Thursday, July 28, 2016

Nie umiem być sobą...

"Nie umiem być sobą, wszystko co robię, to jak się ubieram, zachowuję, wzorowane jest na innych osobach. Zanim wybiorę co ubrać, muszę zobaczyć co ubrał ktoś inny. Nie umiem sama podjąć decyzji. Nie mam własnego stylu, własnej osobowości. Potrzebuję kogoś kto będzie mi mówił co mam robić. Z jednej strony czuję się jak marionetka, jednak z drugiej wiem, że inaczej nie potrafię."
Na świecie istnieją różne typy ludzi, są też właśnie tacy, których mniej więcej opisałam powyżej. Nie umieją być sobą, ale czy to prawda? Myślę, że po prostu to sobie wmówili. Podobno im dłużej coś sobie wmawiamy tym bardziej zaczynamy w to wierzyć. Moim zdaniem tak właśnie jest z takimi osobami. Mimo, że myślą, że nie potrafią być sobą, powinni uwierzyć, że jednak mogą to zmienić. Zacząć patrzeć na siebie, stać się swoją własną inspiracją, a nie wzorować się na innych. Jasne, mała inspiracja kimś innym nie zaszkodzi ale bez przesady. Czas uwierzyć w siebie i zacząć żyć jako Ty, nie jako ktoś inny.

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

75 comments:

  1. zgadzam się z Tobą w 100%, wszystko siedzi w głowie:)

    ab-photogrpahs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mądry post, moim zdaniem każdy powinien myśleć za siebie, robić co chce, ubierać się jak chce i tylko wzorować się na innych, ale nie przesadzając z tym, świetne zdjęcia:)
    clvdx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Niektórzy kryją się za maskami, wierzą, że ubierając się, zachowując się jak inni, będą lepsza wersją samych siebie. Myślę jednak, ze trzeba odróżnić inspirowanie się, czyimś ubiorem, wyglądem, bo nam się to podoba i od dłuższego czasu szukaliśmy właśnie czegoś takiego, a bezcelowym podążaniem za inną osobą, zakrywaniem swojego "ja", własnego stylu, czegoś, co wcześniej nam pasowało.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Każdy jest progeniturą osobowości kogoś innego. Bycie innym jest złudzeniem. Nawet gdy osiągniesz ten stan osoba pośladująca twoje czyny będzie w pewnym stopniu utożsamiać się z twoją osobą. Warto robić na to co ma się ochotę, a nie zadręczać myśli synonimami ''oryginalności''
    Obserwuje oraz pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Niektórzy boją się być sobą, ze względu na otoczenie, ale są też tacy, którzy wolą powiedzieć, że nie potrafią być sobą nie próbując tego zmienić.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  6. Jak tam pięknie! Zdradzisz gdzie jesteś?
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. tez kiedys taka byłam,nie potrafiłam byc soba,wzorowalam sie na innych pod kazdym wzgledem
    piekne zdjecia i widoki !

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna, krótka i motywująca notka! Też sądzę, że jak często sobie coś wmawiamy to bardziej zaczynamy w to wierzyć, a zazwyczaj to nie jest prawda, tylko nasz wymysł.

    milkaoreoo.blogspot.com [KLIK]


    ReplyDelete
  9. Przepiękne miejsce i świetne widoki ;) ja w tym roku byłam z narzeczonym na zakynthos ;) równie pięknie ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  10. To jest w sumie racja, że im dłużej sobie coś wmawiamy to zaczynamy w to coś wierzyć... Śliczne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny post, masz racje! Piękne zdjęcia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Teoretycznie, życie człowieka wzorującego się ciągle na innych jest łatwiejsze, niestety tylko z pozorów bo w pewnym momencie brakuje nam naszego wzorca pojawia się poważny problem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  13. Warto sie inspirowac, ale nie udawac innej osoby:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Każdy człowiek ma własną osobowość, nawet jeśli tego nie zauważa.

    blog-klik

    ReplyDelete
  15. Myślę, że powinniśmy być sobą, nie robić z siebie kopii i nie przejmować się opinią innych. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  17. Ajć, warto być sobą. Dużo osób "medialnych" było sobą, a dzisiaj są wzorami dla innych.
    To jest najśmieszniejsze :D

    Zapraszam na swojego bloga, jeśli znajdziesz chwilkę :*
    https://kaanaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. zgadzam się z Toba, ale przy tej "erze" youtube'a, instagrama prawie kazdy ma jakąś osobę na której się wzoruje, szkoda/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete

  19. Ja się czasami wzoruje na innych blogerkach ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/deezeeshoes-butoholiczka-deezeepl.html

    ReplyDelete
  20. prześliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. zgadzam się z Tobą , warto być sobą ;) ja się rzadko wzoruję na sławnych blogerkach
    Mój blog-zapraszam

    ReplyDelete
  23. Świetnie to ujęłaś, naprawdę warto zacząć być sobą i żyć swoim własnym życiem, wiara w siebie czyni cuda, więc warto uwierzyć.
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  24. Ja staram się być taka jaka jestem <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Takie posty dają do myślenia i motywują! :) Piękna jesteś! Zajrzyj do naszego autorksiego bloga http://projekt-nn.blogspot.com/. Typowy o życiu i związku nawiązując do różnych kategorii.

    Ps. Mam Cię na oku! I będę obserwować, bardzo wartościowo piszesz :)

    ReplyDelete
  26. Cudownie napisane! Ja również wzoruję się na innych. Pięknie wyglądasz, ta tunika powala ! ^^

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia i inspirujący post :) Każdy powinien być sobą i dobrze się z tym czuć.

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bycie sobą jest bardzo istotne. Gdyby nie osoby, które to potrafią życie byłoby szare.
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Cuuuuuudowne zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia! rewelacyjna bluzka :)

    ReplyDelete
  31. Przez pewien czas tak miałam, w końcu jednak wzięłam się w garść i zaczęłam zauważać, że JESTEM SOBĄ i jestem jedynym takim człowiekiem na całym świecie. :D
    Piękne zdjęcia w pięknym miejscu! ♥

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  32. To prawda. Istnieje prosta zasada:
    -Jeśli nie wierzysz, że możesz to zrobić, to faktycznie tego nie zrobisz
    -Jeśli wierzysz, że możesz to zrobić, możesz zrobić wszystko :)
    Magiczne zdjęcia, od razu się zakochałam *_*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  33. Popieram :D Poza tym jeśli komuś podoba się coś co ma ktoś inny nie oznacza, że nie ma swojego stylu. Każdy z nas czerpie inspiracje od innych, jedni więcej drudzy mniej, ale przecież o to w tym wszystkim chodzi ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wzorowanie się na kimś jest poprostu łatwiejsze, jednak znalezienie swojego własnego stylu jest długim i trudnym procesem, ja obecnie jestem jeszcze w trakcie poszukiwania swojego stylu troche się inspiruje innymi bo to pomaga, ale masz tez racje bycie sobą jest najlepsze :3 moj blog

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia! Powodzenia życzę :) start-afire.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ciężko jest być sobą jeśli jest się osobą nieśmiała :/

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Widoki nie do opisania, niektórzy po prostu boją się być sobą :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są przepiękne! Zakochałam się w klimacie morza!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  39. zawsze trzeba być sobą <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja zawsze byłam sobą, nigdy nie udawałam "kogoś".

    ReplyDelete
  42. Wiara w siebie to podstawa wszystkiego. Niestety w tych czasach coraz mniej ludzi ją posiada i boi się opinii innych, przez co udaje kogoś innego.. :(
    Fajny post, ważny temat poruszyłaś.
    Zdjęcia też śliczne.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ale piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  44. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  45. jestem bardzo nieśmiała, ciężko mi jest być sobą ;) świetnie wyglądasz, widoki cudowne ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  46. Mądrze napisane. Najważniejsze to być sobą! Owszem można czerpać inspirację z innych, ale przede wszystkim powinniśmy znaleźć swój styl.
    Poza tym śliczne zdjęcia i stylizacja. :)
    Obserwuję!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo mądrze napisałaś! Bycie sobą jest baaardzo ważne. Można czerpać inspiracje od innych, ale bez przesady. Musimy uwierzyć w siebie i być tymi oryginalnymi a nie podróbkami kogoś innego :)
    Piękne zdjęcia, cudowne widoki *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Dobzre ujęte, wmówili sobie, że nie umieją podejmować własnych decyzji!
    Trzeba być sobą pod każdym względem i nie uzależniać się od innych/kogoś.
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Zgadzam się z tobą, ale myślę, że w dzisiejszych czasach bardzo trudno być sobą. Nie mam na myśli teraz strachu przed opinią ludzi, co swoją drogą jest kolejną sprawą. Tak, jak napisała osoba wyżej w dzisiejszych czasach ciężko jest nie wzorować się na nikim, zawsze ktoś ci powie że to odgapiłaś od tej tamto od tego.

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  50. Super zdjęcia! Bluzka również :)

    Pozdr,
    Iga
    http://www.stylenightcap.com/

    ReplyDelete
  51. Zgadzam się. Ja osobiście staram się być sobą, i inspirować sama siebie jednak niekiedy w sytuacjach życiowych nie potrafie sama podejmować decyzji i potrzebuję kogoś kto zadecyduje za mnie.
    Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia! Obserwuję!
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  52. Mądrze to napisałaś. Czasem inspiracja może stać się wręcz rzeczą, którą chcemy być - dokładnie taką samą. Trzeba uczyć się zachowywać własne zdanie i przesadnie nie upodabniać się do innych. Po co mamy być tacy sami jak osoba, którą podziwiamy? Każdy człowiek jest inny, oryginalny i przecież właśnie po to zostaliśmy stworzeni - aby być innymi od siebie.
    Piękne zdjęcia!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Na szczęście potrafię być sobą i nie wzoruję się na nikim ani na niczym :)
    Piękne zdjęcia!! :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  54. Cytat jakże prawdziwy! Wszyscy ubierają się tak samo, zachowują, mówią. Żarty z "dziewczyn instagrama, tumblra" są niestety prawdą.

    ReplyDelete
  55. piekne zdjecia!:)
    xx ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Uważam, że takie osoby często boją się zaryzykować i twierdzą, że jeśli ktoś w czymś np. dobrze wygląd - one też będą.

    muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Jaki świetny post! I zdjęcia są cudowne!! :)) obserwuje
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Cudne zdjęcia po prostu brak słów ! *_*

    http://betheone-wam.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Najważniejsze to być sobą :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    ReplyDelete
  61. Świetne zdjęcia i fajny tekst. Chociaż na ten temat to można by wiele książek napisać. :)

    ReplyDelete
  62. Mnie osobiście okropnie wkurza, jak ktoś od kogoś coś odgapia. Fakt, można się na kimś wzorować, ale z charakteru.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Tak jak śpiewa Michał Szpak w swojej piosence ''Byle być sobą'' ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  64. Zdecydowanie popieram twoje myśli! :)

    ReplyDelete
  65. Świetny post, zgadzam się z tym, co napisałaś, mądre słowa, pozdrawiam :)))

    http://michalinm.blogspot.com/ <-- dopiero zaczynam, zachęcam do obserwacji, bo niestety tam jeszcze jest pusto, a nie chce pisać dla siebie wyłącznie :)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡