Saturday, July 9, 2016

My Makeup Routine | Nowości kosmetyczne

Dawno się do was nie odzywałam ale w sumie ostatnio nic specjalnego się u mnie nie działo, jedyne co to mój wyjazd przyśpieszył się o cztery dni, miałam wyjeżdżać 18 a wyjeżdżam 14 lipca, czyli już za pięć dni. Jeśli chcecie możecie śledzić mnie na snapchacie, gdzie na pewno będę dodawała jakieś zdjęcia lub filmiki podczas pobytu tam - julczi58. To chyba tyle z mojego bezsensownego stukania w klawiaturę, ostatnio z trudem przychodzi mi zlepienie sensownych zdań.
Dzisiaj przygotowałam dla was post z moim codziennym makijażem, no, może nie takim codziennym, bo nie zawsze wszystkiego używam, zależy od czasu i chęci. Podpisałam skąd są poszczególne produkty, jeśli jakiś kosmetyk was bardziej zainteresuję i chcielibyście się o nim czegoś dowiedzieć to piszcie w komentarzu, jak zbierze się ich kilka to mogę zrobić ich recenzję.
Ostatnio zakupiłam kilka kosmetyków i muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona.
Paletka cieni "Makeup Revolution" - Cocolita
Pędzelek do cieni "Hakuro" - Cocolita
Rozświetlacz "Makeup Revolution" - Drogeria
Matowy błyszczyk "Lovely" - Rossmann
Konturówka "Miss Sporty" - Rossmann
Kosmetyczka - Rossmann
Lusterko - Rossmann

66 comments:

  1. Zawsze chciałam wypróbować ten rozświetlacz, muszę go sobie w końcu kupić ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też mam ten rozświetlacz i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    CocktailDress

    ReplyDelete
  3. Mam tę paletkę ''lovely'' i jestem z niej bardzo zadowolona! <3
    W Rossmanie najlepsze kosmetyki!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Fajowe zdjęcia! Bardzo fajnie zrobiony post :)
    https://veronikakarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Good post and have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Jest to już moje 2 opakowanie, sprawdza się całkiem dobrze ale szukam czegoś lepszego :)

      Delete
  8. Świetny makijaż!

    https://strong-power.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ładny, delikatny makijaż. Podoba mi się. :)
    nancykey.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Używam bardzo podobnych kosmetyków!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. mam taki sam rozświetlacz, jest idealny ;) jestem bardzo ciekawa tego pudru ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  12. Ten rozświetlacz bardzo kusi :) Piękny makijaż

    ReplyDelete
  13. uzywam trochę innych kosmetyków, ale paletki cieni z MUR bardzo lubię :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  14. W takim delikatnym makijażu Ci super! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  15. Ciągle czaje się na ten rozświetlacz i nadal go nie kupiłam haha :D

    ReplyDelete
  16. Rozświetlacz mam także, ale z Lovely. Korektor z Catrice miałam, ale nie wiem czemu szybko z niego zrezygnowała, pora na wielki powrót do niego ♥ Puder z Manhatana też mam i jestem w nim zakochana, co do podkładu to jednak zdecydowałam się na ten z Laroche Posay, jest świetny, cena niestety niezbyt przyzwoita, bo 80zł, ale podkład jest tak cudowny i wydajny, że naprawdę warto! :D
    Szminkę masz cudowną, dzisiaj koniecznie zobaczę jakieś z tej kolekcji (jadę na zakupy, haha), ponieważ sama właśnie szukam czegoś podobnego ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Używam tego samego podkładu z Miss Sporty i bardzo dobrze mi się sprawdza! Zastanawiam się nad kupnem rozświetlacza z Lovely :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ładny i zdecydowanie prosty makijaż :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam tą samą konturówkę z miss sporty. Muszę kupić tą paletkę czekoladkę, bo mega mi się podoba <3

    www.weronikajankowska.pl

    ReplyDelete
  20. Ja się nie maluję jeszcze, więc trudno mi cokolwiek powiedzieć haha. Jednak u mojej mamy widzę często puder z manhatana, więc chyba się sprawdza:)) Ogólnie, bardzo podoba mi się taka forma makijażu, bo bardzo naturalny i co najważniejsze nie przesadzony!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  21. Ale świetne, chyba czas na nowe kosmetyki ;) A tu mój świeży i zielony blog. flawlesslass.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  22. Ale masz świetną paletę! <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Strasznie interesuje mnie ten rozświetlacz, a paletka cieni cudowna :))
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja maluję się raczej okazyjnie, ale przydatny post!:)
    Miłego wypoczynku!!!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. wygladasz tak bardzo ladnie, bo makijaz nie przesadzony:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mam obydwie te same palety i używam ich do codziennego makijażu - idealne :)
    Bardzo fajny post, makijaż piękny.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Najbardziej podobają mi się konturówka i szminka. I zdjęcia jak fajne je połączyłaś, można wiedzieć w jakim programie przerabiasz zdjęcia? :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  28. Great makeup routine!!

    http://blondeincashmere.com/2016/07/09/quick-hello-8/

    ReplyDelete
  29. Fajny post, który myślę że może przydać się nie jednej osobie ;) Dużo czytałam pozytywnych opinii na temat tego rozświetlacza, chyba muszę go w końcu kupić :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetny post!

    https://strong-power.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ciekawi mnie ten matowy błyszczyk :)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetnie wykonany post ! :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetne kosmetyki ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Kilka razy spotkałam się już z tym rozświetlaczem Makeup Revolution i chyba zacznę na niego polować :)
    Świetny makijaż!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  35. Genielne zdjecia, ulozenie i estetyka! Lubie to bardzo i cenie! Jestes sliczna!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Twój makijaż jest śliczny i subtelny. :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Muszę wypróbować ten rozświetlacz :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  38. Posiadam ten tusz do rzęs i go uwielbiam! Świetny post ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Nie miałam okazji używać tego rozświetlacza, ale mam paletę Makeup Revolution i super się sprawdza ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  40. Najbardziej spodobała mi się ta szminka, ma cudowny kolor :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  41. Powiem ci, że mam ten fluid matujący :) Jednak jest on za ciężki na lato zdecydowanie! Radzę zainwestować np. w krem BB z GR :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Również posiadam korektor z Catrice, jest najlepszy!
    Bardzo ładny, delikatny makijaż ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Pięknie ci w tym makijażu :)
    zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Poszukiwałam ostatnio jakiegoś rozświetlacza, jednak nic nie znalazłam. Śliczną masz buźkę. :)

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  45. Niesamowity efekt końcowy :)!
    pozdrawiam :)!!

    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładny makijaż i ciekawe kosmetyki :) ten rozświetlacz mnie zaintrygował i ma ładny kształt :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    ReplyDelete
  47. Super makijaż ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  48. Fantastyczny makijaż! Wygląda bardzo naturalnie i chyba o to właśni chodzi, aby makijaż wyglądał jak najbardziej naturalnie :) Cudowny :D

    Zapraszam również na mojego bloga :)

    http://saan-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. świetny post ;*

    Zapraszam do mnie: http://wrysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. super produkty, mam to serduszko z mur i je uwielbiam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. używam wiele z tych kosmetyków :O

    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  53. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  54. Ta paletka jest świetna!
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ileż skarbów!
    Świetnie przygotowany wpis.

    Buziaki ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  56. Ślicznie wyglądasz, bardzo naturalnie i dziewczęco! :))
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡