Wednesday, April 6, 2016

Now will be better

Przez ostatni miesiąc strasznie zaniedbałam bloga. Można powiedzieć, że miałam i jeszcze trochę mam małe załamanie jeśli chodzi o blogowanie. Myślałam nad jego usunięciem, nawet zablokowałam go na jeden dzień. Mimo, że już byłam pewna, że go usunę, coś mnie powstrzymywało i nie mogłam kliknąć przycisku "Usuń bloga". Jednak coś mnie tu trzyma. Nie chcę tego stracić. Możliwe, że to wszystko jest spowodowane tym, że ostatnio nie mam zbyt dobrego humoru. Hah, cóż za ironia, niedawno pisałam o byciu szczęśliwym, myśleniu pozytywnie a tymczasem sama się tego nie trzymam. Muszę to zmienić. Przez moje zaniedbanie wasza aktywność spadła. Chcę wrócić do tego co było, częstych postów, waszej aktywności, chcę się bardziej zaangażować. Tylko nie wiem czy to właśnie teraz, mam nadzieję, że tak, i że wszystko wróci do normy, a nawet będzie jeszcze lepiej.
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

51 comments:

  1. Też czasami mam takie załamki co chodzi o blogowanie, ale na szczęście szybko mi przechodzi. Pamiętaj, że blog ma być dla Ciebie przyjemnością, a nie męczącym obowiązkiem. Jeśli czujesz, że potrzebujesz przerwy to ją sobie zrób, nikomu nie musisz się tłumaczyć :)

    Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  2. oj tam, kazdy tak czasem ma :) i tak posty masz ciekawe :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. każdy czasem ma taki czas ;)
    ślicznie wyglądasz!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia! Trzymam kciuki, żebyś wróciła do bloga :)
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  5. Julita nie usuwaj bloga! Dajesz nam tu dużą motywacje, i myślę że jesteś dla wielu wzorem do naśladowania! Lepiej zrób sobie chwilę przerwy naładuj baterie i wtedy wróć :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Masz świetnego bloga! Proszę Cię, nie usuwaj!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  7. Mam dokładnie to samo, co ty. Piszę na blogu o szczęściu, o robieniu tego, co się kocha,a sama to zaniedbuję. Aktywność na moim blogu również spadła, przez moje zaniedbywanie go. Muszę wreszcie porządnie się za niego zabrać! Obie musimy powrócić z nową energią do działania!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Chyba każdy bloger ma czasem takie załamanie, ale nie wolno się poddawać!
    Dobrze, że nie usunęłaś bloga!
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie można się poddawać ! Sądzę , że jeśli innym podoba się Twój blog to nie powinnaś go usuwać ;* Tak jak pisze w komentarzu wyżej zrób sobie przerwę . ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. Jeśli potrzebujesz przerwy to ją zrób. Nie blokuj bloga, niech on sobie będzie. Nikomu się nie tłumacz, wrócisz kiedy poczujesz, że to odpowiedni moment. Blogowanie na siłę to głupota. To ma być miejsce gdzie wracasz z przyjemnością, a nie z przymusu. Nawet jeśli ubędzie ci trochę obserwatorów, to jestem pewna że przybędzie dwa razy więcej. Wrócisz z podwojoną siłą, z nowymi pomysłami :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  11. Nice pictures and outfit

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  12. Często jest tak, że sami nie słuchamy swoich rad. Dobrze że nie usunęłaś bloga. Czasami każdy ma swój kryzys.
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo dbrze,że nie usunełaś bloga i mam nadzieje,że tego nie zrobisz :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Mam nadzieję, ze znajdziesz więcej motywacji do systematycznego prowadzenia bloga :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Chyba każdy miał taką chwilę zawahania. Na pewno będzie lepiej z czasem! Poczekaj aż wróci Ci humor, bo nic na siłę! Oby szybko wrócił!
    Littleredcherrysmile click
    Konkurs

    ReplyDelete
  16. śliczne zdjęcia i bardzo ładne spodnie. Podoba mi się Twój blog :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    ReplyDelete
  17. Nie da się całe życie być szczęśliwym i w każdej sytacji pozytywnie nastawionym, mam nadzieję że ten gorszy czas minie i powrócisz z podwojoną siłą na bloga :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  18. każdy czasem ma mały kryzys, mam nadzieje ze nie przestaniesz blogowac :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  19. Każdy ma czasem gorsze chwile, ale nie można się poddawać! Takie chwilowe załamania zawsze przechodzą, wystarczy tylko poczekać. Może nawet lepiej zrobić sobie krótką przerwę, żeby potem móc "na świeżo" wrócić :) Trzymam za Ciebie kciuki :3

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Każdemu zdarza się gorszy czas, ale najważniejsze, że zazwyczaj to mija. :) Super wyglądasz!

    ReplyDelete
  21. ja też przez to przechodziłam.....i zrobiłam przerwe ale wróciłam bo mi sie zatęskniło. Nie na siłe -bo wtedy traci to sens:)

    ReplyDelete
  22. Nie martw się i nie rób nic na siłę! Chyba każda blogerka/bloger mają załamania w tej małej pracy. Spokojnie, powoli, wszystko wróci do normy. Obiecuje :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  23. Zgadza się z poprzedniczką :* Nic na siłę. Ja bloga ostatnio też zaniedbałam :c

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nie można robić na siłę! Blog ma być odskocznią, a nie smutnym obowiązkiem!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Każdy ma czasami takie gorsze chwile, to naturalne, ważne, ze w dobrym czasie potrafiłam sie powstrzymać i nie usunęłam bloga, bo jestem pewna, ze to na pewno nie była dobra opcja:) mam nadzieje, ze szybko wróci ci pozytywna energia i zapał do blogowania, nie wyobrażam sobie blogosfery bez ciebie!;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  26. Też przez ostatni miesiąc zaniedbałam strasznie bloga, ale nie chcę go usuwać bo wiem, że wrócę!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Cieszę się że nie usunęłaś tego bloga, nie wiem co bym zrobiła gdyby okazało się że już nigdy na niego nie wejdę. Dodałaś tyle przydatnych wpisów, a tak poza tym, blog to cząstka życia, a ty chciałaś to usunąć. Zostanę z tobą, walcz!

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    ReplyDelete
  28. Ja żałuję tego, że kiedyś usunelam swojego bloga z którego przez długi czas byłam zadowolona. Chwila słabości zmiany w życiu i impulsu unelam wszystko. Lecz nigdy nic nie jest straconego. Powodzenia kochana w blogowanie i chęciach.
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  29. Ja w ostatnim czasie też myślałam nad usunięciem bloga. Jednak nie byłam w stanie usunąć czegoś nad czym tak długo pracuje, czegoś w co wkładam serce, czegoś co sprawia mi radość. Cieszę się że zostałaś w blogosferze i że masz zamiar nadal pisać posty. ;) Życzę Ci powodzenia, siły i chęci. ps. Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  30. Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie

    -------> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia *-* Zapraszam do siebie ;) Dopiero zaczynam ;) http://with-greentea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Zdarza się... Jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo do chwil zwątpienia. Oby Ci się udało! :)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  34. Myślę, że każdemu przyda się taka chwila odpoczynku od blogowania nabierzemy pomysłów i ochoty na lepsze posty. Co do aktywności to nie trzeba się martwić szczerzy czytelnicy zawsze z Tobą zostaną :) Fajnie, że jednak zdecydowałaś sie nie usuwać bloga :)

    Truskaweczka

    ReplyDelete
  35. Trzymam kciuki za powrót do systeatyczności!

    http://pvtcja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Badzo się cieszę, że nie w końcu nie usunęłaś bloga! Uwielbiam Cię czytać, i przekazujesz mi zawsze mnóstwo pozytywnej energii ♥
    Piękne zdjęcia!
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczniutkie zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Czasem się zdarzają takie sytuacje, że naprawdę już nie mamy na to wszystko sił, ale to na pewno przeminie :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja też takie coś miewam, a szczególnie wtedy gdy widzę że mój blog się nie rozwija itd.
    Masz świetnego bloga,czytelników,cudowne zdjęcia - marzenie każdego blogera :)
    MELA BLOG ♥

    ReplyDelete
  40. Każdy ma gorsze dni, będzie dobrze!
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  41. Trzymaj się! Twój blog jest jednym z moich ulubionych, więc nie pozwalam ci go usunąć, haha :D :) ♥♥♥

    nasz blog ♥

    ReplyDelete
  42. Nie wolno się poddawać! Byle do przodu :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Fantastyczna stylizacja - wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wyglądasz przepięknie!
    Masz niesamowite wyczucie stylu ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia.
    Pamiętaj, że nigdy nie można się poddać! Trzeba walczyć do końca.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ja też przez ostatni miesiąc zaniedbałam bloga. Niestety teraz jestem bardzo zajęta szkołą, ale już za miesiąc będzie o wiele luźniej i chcę wziąć się w garść, aby na blogu pojawiały się posty często i przede wszystkim, żeby były one ciekawe :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Nie martw się! Każdy tak czasem ma:) Śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    ReplyDelete
  47. Też ostatnio mam takie dni, że jakoś mi się nie chce, nie sprawia mi to przyjemności, ale wiem, czym jest to spowodowane i wiem, że muszę to przeczekać :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia :)
    Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze! Wierzę, że dasz radę! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡