Sunday, October 9, 2016

09/10/2016

 Bluza - Zaful(klikniesz?) | Bluzka - ? | Spodnie - SheIn(klikniesz?)
Przez ostatnie kilka dni nieustannie padało, na szczęście dzisiaj w końcu nadszedł dzień bez deszczu i udało mi się zrobić jakieś zdjęcia. Pogoda nas nie rozpieszcza ale cóż się dziwić, mamy jesień.
W poniedziałek (lub wtorek, nie pamiętam dokładnie) przyszła do mnie paczka z SheIn , w środku znajdowały się spodnie, które możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach, zamówiłam je 29 września a 3/4 października już u mnie były! To chyba najszybsza wysyłka od nich jaka kiedykolwiek do mnie przyszła, za to duży plus. Jeśli chodzi o to co u mnie to nic ciekawego, szkoła, dom, szkoła, dom, tak wyglądają moje dni poza weekendem.  A co u was? Jak w szkole/na studiach?
Wyniki rozdania!


MINI KONKURS!
Wystarczy podać w komentarzu ceny tych dwóch rzeczy:
1. KLIK | 2. KLIK
Wybiorę 2 blogi, które trafią do zakładki i 2, które polecę na końcu postu!


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

62 comments:

  1. Świetne zdjęcia,a te spodnie cudowne!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moje dni wyglądają podobnie, powoli niestety dopada mnie szkolna rutyna. Bardzo ładne zdjęcia :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  3. Mega look i śliczne zdjęcia :)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne spodnie i zdjęcia. Moje dni także wyglądają podobnie. Teraz tylko dotrwać do przerwy świątecznej. :D Życzę chęci i motywacji w związku ze szkołą.

    1. 29.49 $
    2. 70.04 zł

    ReplyDelete
  5. Hej. Fajny blog. Merytoryczny i w ogóle mi się wpis spodobał. Jeśli chcesz go pozycjonować zapraszam do mnie gdzie dowiesz się jak pozycjonować swojego bloga za darmo i jak zdobywać linki. Zostawiam link do siebie przeczytajcie i zostawcie komentarz. Z góry dziękuje.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja :)
    US$17.99
    US$29.49
    Pozdrawiam
    Justyna

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz i bardzoładne rzeczy! :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja!! Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam >>>
    http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/10/adidas-autumn.html

    ReplyDelete
  9. Fajne te spodnie Ci przyszły! :) Ładne zdjęcia! <3

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Naprawdę szybko przyszły jak na chińskie stronki. U mnie ostatnio to samo, szkoła dom, masa kartkówek i sprawdzianów.. No ale trudno, trzeba myśleć pozytywnie :)
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia, niestety pogoda nie dopisuje, przez co nie ma kiedy wyjść na jakąś sesje, oby jak najszybciej to minęło :)

    1$29.49
    2$17.99

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ta bluza jest śliczna ♥
    Szkolny czas mija mi całkiem nieźle, choć kompletnie nie mam czasu dla siebie. W ciągu tygodnia latam na sesje, uczę się, a w weekendy nie odpoczywam wcale. Piszę posty na zapas, obrabiam zdjęcia, nie zapominając o nauce. Ale jednak nie jest źle :D
    Prześliczne zdjęcia! :*
    CENY:
    $29.49
    $17.99
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pogoda u mnie również nie dopisuje, a moje dni wyglądają dokładnie tak jak twoje. Niestety nie do końca mi to odpowiada, chyba dopadła mnie jesienna depresja. Eh..

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. W szkole teraz jest okropnie. Jakby nauczyciele nigdy nie byli w naszym wieku i nie rozumieli, że nie jesteśmy robocikami bez zainteresować wiec ładują nam zadań, kartkówek i sprawdzianów. Pogoda jest równie okropna, aż nie chce wychodzić się z domu. Ja ciagle tylko szkoła dom siłownia dom i tak cały tydzień. Dobrze, że chociaz piątek wolny

    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Moje dni wyglądają tak samo, a w weekendy nauka :/
    Super spodnie!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  17. Poklikane! Wyglądasz naprawde świetnie :D

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz! Szybko doszło Ci te zamówienie, ja zazwyczaj czekam min. 15 dni :)
    $29.49 $17.99
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Też miałam problem ze zdjęciami przez ten deszcz i zrobiłam w deszczu haha <3 A kolejnego dnia nie padało XD
    Pieknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. zglosila sie zwyciezczyni rozdania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, nagroda została już wysłana :)

      Delete
  21. Świetnie wyglądasz, spodnie super i taka szybka wysyłka to faktycznie niespotykane zjawisko haha
    CENY:
    bluza-$29.49
    spodnie-$17,99


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  22. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    ReplyDelete
  23. świetnie wyglądasz, klik - 29,49$, 17,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    ReplyDelete
  24. Masz ładne włosy. Stylizacje ciekawe i fajnie dobrane, jednakże nie mój styl. Pozdrawiam :*

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  25. Pięknie wyglądasz, zdjęcia są śliczne! ❤,
    U mnie tez nic ciekawego. Pogoda jest straszna, nawet nie mialam okazji wyjścia na zdjęcia 😏
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Super otfit! U mnie w szkole słabo, muszę się podciągnąć w nauce bardziej :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jaki świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jej, jaka świetna stylizacja, mi bardzo spodobały sę te spodnie ♥ ;)
    Ceny: $29.49
    US$17.99

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  29. Super wyglądasz :)
    A ja sie boje zamawiac spodni przez internet :D

    ReplyDelete
  30. Zgadzam się! Przez ostatnie kilka dni były straszne ulewy. Piękna stylizacja! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne spodnie :) A czas realizacji zaskakująco szybki! :D

    Moje studenckie życie dopiero się zaczyna, a więcej o nim na moim blogu ;)

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Spodnie naprawdę fajne, nawet kolor mi się podoba, co dziwne bo nie przepadam za jasnymi spodniami. U mnie w liceum jest ciężko ale odliczam już dni do świat i to mnie podtrzymuje na duchu. Pozdrawiam :3 mój blog

    ReplyDelete
  33. Super zestaw :) Spodnie są cudowne ;)

    ReplyDelete
  34. U mnie też ostatnio pogoda nie za ciekawa co mnie osobiście strasznie przytłacza. Świetne stylizacje ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. U mnie jak padało tak pada..Bez zmian :(
    Świetne rzeczy! Poklikałam! <3
    Bluza - 29,49$
    Spodnie - 17,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wow! Piękne zdjęcia ( tak jak i modelka :P).
    Obrabiasz je? W jakim programie? Może zrobiłabyś o tym osobny wpis? :D
    Pokochałam tą fioletową bluzkę, jest przecudowna! A na takie spodnie od dawna poluje ;/

    CENY:
    1. $29.49
    2. US$17.99

    Pozdrawiam!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: KLIK ;)

    ReplyDelete
  37. Super wyglądasz! :)
    Moje dni to szkoła, dom, seriale, nauka i tak w kółko, nie zapominając o kilku herbatach, ciepłym kocu i skarpetach! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  38. Świetna stylizacja. Moje dni niestety wyglądają podobnie jak twoje :/

    Nasz blog *KLIK*

    ReplyDelete
  39. Piękne zdjęcia i super stylizacja ;D

    ReplyDelete
  40. Świetne spodnie, a co do Twoich dni, to nie martw się moje wyglądają identycznie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jejku, Ty zawsze idealnie wychodzisz na zdjęciach *U* Zazdroszczę :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  42. Piękna jak zawsze :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    ReplyDelete
  43. super stylizacje <3

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. super stylizacje <3

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Obie stylizacje wyglądają super! W szkole gonitwa, coraz więcej sprawdzianów, a kartkówek i pytania już nawet nie liczę...

    Ceny:
    1. $29.49
    2. $17.99

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Genialnie wyglądasz! 2 stylizacja wygrywa wszystko :D Szkoła to jedna wielka masakra, nie mam dnia luzu i muszę się codziennie uczyć, bo na każdy dzień mamy coś zadane. Najlepsze jest to, że nauczyciele nadal myślą, że my się w ogóle nie uczymy ;)
    Ceny: 1. $29.49
    2. $17.99

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  47. Jesteś przepiękna! Kliknełam <3
    Zapraszam vviktooria.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Niby moje dni wyglądają tak samo - szkoła, dom, szkoła, dom i tak w kółko, ale w tym tygodniu czułam się jakby było zupełnie inaczej. Pogoda też jest okropna, ale jakoś trzeba wytrzymać. Staram się jakoś pocieszać czymkolwiek się tylko da!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Super stylizaja!!
    zapraszam
    zzmieszane.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡