Tuesday, September 13, 2016

Harry Potter Exhibition | Seventeen

Piszę dzisiaj do was już jako siedemnastolatka. 13 września... dzisiaj właśnie mam urodziny. Powiem wam szczerze, że na tyle się nie czuję i dziwnie jest mieć świadomość, że za rok już osiemnastka ale na tym skończmy ten temat i nie wybiegajmy aż tak daleko, haha.
Przechodząc do zdjęć z dzisiejszego postu to przypuszczam, że bardziej spodobają się one fanom lub osobom, które po prostu lubią Harrego Pottera, bo jak widać są to zdjęcia związane właśnie z jego osobą a raczej tym filmem. Jakiś czas temu kiedy byłam jeszcze w Brukseli załapałyśmy się na "Harry Potter Exhibition" i jako, że ja uwielbiam ten film/książkę od bardzo, bardzo długiego czasu musiałam tam iść. Podczas zwiedzania wystawy towarzyszyła nam melodia z filmu co dawało nam jeszcze większe poczucie tej całej magii, haha. Jeśli jesteś fanem Harrego i będziesz miała/miał szansę pójść na taką wystawę to jak najbardziej polecam! Bo muszę przyznać, że było to na prawdę świetne doświadczenie i choć przez chwilę mogłam spełnić swoje marzenie z dzieciństwa i poczuć się jak w świecie magii, haha.
Lubicie Harrego Pottera?
Która część jest waszą ulubioną?
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

44 comments:

  1. Może to dziwne, ale nie przepadam za HP. Nie żebym nie lubiła książek czy filmów z tej serii, ale jakoś szału dla mnie nie ma. Nie da się jednak ukryć, że wystawa robi wrażenie! A no i prawie bym zapomniała, wszystkiego najlepszego!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Harry najlepszy! Całą serię przeczytałam z 3 razy (minimum), a ile razy oglądałam filmy to nie zliczę!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Harrego, miałaś na prawdę świetną okazję obejrzeć taką wystawę :)
    Oczywiście wszystkiego co najlepsze, spełniaj swoje marzenia! ♥
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja również uwielbiam serię HP, co do wystawy świetna ;)
    Wszystkiego Najlepszego!
    http://wild-wolf98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kocham Harrego Pottera <3 Muszę koniecznie przy takiej okazji wybrać się na taką wystawę :D
    I oczywiście najlepszego kochana :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Harrego Pottera! Oglądałam wszystkie filmy z tej serii i moim ulubionym są 2 częsci "Harrego Pottera i Insygni Śmierci". :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia! A co do Hp to mam mieszane uczucia-film bardzo mi się podobał, ale książki to nie moje klimaty :/
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Ale cudownie! Bardzo lubię Harrego Pottera, ale nie mam ulubionej części, wszystkie są po porstu świetne.
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i sukcesów! :*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie, że mogłaś tam być. Ja bardzo lubię Harrego Pottera chociaż ulubionej części nie mam. Oglądając te zdjęcia po głowie cały czas chodziła mi muzyka z tego filmu :D. Przy okazji wszystkiego najlepszego!

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  10. Jeju, kocham Harrego. Moja ulubiona część to ''Więzień Azkabanu''. Zazdroszczę zwiedzania ♥ Nie wyglądasz na siedemnastkę, oczywiście to komplement ;*

    Nasz blog*KLIK*

    ReplyDelete
  11. zazdroszczę! zawsze chciałąm odwiedzić to muzeum! ubóstwiam Harryego Pottera ♥ śliczne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ŁAŁ! Wystawa robi wrażenie.. Zawsze chciałam coś takiego zobaczyć.. można pozazdrościć;)
    Świetne zdjęcia:>
    Zapraszam do siebie http://karciiia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam Harry Pottera i fajnie ,ze dodałaś tyle zdjęć. Lepiej by jednak było gdybyś bardziej opisała wystawę co dokłądnie zobaczyłaś , co najbardziej Ci się podobało itp :)

    Pozdrawiam
    www.amberlife.blog.pl

    ReplyDelete
  14. Harry <3 <3 <3 <3 Oglądałam każdą część z 10 razy!! <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja uwielbiam wszystkie części <3 zazdroszczę <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Przyznam się, że nigdy nie obejrzałam ani nie przeczytałam żadnej części HP- to chyba nie dla mnie ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ciekawy post :) Ja osobiście nigdy nie oglądałam ani nie czytałam Pottera :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Spóźnione sto lat! Ja jakoś nie jestem fanką HP, ale chętnie poszłabym na taki event :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Spóźnione ale najlepszego! Oglądałam nie raz film i z chęcią sama bym się wybrała na tą wystawę.

    Pozdrawiam kochana!
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. O jakie fajne :D Z chęcią bym się wybrała tam :D I zaległe wszystkiego najlepszego ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Prześliczna wystawa. Kocham serię o "Harrym Potterze" - to właśnie ona sprawiła, ze zaczęłam tak na poważnie czytać :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  22. Nie przepadam za HP, ale wystawa jak i zdjęcia są śliczne.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  23. Mega wystawa! Fanką nie jestem, ale lubię oglądać HP :) Spóźnione 100 lat! Moja koleżanka miała urodziny tego samego dnia co ty :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Na pewno pojadę na taką wystawę, uwielbiam Harrego Pottera ♥ Jeśli chodzi o części to nigdy nie potrafiłam wybrać jednej, więc jak najbardziej wybieram wszystkie, a za książkę nie mam czasu się zabrać :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. O matko! Zabierz mnie tam! Uwielbiam HP i jak zobaczę, że jest taka wystawa, to na pewno tam zajdę. Zazdroszczę Ci! :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. akscfnbsdjkvbsdjvhs omfg ale ci zazdroszczę!! Kocham Harry'ego, jak nic innego ♥ Moja ulubiona część to Kamień filozoficzny :D

    blackeley.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. W takim razie spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Uwielbiam HP, wszystkie części są moimi ulubionymi <3
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  28. No jest czego pozazdrościć ;)super zdjęcia. Moje ulubione części to ''Czara Ognia" i "Zakon Feniksa" zapraszam do siebie :) https://ale-xandra710.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie świetne miejsce! Spóźnione, ale szczere - spełnienia marzeń! :*
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Ja niestety nie przepadam za Harrym Potterem, ale super miejsce! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  31. Spóźnionego najlepszego. Ja w Londynie widziałam peron 9 i 3/4 i sklep związany z filmem ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  32. Wystawa robi wrażenie! Ja za HP nie przepadam jakoś specjalnie, ale fajnie, że odwiedziłaś takie miejsce. No i najlepszego!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  33. Pewnie wyda Ci się to dziwne, ale nigdy nie obejrzałam całej części Harrego Pottera :D Widzę, że miło tam spędziłaś czas. Spóźnione, ale szczere: wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dużo sukcesów! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. zazdroszczę! zawsze chciałam się tam wybrać!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  35. Więc życzymy Ci spóźnione życzonka! sto lat!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam Harrego Poterra ulubiona czesc to hm.. w sumie wszystkie były zarąbiste <3

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam tą serię, zarówno książek, jak i filmów od wielu lat, zazdroszczę Ci tej wystawy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  38. Ja również mam urodziny trzynastego dnia miesiąca...ale maja :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
  39. Jako fanka Pottera szczerze zazdroszczę! Niesamowita ta wystawa!

    ReplyDelete
  40. Świetna wystawa, zazdroszczę!
    Uwielbiam HP, wszystkie części są bardzo ciekawe,jednak moją uwagę najbardziej przyciągnęła ostatnia. Interesuje mnie historia Insygniów Śmierci <3
    http://alkaa14.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡