Tuesday, May 3, 2016

Loose black dress

Sukienka- SheIn(klikniesz?)
Nie dawno zaczął się maj a wraz z nim moje 9 dni wolnego z powodu matur. Jeśli chodzi o to co dzieję się u mnie to nic ciekawego, przez całą majówkę siedziałam w domu, trochę u siostry, przez resztę dni pewnie będzie podobnie. W piątek może uda mi się pojechać gdzieś dalej ale jeszcze nic nie wiadomo. Ostatnio mam dobry humor i czuję, że coraz bardziej wracają mi chęci do prowadzenia bloga, bo ostatnio jak wiecie było z tym ciężko. Niedawno dostałam dwie paczki, w jednej z nich była sukienka, którą możecie zobaczyć na zdjęciach a w drugiej spodnie, które niestety okazały się za małe. Dzisiejszy post jest bez ładu i składu, za co przepraszam, haha. To tyle z tego co u mnie, opowiadajcie co u was! Też macie wolne do końca tygodnia?
Bardzo proszę o kliknięcie w te trzy linki:
Pierścionek- BornPrettyStore(klikniesz?) | Naszyjnik- BornPrettyStore(klikniesz?) | Naszyjnik- BornPrettyStore(klikniesz?)
Mam dla was kod zniżkowy -10%: 
JSUT10


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

67 comments:

  1. Świetne zdjęcia! <3 Nie wiem, ale jakoś kojarzę to miejsce :)

    -N.

    Zapraszam do mnie na muzyczny post!
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  2. Też mam wolne, ale dlatego, bo jestem chora :c
    Mój blog-klikkk!!

    ReplyDelete
  3. Niestety ja już jutro idę do szkoły :/
    Ładna ta sukienka, taka zwykła czarna najlepsza :D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie że jednak nie zawiesiłaś bloga i nadal tu jesteś <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę, ale w przyszłym roku i za dwa lata będę miała wolne. Za to za 3 to ja będę pisać maturę- jak ten czas leci.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę tylu dni wolnego, niestety ja muszę chodzić do szkoły ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    ReplyDelete
  7. Dzisiaj mija mój ostatni dzień majówki, a jutro mam poprawki z biologii, także trzymaj za mnie kciuki. Mam nadzieję, że w końcu wyjdziesz na prostą w blogowaniu, bo twoje posty są super! Ja ostatnio też nabrałam więcej chęci do pisania postów i dziś albo jutro będę tworzyć kolejną notkę. Trzymaj się!

    asadowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja niestety już jutro wracam do szkoły, aczkolwiek majówka zdecydowanie mi się udała, ze względu na koncert :) Poklikane!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja już jutro na uczelnie, ale całe szczęście na dwa dni więc jakoś przeżyję. :)

    ReplyDelete
  10. ale cudownie wyglądasz ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładna sukienka, wygląda na dość wygodną :) + podoba mi się przepasanie jej koszulą w kratę :)
    Kliknęłam :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  12. Ja niestety jutro idę już do szkoły :(
    śliczna sukienka!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  13. Sukienka bardzo ładna, pasuje Ci :) Ja również mam wolne do końca tygodnia. Cieszę się póki mogę bo za rok niestety matura.
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja! Nie sądziłam, ze koszula w kratę będzie tak fajnie wyglądała z "małą czarną" :D

    podkowaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja jutro kończe moja majówke :( Mialam wolne od soboty do wtorku i no cóż. Wracamy w strefy : 7:00 pobudka kochanie ! :*
    Świetnr zdjęcia, linki klikniete :*

    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja niestety już jutro idę do szkoły :/ Śliczna sukienka :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę wolnego, ja niestety muszę iść do szkoły :<
    Super stylówka :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (Dziękuję za komentarz, obserwuję :))

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajna sukienka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia i design bloga :)

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  20. Cieszę się, że powraca ci energia do prowadzenia bloga :)
    Ja majówkę tez spędzam raczej spokojnie:)
    Kliknęłam w obydwa linki- sukienka pieknie na tobie leży, szkoda, że spodnie okazały sie za małe :(

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  21. Ja niestety jutro już muszę iść do szkoły... Szkoda, bo chętnie bym posiedziała w domu *.*
    Cieszę się, że chęci do bloga wracają! Bardzo ładne zdjęcia!
    Cudowna sukienka, jednak szkoda, że spodnie są za małe.. Poklikałam!
    http://iamwiki-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Prześlicznie wyglądasz :) Ja również mam wolne, ale już za rok czeka mnie matura :/

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Szkoda, że ja nie mam wolnego, no ale niedługo wakacje więc nie jest jeszcze tak źle. Ja na szczęście mam już matury za sobą :) Świetny outfit i ciekawe miejsce. Spodnie prezentują się genialnie.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja! Kliknęłam w linki ;D
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    ReplyDelete
  25. Ładna ta sukienka :). Ja też mam 9 dni wolnego, ale jakoś jeszcze nie miałam chwili odpoczynku, bo ciągle mam jakieś plany! Mam już za sobą dwie sesje zdjęciowe a jutro szykuje się kolejna... :)

    Pozdrawiam! :3
    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Zazdroszczę wolnego, ja niestety jutro muszę iść już do szkoły. Ładne zdjęcia :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja też odpoczywam do końca tygodnia! Prześliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ja niestety jutro muszę już iść do szkoły :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. To dobrze, że wracają Ci chęci! Ja też mam wolne do końca tygodnia, oby to sprzyjało moim blogowym sprawom :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. teez mam jeszcze wolne <3 korzystam!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. świetna sukienka, cudowne zdjęcia ;) też mam wolne do końca tygodnia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  32. Także posiadam wolne do końca tygodnia ^^ Bardzo ładne zdjęcia i piękna stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetna stylizacja, prosta, ale ma w sobie nutkę elegancji. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  34. Twoje włosy wyglądają tu ślicznie <3 Kliknęłam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Boskie są te zdjęcia! Ja też leniuchuję :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczna Koszula, bardzo fajny look, super zdjęcia nic dodać nic ująć ;)

    http://blondbme.blogspot.com/
    Buziaki :* /Inia

    ReplyDelete
  37. Również mam wolne do końca tego tygodnia. Jest tak pięknie na dworze, że bardzo ciężko będzie mi wrócić do szkoły. Mimo wszystko...już niedługo wakacje!! :)
    Śliczna sukienka :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  38. Wypoczywaj jeszcze przez parę dni i pisz do Nas, bo to uwielbiamy!

    ReplyDelete
  39. Ja mam wolne do końca tygodnia :) Super zdjęcia :)

    Truskaweczka

    ReplyDelete
  40. Kurcze, ale masz śliczną urodę :) nie każdy może sie pochwalić taką naturą :)



    http://angelaendzel.blogspot.com/2016/05/backpack-love.html

    ReplyDelete
  41. Bardzo ładne zdjęcia i fajny outfit! :)
    Sazdroszcze urody :/
    Zapraszam
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  42. Ja nie mam wolnee :/ Pięknie wyglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Połączenie tej sukienki i koszuli jest świetne!
    Ślicznie wyglądasz i jak zawsze cudowne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Poklikane, super zdjęciaa!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    ReplyDelete
  45. Też jestem w trakcie tego dłuższego wolnego, bo chodzę do 2 liceum :D
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja mam wolne dzisiaj :) Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  47. Ja niestety nie miałam wolnego. Śliczne zdjęcia!
    ZAPRASZAM DO MNIE CLICK

    ReplyDelete
  48. Ja spędzam ok majówkę. Super ubranka, szkoda spodni :C
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  49. Ja też miałam teraz cały tydzień wolnego przez matury, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  50. Ja to juz w środę musiała iść do szkoly i do tego pisać sprawdziany :// . Super zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  51. Poklikałam :)
    Ja niestety ostatnia klasa gimnazjum i od środy już chodzę do szkoły.. Zdążyłam nawet zaliczyć 2 sprawdziany :/

    b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zazdroszczę wolnego, ja w tym roku piszę matury :)
    Kliknęłam, mogłabyś kliknąć u mnie w banner shein pod postami? :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. ja także miałam wolne z powodu matur:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Piękne zdjęcia!

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja to w sumie będę miała już zaraz wakacje :D Bardzo fajna sukienka!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  56. Ale ty jesteś ładna;*

    https://kariaxv.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡