Sunday, August 21, 2016

Long hair | irresistible me

Jak pewnie zauważyliście już po pierwszym zdjęciu, moje włosy są nieco dłuższe i gęstsze. Odkąd je ścięłam co miało miejsce jakoś po komunii świętej zastanawiałam się jakby one wyglądały a raczej jak ja bym wyglądała w takich długich włosach gdybym tego nie zrobiła. Dlatego gdy dostałam propozycje dostania doczepianych włosów od strony http://www.irresistibleme.com/ postanowiłam ją przyjąć. Moje pierwsze wrażenie? "Dziwnie", tak długich włosów nie miałam od 8 lat a jeśli chodzi o gęstość to nigdy nie miałam ich tak gęstych.
Kiedy dostarczono mi przesyłkę byłam mile zaskoczona tym jak ona wyglądała. Wszystko było starannie zapakowane. Jak już ją otworzyłam i wzięłam je do ręki nie czułam różnicy pomiędzy tymi a moimi prawdziwymi włosami, dodatkowo idealnie trafiłam z kolorem. Powiem wam szczerze, że jestem naprawdę zadowolona i z czystym sumieniem mogę wam je polecić. Ja wybrałam kolor "Medium Brown" o długości "20 i o wadze 200g.
Dziękuję z całego serduszka za ponad 150 000 wyświetleń!
(Może niedługo pojawi się jakiś konkurs. Co wy na to? :*)
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

70 comments:

  1. Sądzę, że doczepiane włosy to świetna sprawa, jednak na pewno wygodniejsze jest posiadanie swoich własnych, hah. Bardzo ładnie Ci w długich!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz! Włosy rzeczywiście długie.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  3. Pięknie połyskują, ślicznie Ci w nich ;)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie ci w długich włosach, może też kupię sobie coś takiego :)
    Zapraszam, Mai blog

    ReplyDelete
  5. Przyznam że ci pasują :D

    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne są :)
    Zapraszam do siebie :*
    http://niezapominajkaaa.blogujaca.pl/

    ReplyDelete
  7. Ja ostatnimi czasy też zapuściłam nieźle włosy, ale dwa tygodnie temu postanowiłam coś w sobie zmienić i padło na fryzurę. Aktualnie śmigam w krótkich włosach i uważam, że jest mi w nich lepiej. Niestety nie każdemu pasują długie włosy ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Widać różnicę! W sumie zawsze ciekawiły mnie doczepiane włosy i chętnie bym je przetestowała. Pasują Ci idealnie, świetnie wybrałaś kolor. Mi nie chcą nigdy włosy rosnąć więc fajnie byłby zobaczyć je jakby wyglądały po doczepieniu :) O tej firmie wcześniej nie słyszałam ale jak zerknęłam na ich stronie to widać, że mają produkty dobrej jakości.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  9. Świetnie ci w takich długich włosach. :)

    ReplyDelete
  10. Pasują ci te włosy :) nawet nie widać że doczepiane , naturalnie to wygląda :) pozdrawiam
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Naturalnie i dobrze wybrany kolor ;)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Ale cudowne te włosy!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo ci ładnie w takich włosach! Może ja też się skusze na coś podobnego.. to dobre wyjścia by zobaczyć jakby się wyglądało w innej fryzurze ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  14. Ładnie Ci w tych długich włosach, wcale jakoś znacząco się nie odmieniają. Świetnie trafiłaś z wyborem koloru ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale masz piękne włosy! Świetne zdjęcia :)


    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ale swietnie, ojacieee

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ładnie wyglądasz w takich długich włosach, ale przyzwyczaiłam się do Ciebie w krótkich, hah :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ślicznie to wygląda :d przydałyby mi się :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. pasują ci :D i super wyglądają :>
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  20. Świetne są takie doczepianki :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    ReplyDelete
  21. strasznie chciała bym mieć takie długie włosy ale chyba doczepki by mnie strasznie wkurzały ehheh
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    ReplyDelete
  22. Masz piękne włosy nawet bez tych doczepianych. Mój cel to właśnie mieć włosy takiej długości.
    Ale w obu wersjach jest Ci ładnie ;)
    zapraszam do mnie > http://micziigoals.blogspot.com/2016/08/jak-to-robia-single-hmm.html

    ReplyDelete
  23. Moim zdaniem lepiej Ci z doczepkami, w dluzszych wlosach ci sliczne, a te doczepki wyglądają jak naturalne *-* ja niestety od zawsze mam dosyć krótkie włosy, ale marzę o takich długich, jednak nie wiem czy zdecydowalabym się na doczepki ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  24. Piękne włosy!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładnie Ci w takich długich włosach!
    Ja raczej poczekam, aż moje same urosną :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Też bym chciała mieć takie dlugie włosy :D

    Zapraszam do mnie : http://ombyola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyglądasz. Ja się zastanawiam nad zafarbowaniem się na brąz :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Moje włosy mają tak dziwny kolor (naturalne oczywiście), że nie wiem czy dałabym radę dobrać do nich odpowiedni kolor doczepek. Ale na Tobie wygląda to mega naturalnie! Gdybyś nie napisała, nie zauważyłabym, że są doczepiane i stwierdziłabym, że urosły ci takie naturalnie.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ale fajnie wyglądasz w takiej wersji! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Pięknie Ci w takich włosach :)

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ładnie w nich wyglądasz! Na pierwszy rzut oka, nie powiedziałabym, że to doczepki ;)
    zofiakuca.online

    ReplyDelete
  32. W zyciu bym nie powiedziala, ze masz doczepiane wlosy. Tak ladnie wygladaja z Twoimi naturalnymi. Idealnie dobrany kolor :)
    (W.)

    ReplyDelete
  33. Pasują ci dłuższe włosy, ładnie w nich wyglądasz :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz :) Świetnie trafiłaś z kolorem. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Wow! Super ci w takich dłuższych włosach.Rzeczywiście kolor dobrałaś idealny ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  36. bardzo fajnie wygladasz w dluzszych wlosach, ale w krótszych bardziej dojrzale :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  37. Masz śliczne, naturalne włoski, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Super wyglądasz w długich włosach :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  39. Nie wiem, czy sama byłabym w stanie mieć doczepki, chociaż myślałam o tym, bo czasami chciałabym mieć długie włosy. Chyba za bardzo by mi przeszkadzały.
    Faktycznie z kolorem trafiłaś idealnie. Ładnie :D

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wyglądają naprawdę bardzo naturalnie. Brawo za trafienie z kolorem! Ja osobiście chyba nie mogłabym mieć doczepianych włosów, ale to już indywidualna sprawa. Super blog, leci obserwacja!

    http://onehundred-and-one.blogspot.com/ Zapraszam!

    ReplyDelete
  41. Ostatnie zdjęcie sztos! ❤❤
    Włosy wyglądają bardzo naturalnie, gdybym nie wiedziala, jaką długość miałaś poprzednio , stwierdzialbym, że są to twoje włosy! Ślicznie wyglądasz w takich długich włosach 💓
    Jednak nie chciałabym mieć takiej długości swoich naturalnych włosów 😉. http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Faktycznie idealnie dobrałaś kolor! Gdybym nie przeczytała, co napisałaś nadal bym myślała, że to Twoje włoski!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  43. ładnie wyglądasz w długich włosach ! Takie doczepki to świetna sprawa ! : Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Różnica jest wyraźna, jednak chyba wolę Cię w naturalnych ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Kocham twoje wlosy!
    http://roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ślicznie wyglądasz w długich włosach! :D

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. bardzo spodobały mi się te doczepki, a ty świetnie w nich wyglądasz!

    http://julgaspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Faktycznie nie ma różnicy jeśli chodzi o kolor, na pierwszym zdjęciu, przed przeczytaniem tekstu nie ogarnęłam, że to doczepki! Super wyglądasz!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  49. świetnie wyglądasz w długich włosach :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    ReplyDelete
  50. Woow!♥ Od dawna marzą mi się takie włosy, śliczny efekt:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  51. Włosy wydają się być "porządne" :D
    Super wyglądasz

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Nie spodziewałabym się tak zjawiskowego efektu. Włosy wyglądają pięknie i zdrowo, to była dobra decyzja! :)

    MARY KOWALCZYK BLOG

    ReplyDelete
  53. świetnie wyglądasz w doczepianych jak i bez, naturalne włosy masz bardzo ładne

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  54. Zawsze marzyłam o długich włosach, ale doczepkom mówię stanowcze nie. Wolę dojść do tego naturalnie. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Śliczne włosy, jednak ja wolę zdecydowanie krótsze :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  56. oo ja kocham długie włosy, super możliwość współpracy^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Rzeczywiście widać różnicę! Świetne jest też to, jak udało Ci się trafić z kolorem, bo podejrzewam, że dobór koloru może być trudny. Nie widzę jakoś siebie w doczepkach, ale tobie w nich naprawdę dobrze xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Rzeczywiście widać różnicę! Świetne jest też to, jak udało Ci się trafić z kolorem, bo podejrzewam, że dobór koloru może być trudny. Nie widzę jakoś siebie w doczepkach, ale tobie w nich naprawdę dobrze xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Nigdy nie używałam takich włosów, ale Ty kolor dobrałaś idealny. Zawsze ciekawiło mi czy są wygodne w noszeniu. :)

    NASZ BLOG


    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡