Sunday, November 27, 2016

Yellow Sweater | Haul

Sweter - Zaful(klikniesz?) | Spodnie- Pimkie | Plecak- Zaful | Choker- Zaful | Okulary - Zaful
Chyba pierwszy raz od jakichś dwóch miesięcy wstawiam tu zdjęcia nie z białej ściany. W końcu! Na zdjęciach mam na sobie sweterek w kolorze, który ostatnio pokochałam, jest taki typowo jesienny. Ogólnie jest on dobrej jakości i byłabym z niego w stu procentach zadowolona ale niestety rozprół się po jednym boku w trakcie pierwszego noszenia. Za to rzeczą, z której jestem w 100% zadowolona jest ten plecaczek, super jakość czego się nie spodziewałam. Z reszty nowości również jestem zadowolona, oprócz czarnego choker(u, a? nie wiem jak to odmienić) z SammyDress, który niestety przyszedł bez zapinki i pojedyńczych rzęs z Rosegal. Rzeczy do paznokci jeszcze nie testowałam ale jak już to zrobię to dam wam znać co o nich myślę.
Od rana słucham świątecznej playlisty na spotify. Za wcześnie? Niee, haha. Uwielbiam swięta i już nie mogę się doczekać tego świątecznego klimatu. Niedługo zamierzam go wprowadzić do mojego pokoju. Jeśli macie pomysł na jakiś post, który chcielibyście u mnie zobaczyć to piszcie w komentarzach, na pewno wykorzystam wasze pomysły! Do następnego postu, buziaki!

 Chokery: 1 , 2 , 3 , 4 , 5, 6
 Choker- SammyDress | Okulary- Zaful | Choker- Zaful
 Sztuczne rzęsy: 1, 2
 Lakiery: 1, 2, 3, 4, 5
SammyDress | Rosegal: 1, 2, 3

Polecane blogi(zakładkę uzupełnię wkrótce):
1. http://carolinecupcakecc.blogspot.com/
2. http://agnieszkaa-es.blogspot.com/
3. http://blondbme.blogspot.com/

Proszę o kliknięcie:
TUTAJ , TUTAJ i TUTAJ


zBLOGowani.pl



Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

82 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. :) Ciekawy kolor szminki.

    ReplyDelete
  2. Oo ^^ Super, że wybrałaś się w plener! Mega Ci te zdjęcia wyszły kochana. Sweterek świetny! Daj znać jak się spiszą sztuczne rzęsy ;) Buziaki ;**

    ReplyDelete
  3. Cudowny jest ten sweterek, może któregoś razu w poście pokazałabyś jak udekorowałaś swój pokój na święta :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna stylizacja - ten plecaczek mi się podoba. Chyba jeszcze nie ma jakiejś oficjalnej odmiany po polsku słowa "chocker" ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja. Ten sweterek od razu ożywia cały look! Świetne gadżety ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kolor tego sweterka idealny na jesień, szkoda tylko, że się rozpruł. Ten plecaczek mi się bardzo podoba poszukuje takiego od długiego czasu :3 mój blog

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że produkują rzeczy takiej słabej jakości (chodzi o zegarek). Ten sweter jest prześliczny ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczny ten musztardowy sweterek i jakie ma fajne wiązania z tyłu♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny blog - bardzo przejrzysty i bez zbędnych dodatków ♥
    Co do posta to moją uwagę chyba najbardziej przykuł ten sweter ♥ jest wspaniały - idealny na jesień ♥
    Jeszcze raz super blog! Kliknęłam we wszystkie linki :* I oczywiście obserwuje ♥
    https://dorota-roza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zamierzam również mieć taki żółty sweterek w swojej szafie, a ten jest piękny!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Świetne rzeczy, najbardziej spodobał mi się ten żółty sweterek, ale czarna bluza też jest super. ;)

    Nasz blog *KLIK*



    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia ;) cudowne te okularki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  13. Fajny sweterek. Ładne zdjecia.

    ReplyDelete
  14. Jaki fajny sweterek, szkoda, że się popsuł :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Ten zółty sweterek jest przegenialny! <3
    sensiblees.pl

    ReplyDelete
  16. Świetne rzeczy, jedynie co nie jestem przekonana do okularów.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. sweterek jest mega, lubię takie żywe kolory

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczny sweter! Dziękuje za komentarz, też byłam na Justinie w Krakowie :) martawbu.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. sweterek oraz plecak skradły moje serce :) zdecydowanie całość prezentuje się wyśmienicie :)

    http://zanzadra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam ogladac Haule dzieki nim do mojej listy zyczen dochodza miliardy dodatkowych rzeczy, haha! <3
    Bardzo slicznie wygladasz w tym sweterku szkoda tylko ze sie zniszczyl ale moze uda ci sie go naprawic!
    Poklikane kochana <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  21. Sweterek jest śliczny, szkoda że tak się z nim stało. Świetne rzeczy zamówiłaś, lubię oglądać haule, bo potem wiem czy coś warto zamówić :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. śliczny jest ten sweterek ;)

    ReplyDelete
  23. Kolorek piękny ;)

    Zapraszam do siebie www.izabiela.pl

    ReplyDelete
  24. Świetne rzeczy!
    Szkoda, że sweterek się zniszczył, jego kolor jest super :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zakochałam się w tym sweterku! Kolor idealny.

    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Chokery w każdym kolorze tęczy, ale mega! <3
    Ten sweter mnie urzekł, kolor ma idealny :D
    Poklikałam trochę w linki! :)
    Choker - 1,41$
    Plecak - 24,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sweterek najbardziej mi się podoba;)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetny sweter i ogólnie cała stylizacja, ten kolor zdecydowanie do Ciebie pasuje :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  29. Widzę sporo nowości :)
    Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Great post!! :)
    Hope you'll click on links which are at the end of this post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html#comment-form

    ReplyDelete
  31. Urzekł mnie ten sweterek :D
    Śliczne zdjęcia <3
    TROL

    ReplyDelete
  32. Szkoda sweterka, bo jest piękny! Ostatnio polubiłam żółte swetry i kupiłam już 2. :D

    ReplyDelete
  33. Zdecydowanie nie za wcześnie na piosenki świąteczne!
    Piękny plecaczek :) Poklikane oczywiście.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  34. Ja tez juz w głowie mam święta *.*
    Piekne zdjecia, poklikałam we wszystkie linki

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ile ciekawych nowości ;) i pięknie wyglądasz w tym żołtym sweterku ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładna stylizacja, sweter świetny. Bluza również mi się podoba!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Rzeczywiście sweter ma piękny kolor! Ciekawe okulary :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  38. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia są świetne :) Sweterek w sumie wygląda na porządny, współczuję że się rozpruł, bo bym się nie spodziewała!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Aaa śliczny jest ten sweterek <3 I chokery mi się mega podobają :*
    Poklikałam!

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Śliczne rzeczy! U mnie już padał śnieg więc świąteczne piosenki idealnie się wpasują :D

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jaki śliczny sweterek <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Boski sweterek i okularki! Poklikane! :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz w tym żółtym swetrze!
    http://by-koni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam swetry w takich kolorach! :D Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Sweterek wygląda prześlicznie, szkoda, że się rozpruł. Prawdę mówiąc pierwszy raz słyszę o tym sklepie. ;)

    dreamy-woman.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. świetne rzeczy! ja zimą uwielbiam oversizowe sweterki :)

    ReplyDelete
  48. To fakt sweterek jest piękny *.* szkoda tylko, że się rozpruł no ale coż!
    No ale mimo wszystko super asortyment mają w tym sklepie! :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  49. Śliczny sweterek i plecak :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Zarówno sweterek jak i zdjęcia są świetne.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Naprawdę ładny ten sweterek ;)
    Ja też już słucham na okrągło świątecznej playlisty na Spotify ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Świetne rzeczy, poklikane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  53. Śliczny ten sweterek! Szkoda, że tak z nim wyszło :(
    Ja też słucham już świątecznej playlisty na Spotify, aczkolwiek świąteczne piosenki śpiewam już od sierpnia, haha ♥
    Buziaki ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. śliczne rzeczy a szczególnie kolorowe chokery i czarna bluza :*
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Żółty sweterek i bluza są mega ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Fantastyczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Impulsive choices can motive you lots. know what your pores and skin wishes are in advance of time before grabbing some thing is on sale or modern. usually opt for a lasting and secure end result. know What Your pores and skin wishes Are First earlier than buying.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    ReplyDelete
  58. Świetny ten sweterek i faktycznie kolor jest świetny ♥
    Mój Blog

    ReplyDelete
  59. wygladasz pieknie w tym zoltym swetrze! jestes przesliczna <3
    mam ten czarny choker ale byl straaasznie luzny i musialam go skracac :)

    ReplyDelete
  60. Jesteś mega fotogeniczna, zdjęcia bardzo mi się podobają :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  61. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji, a okulary sprawiają, że ludzie odbierają Cię bardzo pozytywnie! :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Świetnie wyglądasz w tym sweterku z Zaful. W ogóle pasuje ci ten kolor. :)
    I super, że w końcu zdecydowałaś się na zdjęcia w plenerze. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam ten kolor! Świetnie w nim wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  64. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    ReplyDelete
  65. Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko :*

    Mój blog

    ReplyDelete
  66. Świetny post, pozdrawiam :) Zapraszam do mnie http://katrislook.blogspot.com/2016/12/weihnachtsmarkt2016.html

    ReplyDelete
  67. Simply beautiful! Love your sweater!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  68. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete
  69. iphone repair lloydministerYou can find all kind of cellphone accessories under one roof here at Mobile Q Canada. We stock cellphone batteries, chargers, adapters, headsets, iphone repair lloydminister cellphone cases and clips screen protectors, stylus pens and many more items of different brands such as iPhone Samsung Motorola, LG, htc and others. Mobile Q Canada's USP is our very economical prices without any compromise over quality. http://mobileqcanada.ca/iphone

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡