Tuesday, August 2, 2016

02/08/16 | Promowanie waszych blogów

Nawet nie wiecie jak się cieszę, że blog w końcu ruszył, bo od paru miesięcy cały czas stał w miejscu. Dzięki wam mam więcej chęci i motywacji do publikowania nowych wpisów. Na dzisiejszy post nie mam zaplanowanego nic tematycznego więc po prostu napiszę wam w skrócie co u mnie. Przez ostatnie dni pogoda w Brukseli pogorszyła się i cały czas jest pochmurno. Jeśli chodzi o mnie to wszystko w porządku, nic specjalnego się nie działo a za dziewięć dni wracam już do Polski. W komentarzach piszcie co u was + jeśli macie do mnie jakieś pytania, piszcie, jak zbierze się ich trochę to w przyszłym poście na nie odpowiem. Buziaki!
MINI KONKURS!
Wystarczy w komentarzu  podać cenę bluzki(klik) i spodenek(klik), a ja w następnym poście polecę 5 blogów.

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

78 comments:

  1. Świetne zdjęcia oraz stylizacja ^-^
    Poklikałam:
    1. US$7.49 (sale)
    2. US$15.99 (sale)

    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  2. Ostatnie zdjęcie jest cudowne!
    1. $7.29
    2. $15.99

    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  3. Hm, u mnie pogoda jest niezła, ale czasem zdarzy się, że popada deszcz.
    Spodenki - 15.99$
    Bluzka - 7.49$

    Nagłówek wykonywałaś sama, a jeśli tak, to skąd wzięłaś grafikę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wykonała go Patrycja Piankowska :)

      Delete
  4. O mamo, zdjęcia cudne-nie mogę się napatrzeć!
    U mnie w porządku, ale nie mogę uwierzyć, ze wakacje tak szybko mijają i juz polowa za mną!
    Poklikane, ceny:
    Bluzka- 7.49$
    Szorty- 15.99$
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  5. U mnie fajnie, ale trochę nudzi mi się w te wakacje.
    bluzka-7.49$
    spodenki15.99$

    Mój blog-klik
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    ReplyDelete
  6. ale cudne to ostatnie zdjecie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz ;* oczywiście kliknęłam $7.49 , $15.99 ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Kliknięte ♥
    Bluzka 7,49
    Spodenki 15,99

    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcie jak leżysz na trawie pieeekne
    Bluzka- $7.49
    Spodenki- $15.99

    morningpersonphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zdjęcie jak leżysz na trawie pieeekne
    Bluzka- $7.49
    Spodenki- $15.99

    morningpersonphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    ReplyDelete
  12. Bluzka- $7 49
    Spodenki- $15 99
    Sliczne zdjecia <3
    olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia! Życzę pogody i dobrego wypoczynku ;)
    spodenki- $15 99
    bluzka- $ 7 49
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, u mnie dobrze, za niedługo jadę nad morze pomimo, że pogoda dzisiaj nie zadowala, jednak mam nadzieję, że będzie lepsza :).
    [P] Jak jest w Brukseli? Polecasz innym odwiedzić te miejsce?

    Bluzka- $7.49
    Spodenki- $15.99

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  15. Teraz mam dylemat, czy nie kupić tych spodenek ;D
    Polecasz wakacje w Brukseli? Może będę miała już plany na przyszły rok xD
    Jeżeli można.. Dopiero zaczynam, to mój pierwszy post. Zapraszam do lektury:
    Mój pierwszy post! poza--granicami.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jejku motylek usiadł ci na trampkach, cudowne zdjęcie, fajna stylizacja :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz! Twój blog również ma bardzo ładny szablon ;)

    icedaughter.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jakie cudne zdjęcia, zwłaszcza ten motylek ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz ślicznie, fajne zestawienie :)
    Bluzka- $7.49
    Spodenki- $15.99

    Zapraszam do mnie, miło będzie jeśli zechcesz skomentować, bądź wymienić się wspólną obserwacją ? :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Teraz dopiero ogarnęłam, że kojarzę cię z HOCków :D
    Piękne zdjęcia♥
    Bluzka - $7,99
    Spodenki - $15,99

    Mój blog - KLIK:)

    ReplyDelete
  21. świetne zdjęcia, szorty genialne :D
    cena bluzki 7,99$, spodni 16,99$/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  22. To ostatnie zdjęcie najlepsze!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    ReplyDelete
  23. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  24. Świetny post
    Piękne zdjęcia
    Jesteś taka śliczna!
    Poklikane :)
    1. US$7.49
    2. US$15.99
    Czekam na więcej takich świetnych postów
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. U mnie wszystko w porządku po za tym, ze jestem chora :/
    super zdjęcia :)
    W jakim programie dodajesz ramki na zdjęcia i nakładasz jedno na drugie ? :)
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia! Fajnie, że masz więcej chęci :D
    Ceny: 7.49 i 15.99

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Genialne zdjęcia!
    Spodenki: $15.99
    Bluzka: $7.49

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia!
    Ceny:
    Bluzka- 7.49$
    Spodenki- 15.99$

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  29. Jejku! Jak zwykle cudownie tu u Ciebie <3
    Zdjęcia są bajeczne!
    Kliknęłam <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  30. Fajne zdjęcia!
    bluzka:US$7.49
    spodenki:US$15.99
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  31. poklikane! sliczne zdjecia <3
    spodenki 15.99
    bluzka 7.49 :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. bardzo podobają mi się zdjęcia jak i twój cały blog! <3 pozdrawiam!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  33. Najpiękniejsza $7.49
    Najpiękniejsze $15.99

    Ty mała cwaniarko! :) Kliknęłam dwa razy, bo najpierw sama z siebie dla ciebie, a potem, aby sprawdzić ceny ;)

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoląg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia ;))

    Ceny- $7.49 i $15.99

    zapraszam do mnie - http://wrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia a ostatnie rewelacja! :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Mam nadzieje ze pogoda juz jest lepsza, uwielbiam bluzki w kolorze pudrowego różu :3 moj blog

    ReplyDelete
  37. U mnie pogoda właśnie się polepszyła :)
    bluzka: 7.49$
    spodenki 15.99$

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  38. Świetnie wyglądasz i fajnie że już wróciłaś! :)
    Mój blog - klikkk

    ReplyDelete
  39. 7.49
    15.99

    Fajne lekkie przyjemne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  40. Śliczna stylizacja. Ostatnie zdjęcie mnie urzekło - lubię motyw motyli na fotografiach :)
    U mnie wszystko w porządku, lato jak lato.
    Spodenki: 15,99$
    Bluzka: 7,49$
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. Super foteczki :) Jeżeli chodzi o mnie to zwiedziłam nasze "wybrzeże" a teraz leniuchuje w domu. Za tydzień mam urodziny :D
    Spodenki: 15.99$
    Bluzka: 7.49$
    Pozdrawiam!

    colourfulbeautician.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Chyba jedne z najlepszych sesji na tym blogu! Zdjęcia są prześliczne *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. U mnie w porządku,za niedługo kończą się wakacje i znowu wszystko zaczyna się od nowa ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Jakie cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Moje wakacje mijają całkiem fajnie, teraz już tylko czekam na obóz :) super zdjęcia!
    bluzka- $7.49 spodenki- $15.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  47. Cudownie wyglądasz ♥ U mnie w Berlinie też pogoda nie dopisuje... Ja wracam w niedzielę do Polski! Fajnie, że znów tu wróciłaś z mnóstwem pozytywnej energii, bardzo się cieszę, że jesteś ♥
    Poklikałam!
    Bluzka- przecena z 24.97$ na 7.49$
    Spodenki- przecena z 45.69$ na 15.99$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    Bluzka- 24.97$ -> 7.49$
    Spodenki- 45.69$ -> 15.99$
    Hardkorowo Normalna

    ReplyDelete
  49. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi :)
    Ślicznie wyglądasz

    blog-klik

    ReplyDelete
  50. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podoba mi się stylizacja :)
    $7.49
    $15.99
    Miłych wakacji!
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  51. Super, że twój blog ruszył pełną parą i chcesz się tak odwdzięczyć swoim czytelnikom! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  52. Śliczne zdjęcia :) Strasznie podobają mi się spodenki :)
    I tak nie będe w tych 5 blogach, ale warto spróbować :)
    1. Bluzka- $7.49
    2. Spodenki - $15.99
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Przepiękne zdjęcia, więcej takich! :) Kliknęłam: 7,49$ i 15,99$
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  54. Ciekawy pomysł z promowaniem blogów :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Świetnie wyszłaś na zdjęciach. :) Kolor koszulki <3
    US$7.49 i za spodenki 15.99

    ReplyDelete
  56. Fajna stylizacja. Mam nadzieje, że mój blog też w końcu się rozrusza.
    Cena bluzki przeceniona z US$24.97 na US$7.49
    Cena spodenek przecenione z US$45.69 na US$15.99

    https://smallnatic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! :)
    Bluzka: US$24.97US$7.49(Sale)
    Spodenki: US$45.69US$15.99(Sale)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  58. Miłych wakacji, świetna stylizacja!
    Bluzka: 7,49$
    Spodenki: 15,99$
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Piękne zdjęcia! <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Outfit jak najbardziej w moim guście :) Świetne zdjęcia! /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    ReplyDelete
  61. Outfit jak najbardziej w moim guście :) Świetne zdjęcia! /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    ReplyDelete
  62. Mi ostatnio brak motywacji, muszę jej nabrać bo, ale sama nie wiem skąd... Mam nadzieję, że tobie wciąż będzie się ona udzielać! :)

    inothercolors.blogspot.com - Wpadnij :)

    ReplyDelete
  63. Świetna bluzka:)Kliknęłam w linki.
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. śliczne zdjęcia,
    1. $7.29
    2. $15.99

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Śliczna stylizacja! <3 Ostatnie zdjęcie z motylem szczególnie mi się podoba. :P
    Bluzka: 7.49$
    Spodenki: 15.99$

    Pozdrawiam! murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. To super, że blog ruszył!
    Oby tak dalej! :)
    Śliczne zdjecia.
    Bluzka - 7,49$
    Spodenki - 15,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ja uwielbiam twojego bloga i choć nie zawsze komentuję to staram się czytać każdy post!
    [P] Kto wykonał twój design bloga?
    [P] Jak myślisz, na czym wybił sie twój blog?

    Ceny rzeczy:
    Bluzka - 7,49$
    Spodenki - 15,99$

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  68. Ja uwielbiam twojego bloga i choć nie zawsze komentuję to staram się czytać każdy post!
    [P] Kto wykonał twój design bloga?
    [P] Jak myślisz, na czym wybił sie twój blog?

    Ceny rzeczy:
    Bluzka - 7,49$
    Spodenki - 15,99$

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  69. Ja już skończyłam wakacyjną bieganinę z podróżami. Walizka już spakowana, teraz tylko spotkania z przyjaciółmi gdzieś w okolicy :)
    Drugie zdjęcie podoba mi się najbardziej :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡