Monday, July 18, 2016

Brussels

Hej, hej!
Osoby, które śledzą mnie na snapchacie (snap: julczi58) wiedzą już, że od piątku jestem w Brukseli. Podróż co dziwne minęła mi dość szybko. Kiedy przyjechałam najbardziej ucieszyło mnie, że jest tutaj tak ciepło i słonecznie bo w Polsce przed wyjazdem cały czas padało, co nie wskazywało na teraźniejszą porę roku.
Wczoraj byliśmy nad morzem, gdzie indziej niż zazwyczaj i było tam przepięknie, przy okazji poszliśmy na wystawę rzeźb piaskowych, tegorocznym hasłem rzeźb było "gwiazdy", więc było tam wiele znanych filmów, piosenkarzy i sportowców. Niestety będąc tam bardzo się spaliłam przez co dzisiaj ledwo mogę ruszać ramionami i twarzą, mam nadzieję, że niedługo to przejdzie, bo raczej nie będę robiła zdjęć z twarzą wyglądającą jak burak, haha. Na szczęście zrobiłam mnóstwo zdjęć nad morzem więc rozdzielę je jakoś na 2-3 posty, może do tej pory będzie lepiej. Co myślicie o dzisiejszych zdjęciach? Piszcie co tam u was, chętnie poczytam!


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

67 comments:

  1. bardzo ładne zdjęcia :) fajnie je rozmieściłaś i wogóle super pomysł na zdjęcia :) chciałabym się zapytać skąd jest plecak?, pozdrawiam

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia prześliczne jak zwykle!Miłego pobytu :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  3. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia, jednakże niektóre z nich są delikatnie prześwietlone.
    Podobają mi się te białe rameczki. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  5. Ale super, to oby dalsza część wyjazdu była udana!
    Fakt, u nas ciągle pada i nie jest zbyt ciepło..
    Świetne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zdjęcia sliczne :) mam nadzieje ze dobrze się bawisz i czekam na więcej zdjęć!/Karolina

    ReplyDelete
  7. swietna stylizacja i naprawde sliczne zdjecia!:)

    ReplyDelete
  8. Pamiętam Twoje poprzednie posty z Brukseli :) Super były i na pewno kolejne też będą :D Świetne zdjęcia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia i czekam na więcej, miłego wypoczynku!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę wyjazdu, udanego wypoczynku! Piękne zdjęcia :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Udanego wypoczynku! Ja na swój jadę za 6 dni :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  12. Co do zdjęć - są poprawne jeśli chodzi o kadrowanie, na jednym z nich jest krzywy horyzont przez co domy w tle wyglądają jakby miały się przewrócić. Wszystkie są zdecydowanie prześwietlone i trochę nie rozumiem celu umieszczania ramek albo zdjęć w zdjęciu (chodzi mi o czwarte od góry). Myślę że im mniej dodatkowych efektów tym lepiej. Mam nadzieję że zdjęcia znad morza będą lepsze, tak więc czekam na kolejne wpisy :)

    ReplyDelete
  13. Super sukienka, bruksela musi być piękna :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. bardzo fajne zdjecia:) Bruksela musi byc super, pamietam jeszcze jak rok temu o niej pisalas:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  16. Zawsze ciekawiła mnie Bruksela. Śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna.

    Proszę o poklikanie w linki, z góry dziękuję! <3
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  17. Jak ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Genialne zdjęcia, widać, że znacie się na fotografii i grafice :)
    Mam pytanko, czy tworzysz może szablony na zamówienie?
    Bardzo mi się Twój podoba. Proszę odpowiedz u mnie, będę wdzieczna.

    Zapraszam do mnie na nowy post, podsumowanie liceum ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Niestety pogoda w Polsce nie dopisuje, ale cóż to nie powód do utracenia wakacyjnych chwil. Widzę, że Ty wykorzystujesz je bardzo dobrze w Brukseli. Co do zdjęć są naprawdę cudowne, bardzo ciekawie wykadrowane, przerobione, po prostu super *-*

    Życzę udanych wakacji oraz wspaniałych chwil W Brukseli :)

    http://doleczek-szczescia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetna bluzka, ja jeszcze siedzę w domu i spędzam wakacje bardzo spontanicznie :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia ♥
    Zazdroszczę Ci pobytu w Brukseli, bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    http://laureldevine.blogspot.com/ <-- zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
  22. cudowne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia śliczne ;*

    Zapraszam do mnie :)
    wrysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładne zdjęcia, nie mogę się doczekać, aż zobaczę te z nad morza :)

    https://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia 💕 Śledze cię na snapie.
    Chciałabym w 100% zobaczyć zdjecia z nad morza 😘😍 Napewno będą świetne 💖
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia, na prawdę aż chce się przejrzeć całego Twojego bloga, ale zbyt mało czasuale w wolnej chwili wpadnę ponownie :) także obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego bloga https://monica280497.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. Ale cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wow! Nie byłam tam nigdy, ale bardzo bym chciała!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia ;) cudownie wyglądasz, widać pogoda dopisuje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia bardzo ładne :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete
  31. Jeju, cudowne zdjęcia! Życzę Ci miłego pobytu w Brukseli x
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajnie, że jest tam ciepło! Ja jestem w UK i od wczoraj tu jest gorąco, bo około 30 stopni! Pięknie wyglądasz :d

    londonkidx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  33. Fajne zdjęcia, zazdroszczę słoneczka! Udanego wyjazdu! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  34. Jejku cudowne zdjęcia!
    Jesteś naprawdę śliczna, okolica też świetnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com


    ReplyDelete
  35. udanego wyjazdu i śliczne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Chciałabym pojechac do Brukseli, po zdjęciach z twoich wyjazdów widać ze musi byc tam pięknie, udanych wakacji :3 moj blog

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia :) Aż zazdroszczę ;*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Czekam na posty z nad morza, ah chciałabym zobaczyć na żywo te figury z piasku.
    Zazdroszczę wyjazdu, jeszcze nigdy nie byłam w Brukseli.
    Wyglądasz cudownie i zdjęcia są świetne.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Wyglądasz świetnie! Bardzo ładne zdjęcia :*
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  40. Ale cudowne zdjęcia!
    Miłego wyjazdu <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  41. Jak tam pięknie! U mnie też ostatnio pogoda niezbyt dopisywała, ale dziś już świeci słońce i mam nadzieję, że utrzyma się dość długo :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  42. Przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja. Ostatnio też złapałam odrobinę za dużo słońca hah

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia wyszły na prawdę ślicznie, jesteś bardzo fotogeniczna! Zazdroszczę wyjazdu, Bruksela to moje małe marzenie.


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia są przepiękne! Rób duuużo zdjęć i wracaj bezpiecznie do kraju :)

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  45. Ooooo, znów jesteś w Brukselii, snapy oglądam na bieżąco, haha!
    Zdjęcia piękne jak co post ♥ Udanego pobytu!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Cudowne widoki, a Ty świetnie się prezentujesz :)
    Życzę więcej podrózy!

    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Cudowne zdjęcia! Ja od dwóch lat mieszkam w Amsterdamie i wstyd się przyznać, ale w Bruskeli jeszcze nie byłam (a powinnam, bo jest dość niedaleko :D)
    Buziaki i milego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Bardzo ładne zdjęcia! Zazdroszczę pobytu w Brukseli ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. No to ja ci życzę udanego wypoczynku! Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia. Bardzo chciałabym zobaczyć tą wystawę rzeźb piaskowych ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Piękna jak zawsze :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Przepiękne zdjęcia! Udanego wyjazdu jak i reszty wakacji ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. OO Bruksela-ciekawy kierunek :) Sama chętnie mogłabym się tam wybrać :) Zdjęcia bardzo mi się podobają!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Udanego pobytu w Brukseli. Wyglądasz pięknie.

    ReplyDelete
  58. Piękne zdjęcia ;)
    Udanego pobytu ci życzę.
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡