Saturday, November 19, 2016

Justin Bieber Purpose Tour Cracow 11.11.2016

Czekałam na ten dzień 11 miesięcy a tymczasem minął już tydzień. Zaczynając od początku. Na pierwszym jego koncercie nie byłam dlatego obiecałam sobie, że na następny pojadę, udało mi się to. Nadszedł dzień koncertu. Podjechałyśmy pod arenę i wybrałyśmy chyba najgorsze wejście jakie można było wybrać, w kolejce stałyśmy jakoś z 3 godziny a do środka wpuszczali może z 5 osób co 20 minut. Ludzie robili się coraz bardziej nerwowi, dochodziła już 20 co znaczyło, że ominęły nas dwa supporty a kolejka jak stała tak stała. Podszedł do nas pan, który powiedział, żebyśmy zmieniły wejście bo tam wpuszczają szybciej i bez problemu, bardzo mu za to dziękuję, bo gdyby nie ten pan to jestem pewna, że z wejściem na koncert mogłabym się pożegnać. Ochrona nie przeszukiwała co było bardzo nieodpowiedzialne bo na koncert z łatwością można by było wnieść jakieś niebezpieczne narzędzie/broń. Jednym słowem organizacja była okropna. Koncert Justina zaczął się 20 minut wcześniej, niestety na arenę wbiegłam dopiero w trakcie trzeciej piosenki. Sam koncert był niesamowity, usłyszenie i zobaczenie go na żywo było czymś... brakuje mi słów, naprawdę. To było cudowne. Zaangażowanie całej areny w to aby ten koncert był jak najlepszy było piękne. Jestem dumna, że wszystkie akcje wyszły i udało nam się sprawić, że na twarzy Justina pojawił się szczery uśmiech. Nadal nie mogę uwierzyć, że spełniło się jedno z moich marzeń. Gdybym miała opisać wszystko nie wiem ile by to trwało. Ulubiony moment? Mnóstwo ich było, jednak jednym z ulubionych na pewno był ten w którym powiedział "Kocham Was", i w którym wymawiał polskie imiona.
Każdemu z was życzę usłyszenia/zobaczenia swojego idola. Mam też dla was filmik z kilkoma piosenkami z koncertu, jakość nie jest najlepsza ale to już zwale na mój telefon. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące koncertu możecie zadawać je w komentarzach a ja na nie odpowiem. 

Jakie miałaś miejsce na arenie?
Trybuny VIP B8
Na koncert wybrałaś się sama?
Nie, pojechałam z siostrami.
Jaka piosenka spodobała ci się najbardziej?
Wszystkie były cudowne. Jednak najbardziej chyba I'll Show You i Purpose ♥


Niektóre zdjęcia pochodzą ze stron: http://www.radiozet.pl/http://www.gazetakrakowska.pl/https://web.facebook.com/

Ktoś z was był na koncercie Justina? Podobało wam się?

26 comments:

  1. Ja też czekałam na ten dzień tyle miesięcy, aż w końcu 2 miesiące przed musiałam sprzedać bilet :(
    Zazdroszczę koncertu ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Byłam i nadal cierpie na depresje pokoncertową
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jeeeju ale ci zazdroszczę :(( Filmik świetny, az się wzruszyłam :(
    Bardzo dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :) ♥ Koncert z tego co wiem był przepiękny :))
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  4. Osobiście nie jestem fanką Justina, jednak bardzo go szanuję! Po zobaczeniu i przeczytaniu wielu relacji tego koncertu aż się zasmuciłam, że tam nie byłam. Moim zdaniem ten koncert był jakiś taki magiczny. To musiało być dla Ciebie naprawdę ogromnym przeżyciem, bardzo się cieszę, że udało Ci się spełnić Twoje marzenie! <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Gratulacje spełnienia marzenia :D Oglądałam dość dużo relacji z koncertów w tym z polski i z polski koncert i te akcje były najlepsze :D Jak będzie koncert w Monachium na 100% pojadę :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  6. U mnie post o koncercie pojawi się jakoś na dniach. To był najlepszy dzień w moim życiu, to co tam się działo było niesamowite <3

    malwinabeczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szkoda tylko, że organizacja była tak fatalna z tym wpuszczaniem na arenę :)

    ReplyDelete
  8. ja byłam ♥ to był najpiękniejszy dzień jaki mogłam sobie wyobrazić, jejku nadal nie mogę uwierzyć że on był w Polsce i go widziałam. Stałam w 3 rzędzie przy scenie ♥ Najlepszy dzień!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super, że mogłaś spełnić swoje marzenie. ♥

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  10. Ja tak strasznie żałuję, że tym razem ominął mnie ten koncert! :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Wrażenia musiały być niesamowite. To cudownie, że udało ci się uczestniczyć w koncercie swojego idola. Sama wiele czytałam o tym wydarzeniu i nawet chciałabym tam być, mimo że nie jestem może fanka nr1 ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  12. Świetna fotorelacja! Super, że mogłaś uczestniczyć w koncercie :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Szkoda, że mnie nie było 😐
    patsonblog.bkogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie byłam, wolę darmowe koncerty. Ale naprawdę organizacja fatalna, w szczególności w erze terroryzmu.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    ReplyDelete
  15. Mimo, że nie jestem fanką Justina to żałuje, że mnie tam nie było i jestem zadowolona, że wszystko się udało :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę zobaczenia na żywo swojego idola. Ja osobiście nie jesteś fanką Biebera, chociaż jego piosenki lubię.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo ciekawa relacja. :) Wielu moich znajomych było na tym koncercie.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Ja nie byłam na 1 bo byłam nieco za mała, a teraz w jego drugi u nas koncert miałam swoją imprezę osiemnastkową..Bardzo żałuje, ale..może kiedyś się uda <3
    Świetna fotorelacja.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Podobno koncert był niesamowity, jednakże organizacja do bani. Strasznie wolno sprawdzali bilety, przez to większość osób nie została wpuszczona na jakąś część koncertu, aż w końcu jakaś dziewczyna przewaliła barierkę i wtedy wszyscy weszli jak popadnie, co spowodowało, iż kolejna część biletów nie została sprawdzona. Na stówę, były przypadki, że na koncert weszły osoby, które nie zakupiły biletu.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  20. Here in Lisboa is this friday! :P
    Awesome post *_*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę koncertu i przyznam, że organizacja tragiczna - wszędzie o tym pisali :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    ReplyDelete
  23. Super, że udało Ci się tam być! Słyszałam, że organizacja nie była najlepsza, za to sam koncert - SZTOS :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  24. Ooo, ale super że tam byłaś. Widziałam różne filmiki z koncertu na instagramie, musiało być tam świetnie :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡