Saturday, October 15, 2016

Jak zrobić afro loki? | Dresslily Halloween

Już od dawna chciałam zrobić sobie takie loki i parę dni temu w końcu mi się to udało, muszę powiedzieć, że z efektu byłam bardzo zadowolona i szkoda, że nie mam takich włosów naturalnie. Sposób na te loki zaczerpnęłam z filmiku Lili Janowskiej i jedyne czego potrzebujemy do zrobienia afro loków są słomki. Zwykłe słomki przez które się pije. Następnie bierzemy kosmyk włosów i nawijamy go na słomkę po czym ją związujemy tak aby się nie rozwiązała. Najlepiej zrobić to na mokrych włosach i zostawić na noc, przynajmniej ja tak zrobiłam, uprzedzam jednak, że jest to trochę nie wygodne ale da się przeżyć, haha. No i to tyle, jest to bardzo prosty sposób a efekt moim zdaniem świetny!
Dzisiaj przygotowałam dla Was giveaway, w którym możecie wygrać aż $100 na zakupy w sklepie Dresslily :) Zasady są banalnie proste!
Zasady.
1. Udostępnij mój post informujący o konkursie na co najmniej dwóch swoich profilach społecznościowych np. Facebook, Twitter, Instagram, Lookbook itp. - im więcej udostępnień, tym większa szansa na wygraną.
2. Wyślij linki z kont społecznościowych, na których opublikowałaś/łeś post na blog@dresslily.com, przed 18.10.16r.
Od 19 do 23 października, zostanie wylosowanych 15 zwycięzców, powodzenia!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

74 comments:

  1. Uroczo w nich wyglądasz! Właśnie widziałam filmik Lili, w którym pokazywała jak zrobić te loki ;)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  2. jaki super efekt!!! *.* i nie potrzeba fryzjerki :D

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Do twarzy Ci w nich! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz w takich włosach! :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale ślicznie wyglądasz :D Przypominasz mi bardzo w tych włoskach Lile Janowską, ona robiła filmik o afro lokach na yt :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  6. Wprost nie wierze ze ze slomek można zrobić takie loki. Koniecznie muszę kiedyś zakupić ich większy zapas i spróbować. U ciebie wyszło mega. Naprawdę ci pasują 😍😍

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wprost nie wierze ze ze slomek można zrobić takie loki. Koniecznie muszę kiedyś zakupić ich większy zapas i spróbować. U ciebie wyszło mega. Naprawdę ci pasują 😍😍

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Efekt jest niesamowity! Do twarzy ci w tym afro :D
    Keep your distance..

    ReplyDelete
  9. Ślicznie tak wyglądasz! Właśnie skojarzyły mi się te zdjęcia ze zdjęciami od Lili :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz świetnie! Musze sb taki zrobić!
    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  11. Jakie cudowne loki *.*. Też bym sobie takie zrobiła ale na długich wlosach efekt nie będzie taki sam jak na krotszych :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  12. Urocze loczki! Szkoda,że moje się aż tak naturalnie nie kręcą :<
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jakie cudowne! Pasują Ci :)
    http://alkaa14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz w tych loczkach. Muszę wypróbować ten sposób.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne loczki *.*
    pooositivee,blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jakie piękne włśoki *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wow!
    Wyglądasz prześlicznie,aż nie mogę oderwać wzroku!
    Także skorzystam z tego sposobu tym bardziej,że włosy mam proste jak druty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetnie Ci w takich włosach! Bardzo mi się podobają, może sama też spróbuję :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ślicznie Ci w tych lokach kochana! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Łoł piękne włosy zrobiłaś. Taka fryzura wymaga czasu. Tyle kosmyków przez słomkę zakręcić to nie lada wyzwanie
    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  21. Cudownie wyglądasz w tych loczkach :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Marzyłam o takich włosach!
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. super efekt! kiedyś próbowałam robić takie loki, ale szybko straciłam cierpliwość :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Pięknie Ci w tych włosach ^^ Postanowiłam spróbować zrobić sobie podobne ;33
    http://julciik-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wow niesamowity wpis :) bardzo mi się podobają zdjęcia tylko brakuje mi srebrnej albo złotej bizuterii do tej stylizacji :) jest owczywiście świetnie i bardzo czesto tu zaglądam :) gdyby ktos interesował się biżuterią to zapraszam do mnie prowadzę - najmodniejszego bloga o bizuterii w Polsce:) słyszałyście o KINGY? ---> blog o bizuterii KINGY ciekawe wpisy , stylizacje i sesje z całego świata. Jeżeli ktoś chce być na bieżąco z trendami w świecie jubilerskim to tylko blog KINGY wchodzi w grę :)

    ReplyDelete
  26. Ślicznie wyglądasz w tych lokach :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  27. Ciekawe, czy ten sposób działałby na moich prostych długich włosach. W wolnej chwili przetestuję :D
    Pięknie Ci w takiej fryzurze ;)
    http://grochowska.photo

    ReplyDelete
  28. Świetnie w nich wyglądasz! super!
    ale mi by pewnie nie pasowały ;c
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  29. Cudne te loki ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  30. Mi takie loki już zbrzydły. Mam coś podobnego jak wstanę, może nie aż tak zakręconego XD Ale u ciebie wygląda to bardzo ciekawie z tą stylizacją.

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Ja mam włosy kręcone i mi z kolei marzą się proste. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ale genialnie wyglądasz, takie loki Ci pasują! Do tego świetne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  34. Już wiele razy słyszałam o tym sposobie ze słomkami ale nigdy jakoś nie mam okazji go wykorzystać .
    Zdjęcia śliczne, bardzo ci pasują takie loczki, ale ładnemu we wszystskim ładnie :D
    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja tego wcale nie potrzebuję, ponieważ mam naturalnie kręcone włosy.

    ReplyDelete
  36. Ja próbowałam jej sposobu jeszcze w wakacje, ale ja w tym wyglądam bardzo źle xD

    blog-klik

    ReplyDelete
  37. Koniecznie muszę wypróbować ten sposób.Efekt jest super! :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  38. super wyglądasz w tych lokach, obserwuję i zapraszam :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Super pomysł i świetnie Ci wyszedł! :)

    http://ania-ania3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Wyglądasz świetnie! Koniecznie muszę je kiedys zrobić ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Na pewno wypróbuję! Ja również żałuję, że nie mam takich włosów :/
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  42. Włosy jak dla mnie rewelacja, super Ci w nich !

    ReplyDelete
  43. ale muszę przyznać, że mega Ci one pasują!

    ReplyDelete
  44. Znam wygodniejszy sposób. Nawijasz włosy na ołówek bądź długopis
    (ważne by to na co nawijasz włos było cienkim przedmiotem, który może być nagrzewany)i przykładasz po kawałeczku prostownicę. Troszkę to trwa ale lepsze to niż spanie w niewygodnych rurkach na głowie. Tu zostawiam filmik z instrukcją na takie loki
    https://www.youtube.com/watch?v=P5aOpJw31lU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam! Niestety ten sposób mi nie wyszedł :/

      Delete
  45. wygląda to bardzo naturalnie i ładnie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  46. Sposób bardzo prosty, ja kiedyś tez robiłam loki tylko na foli aluminiowej, gdzie zwijałam takie jakby rurki z foli i na około obwijałam kosmyki włosów, włosy wyszły tylko trochę bardziej skręcone niż twoje. Wyglądasz w takich włosach naprawdę dobrze :3 mój blog

    ReplyDelete
  47. Ciekawy post, do tego te zdjęcia są naprawdę przepiękne ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  48. Wyglądasz prześlicznie! Widziałam ten sam tutorial u Lili, ale boję się, że u mnie by to wyglądało śmiesznie, choć w sumie co mi szkodzi spróbować! :D
    Piękne zdjęcia ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. No efekt jest świetny! :) Na pewno skorzystam, żeby zobaczyć jak wyglądam, haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetnie Ci w takich loczkach. Ostatnio tez takie zrobiłam, nie wyglądałam zbyt korzystnie, ale wyszedł przymusowy,dość ładny kok :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  51. Ojej świetny efekt! Jestem pod wrażeniem <3

    ReplyDelete
  52. Prześlicznie w nich wyglądasz! Mimo, że nie jestem pewna czy będą mi pasować tak dobrze jak Tobie to na pewno w najbliższym czasie je wypróbuję :)

    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    ReplyDelete
  53. Też próbowałam tego tutorialu i moje włosy zakręciły się już po 20 minutach hahaha. Mimo, iż kocham Lilę to wyglądasz według mnie troszkę lepiej! Do twarzy ci w takich loczkach!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  54. Bardzo pasują Ci te afro - loki! Ja jednak nie odważyłabym się ich zrobić, wolę proste włosy lub lekko falowane ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Super fryzura, pasuje Ci ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Cudownie wyglądasz w tej fryzurze, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  57. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne fotki :D
    Masz piękne włoski :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    ReplyDelete
  58. Super pomysł na loki! Na pewno go wykorzystamy :)
    Z miłą chęcią obserwujemy Twój blog!

    SiostryAndrzejewskie

    ReplyDelete
  59. Efekt jest cudowny, musi być pewnie pracochłonny, żeby tak kosmyki na słomkę nawijać!
    Ślicznie wyglądasz, na pewno wypróbuję.
    Masz śliczny nagłówek na blogu <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡