Saturday, March 19, 2016

Ulubieńcy miesiąca

Ale zanim przejdziemy do ulubieńców, tooo:
⇘ Zapraszam was na grupę! 
1. Jedzenie
Na pierwszy ogień leci jedzenie. Ostatnio to te właśnie słodycze są moimi ulubieńcami. Mikado i niebieskie skittles'y.
2. Serial
Jakiś czas temu zaczęłam oglądać serial "Teen Wolf". Muszę przyznać, że na początku nie bardzo do mnie przemawiał jednak po paru odcinkach zmieniłam zdanie i naprawdę mi się spodobał. Jeśli mam być szczera to zaczęłam go oglądać, bo zobaczyłam, że gra tam Dylan O'Brien, haha.
3. Aplikacje
Pierwszą  ulubioną aplikacją (co pewnie was nie zdziwi) jest Snapchat. Następnie Twitter i Vine.
4. Blogi
Blogi, które najchętniej odwiedzałam w tych miesiącach to blog Lili i Oli. Co tu dużo mówić, obie dziewczyny mają super blogi, genialnie piszą i mają niesamowite zdjęcia. Jestem pewna, że je znacie, ale jeżeli nie, to serdecznie was na nie zapraszam.
Cieszę się, że udaje mi się dodawać posty częściej i mam nadzieję, że tak już zostanie. To na dzisiaj tyle, jeszcze raz zapraszam was na moją grupę KLIK . Do zobaczenia w następnym poście, xoxo!


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

66 comments:

  1. Ja też czytam Lile od jakiegoś czasu i jest cudowną osobą! :)
    A co słodyczy jadłam mikady i niebo w gębie :) A co do grupy już tam jestem :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Czytam Lile od dawna i jest niesamowitą osobą 💛 Fajni ulubieńcy. Teen Wolf:
    Kocham ten serial. Zaczełam 5 sezon więc zbliżam się do końca oglądania odcinków w tyl i będe ogladała je na bieżąco czego nie nawidzę... Dylan lączy 😂 Sama zaczełam to oglądać bo tam gra 👌
    Zapraszam do siebie
    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no i na grupie już jestem :)
      Arimia Julity 👌

      Delete
  3. Czytam obie dziewczyny :) A moimi ostatnimi ulubieńcami są fit instagramy, zdecydowanie! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. nie kojarzę zadnej z dziewczyn, chyba czas to nadrobic :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  5. przypmniałąś mi, że muszę nadrobić teenwolfa

    ReplyDelete
  6. Kiedyś bardzo często czytałam bloga Oli. :) Świetni ulubieńcy. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam mikado!:) fajnie się czyta o ulubieńcach.

    ReplyDelete
  8. musze sprobowac tych Mikado :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super!
    Zapraszam do mnie: pysia4242.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też bym zjadła Mikando ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    mile widziane komentarze(próbuje reaktywować bloga)

    ReplyDelete
  11. Te skitlessy to jakieś nowe ;) ? Dylan miał ostatnio wypadek na planie ,,Leku na śmierć'' i produkcje zostały wstrzymane :/
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. te paluszki Mikado muszą być pyszne ♥
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  13. Ja niestety nie mam za bardzo czasu na oglądanie seriali. Blogi Lili i Oli uwielbiam<3

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja ostatnio uzależniłam się od Instagrama :D
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam snapa i to że dzięki tej aplikacji fani mają kontakt z swoimi ulubieńcami. Często dzięki tej aplikacji ludzie zmieniają nastawienie do danej osoby, wszystko dlatego że widzą jej prawdziwe oblicze i jej naturalność. Kolejnym plusem dla mnie jest to że dzięki snapowi mam relacje na żywo z najlepszych, największych pokazów mody, potem mogę uzupełnić to zdjęciami. ;)
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajni ulubieńcy! Bardzo zainteresowała mnie ten serial :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  17. wow, świetni ulubieńcy! :) ja ostatnio chyba uzależniłam się od snapa :P a blogi, które podałaś czytam! ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  18. Ten serial jest swietny! <3 Ciekawi ulubieńcy ;D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ciekawi ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  20. Również uwielbiam czytać bloga Oli! A jako fanka skittlesów, muszę spróbować tych niebieskich :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetni ulubieńcy. Kocham Mikado ^^

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetni ulubieńcy! Słyszałam wiele pochwał na temat bloga Oli ♥
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. bardzo popularny serial, ciągle się zbieram żeby go obejrzeć ale jestem strasznie leniwa haha :D


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Twittera :D A TW to moja miłość ♥ Super ulubieńcy :)
    Zapraszam na mój blog ♥

    ReplyDelete
  25. Mam podobnych ulubieńców. Kocham teen wolf i snapa oraz Lili ;D
    http://flvcko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Blog Lili również stał się niedawno moim ulubionym :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  27. Wiele pozytywnych opini czytam na temat Teen wolf i chyba zacznę oglądac :3 moj blog

    ReplyDelete
  28. Teen Wolf to najlepszy serial pod słońcem!! Szkoda tylko że 5 sezon jest taki kiepski w porównaniu do poprzednich :(
    FrenchFriesSmile

    ReplyDelete
  29. Czekam na następnego posta! Też czytam bloga Oli :)
    Zapraszam do mnie kochana!
    Pandabae.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja ostatnio staram się ograniczac słodycze, ale skittlesy są moją największą słabością haha!
    Świetny post :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetni ulubieńcy! Kocham Snapchata ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super :0
    Zapraszam do mnie ------> http://truskaweczkabloguje.blogspot.com komentarze mile widziane :) Pozdrawiam <3 !

    ReplyDelete
  33. Świetni ulubieńcy! Miałam podobnie z serialem Teen Wolf ;)

    Zapraszam do siebie, do komentowania i obserwowania mojego bloga!
    Mój blog-klik ♥

    ReplyDelete
  34. Fajni ulubieńcy ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  35. ,,Teen Wolf"? Lepszy ,,Pamietniki Wampirów" ;)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądałam i czekam na kolejne odcinki, jest to zdecydowanie mój ulubiony serial, jednak ostatnio był nim "Teen Wolf", bo "TVD" nie było nowych odcinkówXD :)

      Delete
  36. Też teraz mega wkręciłam się w snapa , też lubie teen wolf <3
    obserwuje :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Super ulubieńcy! Również się wkręciłam w snapa :D Zawsze chciałam spróbować niebieskie Skittlesy ! Mam nadzieję, że je kiedyś kupie ;)
    http://roxanne-in-the-world.blogspot.com Zapraszam !

    ReplyDelete
  38. Super ulubieńcy! Również się wkręciłam w snapa :D Zawsze chciałam spróbować niebieskie Skittlesy ! Mam nadzieję, że je kiedyś kupie ;)
    http://roxanne-in-the-world.blogspot.com Zapraszam !

    ReplyDelete
  39. super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja ostatnio pochłaniam słodycze, chyba pora ograniczyć :D A snapchat również jest moim uzależnieniem!
    Natforart klik

    ReplyDelete
  41. Lila ma cudownego bloga, uwielbiam go oglądać :) fajni ulubieńcy

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  42. Super ulubieńcy! ♥ Dołączyłam do armii!
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  43. Teen Wolf ogląda moja przyjaciółka i mega jej się podoba ;)
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  44. świetni ulubieńcy ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  45. Jestem na piątym sezonie 'Teen Wolf' i choć klimat jest już inny niż w poprzednich sezonach to wciąż jest super :) co do słodyczy... ech, idą święta, masa słodyczy i kilogram plus :')

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Moją ulubioną aplikacją ostatnio stał się snapchat ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  47. Chyba zacznę oglądać teen wolf :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja uzależniłam się od serialu The Carrie diaries.
    Uwielbiam bloga Lili.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡