Wednesday, November 2, 2016

02/11/16 | Halloween Makeup

Nie było mnie tutaj przez ponad tydzień. Powodem mojej nieobecności nie był brak chęci czy coś podobnego tylko niestety była nią zła pogoda a później doszła jeszcze choroba, która zresztą jeszcze mnie nie opuściła.
Jak możecie zauważyć po zdjęciach mam na nich halloween'owy makijaż. Planowałam wstawić ten post 31 października, jednak coś nie wyszło i niestety pojawia się on dopiero teraz. Przechodząc dalej ostatnio przyszła do mnie paczka z gamiss.com , zamówiłam jeansową kurtkę i koc wyglądający jak syreni ogon i muszę przyznać, że jest super! Do zamówienia nie mam żadnych zastrzeżeń, obie rzeczy są dobrze wykonane.
Dzisiejszy wpis wydaje mi się trochę chaotyczny ale chciałabym jeszcze przeprosić osoby, które lubią posty tematyczne za to, że ostatnio ich u mnie praktycznie nie ma. Mogę zwalić to na brak czasu lub weny, jednak postaram się to zmienić i mam nadzieję, że już nie długo uda mi się dodać jakiś post tematyczny. Buziaki!

 Kurtka - gamiss(klikniesz?)
Polecane blogi:

MINI KONKURS

Wystarczy podać cenę tych dwóch rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK
A ja wybiorę 3 blogi, które polecę w następnym poście.


Przypominam o rozdaniu - KLIK
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

44 comments:

  1. Świetna kurtka i kocyk. Wracaj do zdrowia ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kurteczka baaaardzo mi się podoba, a ten koc pomysłowy!
    Śliczny makijaż, ja nie mam talentu do tego w ogole, haha
    I życzę zdrowia ♡
    Ceny
    1. 25.08$
    2. 20.64$
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  3. ale super ten ogon :D
    25.08 20.64 ^^
    jestem-folta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Very nice jacket
    New post :
    http://www.melodyjacob.com/2016/11/whats-better-for-weight-lossdiet-or.html

    ReplyDelete
  5. Świetny makijaż i super kurtka! Ja też ostatnio byłam chora :/ Pogoda jest straszna...
    Świetne zamówienie :*
    everything-by-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ten makijaż na halloween naprawdę super! :) Te koce w kształcie ogonów widziałam już wiele razy w internecie, chyba sama muszę się w taki zaopatrzyć :)
    1. $25.08
    2. $20.64

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale genialny makijaż! :)
    Poklikałam!
    Kurtka - 20,64$
    Koc - 25,08$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Miałąm już okazję zamawiać z gamiss i sama polecam. Zamówiłaś bardzo świetną kurtkę :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Makijaż świetny, i ten kocyk "syreni ogoń" też fajna sprawa :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super makijaż! ♥
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow, makijaż cudny. Gratuluję umiejętności ;)
    Koc: $25.08
    Kurtka: $20.64

    ReplyDelete
  12. Jesteś przepiękną dziewczyną! Myślę, że Twoja uroda strasznie przykuwa uwagę innych! :)
    Gratuluję umiejętności jeśli chodzi o malowanie makijażu halloween'owego, bo wyszedł na prawdę super ♥
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie ci wyszedł ten makijaż :)
    Dziękuję za polecenie! <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ale już masz długie włosy! Super kurtka :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Jejku jaki boski makijaż! <3 Zakochałam się w tym kocu! Heh prawdziwa syrenka :D Sama z chęcią kupiłabym sobie taki, jakbym spotkała w jakimś sklepie stacjonarnym. Nie przepadam za zakupami przez internet :/
    Zdrowiej nam szybko. Już na Instagramie Jesmilia przeczytałam, że jesteś chora. Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie. To wina tej przykrej pogody :/

    Kurtka - 20,64$
    Koc Syrenka <3 - 25,08$

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękny ten halloweenowy makeup! Poklikałam :D
    20,64 i 25,08

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Makijaż mega! A taki kocyk sama planuję kupić :)

    ReplyDelete
  18. Szkoda że zobaczyłyśmy ten post po hallowenn :c bo makijaż jest mega! <3

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  19. jeju genialny makijaż! A na ten kocyk poluje od dość dawna bo jest rewelacyjny!
    Kilki:
    1| $25.70 (sale)
    2| $21.26 (sale)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  20. kozak :D widzialam ten makijaz na snapie jess :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super Tobie to wyszło :) Ja w tym roku byłam kociakiem :)
    p.s. Boska kurtka z naszywkami ;)


    post po długim czasie: www.lamia-riae.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Widziałam ten koc wiele razy na weheart it, najczęściej w kolorze różowym i wyglądał obłędnie

    Mój blog

    ReplyDelete
  23. Genialny makijaż, bardzo spodobała mi się kurtka :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  24. Świetny make-up!

    syreni ogon - 25,70
    kurtka - 21,26

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mega make up! Koc jako ogon syrenki jest świetny :D

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  26. Te koce są świetne! Super makijaż! Zdrowiej szybko!
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  27. Świetny makijaż. Zakochałam się w tej kurtce.
    koc: $25,70
    kurtka: $21,26

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  29. Bardzo pomysłowy i świetnie dopracowany makeup! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Makijaż widziałam na snapie Jessmilii ;)
    koc: $25,70
    kurtka: $21,26
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  31. Super makijaż, widziałam go wcześniej u ciebie na snapie ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  32. Świetny makijaż :) Widziałam go na snapie. Zdrówka życzę ;*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Super post ��

    25.08
    20.64

    czesctuola.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zdrowiej! Super post, koc i kurtka super :)

    ReplyDelete
  35. Świetny makeup,a zdjęcia piękne.Bardzo mi się pdodobają.
    Obserwuje!

    $21.78
    $17.02

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetnie wyszedł Ci ten makeup! Kurtka śliczna.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡