Wednesday, May 11, 2016

I love travelling

Nie wiem czy kiedykolwiek pisałam wam, że uwielbiam podróżować. Jeśli nie, to właśnie teraz mam zamiar o tym napisać. W ostatnich latach udało mi się zwiedzić kilka krajów takich jak: Belgia, Niemcy, Dania, Bułgaria, Włochy i parę innych. Gdybym tylko mogła spędziłabym całe życie podróżując po różnych krajach/miastach. Najbardziej marzą mi się Stany Zjednoczone co pewnie was nie zdziwi, ale także chciałabym zwiedzić Wielką Brytanię, Francję i Kanadę. Zawsze bardzo się cieszę kiedy mam okazję gdzieś pojechać, zobaczyć nowe miejsca. Zbliżają się wakacje, dla mnie= czas na podróże. Mimo, że nie mam praktycznie żadnych planów. Możliwe, że jak zazwyczaj na wakacje, pojadę do Belgii, jednak jeszcze nic nie wiadomo. Wracając do tematu podróży. Mam nadzieję, że są tutaj osoby, które tak samo jak ja uwielbiają podróżować! Piszcie w komentarzach jakie miejsca/kraje/miasta chcielibyście najbardziej zwiedzić.
⇘ Zapraszam was na grupę! 
Armia Julity - KLIK


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

70 comments:

  1. Ja też kocham podróżować, a najbardziej marzy mi się California.

    asadowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia, tło jest takie wiosenne :) Co do zwiedzania to bardzo chciałabym polecieć do USA a najbardziej do Nowego Jorku czy Los Angeles :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja także bardzo lubię podróżować. Marzy mi się powrót do Włoch i wyjazd do Wielkiej Brytanii, a najlepiej Kornwalii lub Szkocji :) Polska jest także całkiem dobrym wyborem, jeśli chodzi o podróże. Uwielbiam góry i smutno mi, że już tak dawno w nich nie byłam :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam poznawać nowe miasta :) Bardzo chciałabym w przyszłości dużo podróżować. Póki co nie mam możliwości finansowych, ale wierzę, że jak będę odładać to na pewno uda mi się spełnić swoje marzenia. Najbardziej chciałabym zwiedzić Anglię oraz USA :D Śliczne zdjęcia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam podróżować! Bardzo chciałabym zwiedzić kiedyś USA! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja też kocham podróżować! I też chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone, a najlepiej cały świat haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. kotek!!! jak mój Rysiu :( super zdjecia!!:D

    ReplyDelete
  8. nie wiedziałam, że uwielbiasz podróżować! To tak jak ja! :) świetnie, że napisałaś! widzę, że mamy sporo wspólnych cech! :) piękne zdjęcia i uroczy kociak! ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  9. Lubię podróżować, ale tylko i wyłącznie do ciepłych krajów hahah
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Nie szaleję aż tak za podróżowaniem :)
    Śliczne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  11. Również uwielbiam podróżować :). Marzy mi się odwiedzenie Azji i Ameryki Południowej :3.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia <3 ja na tegoroczne wakacje jade do Grecji :3
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK!

    ReplyDelete
  13. Jadę na Węgry, pierwszy raz za granicę XD, bardzo chciałabym pojechać do Santorini w Grecji.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Podróże to coś cudownego, w sumie nie bez powodu mówi się, że podróże kształcą. Bardzo dużo krajów już widziałaś, super :)
    Śliczne zdjęcia.
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja też uwielbiam podróże, zawsze chciałam zwiedzić USA i Chiny albo Japonię :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam podróżować i mam nadzieję,że z czasem będę mogła to robić coraz częściej. Najchętniej chciałabym zwiedzić Francję Wielka Brytania Szkocję i oczywiście Kanadę ze Stanami
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  17. Również uwielbiam podróżować! Najbardziej to chciałabym zwiedzić całą Warszawę, byłam jakieś parę lat temu, gdzie wtedy nie interesowało mnie co tam się znajduję, teraz jest zupełnie na odwrót :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  18. cute photos
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  19. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  20. Najbardziej chciałabym zwiedzić Australię.. Uwielbiam ten kraj od bardzo dawna, aczkolwiek trochę boję się tych wszystkich gadów i owadów jakie tam są haha

    http://rougeper.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja również uwielbiam podróżowac, odkrywać nowe miejsca <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Również chciałabym kiedyś polecieć do Stanów!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia i śliczny kotek :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Też bardzo lubię podróżować! Jeśli tylko mam okazję, i miejsce mnie ciekawi nawet się nie zastanawiam :))
    http://iamwiki-blog.blogsot.com/

    ReplyDelete
  25. Też uwielbiam podróżować i poznawać nowe kultury, języki<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. W majówkę zwiedziłam Trójmiasto i zakochałam się w podróżowaniu. To takie magiczne, że jesteś nadal na tej samej planecie, a mimo wszystko czujesz się inaczej.
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja kocham podróżować! I poza granicami Polski i w po Polsce. A moim największym podróżowym marzeniem jak na razie są Stany Zjednoczone! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je spełnić :)
    Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. Ja naprawdę chciałabym zobaczyć cały świat i taki mam plan hah. Do teraz nie zwiedziłam wielu państw, ale miejsc w kraju to pełno. Każdy chociaż najmniejszy wyjazd mnie cieszy:)świetne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  30. Ja tak samo jak ty chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone, Francję, ale też chciałabym pojechać do Norwegii i na Malediwy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. dzięki takim podróżom można wiele poznać ;)

    zapraszam też do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Też kocham podróżować :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  33. Też uwielbiam podrożować, jednak niestety nie zawsze jest na to czas i fundusze :/
    jednak marzenia są wlasnie po to, by je spelniać, więc trzeba dążyć do tego, by trochę im pomoc w realizacji :D

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Łobuziarrra- jak najbardziej moje klimaty <3

    a koteł bardzo podobny do mojego Tygryska :*

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  34. podróze to jest to;) słodki kociak ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  35. Przepiękna zdjęcia i kot <3 Ja też kocham podróżować i z chęcią zobaczyłabym Londyn, Tajlandię i Hiszpanię! :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - KLIK! :))

    ReplyDelete
  36. Kocham podróżować! Marzy mi się Dominikana! Albo Argentyna :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja w sumie nie wiem jakie bym chciala zwiedzic, wiem tylko, ze chce zobaczyc cos nowego!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Kocham podróżowanie, podróżuje od "bobaska" i uwielbiam to uczucie, gdy znajduje się w nowym miejscu! :) Chciałabym polecieć do USA, ale bardziej od NY i tym podobnych wielkich miast, chciałabym zobaczyć pustkowia znane z amerykańskich filmów drogi. :) Nie pogardziłabym także Japonią, Australią, Nową Zelandią ohhh <3

    ReplyDelete
  39. Ja również kocham "włóczyć się" po świecie, a podróżowych celów i marzeń mam tyle, że zabrakłoby miejsca, by je wymienić! Na razie skupiam się na Europie, ale po cichu planuję już szaloną wyprawę po Stanach :D
    Natforart klik

    ReplyDelete
  40. super, mi się marzy podróżować mam nadzieję, że w przyszłości w końcu się uda ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. Kiedyś chciałabym pojechać do Niemiec :)
    + popełniłaś karygodny błąd w tytule ,,I Love Travelling", nie ,,I Love Traveling" :) Jeżeli jesteś niepewna pisowni jakiegoś wyrazu, to wystarczy poszperać w internecie :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwierz mi, że sprawdzałam ;)

      Delete
  43. Rownież uwielbiam podrózwać :)
    I równiez marzy mi się Kanada <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  44. Ja bardzo chciałabym zwiedzić Turcje :3 moj blog

    ReplyDelete
  45. Chciałabym odwiedzić Paryż, świetne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  46. Podróże to coś wspaniałego, uwielbiam je! Też byłam w wielu państwach, ale tylko tych europejskich, bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć Stany, Australię i Kubę :)
    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Meeeeega zdjęcia! Strasznie mi się podobają :) Ja również bardzo lubie podrzóżować, jeśli chodzi o kraje to z odwiedzonych przeze mnie do tej pory wygrywa zdecydowanie Austria, a zwłaszcza nocą!

    https://cou18tek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam podróżować. To coś, co robię sama z siebie :D

    ReplyDelete
  49. Też uwielbiam podróżować! :3 zapraszam po nowy przepis na super śniadanko! : sznuraskowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Jak też to uwielbiam, lubię poznawać inne kultury i patrzeć jak ludzie w innym zakątku Ziemi żyją :) ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  51. Rzeczywiście zwiedziłas mnóstwo krajów. Ja ostatnio byłem w Wenecji i była dla mnie fascynująca
    Mój blog

    ReplyDelete
  52. ja również kocham podróże, mi marzy się Azja

    http://pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete

  53. Mam nadzieję, ze uda Ci się te kraje odwiedzić :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  54. Ja tez uwielbiam podróżować! ;)
    Najbardziej chciałabym zwiedzić Hiszpanię :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki? :*
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  55. Ja też bardzo lubię podróżować :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja osobiście nienawidzę podróżować, chociaż paradoksalnie chciałabym poznawać nowe miejsca, haha!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  57. Kocham podróżować, to moja pasja. Zwiedziłam już kilka krajów, w tym roku dołączę do mojej listy Hiszpanię i Anglię :) Chcę zobaczyć każdy zakątek świata, postawić stopę na każdym kontynencie (no oprócz Antarktydy :P). Z tym wiążę się też mój przyszły zawód, bo chcę pracować jako dziennikarka w National Geographic lub BBC travel :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ja również uwielbiam podróżować .Poznawać nowe kultury zwiedzać piękne miejsca jest to bardzo ciekawe i można z takich podróży wiele wynieść
    Mój blog-Sanserose

    ReplyDelete
  59. Ja też uwielbiam podróże <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Też kocham podróżować. Fajnie wyglądacie!

    ReplyDelete
  61. Podróże są świetne - czy to samochodem, czy motocyklem a nawet stopem. Każda ma swój urok ;)

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. Ja też uwielbiam podróżować! Chciałabym zwiedzić naprawdę dużo miejsc i mam nadzieję, że mi się to uda :D
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Bardzo lubię podróżować, na szczęście moi rodzice również, więc udało mi się odwiedzić już kilka krajów i zobaczyć ciekawe miejsca w naszym kraju. Są 2 miejsca, które chciałabym jeszcze zobaczyć: Nowa Zelandia i Kuba - może kiedyś ;)
    Życzę Ci, aby udało Ci się pojechać do USA!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡