Sunday, June 26, 2016

Hello Holiday! | Mini haul

W końcu nadeszły upragnione wakacje, jednak ja niestety ich jak na razie nie czuje. Jedynie wysoka temperatura zdecydowanie daje się we znaki... a, i oczywiście alergia, która nie daje mi spokoju. Poza tym u mnie całkiem dobrze, teraz mam dużo wolnego czasu więc postaram się dodawać posty przynajmniej 2 razy w tygodniu, mam nadzieję, że mi się to uda.
Jeśli chodzi o moje plany na wakacje to do 17 lipca nigdzie nie wyjeżdżam, no, może w międzyczasie uda mi się pojechać na jeden dzień do jakiegoś większego miasta. Następnie 18 lipca jadę do Brukseli i tam będę około miesiąc z czego bardzo się cieszę bo jest tam przepięknie co wiążę się z mnóstwem miejsc na zdjęcia więc to już w ogóle super, haha. Potem wracam do domu i tak spędzę resztę wakacji. Tak wyglądają moje plany, w komentarzach możecie pisać swoje plany na tegoroczne wakacje! Bardzo chętnie poczytam. Do następnego postu, buziaki!
Gąbeczka - klik | Bluzka - klik | Strój kąpielowy - klik | Drugi strój kąpielowy - klik
Polecane blogi: 
3. http://kpelinska.blogspot.com/
 
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

98 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Ja od 11 lipca jade na Mazury, a poza tym większych planów nie mam.
    Poklikałam.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  3. poklikałam :)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/hold-my-hand.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo długo czekałam, aż w końcu nadejdą wakacje! Piękne zdjęcia i śliczne stroję. Kliknęłam w linki :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Strasznie podoba mi się ten drugi strój kąpielowy :)
    Bardzo fajne zdjęcia i mega podoba mi się stylizacja!


    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Jak Ci się sprawdza ten drugi stój kąpielowy bo mam ochotę sobie go zamówić?
    nataliagozdur.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamówiłam go dla siostry, jak przyszedł i go zobaczyłam to trochę się zawiodłam, góra od stroju, bez usztywnienia, w sensie, że sam materiał, dół wydawał się bardzo mały ale jak już go założyła to był okej. Więc w sumie taki całkiem fajny :D

      Delete
  7. ale ladnie wyglada:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ale kupiłaś genialne rzeczy! Wszystkie mi się mega podobają <3

    maryjozwiak.blogspot.com - mój blog ♥

    ReplyDelete
  9. Kliknęłam w bluzeczkę i stroje kąpielowe, są świetne! Haha znaczy wiesz trochę trudno odczuć wakacje, jeżeli jest jeszcze weekend :D Jutro do szkoły! xD Jeejku zazdroszczę wyjazdu, czekam oczywiście na świetne zdjęcia, które na pewno się pojawią! U mnie w sumie żadnych wyjazdów do sierpnia, jedynie planujemy ognisko z paroma osobami (ta, 30 osób i parę xD) Ale mam nadzieję, że tegoroczne wakacje pomimo upałów i burz będą świetnymi wakacjami! :D
    Bluzeczka Shein - $9.90
    Gąbeczka - $0.84
    Pierwszy strój - $5.63
    drugiego stroju i bluzeczki chyba już nie ma :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    ReplyDelete
  10. Drugi strój jest cudny! Ja do 24 lipca będę większość czasu w domu, a potem przylatuję do Polski na trzy tygodnie i na pewno nie będę się nudzić:D

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    ReplyDelete
  11. cudne stroje kąpielowe
    mypinkdreams3.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczne stroję kąpielowe :) Ja jadę na obóz do Krynicy Morskiej :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Ja w swoim najnowszym poście opisałam wakacyjne plany! Ogólnie to też daje mi się we znaki alergia, ale nie wiem na co ;/

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja za miesiąc lecę na Maltę ;p
    super spódniczka :)

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja, bluzka, która podoba mi się już od dłuższego czasu :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  16. śliczna spódniczka i zdjęcia! :))
    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  17. Świetna sesja, ale stroje kąpielowe jeszcze lepsze :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  18. Ja też nie wyjeżdżam do 17 lipca nigdzie :P

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia, a spódnica - boska!
    Pozdrawiam ^^

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  20. Niestety mam tylko jeden wyjazd w sierpniu, ale na pewno nie będę się nudzić! http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę wyjazdu do Brukseli :) Ja nigdzie nie wyjeżdżam w tym roku i tak od 3-4 lat :/ Super ten czarny kostium kąpielowy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. To udanego wyjazdu! Ja nie mogę uwierzyć, że w końcu wolne! Aktualnie jestem już nad morzem. Przesyłam buziaki z miejscowości Jantar :*

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  23. uwielbiam storje w takim stylu jak ten na samym końcu ! Ogólnie to przepiękne zdjęcia ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja jadę jak zwykle do Włoch. :D śliczne zdjęcia i życzę miłych wakacji!

    ReplyDelete
  25. Przesliczne rzeczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja niestety nie ma żadnych planów, jeżeli chodzi o wakacje. W tym roku stawiam na spontaniczność. :) Sliczne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja w sumie już czuje wakacje, w tym roku o dziwo szybko haha :)
    Mój plan to jak najlepiej się bawić, zrobić jak najwięcej i....prawo jazdy :D
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zamówiłam identyczny różowy strój, tyle, że z aliexpress :) Współczuję alergii.

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jak pięknie! <3 Śliczny ten drugi strój kąpielowy <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia! :)
    Ja niestety planów na wakacje nie mam, ale z pewnością gdzieś się spontanicznie wybiorę :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  32. Świetna spódniczka. Mam podobną, tyle że czarną i bardzo dobrze się sprawuje. Chciałabym zobaczyć jak ten drugi strój wygląda na osobie. :)

    ReplyDelete
  33. Pudrowy strój kąpielowy jest bajeczny :))
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Fajne rzeczy :) Ja planuję kilka mniejszych podróży po Polsce, chcę spróbować też nowych rzeczy. No i stawiam na odrobinę spontaniczności. Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  35. Świetne plany, zazdroszczę wyjazdu do Brukseli :)
    Ja swoje wakacje spędzę ze znajomymi i rodziną raczej w okolicach mojego domu. Śliczne zdjęcia <3
    Udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Cudne zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. jestem zachwycona Twoim blogiem i Twoją pracą
    oby tak dalej!
    będę wpadać częściej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ładny outfit :) Zazdroszczę wyjazdu do Brukseli, ja niestety siedzę przez całe wakacje, chociaż może uda mi się wyjechać gdzieś do innego miasta na jakiś czas!
    Życzę udanych wakacji i pozdrawiam!♥
    Obserwuję i zapraszam, Mai blog

    ReplyDelete
  39. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  40. Sama mam podobną wiązaną bluzkę, z tą różnicą że została ona zakupiona w Bersche :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  41. Chciałabym pojechać Brukseli, a stroje kąpielowe są śliczne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczne stroje! :)

    Zapraszam na pierwszy post na nowym blogu:) x
    LAJFBYLEN <- click

    ReplyDelete
  43. świetna bluzeczka, kliknęłam ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. W tym roku jadę do Chorwacji i może na kolonię do Hiszpanii :)

    mystery-identity.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczne fotki :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. przepiękny ten ostatni strój kąpielowy ! <3

    http://momentforme-jessica.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Piękna jest ta spódniczka, pasuje Ci bardzo ;)

    ReplyDelete
  48. Ale świetne te stroje! Udanych wakacji!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Bardzo mi się podoba ten drugi strój kąpielowy - sama chętnie bym taki wskoczyła. Ale to w przyszłym roku... W tym moje plany to brak planów ;)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ja jadę do Niemiec, Berlina - do cioci na 2 tygodnie w lipcu i w sierpniu prawdopodobnie też :) Udanego wyjazdu do Brukselii!
    Poklikałam!
    Bluzka czarna- 9.90$
    Gąbeczka- 0.84$
    Bluzka wiązana- cena jest u mnie niewidoczna.. :/
    Różowy strój kąpielowy- 5.63$
    Czarny strój kąpielowy- cena znów u mnie jest niewidoczna... :/
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ostatni strój kąpielowy jest super!
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja 24 lipca jadę na kolonie do Kołobrzegu z przyjaciółkami :D
    Udanych wakacji Ci życzę.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  53. świetna ta spódniczka, mam podobną :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  54. Świetne zdjęcia :) Ja wakacje spędzam spontanicznie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Bardzo podoba mi się ten drugi kostium kąpielowy.
    Moje wakacje to jeden wielki spontan :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Super sesja ^^
    zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  57. jakie ładne zdjęcia!
    jesteś śliczną dziewczyną :)

    ReplyDelete
  58. Piękny strój!

    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  59. Piękny ten ostatni strój kąpielowy, zawsze chciałam taki mieć :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Super zdjęcia, miłego wyjazdu ! :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. ja w sumie wszędzie gdzie chcialam pojechać pojechałam...teraz pracuję :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  62. Piękne zdjęcia! Życzę wakacji pełnych uśmiechu :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  63. Haha nie dosyć że mamy takie samo przezwisko w nazwie bloga, to zamawiamy podobne ciuchy! Też mam tą bluzkę. Cóż mam powiedzieć? Piona!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  64. ten drugi strój jest świetny! Poklikałam w linki :)

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcia. Kremowy strój piękny!
    Mój Blog

    ReplyDelete
  66. Zycze udanych wakacji :D Ja w tym roku wybieram sie do Krakowa. Poklikalam w linki, a zdjecia jak zawsze swietne ;)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Jak na razie żadnych dużych planów na wakacje nie mam, może coś jeszcze się wymyśli, tobie życzę miłego czasu w Brukseli :3 mój blog

    ReplyDelete
  68. Ja również na chwilę obecną nigdzie nie wyjeżdżam, a jeżeli chodzi o wysokie temperatury to powodują one u mnie chęć wyjazdu na Syberię. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Ten ostatni strój jest piękny :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super sesja. Swoje wakacje planuje spędzić spontanicznie, spotykając się ze znajomymi i jeżdżąc po Polsce. Byłam już we Wrocławiu na tydzień i w Katowicach z przyjaciółką na Festiwalu Kolorów, a z rodziną wyjeżdżam pod koniec lipca do Sopotu :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwację, bo dopiero zaczęłam prowadzić bloga :)

    ReplyDelete
  71. Moje tegoroczne wakacje? Praca, praca i jeszcze raz praca :(
    + Świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  72. Stroje kąpielowe są świetne, w szczególności ten czarny.:)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  74. Kochana życzę udanych wakacji w Brukseli . Nie martw się ja też ich na razie nie czuje ..
    Zapraszam serdecznie do mnie :* http://patrycja--bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Ale jesteś śliczna! Udanych wakacji! :)
    http://molerosch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Bardzo fajna stylizacja, strasznie podoba mi się ta spódniczka :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. też nie poczułam tego, że zaczęły się już wakacje :/. Ja już w czerwcu miałam kilka wyjazdów, a jeśli chodzi o tegoroczne wakacje, to planuję tygodniowy wyjazd do kuzynki, obóz i rodzinny wyjazd do Bułgarii :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Aww! Wyglądasz cudownie :)
    Świetne zdjęcia i haul!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  79. Świetne zdjęcia! Ten drugi strój kąpielowy cudowny *-* Udanych wakacji!

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  80. Ślicznie wyglądasz, spódnica świetna, mam podobną :)
    Kliknełam :) Udanych wakacji życzę :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  81. Ja jadę na Woodstock, w góry i do Pragi, spotykam się z chłopakiem i reszta to spontan haha :D
    |M Ó J B L O G|

    ReplyDelete
  82. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  83. Świetne stroje kąpielowe :)
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Oddawaj tą spódnicę <3 Szkoda, że nie ma zdjęć całości stylizacji :P
    Kiedy w końcu kupię beauty blender, bo wole poczekać i kupić ten oryginalny niż Chiński :P

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡