Tuesday, August 16, 2016

Back in Poland

Hej, hej!
Osoby, które śledzą mnie na snapchacie(julczi58) lub na instagramie(klik) pewnie wiedzą, że już od kilku dni jestem w Polsce. Nie odzywałam się do was wcześniej, ponieważ chciałam odpocząć po tej 24 godzinnej drodze i spędzić trochę czasu z siostrami i przyjaciółką. Ostatnie dni minęły mi bardzo fajnie ale niestety pogoda u mnie w mieście jest raz taka, raz taka, trochę popada a za chwilę wychodzi słońce i tak w kółko. Jeśli chcecie napiszcie w komentarzu o czym chcielibyście przeczytać następny post lub co chcielibyście w nim zobaczyć. Na dzisiaj to tyle ode mnie i widzimy się w następnym poście, buziaki!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

61 comments:

  1. Ale piękne widoki.
    Cudowne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Myślę, że fajnym pomysłem byłaby notka o Twoich ulubionych blogach. Na pewno będzie można poznać kilka wspaniałych blogów. ;)

    NASZ BLOG


    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też chętnie przeczytam o twoich ulubionych blogach:)

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  5. Prześliczne zdjęcia ♥

    www.bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia!! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sliczne zdjecia! Fajnie ze moglas odwiedzic kawalek swiata:) Slicznie wygladasz;)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sliczne zdjecia! Fajnie ze moglas odwiedzic kawalek swiata:) Slicznie wygladasz;)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładny design bloga. :) Ciekawa stylizacja.
    Obserwuję.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajna bluzeczka ♥
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, fajne letnie zdjęcia ;)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. noo, pogoda jest beznajdziejna :/ ale zdjecia sliczne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ah ta pogoda :D Super zdjecia xoxo

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jejku mega stylizacja i cudowne zdjęcia! :)
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  16. bym przeczytala cos o Twoim wyjezdzie :)/Karolina


    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia! Cudna ta bluzka:) Pozdrawiam asiaczajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Dobrze, że już jesteś w Polsce, jestem jedną z tych osób, która Cię śledzi na Instagramie i Snapie i wie o wszystkim, haha :D ♥
    Cudowne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Podziwiam Cię za te 24h w autobusie i to do tego z pieskiem (snapHocki) :) Ja już dawno dostałabym kociokwiku!

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne, proste zdjęcia. Na takie z przyjemnością się patrzy :)

    Zamoyska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. bardzo ładne zdjęcia no i świetna stylizacja :)
    jeśli masz czas to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia prezentują się naprawdę cudownie :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia. Miłego odpoczynku!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jaka świetna stylizacja :) pod koniec miesiąca mozesz zrobic podsumowanie wakacji x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja też po swoim powrocie z dalekich wakacji potrzebowałam chwili dla siebie ;) Świetne zdjęcia!

    zapraszam do siebie! :)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  26. U mnie niestety też jest taka pogoda. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia i cudowny outfit. Chętnie chciałabym zobaczyć kolejny post o Twojej szkole- to tak z powodu, że dużymi krokami zbliża się rok szkolny. Albo listę Twoich ulubionych blogów lub kanałów na yt.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    www.janickaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne wyglądasz, a zdjęcia - rewelacja! :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Piekne zdjecia przy zachodzie!
    Masz ładna bluzke :)
    Ja tez liczę na poprawę pogody, wakacje jeszcze są i mam nadzieje na przynajmniej kilkudniowe upały :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Taka podróż musiała być męcząca :)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia zachodów słońca są zawsze dla mnie mega inspirujące i wywołują refleksję.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia, ta stylizacja jest mega, bluzka skradła moje serce ♥ :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  33. Cudowne zdjęcia jak zawsze :)
    Bluzka jest obłędna, bardzo do Ciebie pasuje!
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    ReplyDelete
  34. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  35. Przeslicznie wyglądasz!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. U mnie pogoda już od dłuższego czasu beznadziejna :/
    Świetne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej, co nie? :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. przepiękne zdjęcia

    http://zainspirujsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Eh, u mnie pogoda też nie zachwyca. Mam wrażenie, że zasnęłam latem i obudziłam się jesienią.
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  40. Cudowna bluzeczka, mogłabyś napisać gdzie kupiłaś? :)) U mnie też pogoda zmienia się jak kalejdoskopie :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  41. piękne zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie- wrysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  43. Gdzie kupiłaś buty?
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Każdemu należy się chwila odpoczynku, zwłaszcza po tak długiej podróży :)
    Wyglądasz pięknie!

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    ReplyDelete
  45. Dobrze, że ta długa podróż skończyła się szczęśliwie i już jesteś w Polsce, śliczne zdjęcia! To ostatnie jest takie magiczne ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    ReplyDelete
  46. Ja mimo że wiele lat mieszkałam za granicą to wolałam wrócić do Polski. Zdjęcia bardzo ładne.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Super zdjęcia ;) ojj ja tez w tym roku jechałam 24h w jedną stronę autem i to jest cos strasznego :/ bardzo męczące.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  48. U mnie pogoda również jest podobna i nigdy nie wiadomo, kiedy zacznie padać.
    Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji! :)
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Fajna stylizacja, bardzo ładnie Ci w tak spiętych włosach :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡