Sunday, April 17, 2016

Future

Za trochę ponad 2 miesiące nadejdą wyczekiwane przez nas wakacje. Dwa miesiące wolnego, ciepło, słonecznie, to coś czego potrzebuje chyba każdy z nas. Mamy za sobą 8 miesięcy szkoły, według mnie ten czas zleciał bardzo szybko. Za nim się obejrzymy będzie po wakacjach i będzie czekać na nas następna klasa, studia lub praca. Przyszłość. Po szkole i studiach, znajdziemy pracę, usamodzielnimy się i zaczniemy żyć na własną rękę, dla niektórych to jeszcze daleka przyszłość a niektórzy właśnie w nią wkraczają. Każdą naszą decyzją, jak na przykład, wybór szkoły czy studiów, tworzymy własną ścieżkę, którą będziemy podążać. Pewnie macie już jakieś plany na przyszłość, ja natomiast jak na razie jestem w tej grupie ludzi, którzy nie wiedzą co chcą robić. No może nie tak do końca, bo wiem co chciałabym robić, ale wiem także, że nie jest to takie łatwe do osiągnięcia. Ostatnio siedząc na polskim zaczęłam myśleć o tym, że wszystko co robimy, tworzy nam drogę, którą podążamy. Nawet mała czynność może zmienić kierunek naszej podróży. Czasami stajemy na rozstaju dróg i musimy wybrać jedną z nich, każdy wybór ma inne konsekwencje, inne czekające na nas wydarzenia. Wybierzesz jedną, wydarzy się coś co zmieni twoje życie diametralnie, wybierzesz drugą i może nie wydarzyć się nic nowego i pójdziesz tą samą drogą, którą podążałaś. Nie wiem dokładnie, jak przekazać wam to co mam na myśli, może ktoś z was domyśli się o co mi chodzi, jeśli tak to jest szansa dla mnie, że jednak umiem coś wytłumaczyć, haha. Mam nadzieję, że jakoś bardzo was nie zanudziłam i widzimy się w kolejnym poście, xx.
⇘ Zapraszam was na grupę! 


Bardzo proszę o klik - TUTAJ
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

64 comments:

  1. Super. :) Zapraszam również do siebie http://myhairrepair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ja własnie za ponad 2 tygodnie mam maturę a nadal nie mam pojecia co dalej.../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  3. Ja jutro pisze egzaminy. Wiem jaki profil liceum a potem cos związanego z sądownictwem.
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. ja za rok kończę gimnazjum i nie mam pojęcia jaką szkołę wybrać, a tym bardziej w którym kiedrunku mam podąrzać.

    stokrotka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nice outfits and pictures
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  6. super stylówa>>
    http://noisyss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Chyba wiem o co ci chodzi hahah Super zdjęcia i stylizacja!

    asadowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna czapka! Ja jetem coraz bliżej zakończenia studiów i z jednej strony mnie to cieszy, a z drugiej przeraża, bo to najwyższa pora wziąć się za jakąś pracę i "normalne" życie. :O Masakra jak ten czas leci, dopiero co byłam w gimnazjum!

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjecia, ja stoję właśnie przed wyborem szkoły, i jak dla mnie wiek 16 jest za wczesny aby wybierać co chcemy robić w dalszym życiu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. niestety, czas pedzi a ja nie wiem co zrobic ze swoim zyciem, haha
    slicznie wyszlas na tych zdjeciach!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Masz rację, czas płynie bardzo szybko. Ja uważam, że mimo to duża odpowiedzialność układać sobie ścieżkę życiową, to jest to coś fantastycznego i kreuje nasz charakter ;) życzę powodzenia w zyciu, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Każdy idzie swoją drogą, w której często się gubi. Mamy mało czasu, dlatego trzeba korzystać z życia, jak najlepiej się potrafi! :)
    mój blog-nowy post

    ReplyDelete
  13. Powinno się korzystać z życia i czerpać z niego ile się tylko da, doskonale Cię rozumiem i się zgadzam!

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  14. Oj tak, czas zdecydowanie szybko leci, nie wierzę, że do wakacji już blisko :O
    Śliczne zdjęcia, a stylówka genialna :)
    http://mybeuautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia i zrozumiałam o co chodzi :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Oj czas ucieka nie ubłagalnie, teraz mówimy, że "jeszcze czas", a to minie jak jutro. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super post, tylko przeczytaj sobie na spokojnie tekst, bo robisz powtórzenia. +przepiękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Dokładnie! Nawet mała rzecz może zmienić wszystko :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mi strasznie szybko minął ten czas od września, wooow niedługo wakacje! haha nie moge sie doczekać!

    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  21. Mam 16 lat - tak jak ty. Myślę, że jeśli nie mamy jeszcze pomysłu na życie, to nie jest z nami źle. Jesteśmy zbyt młode, by planować naszą przyszłość. Liczy się spontaniczność i szczęście, a dzięki ciężkiej pracy i dużej ambicji będziemy podążać naszą własną drogą :)

    Pozdrawiam gorąco :)
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Takie decyzje trzeba podejmować bardzo rozważnie i nie trzeba się z nimi śpieszyć. Jednak nie wolno z nimi czekać zbyt długo ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  23. Ja tak samo jak Ty, nie wiem co będę robiła w przyszłości. Ten czas tak szybko leci.. Notka wyszła Ci świetnie. :)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  24. Świetna stylówka :)http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ciekawe zdjęcia i fajna stylizacja. Do mnie jak na razie czapki z daszkiem nie przemawiają, aczkolwiek kto wie, co bedzie za jakiś czas. Może i ja sie w nich zakocham :)

    kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja na szczęście jestem dopiero w pierwszej gimnazjum, więc mam troszkę czasu. Ale niestety już wielokrotnie usłyszałam od wielu osób, że powinnam się już "ustatkować" i powoli zacząć wybierać co dalej :o

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia! :)
    I masz rację, że wszystko co robimy buduje nam drogę. Od nas zależy jak nasze życie się potoczy ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia ;) tak, ten czas tak szybko mija ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  29. Cieszę się, że jeszcze nie muszę podejmować takiej decyzji jak wybór szkoły i co chcę robić dalej w życiu :) Dlatego chce się nacieszyć młodością :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja do wakacji odliczanie już od jakiegoś czasu, odpoczynek z pewnością mi się przyda. Szczerze przeraża mnie świadomość dorosłości, ale każdego to czeska.
    Super wpis!
    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. czapka dopięła całości zestawu ;D

    ReplyDelete
  32. Czasem warto odkrywać nowe ścieżki po to, żeby stało się coś nowego i wyrwać się z monotonii życia. :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  33. Czas leci nieubłaganie, który już nie wróci, dlatego trzeba korzystać jak się da! Chyba nie bez przyczyny dziadkowie zawsze nam powtarzali żeby korzysta z młodości, haha
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wakacji z niecierpliwością nie mogę się doczekać. Ja na szczęście mam już maturę za sobą, ciężko mi było mi ukierunkować swoje dalsze życie, ale na pewno pomogło mi przy tym to czym się interesuje :) Świetna stylizacja, czapka jest genialna i bardzo Tobie pasuje :)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia. Ja już się nie mogę doczekać wakacji :)
    Bonnie's Dream

    ReplyDelete
  36. Nie mogę się doczekać wakacji!:)
    Świetne zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia! Znakomity wpis !

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna *U* :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  39. Czas szybko leci, ja zaczynam wakacje już za miesiąc, nie mogę się doczekać <3
    Ślicznie wyglądasz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ja w tym roku zaczęłam szkołe średnią i bardzo mi ten pierwsz rok szybko zleciał
    śliczne zdjęcia
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajne zdjęcia i czapeczka :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Też uważam, że ten czas bardzo szybko leci. Dlatego musimy wykorzystywać każdą minutę swojego życia w 100% :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. cudowne zdjęcia :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja także jestem w grupie osób, które niby wiedzą co będą robić, a z drugiej strony nie mają pojęcia, więc można powiedzieć, że czekają na to co przyniesie los ;)

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  45. Przyszłość to trochę przerażająca rzecz, głównie ze względu na to, że nie wiesz co tak na prawdę się wydarzy.

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  46. Ja muszę teraz bardzo intensywnie pomyśleć o swojej przyszłości. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum i muszę wybrać szkołę średnią, chcę żeby mój wybór był dobry i żeby nie żałowała. Przyszłość jest trudna, myślenie o przyszłości wprawia nas w zakłopotanie.
    Bardzo fajna stylizacja.
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Fajny pomysł na obróbkę zdjęć, mega mi sie podoba :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetne zdjęcia! Ja również mam lekki problem z tym co chcę robić w przyszłości, ale w tak młodym wieku nie wymagajmy od siebie za wiele w tym temacie

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  49. Nie mogę się doczekać wakacji, mam nadzieję, że przyniosą dużo pięknych wspomnień! Piękne zdjęcia :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. w jakim programie przerabiasz zdjęcia?:)
    nasze decyzje wciąż się zmieniają...

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Mi też ten rok szkolny zleciał tak szybko... a już za dwa lata matura :( byle do wakacji! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Też uważam, że te 8 miesięcy zleciało mega szybko.

    Piękne zdjęcia i stylizacja jak najbardziej w moim stylu ;)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Masz rację, często jeden wybór może zmienić wszystko, a drugi nic, dlatego czasem trzeba też na nie uważać!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  54. Maturę piszę za rok, ale studia już wybrane. A na wybory trzeba uważać, wiem to z autopsji.

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    ReplyDelete
  55. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Myślę, że zrozumiałam twoją myśl, którą chciałaś nam przekazać w tym poście.
    Jestem rocznikiem, który kończy gimnazjum i należy do nich wybór liceum, czy profilu. To dla mnie wielkie wyzwanie, bo sama nie wiem za czym chciałabym pójśc i co w życiu robić.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Po wakacjach czeka na mnie ostatnia klasa gimnazjum... mam nadzieję, że we wakacje uda mi się wypocząć!;)

    ReplyDelete
  58. Na pewno znajdziesz to co będziesz chciała robić, gdzie będziesz chciała iść. Post z dużym przekazem i naprawdę przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    howlookfashionfriends.blogspot

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡