Sunday, June 5, 2016

Two years | Dresslink&SherryLondon

Zbliża się lato a co za tym idzie: wakacje, plaża, wypoczynek, itp. Ostatnio przeglądając stronę Dresslink, znalazłam wiele świetnych strojów kąpielowych, niektóre z nich przedstawiłam wam w kolażach niżej. Ja już znalazłam dla siebie strój, jeśli wy jeszcze nie to zachęcam was do zajrzenia na ich stronę a może coś dla siebie znajdziecie.
Dresslink Coupon code:
DLblog5
 == Get $5 off on once purchases of $59​

DLblog10
 ==Get $10 off on once purchases of $99

Parę miesięcy temu dodałam post o stronie SherryLondon , wtedy pokazałam wam kilka sukienek na imprezę, wesele czy też bal, tym razem chciałabym wam przedstawić kilka propozycji sukni wieczorowych. Mi osobiście bardzo się podobają, po zdjęciach widać, że są porządnie. Na stronie upewniają nas, że są one bardzo starannie wykonane aby wszystko wyszło idealnie. "Wszelkie dodatki doszywane są ręcznie. Krawcowe spędzają godziny doszywając koraliki i perły aby suknia była idealnie wykonana. Starają się aby każda z ich sukienek była dokładnie zrobiona i schlebiała sylwetce kupującemu. Sukienki mają wysokiej jakości tkaniny i nici." - zapewnia nas strona.
Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że chcę coś zmienić. Myśląc nad tym doszłam do wniosku, że nie do końca dodaję tu to co chciałabym dodawać. Powoli postaram się realizować to o czym myślę, mam nadzieję, że te zmiany wyjdą na lepsze, i że w ogóle coś z tego wyjdzie. Kompletnie wyleciało mi z głowy, że 24 maja minęła 2 rocznica od założenia mojego bloga i mimo, że moje poważniejsze blogowanie liczę dopiero od grudnia 2014 roku, to cieszę się i zarazem nie mogę uwierzyć, że mój blog istnieje już 2 lata! Ten czas tak szybko zleciał. Łatwo można zauważyć, że od założenia do teraz dużo się zmieniło. Przy okazji chciałabym wam bardzo podziękować, za to, że tutaj jesteście i pomagacie mi w tworzeniu tego bloga bo bez waszej pomocy już by go nie było. Buziaki i do następnego postu! xx
⇘ Zapraszam was na grupę! 

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

36 comments:

  1. 3 stroje wpadło mi w oko, są super ;)
    Powodzenia w realizowaniu planów związanych z blogiem :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Kurczę te 3 pierwsze stroje są genialne! Wszystkie bym przygarnęła!
    Gratulacje i oby tych lat bloga było jeszcze więcej :)
    Poklikałam w linki.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne stroje kąpielowe! Ten trzeci najbardziej przypadł mi do gustu.
    Gratuluję dwóch lat blogowania! <3
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  4. Śliczne stroję kąpielowe ! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Śliczne stroje i zdjęcia! Życzę kolejnych lat bloga :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  6. świetne stroje kąpielowe! :D Chciałabym sobei taki sprawic

    ReplyDelete
  7. Bikini z napisami ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne stroje, sama szukam czegoś dla siebie, no i gratuluje dwóch lat to naprawdę sporo
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  9. 2 i 3 stroje są świetne :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Boskie te stroje kąpielowe *-*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. ja jestem teraz na kupnie kostiumu kąpielowego i te pokazane przez Ciebie są po prostu wspaniałe! gdy już nie będziesz wiedziała co zrobić z wolnym czasem, to może będziesz chciała go trochę stracić na moim blogu, a mnie będzie ogroooomnie miło, gdy jednak uznasz że go nie straciłaś, bo ci się spodobał :* www.mowmikasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ale ładne kostiumy! Życzę kolejnych świetnych lat z blogiem xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale ładne kostiumy! Życzę kolejnych świetnych lat z blogiem xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Chyba nie odważyłabym się kupić takich sukienek przez internet :)
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  16. Dwa lata to już całkiem długo, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Gratuluję dwóch lat, świetne zdjęcia :D
    A co do tych sukienek to jestem ciekawa czy naprawdę są wykonane tak dobrze jakościowo i jak mają się prezentować :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jakie piękne zdjęcia! Poklikałam w linki :)
    Dwa lata to baardzo dużo :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Sukienki są idelane, zdecydowanie wole takie długie od krótkich. Jeśli sklep na prawdę oferuje bardzo dobre produkty to zdecydowanie warto :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Prześliczne zdjęcia :) uwielbiam robić ujęcia przyrodzie :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wszystkie stroje są piękne.
    Gratuluję 2 lat :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  22. Pierwsze trzy zestawy bikini są naprawdę cudowne!

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  23. Stroje kąpielowe są obłedne <3

    Pisz co chcesz pisać, nie patrz na to, co jest modne. Podążaj za swoim serduchem :)

    ReplyDelete
  24. ladne zdjecia na koncu :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Gratulacje! Ja też już niedługo obchodzę swoje 2 lata!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetne rzeczy ;) a zdjęcia cudowne!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. W idealnym momencie znalazłam ten post! Właśnie szukam stroju dla siebie tak więc baaardzo Ci dziękuje :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia i świetna wishlista :)
    Gratuluje 2 lat na blogu i życzę jeszcze więcej sukcesów :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładne sukienki i stroje! :)
    Gratuluję dwóch lat i oczywiście życzę dalszych sukcesów!
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  30. Te stroje kąpielowe wyglądają świetnie, nie mogę uwierzyć ze prowadzisz bloga już 2 lata, gratuluję! mój blog

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡