Thursday, November 24, 2016

Cracow | Black Friday SheIn&Romwe

Kiedyś już wam pisałam, że uwielbiam podróżować. Mogę śmiało powiedzieć, że podróżowanie stało się jedną z moich pasji. Ostatnio jak już wspominałam udało mi się zwiedzić trochę Krakowa, niestety nie zrobiłam dużo zdjęć bo miasto zwiedzałam wieczorem. Mimo to Kraków bardzo mi się spodobał i nie spodziewałam się, że jest tam tak ładnie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się tam wrócić i zobaczyć to czego ostatnim razem mi się nie udało. Kilka zdjęć, które znajdują się w dzisiejszym poście zrobiłam jak już szłam na pociąg (na dwóch z nich jest moja siostra). Cieszę się, że dzięki koncertowi Justina mogłam zwiedzić trochę Krakowa, bo do tej pory nie miałam takiej okazji. Byliście kiedyś w Krakowie? A może tam mieszkacie? Do następnego postu, buziaki!

(Niżej kilka zdjęć nie z Krakowa)
Zbliża się Black Friday, co się wiąże z dużymi wyprzedażami. Z tej okazji strony SheIn i Romwe przygotowały duże zniżki! Zapraszam do zajrzenia na te strony, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
SheIn:
1.Up to 85% off:
http://www.shein.com/Hot-Sale-Up-to-85-Off-vc-14733.html
2. Free Shipping on 25th and 28th
Romwe:
1. Black Friday sale:up to 80% off 

http://www.romwe.com/all-80-off-vc-6306.html
2. Cyber Monday sale: buy one get one 90% off

1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK

1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK

MAŁY KONKURS
Wystarczy w komentarzu podać ceny tych 2 rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK
A ja w następnym poście polecę 3 blogi i kolejne 3 trafią do zakładki "Przegląd waszych blogów"

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

48 comments:

  1. Mega fajnie,że miałaś okazję zobaczyć Justina na żywo! Śliczne rzeczy wybrałaś :)
    >alicce-alice.blogspot.com<

    ReplyDelete
  2. Kraków jest cudowny! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia :)

    Co do konkursu:
    1.US$34.99
    2.US$26.99

    Zapraszam do mnie:
    http://poetamati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia. :) Kraków jest bardzo klimatycznym miejscem.

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że kiedyś w końcu zwiedzę to piękne miasto;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kraków to piękne miasto! Byłam tam niestety tylko raz, ale w przyszłości mam zamiar pojechać tam ponownie. Bardzo podobają mi się zdjęcia, które podobałaś, są śliczne!
    Ceny z konkursu:
    1. Zielona kurtka US$34.99
    2. Jeansowa kurtka US$26.99
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. ja akurat w Krakowie mieszkam od dziesięciu lat i uwielbiam to miasto, chociaż akurat jesienią i zimą dość kiepsko się tutaj żyje z powodu smogu. ale trzeba przyznać, że bardzo ładnie tutaj jest i jak zawsze przepięknie wyszedł na Twoich zdjęciach. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Makijaż na zdjęciach wygląda cudownie, może zrobisz post w którym opiszesz krok po kroku jak go zrobiłaś? :) Ja też byłam w Krakowie na koncercie, ale ze względu że mam tam ciocię jestem tak 2-3 razy w roku (mam do Krakowa 350km) I też uważam że to piękne miasto
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja też uwielbiam podróżować to jest fantastyczne! :) Poklikałam trochę kochana :*
    US$28.99 US$18.89 US$36.99
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo Ci zazdroszczę! Wow! :D Fajnie :D Super zdjęcia, poklikane

    ReplyDelete
  11. Ale świetna fotorelacja :D
    Ja równeiz uwielbiam podróżować, poklikane:)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja średnio przepadam za Krakowem, wiadomo różne są gusta ;) Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Ciekawie się czytało pozdrawiam .

    Zapraszam, cos do dzisiejszego dnia :)

    http://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/black-friday

    ReplyDelete
  14. Kraków to najcudowniejsze miasto. Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Kraków jest piękny, bardzo lubię to miasto :) Zazdroszczę pobytu na koncercie Justina <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  16. Siedziałam w podobnym miejscu (tam koło Grycana) ♥ Kraków to piękne miasto!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. http://blog.copywriterexpert.pl/pozycjonowanie/black-friday-2016/ Posiadam Listę Najlepszych Promocji w Black Friday na: narzędzia seo, usługi pozycjonowania stron + Oferty w e-sklepach na odzież, perfumy, kosmetyki itp. Już dziś złóż zamówienie i zaoszczędź nawet 50%, albo więcej :)

    ReplyDelete
  18. Ja tez kocham odkrywac nowe miejsca, smaki, zapachy... Jesli lubisz podrozowac zapraszam na moje posty o Stanach :)

    ReplyDelete
  19. Kraków jest zdecydowanie najpiękniejszym miastem w Polsce!
    Ceny:
    1 $34 99
    2 $26 99
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja byłam już w Krakowie, ale mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :)

    1 $34.99
    2 $26.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Kraków to piękne miasto, chociaż byłam tam tylko raz. Super, że mogłaś pojechać na koncert Justina. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Mnie czeka za jakiś czas wycieczka klasowa do Krakowa. :P Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Kraków jest pięknym miastem, musisz koniecznie wybrać się tam jeszcze raz!
    Super zdjęcia :)

    1. $34.99
    2. $26.99

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. to cudowne miasto, również bym chciała się tam wybrać ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  26. Kraków to piękne miasto. Jestem tam raz w roku bo mam do niego stosunkowo daleko, ale niedługo jadę z klasą do teatru ww Krakowie więc bardzo się z tego powodu cieszę.świetne zdjęci i post.
    Pozdrawiam.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Piekne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    ReplyDelete
  28. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci tego koncertu, a Kraków to piękne miasto! <3
    Śliczna jesteś! :)
    Poklikałam w linki.
    Kurtka jeans - 26,99$
    Bomberka - 34,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia :*
    poklikałam :
    26,99
    34.99
    POZDRAWIAM ♥
    Blonde Brunette & Me

    ReplyDelete
  30. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  31. Najchętniej zamieszkałabym w Krakowie, gdybym tylko mogła. To piękne miasto...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. Ja kilka razy byłam w Krakowie, ale jakoś nie przepadam za tym miastem :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  33. Nie wiem czy ja kiedykolwiek byłam w Krakowie poza przejazdem, ale chętnie bym zwiedziła całe miasto :) Zdjęcia są świetne!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja też uwielbiam podróżować! W przyszłości zamiast inwestować w mieszkanie i samochód będę całą kase przeznaczać na podróże i jedzenie!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  35. Byłam w Krakowie w tym roku i mimo paskudnej pogody bardzo mi się podobało :)
    US$34.99, US$26.99

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Och ostatni raz w Krakowie byłam dobre kilka lat temu, jednak mam ogromny sentyment co do tego miasta.
    Koncert z tego co widziałam na filmach był naprawdę cudowny! :)

    ceny:US$34.99 US$26.99


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Aktualnie mieszkam w Krakowie :) ciekawy post :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  38. Nie byłam nigdy w Krakowie, ale chciałabym się tam wybrać. Piękne miasto :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Również kocham podróżować, ale rzadko mam ku temu okazję.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  40. Byłam w Krakowie nie raz, ale jakoś ostatnio nie podobało mi się, może przez pogodę, bo było dosyć ponuro i Kraków niekorzystnie wyglądał, ale w tym roku szkolnym razem z klasą mamy jechać tam na wycieczkę, więc może jeszcze zmienię zdanie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja do Krakowa jadę na majówkę i nie mogę się doczekać, super zdjęcia, ślicznie wyglądasz!
    1. $34.99 2. $26.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡