Sunday, November 13, 2016

13/11/16

Wczoraj wieczorem wróciłam do domu z Krakowa. Pewnie wiecie, że 11 listopada odbył się tam koncert Justina Biebera, o którym zresztą już tutaj wspominałam, emocje jeszcze nie opadły, ciągle oglądam filmiki z koncertu i nadal nie mogę uwierzyć, że tam byłam, ale więcej opowiem wam o tym w przyszłym poście! Poza tym zwiedziłam także trochę Krakowa i muszę powiedzieć, że bardzo mi się tam podobało. Wyjazd ogólnie bardzo udany, najgorsza była tylko ta dziewięcio godzinna droga jednak koncert na który pojechałam wynagrodził wszystko. Do następnego postu, buziaki!
 Sweter - SheIn(klikniesz?)
 Okulary - rowme(klikniesz?) | Bluzka - romwe(klikniesz?) | Spodnie - SheIn
1. Produkt do brwi - zamówiłam dla siostry, używała już kilka razy, jej ocena 8,5/10 - KLIK
2. Eyeliner - tak jak powyższy produkt zamówiłam dla siostry, jeszcze go nie używała - KLIK
3. Sztuczne rzęsy - założyłam jak na razie raz tylko na próbę, więc nie mogę dużo powiedzieć na ich temat jednak pierwsze wrażenie pozytywne i myślę, że się sprawdzą, ocena jak na razie 8/10  - KLIK
4. Zestaw - również mojej siostry, pędzel jest miękki, fajnie rozprowadza róż, gąbeczka i brush egg jest już raczej wszystkim znany. Ogólnie zestaw bardzo fajny. Ocena 9/10 - KLIK
 5. Pędzel - przyjemny w dotyku, miękki pędzel do podkładu. Jeszcze nie używany. - KLIK
6. Zestaw dwóch cieni do brwi i eyeliner'ów w żelu - cieni jeszcze nie używałam natomiast eyeliner'y w żelu już jeden raz przetestowałam i muszę powiedzieć, że z czarnego jestem zadowolona, mocny kolor, dobrze się nakłada. Natomiast jeśli chodzi o brązowy to równie dobrze się nakłada jednak jakoś mnie do siebie nie przekonał. Ogólna ocena 7/10 - KLIK
7. Cienie do powiek - szczerze mówiąc nie jestem z nich za bardzo zadowolona. Na stronie wyglądały nieco inaczej niż na żywo, pigmentacja jest taka sobie, jedynie te błyszczące cienie mają nieco mocniejszą. Ocena 5/10 - KLIK
8. Mineral Pearl Eyeshadow - jeszcze nie miałam okazji ich przetestować jednak zamierzam to zrobić już nie długo. - KLIK
MINI KONKURS!
Chcesz aby poleciła twojego bloga w kolejnym poście? Wystarczy podać cenę tych rzeczy: 
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK
W komentarzu a ja wybiorę 4 blogi, które polecę w następnym poście!
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

57 comments:

  1. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  2. Świetna bluza!Szkoda, że te cienie mają słabą pigmentacje, bo na zdjęciach wyglądają super.

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  3. Świetna bluza i sweter. Dobrze, że zabawa na koncercie wynagrodziła Ci długą podróż.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  4. Świetnie, że dobrze bawiłaś się na koncercie! Ciekawe rzeczy, najbardziej ciekawią mnie te sztuczne rzęsy. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  5. Akurat dzisiaj dodałam post o koncercie Justina! Emocje rzeczywiście szybko nie zejdą, szczególnie po tych miłych słowach zza granicy
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Podobają mi się stylizacje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Mega stylizacje :*
    US$5.99 , US$22.99 , 19.78 .
    Pozdrawiam :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super bluza :) Fajny ma kolorek :D

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Słyszałam, że strasznie słaba organizacja na tym koncercie, ale i tak zazdroszczę! :) Super stylizacje.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gratuluję Ci wyjazdu na koncert - też chciałabym kiedyś pojechać na koncert swojej ulubionej piosenkarki :) Ten biały sweter jest śliczny!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  11. Śliczna bluza. Bardzo spodobał mi się również ten śnieżnobiały sweterek!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  12. Ja również byłam na koncercie Justina, jednak ja jechałam trochę mniej 4h. Ja nie mogę wierzyć że udało mi się być na tym koncercie, i cały czas włączam sobie filmik gdy on mówi po polsku "kocham was" to było coś pięknego :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładna beżowa bluza, poklikałam <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia, jesteś na prawdę śliczna :)
    ładny sweterek

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne rzeczy masz na sobie! Super, że udało Ci się spełnić marzenie z Justinem i pomimo tego, że nie jestem jego fanką, to znam tą magię koncertów swoich idoli :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajne stylizacje. Nie mój styl, ale super :D Najbardziej podoba mi się bluza :) Mega zdjęcia i fajnie napisanie :D
    Pozdrawiam
    http://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. t-shirt moro jest cudowny !!! a cała ta stylizacja to petarda :) pozdrawiam i zapraszam lara fashion love

    ReplyDelete
  18. też zamówiłam takie rzęsy ;) raz miałam i nie byłam zadowolona ale spróbuję jeszcze raz.
    http://dziewczynazjasla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne okulary!!
    zapraszam do mnie michalinm.blogspot.com instagram.com/michalinamarcisz

    ceny: US$19.78 US$22.99 US$5.99

    ReplyDelete
  20. Mam ten sam zestaw :D Fajnie, że byłaś na koncercie. Poklikane


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Sweterek naprawdę cudo, a do tego bardzo klimatyczne zdjęcia. http://ewakalina.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  22. Sweterek naprawdę cudo, a do tego bardzo klimatyczne zdjęcia. http://ewakalina.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  23. Bluza wyląda bardzo ładnie, podoba mi się jej kolor ;)

    ReplyDelete
  24. z okularami wyglądasz mega nietuzinkowo ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  25. Świetne rzeczy! Jeśli chodzi o muzykę Justina to nie przepadam za nią, a jeśli chodzi o Kraków to jakoś nie przepadam za tym miastem, ale możliwe, że to przez pogodę na jaką trafiłam tam będąc ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Szkoda że masz tak daleko do Krakowa, bo to naprawdę piękne miasto :)
    1. $5.99
    2. $22.99
    3. $19.78

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja mam godzinę do Krakowa, a bardzo rzadko tam bywam także XD
    Świetna bluza ^^

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  28. Również byłam na koncercie Justina! I faktycznie - z tego wszystkiego najgorsza była podróż, mi również zajęła ok. 9 godzin :) Piękne rzeczy, 1. 5,99$ 2. 22,99$ 3. 19,78$

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super zdjęcia :)
    Czekam na wpis z koncertu :D
    Ciekawe produkty ;)

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. świetne stylówki :) bardzo podoba mi sie bluza :)
    http://gabrielakita.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Kraków to naprawdę przepiękne miasto z klimatem i cudowną atmosferą. A najważniejsze, że ten klimat można poczuć o każdej porze roku. Byłam ta raz i szkoda, że póki co nie udało mi się go odwiedzić ponownie. Outfity są świetne. Sama mam podbny sweter i po prostu go uwielbiam. Świetny pomysł zestawienia kilku stylizacji w jednym poście. Zacznę tu zaglądać częściej. :)

    ReplyDelete
  32. Super post i ogrom informacji !
    Oczywiście obserwujemy :D

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam Kraków chętnie bym się tam wybrała ♥ koszulka w moro ♥
    Mój Blog

    ReplyDelete
  34. Ładna z Ciebie dziewczyna :)
    zapraszam do mnie na nowo powstałego bloga o tematyce życiowej i motywacyjnej :)
    Stay positive, be happy
    http://open-mindblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Jeeeeju tak bardzo ci zazdroszczę, czekam z niecierpliwością na nowy post bo jestem bardzo ciekawa :))
    Mam parę pytań i jeśli chciałabyś odpowiedzieć na nie będzie mi naprawdę miło :)
    Jakie miałaś miejsce na arenie? Na koncert wybrałaś się sama? Jaka piosenka spodobała ci się najbardziej ?
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  36. Super, że miałaś okazję na żywo zobaczyć i posłuchać Justina! Nie jestem jego wielką fanką, ale naprawdę zazdroszczę :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  37. jejku, pięknie wyglądasz <3 śliczna bluza i koszulka :) a kosmetyki wyglądają ślicznie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    ReplyDelete
  38. Również byłam na koncercie Justina. Dzisiaj mija równo tydzień od koncertu, a ja nadal w emocjach. Zdecydowanie najlepszy na jakim byłam, a miałam okazję być na wielu. Czekam na następny post ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Pozdrawiam

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. super zdjęcia, fajne stylizacje, napiszesz później w którymś z postów jakąś dokładniejszą ocenę tych sztucznych rzęs? :)
    mvgdalena - klik

    ReplyDelete
  41. Co do punktu 7; tak to jest czasami z tymi cieniami..Ale no trudno :)
    Ale generalnie świetne rzeczy :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja jeszcze nie byłam na żadnym, takim prawdziwym koncercie :)
    www.checkereed.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zazdroszczę że byłaś na tym koncercie !*.* Świetne rzeczy , poklikałam bo bardzo mnie zaciekawiły i ceny też nawet niskie :)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ale piękne zdjęcia! Poklikałam a teraz ceny:
    1.Romwe okulary US $ 5,99 SALE
    2.Shein sweter US $ 22,99 SALE
    3.Dresslily cienie w słoiczkach $19,78 SALE
    Olivkv.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡