Monday, August 29, 2016

ZAFUL and ROMWE | Rozdanie!

Okulary - Zaful | Sweter - Romwe | Rzemyk - Zaful
Hejka!
Na dzisiejszych zdjęciach mam na sobie sweterek, który nie dawno dostałam ze strony Romwe i dodatki pochodzące z Zaful . Jeśli Chodzi o stronę Zaful (przy okazji zapraszam na ich stronę http://zaful.blogspot.com/ ) to jest to moja pierwsza paczka od nich i muszę szczerze powiedzieć, że byłam mile zaskoczona rzeczami, które dostałam, są naprawdę dobre jakościowo, więc z czystym sumieniem mogę wam polecić tę stronę. Przy okazji będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki!
Na dole w poście czeka na was rozdanie, zapraszam do wzięcia udziału! A już za jakiś czas może pojawi się kolejne, haha.




A teraz przechodzimy do rozdania!
ZASADY:
Obowiązkowe:

1. Zaobserwować nasze blogi ( Mój, MartyMartyPaulinyJagodyJulki)

2. Zostawić komentarz zgłoszeniowy


Dodatkowe:

3. Zaobserwować nas na instagramie (JaMartaPaulinaJagodaJulka) +1 los
4. Dodać nas na snapchacie (Ja: julczi58, Marta: martablogyt, Paulina: paulinaciselask, Jagoda: jagoda.beksiak, Julka: lusia112) +1 los
5. Dodać podlinkowany baner na bloga (jeśli posiadasz bloga) +1 los
Im więcej losów, tym większe szanse na wygraną! :)

KOMENTARZ ZGŁOSZENIOWY
:
Obserwuję blogi jako:
Email:
Dodatkowo
Zaobserwowałam na instagramie jako:
Dodałam na snapie jako: 
Dodałam baner na bloga: (adres twojego bloga)


Komentarz zgłoszeniowy zostawiacie pod postem z rozdaniem u blogerki, której zestaw chciałybyście wygrać. Możecie się zgłosić pod każdym postem. Posty u pozostałych dziewczyn powinny pojawić się w ciągu 3 dni!
Mój zestaw
(edit. mój zestaw trochę się powiększył i teraz znajduje się w nim: cień do powiek, szminka, zeszyt, zakładki indeksujące i bransoletka)



Rozdanie trwa do 21 września.
POWODZENIA!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

111 comments:

  1. śliczne ciuchy, muszę odwiedzić tę stronkę :) chętnie wezmę udział w rozdaniu ;)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia, te okulary wymiatają:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  3. świetny look ! Fajny sweterek, zwłaszcza włożony do środka wygląda bardzo stylowo. <3
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Duzo juz słyszałam o zaful i ich asortyment jest naprawdę ciekawy, stylizacja prezentuje się swietnie, uwielbiam kiedy bluzki czy sweterki sa włożone do spodni wtedy całość wyglada o wiele lepiej :3 moj blog

    ReplyDelete
  5. nie wkładaj swetra w spodnie bo nie fajnie to wygląda

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  6. Ja aktualnie czekam na paczkę od nich, jestem ciekawa jakości
    Powodzenia wszystkim w rozdaniu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Oo :) Bardzo podobają nam się te zestawy z rozdania! :D MEGA! <3 Bierzemy udział ;)
    Obserwujemy jako: Aga i Sylwia Matuszyk
    e-mail: agssymi@gmail.com
    dodatkowo:
    Baner u nas na blogu: agssymi.blogspot.com
    Obserwujemy na IG jako: s_mrau
    Powodzenia wszystkim ;)

    ReplyDelete
  8. Właśnie napisała do mnie firma zaful i złożyłam zamówienie, więc ja również jestem zaciekawiona jak jakościowo sprawdzą się moje rzeczy ♥
    Stylizacja świetna, poklikałam!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Okulary sa przepiekne! A jakie cudowne zeszyty do wygrania w rozdaniu - uwielbiam takie!
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  10. Niesamowity outfit, okulary niepowtarzalne i przepiękne superstary!
    Świetne zestawy do rozdań :) Jak najbardziej biorę udział !
    - Obserwuję blogi jako oskwarekxsara@gmail.com (Sara Oskwarek)
    - Email oskwarekxsara@gmail.com
    Dodatkowo:
    Instagram: @sara_oskwarek
    Snapachat:----
    Blog: ----

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia!

    Obserwuję jako: Katie lub Katie Moon
    Email: katiemoonblog@gmail.com
    Baner: NIE

    ReplyDelete
  12. Obserwuję blogi jako:Wiktoria Fiutak
    Email:wiktoriafiutak@interia.pl
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako:wiktoria.15
    Dodałam na snapie jako: wikusiafiutak
    Dodałam baner na bloga: http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Obserwuję blogi jako: x smile x
    Email: gabispocka@gmail.com
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako: _gabisv_
    Dodałam na snapie jako: gaabaa69
    Dodałam baner na bloga: http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Obserwuję blogi jako: Marzycielka Patty
    Email: marzycielkapatt@gmail.com
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako: opssmyjustin

    ReplyDelete
  15. Super rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne rzeczy, śliczne jest to zdjęcie z okularami :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  17. Obserwuję jako:J.M.K. Janas
    Email: j.m.k.janas@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Zaful ma świetny asortyment :) Ślicznie wyglądasz :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Obserwuję blogi jako: anitka.lal@interia.pl
    Email: anitka.lal@interia.pl

    ReplyDelete
  20. O ile rzeczy dostałaś, batrdzo mi się podobają :D
    Powodzenia wszystkim :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Podoba mi sie Twoja stylizacja i ten sweterek jest taki uroczy .
    Mój Blog Zapraszam

    ReplyDelete
  22. Świetne ciuchy, do mnie też przyszło pierwsze zamówienie z zaful i jestem zaskoczona jakością!

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny pomysł z tym rozdaniem :)
    Mam pytanie, ponieważ bardzo spodobał mi się Twój szablon,
    wykonujesz je może na zamówienie?

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee, ja nie potrafie niestety, haha. Robila go Patrycja Piankowska :D

      Delete
  24. Świetne rzeczy. Śliczne zdjęcia. Cóż więcej mogę powiedzieć.
    Powodzenia biorącym udział w rozdaniu.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  25. Świetna stylizacja! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne rzeczy dostałaś w paczce! Cudowne superstary :3

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Woow świetne rzeczy *-*
    poziomka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Super okulary! Powodzenia wszystkim w konkursie :)







    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM





    ReplyDelete
  29. Super zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie i obserwuję :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. świetne rzeczy ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  31. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  32. Sweterek naprawdę godny nabycia. Bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  33. Bardzo często widuje tą firmę w postach xD mega podoba mi się stylizacja! Poklikałam <3
    Biorę udział w konkursie:
    - Obserwuję blogi jako: Weronika Ska
    - Email: weronikas.blog@gmail.com
    Dodatkowo:
    - Instagram: Ika_Ska
    - Snapachat: Weronikasblog (Werooonika)
    - Blog: OFFICIAL blog of Weronika
    - Dodałam Banner: OFFICIAL blog of Weronika

    Powodzenia dla innych!
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  34. Obserwuje blogi jako: Wiktoria Ktoś
    E-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    Obserwuje na instagramie tak :wiksonss
    Dodane na snapchacie nie
    Link do bloga: jestem-folta.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Obserwuję blogi jako: ma ra
    Email: mara180893@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Obserwuję blogi jako:Jasmine Vise
    Email:bernadetaaa@interia.pl

    ReplyDelete
  37. Obserwuję blogi jako: Sylwia Bomba
    Email: sylviaaa100@interia.pl

    ReplyDelete
  38. obserwuję blogi: Aleksandra K.
    obsrwuję instagramy: infinityolkaa
    e-mail: aleksandra_kojder@o2.pl
    snapchat: nie, nie mam dostępu :(
    Link: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Przepiękna stylizacja i śliczne zdjęcia :) Powodzenia wszystkim w rozdaniu!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  40. Obserwuje jako Julia Zawadzka
    email julka0316@interia.pl

    ReplyDelete
  41. Super pomysł z tym rozdaniem, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  42. fajne rzeczy! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zgłaszam się!
    Obserwuję blogi jako: Julss
    Email: jullss.julia@gmail.com
    Zaobserwowałam instagramy jako: julia_t_1
    Dodałam baner: https://jullss-blog.blogspot.com/ (w pasku bocznym na dole)
    Powodzenia wszystkim!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  44. W rozdaniu udziału nie biorę, ale kliknęłam - bikini w liście 11.54$

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  45. fajna stylówka :)

    zapraszam do mnie: http://agnesssja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. świetne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. piękne zdjęcia! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    ReplyDelete
  48. Ładnie wyglądasz!
    Sweterek i buty- mega!
    Bardzo fajne zestawy rozdajecie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Te okulary są mega! Rzemyk także. Ogólnie zauważyłam, że Zaful ma chyba jeden z lepszych asortymentów. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Śliczne zdjęcia <3 powodzenia wszystkim w rozdaniu

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  51. Obserwuję blogi jako: Paulina K.
    E-mail : k_paulina0@o2.pl
    Zaobserwowałam na instagramie jako: kr.paulina
    Zaobserwowałam na snapie jako: kr.paula190
    Dodałam baner na bloga: klik

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia! *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Jak zwykle prześliczne zdjęcia ;3
    Nie biorę udziału w rozdaniu, ale życzę wszystkim powodzenia <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. świetne ubrania :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    ReplyDelete
  55. Ten sweterek jest śliczny!
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Fajny wpis :) Superstary sa na tyle wygodne ze nosisz je bez skarpetek ? :) Chyba ze to nie jedyne buty ktore lubisz w ten sposób zakladac ? :)
    Pozdrawiam
    Wiktoria

    ReplyDelete
  57. Jakie cudowne zdjęcia! Świetne rzeczy <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  58. Obserwuje blogi jako: Pietrucha20
    E-mail: angelika120@amorki.pl
    Obserwuje na instagramie tak Pietrucha_k
    Dodane na snapchacie tak Pietruchaa19
    Zapraszam do obserwacji: myfantasyandme.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładne rzeczy, te stroje są super :)
    Poklikane :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Super nagrody konkursowe,podoba mi się całokształt stylizacji jednak najbardziej przypadły mi do gustu okulary ;)
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post który mam nadzieję w choć małym stopniu przypomni Wam o wakacjach.

    ReplyDelete
  61. Obserwuję blogi jako: nr147
    Email: nr104@wp.pl

    ReplyDelete
  62. Swietne kimono :) i piękne zdjęcia :*

    zapraszam do mnie:) makarskastylee.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Obserwuję blogi jako: Nadia; Paulinę i Julię jako: Anna Hh
    Email: jo-jo-a@wp.pl
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako: malinowyskarbiec
    Dodałam na snapie jako: -
    Dodałam baner na bloga: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Też dostałam ten ostatni strój kąpielowy, ale wyrzuciłam, bo do niczego się nie nadaje XD

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Obserwuję jako: Klaudia M
    Email: Klaudia.m@x.wp.pl
    Baner: NIE
    Dodatkowe
    Nazwa instagrama: xklaudiax12

    ReplyDelete
  66. Super bikini ! ;)
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Obserwuję blogi jako: NatusSia
    Email: natussia2002@gmail.com
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako: na.talia02
    Dodałam na snapie jako: natussiax
    Dodałam baner na bloga: http://style-fashion-and-beauty-all-in-one.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Obserwuję jako Justyna Sttysia
    Email: justyna.korepetycje8@wp.pl
    Instagram: Sttysia

    ReplyDelete
  69. Obserwuję blogi jako: Agnieszka
    Email: agusia13@onet.pl
    Dodałam baner na bloga: life-of-modeline.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. kiedy beda wyniki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już napisałam do wylosowanej osoby na maila :)

      Delete
    2. a mozna wiedziec kto wygral?

      Delete
    3. Nie można. Przecież żadna z nich nie podała wygranego. To tylko zdobywanie darmowych obserwatorów i tyle.

      Delete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡