Sunday, October 2, 2016

Fall ootd

Sweter - eButik.pl | Buty - eButik.pl
Nie było mnie tu przez ponad tydzień, ponieważ niestety czas mi na to nie pozwolił, ale już wracam i mam nadzieję, że uda mi się wstawiać posty przynajmniej dwa razy w tygodniu. Weekend dobiega końca a ja nawet nie odczułam tych dwóch wolnych dni, w sobotę śpiewałam na 70-leciu szkoły więc ten dzień spędziłam w szkole co w sumie dało mi tylko jeden dzień wolnego. Przy okazji chciałabym poinformować was, że przez ten miesiąc czyli październik mam możliwość uczestniczenia w Jessmilii i mam nadzieję, że będziecie tam ze mną! Zapraszam was na snapa(jessmilia99) , aska i instagrama. Jeśli macie jakieś pomysły na to co chcielibyście abym pokazała lub powiedziała o tym na snapie albo może macie jakieś pytania to dawajcie pomysły w komentarzu, będzie mi bardzo miło! Na dzisiaj to tyle i do zobaczenia wkrótce, buziaki!
Sweter - klik | Szalik - klik | Buty - klik
Mam dla was kod zniżkowyLUSIA
Kod -60% działa na wszystkie rzeczy z kategorii nowości
 oprócz butów. Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej.
Wybrane blogi spod ostatniego postu możecie znaleźć w zakładce "PRZEGLĄD WASZYCH BLOGÓW"! 

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

49 comments:

  1. jaki piękne, klimatyczne zdjęcia ! <3 pozdrawiam !

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia. Muszę się wybrać do Butiku, po szkole może tam wpadnę i po wypłacie :)
    Mój blog
    Kanał na YT
    Cupsell

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz! I jaki fajny golf! ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczny jest ten sweterek. :)

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jak cudownie wyglądasz! Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia - są przepiękne!!!

    million-slow.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Prześliczny sweter.
    Jubileusze szkoły potrafią być dość uciążliwe, choć są fajnym przeżyciem :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  8. Ale bym zmarzła w takiej stylówcce... Mimo, że sweterek nie jest czarny (a tylko w takich chodzę), to jest obłędny!
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjecia sa cudowne i te buty! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  10. Śliczny sweter *.* http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jejku genialny sweter :) śliczna jesteś i masz idealną figurę :)

    ReplyDelete
  12. Ale cudowny sweter! Świetne zdjęcia :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękne butki!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  14. Piękna stylizacja i cudowne buty! :*

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nie przepadam za jesienią, jednak bardzo lubię jej trendy, podobają mi się takie ciepłe swetry, poklikałam wszystko ♥
    Cudowne zdjęcia! Świetna z Ciebie modelka ;*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Układanka na końcu postu skradła moje serce, świetny wpis! :)


    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cieszę się, że jesteś w Jessmilli :) Cudowne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczna stylizacja, super zdjęcia! Już od jakiegoś czasu poluję na taki szalik :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. O fajnie, ze jestes w akcj u dziewczyn :D Piękna stylizacja :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia, bardzo nastrojowe :)

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Pięknie wyglądasz świetne rzeczy :) Linki kliknięte - 41,94zł :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  23. Mam identyczne rzeczy! Widzę, że mamy dobry gust! Fav na jesień!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/09/seventeen.html

    ReplyDelete
  24. Zakochałam się w tym sweterku!

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Sama nie mam ostatnio czasu by zasiąść napisać cokolwiek na bloga, gdyby nie dwa dni wolne, które właśnie sobie robię to nic by pewnie się na nim nie pojawiło.

    PS. Strasznie mi miło, że znalazłam się w tej zakładce.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  26. buty są sliczne! <3
    a zdjecia takie klimatyczne!

    ReplyDelete
  27. Śliczny sweter. Bardzo lubię jesienne stylizacje :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia cudowne.Szkoda,że coś mi sie popsuło w telefonie i nie mogę oglądać jessmili.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Muszę chyba zacząć więcej zaglądać na Jessmilię. Cieszę się, że jesteś w składzie.

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  30. poznamy kiedys wyniki rozdania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osoba, która wygrała dostała już maila i nagroda została wysłana. W następnym poście napiszę kto wygrał bo w tym zapomniałam :)

      Delete
  31. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny look! Buty są przepiękne! Na pewno zainspiruje się twoją stylizacją :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  34. Bardzo lubię cię słuchać na Jessmilii, a co do posta,to uwielbiam swetry! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  35. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡