Saturday, September 3, 2016

Sunset | Back To School

Kurtka - romwe(klikniesz?) | Czapka - Zaful(klikniesz?) | Naszyjnik- Zaful(klikniesz?) | Bluzka - romwe | Spodnie - unknown
Pierwszy "pełny" dzień szkoły mamy już za sobą. Jak wam minął? Mi całkiem nieźle, na lekcjach jeszcze w sumie nic nie robiliśmy oprócz jak co roku omówienia BHP i PSO. Jednak już pani z polskiego poinformowała nas, że piszemy test za tydzień, także fajnie, haha. Zobaczymy co będzie dalej, jak na razie jestem pozytywnie nastawiona, ciekawe jak długo to potrwa, haha. Opowiadajcie co tam u was! Jak pierwszy dzień szkoły?
Jak pewnie zauważyliście na moim blogu nie robiłam serii Back To School ale jeśli chcecie mogę przygotować dla was pomysły na śniadania do szkoły lub przed szkołą, więc jeżeli interesuje was taki post to dajcie znać w komentarzu.
(Przepraszam za jakość dzisiejszych zdjęć)
Chciałabym przedstawić wam pewien sklep internetowy, mianowicie https://www.stylewe.com , przeglądając tę stronę widziałam tam dużo ciekawych ubrań, nie takich typowych. Polecam wam na nią zajrzeć. Zapraszam tutaj: StyleWe i na ich konta społecznościowe:

KLIK | KLIK | KLIK | KLIK

MINI KONKURS!
Wystarczy, że w komentarzu podasz ceny rzeczy poniżej, a ja w następnym poście wybiorę i polecę 3 blogi, które to zrobią:
1. KLIK | 2. KLIK

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

54 comments:

  1. U nas za to pani od polskiego zapowiedziała, że będzie pytać lub robić kartkówki dwóm/trzem osobom na każdej lekcji :/ Tak to dzień strasznie się wydłużył, chociaż w piątki mamy najmniej lekcji.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia !! :)
    Jacket - US$16.99 Ice-Cream Color Suede Baseball Hat $3.51

    myfantasyandme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piekne zdjęcia! Powodzenia w szkole :)
    Ten pomysł na post z śniadaniami jest spoko :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  4. ja też już mam zapowiedziany sprawdzian ale z matematyki :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. piękne, klimatyczne zdjęcia! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia, ale szkoda, ze slaba jakosc. Ja jeszcze jestem w szoku, po pierwszym dniu w nowej szkole :D https://nikolaprzybysz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. A ja mam jeszcze 3 tygodnie wakacji :D Fajne zdjęcia ostatnio robiłam podobne.
    Po klikane w każdy link :)
    1) US$16.99 (sale)
    2) $3.51
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  8. Poklikane. Ja szkołę zaczynam dopiero od poniedziałku. Dobre nastawienie to podstawa! ;) Powodzenia!

    kurtka- 16,99$
    czapka- 3,51$
    naszyjniki- 2,04$
    koszulka- 9,79$

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Całe szczęście, że moje wakacje jeszcze trwają. :) Super czapka!

    ReplyDelete
  10. Fajna czapka :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajna czapajka ;D

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kurteczka: $16.99 sale
    czapka: $3.51
    Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Uwielbiam takie niebo, dość często sama lubię pozować przy zachodzie słońca!
    Ania Grabowska blog

    ReplyDelete
  13. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. U mnie w szkole też pierwsze lekcje były 'gadane'. Oprócz matematyki. Matematyka nie próżnuje ;)
    Nie przepraszaj za jakość, sesja mega! A pomysł ze śniadaniami genialny;)
    Mój blog:)

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, dają wakacyjnego klimatu! U mnie pierwszy dzień w szkole był świetny, niesamowici ludzie trafili mi się w klasie. Współczuję testu :( Ja już mam długą pracę zapowiedzianą na matematykę.
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  16. Jeszcze nawet nie zaczęłam się porządnie uczyć, a mi też już zapowiedziano test, ale z matematyki. To będzie ciekawy rok :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  17. Jakość zdjęć jest naprawdę dobra. Masz świetną czapkę. Wolę chyba oglądać u ciebie na blogu stylizację i przeyślenia. Hmmm... Może zmotywowałabyś mnie trochę jeśli chodzi o naukę? Taki post byłby strzałem w 10!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne zdjęcia! :)) Poklikane :)
    1. US$16.99
    2. $3.51

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Post z pomysłami na śniadania mógłby być ciekawy :)
    $16.99
    $3.51

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja też już mam zapowiedziany sprawdzian i dwie kartkówki :'(.
    Powodzenia w szkole :).
    Czapka- $3.51
    Narzutka/żakiet (?)- $16.99

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia i tak wyszły fajnie, dzięki temu zachodowi mają swój klimat :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Nie musisz przepraszać za jakość zdjęć, moim zdaniem są one naprawdę świetne! Co do szkoły to też jestem pozytywnie nastawiona, chociaż muszę przyznać, że już po jednym dniu jestem dosyć zmęczona. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Ja już mam dośc szkoły :/
    Pięknie <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia :) oczywiście poklikałam ;) $3.51 $16.99

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    ReplyDelete
  26. Świetna bluzka :)
    U mnie pierwszy dzień szkoły był na szczęście dosyć luźny.

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz cudownie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  28. Czapka jest cudowna! Z chęcią sama bym taką przygarnęła. U mnie pierwszy dzień również był całkiem na luzie, chociaż mogli by nam darować siedzenie w szkole w piątek do 16... :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. piękne zdjęcia, poklikane :3

    poziomka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mi podobnie minął dzień w szkole, nic ciekawego na lekcjach nie było robione :D Oczywiście post ze śniadaniem mógłby być ciekawy! :) Świetnie wyglądasz :*
    Pozdrawiam :)

    |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia mają fajny klimat! Mam pytanie na jakim profilu jesteś w liceum? :)
    1. $16.99(sale)
    2. $3.51
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biol-chem ale zamierzam zmienić na humana :)

      Delete
  32. Podaję ceny :)
    1. 16.99
    2. 3.51

    zdjęcia są świetne! mój 1 dzień szkoły minął podobnie! ;)

    pozdrawiam
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    ReplyDelete
  33. Ja już mam prace domowe i zapowiedzianą kartkówkę z angielskiego, super :/
    Myślę, że takie posty to dobry pomysł. Z chęcią bym je przeczytała :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  34. Bardzo Ci pasuje ta czapka! Świetne zdjęcia! :)
    1 - 16,99$
    2 - 3,51$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia. Mi Pani z biologii zapowiedziała już nam kartkówkę, która obejmuje materiał z zeszłego roku.
    1. $16.99
    2. $3.51

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  36. Ja miałam pracę domową z matmy i zapowiedziany sprawdzian z geografii hahaha... ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Nadal ladne te zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Aaa prześliczne klimatyczne zdjęcia i cudonwa czapka, zamówiłam ostatnio podobną i nie mogę doczekać się aż przyjdzie :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Uwielbiam zdjęcia w takim klimacie! Są śliczne :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja już mam zapowiedziany sprawdzian z matmy, więc też fajnie haha :) śliczne zdjęcia!
    1. $16.99 2. $3.51
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  41. Powodzenia w tym roku szkolnym:) Podobają mi się zdjęcia:) Fajnie zrobione:D

    ReplyDelete
  42. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja również narazie jestem pozytywnie nastawiona, wszystko się udaje, idzie po mojej myśli, haha ♥ Wybrałaś świetne rzeczy. Jakością zdjęć się nie przejmuj, bo naprawdę nie jest taka zła :)
    Poklikałam!
    Kurtka- 16.99$
    Czapka- 3.51$
    Naszyjnik- 2.04$
    Bluzka- 9.79$
    Bluzka- 32.00$
    Bomberka- 149.00$
    Bluza- 43.00$
    Spodnie- 95.00$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia!
    u mnie pierwsze dni szkoły mijają pozytywnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡