY.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    ReplyDelete
  4. Kocham grudzień, kocham święta, kocham śnieg, a te inspiracje są idealne! <3
    Poklikałam w linki, bo ciuchy też fajne! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.comK

    ReplyDelete
  5. Ja jeszcze jakoś nie poczułam tych świąt :(
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja także kocham grudzień, święta, śnieg i cały ten klimat! Twoja inspiracje są genialne.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  7. Teź uwielbiam grudzień :D A Galeria jak zawsze ladnie juz przystrojona :D Super inspiracje *.*

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdjęcia wybrałaś! Dawno nie widziałam takich ślicznych inspiracji :) Brakuje mi takich zaśnieżonych świąt, bo ładne parę lat już nie było śniegu na same święta i wszystko topnieje przed :(
    I am Allexandra

    ReplyDelete
  9. Jaki cudowny świąteczny nastrój!
    Dzięki takim postom już nie mogę doczekać się wigilii :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cudowne inspiracje! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Inspiracje te są cudowne *-*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  13. Świetne inspiracje, ja również ostatnio mam obsesję na punkcie przeglądania typowo zimowych zdjęć na wszystkich stronach :))

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. Rewelacyjne inspiracje! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Ja osobiście też się bardzo cieszę z grudnia uwielbiam te świąteczne inspiracje *.*
    super!
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  16. Strasznie się wkręciłam w tegoroczne święta i czuję, że będą przewspaniałe! Piękne zdjęcia ♥♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ależ cudowne świąteczne inspiracje.. aż robi mi się smutno, że świąt nie spędzę w domu :(

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Harry'ego i też muszę w końcu się wybrać na "fantastyczne zwierzęta", śliczne inspiracje!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam zimowe inspiracje! Magiczny czas :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale cudowne inspiracje <3 Mogłabym je oglądać, oglądać i oglądac <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja też cieszę się na śnieg jak dziecko! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam takie zdjęcia. Dobrego miesiąca życzę!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Te wszystkie świąteczne zdjęcia są takie idealne! ♥ jak ja już chcę święta...

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  24. Cudowne inspiracje!

    https://kayah-kaayah.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Te zdjęcia są po prostu magiczne *_*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  26. Ile inspirujących cudownych kadrów! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Naprawdę bardzo lubię grudzień za całą atmosferę, za cynamon, mandarynki, święta, śnieg (jak życzenie) i całą atmosferę, ale nie mogę znieść, że już w listopadzie zaczyna się cała komercyjna nagonka związana z gwiazdką! Za wcześnie.

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    ReplyDelete
  28. Przepiękne fotografie! Cudownie inspirują. <3

    ReplyDelete
  29. kawa z bałwankiem mnie urzekła!
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    ReplyDelete
  31. Jestem w absolutnie świątecznym nastroju! Obserwuję kochana. :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. ja nie przepadam za śniegiem niestety :( Świetne inspiracje!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Beautiful inspiration!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam przeglądać tego typu zdjęcia, inspiracje. Świetny wybór ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja przez te piosenki świąteczne i reklamy puszczane dosłownie wszędzie czuje święta już od listopada ;P Wspaniałe inspiracje :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  36. Kocham grudzień o wszystko, co tylko związane jest ze świętami ❤️
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  37. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡