Friday, March 25, 2016

Let's be happy

Bluzka - Romwe(klikniesz?) | Spodnie - Romwe(klikniesz?)
Podejście do życia jest bardzo ważne. Twoje nastawienie może zmienić bieg wydarzeń, może nie tyle co zmienić ale poprawić. Więcej miłych sytuacji przydarzy ci się kiedy myślisz pozytywnie, kiedy twoje nastawienie jest pozytywne. Ludzie często boją się, że jeśli przez jakiś czas jest dobrze to musi się zdarzyć coś złego. Prawda jest taka, że szczęście nie trwa wiecznie, zdarzają się negatywne sytuacje ale czy to znaczy, że musimy na nie czekać z równie negatywnym nastawieniem? Nie. Jeżeli jednak jesteś teraz w sytuacji negatywnej, pamiętaj, że po burzy wychodzi słońce. Warto czekać na te pozytywne rzeczy, które przyjdą później. Jest takie powiedzenie "Jeżeli szczęście jeszcze do ciebie nie przyszło to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami". Jestem optymistką, może po zdjęciach tego nie widać, bo nie uśmiecham się na nich zbyt często, ale to tylko dlatego, że nie przepadam za moim uśmiechem, haha. Ja też mam czasem gorsze dni, cóż, tak bywa. Ważniejsze jest jednak, żeby umieć je przetrwać. Let's be happy.
Chciałabym wam życzyć Wesołego jajka i mokrego dyngusa! ♥
BLUZKA - KLIK
SPODNIE - KLIK

⇘ Zapraszam was na grupę! 
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

97 comments:

  1. Fajne spodnie. Ja staram się być zawsze uśmiechnięta, tak łatwiej iść do przodu :)

    ❀ All Pastel World ❀ KLIK ❀

    ReplyDelete
  2. Dobre powiedzenie :) Każdy ma te gorsze chwile, ale również są i te pozytywne, z których należy się cieszyć!
    Śliczne zdjęcia, mam taką samą bluzkę :D Smacznego jajka!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mam takie samo zdanie :) Po burzy wyjdzie piękne słoneczko :) Śliczne zdjecia:)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. również wesołych świąt ;)
    ślicznie wyglądasz!

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wesołych świąt ! :)
    Świetne zdjęcia ♥

    pink-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super styliacja:)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Je jestem raczej realistką, ale dobre podejście do wielu spraw dużo ułatwia. :) Super wyglądasz.

    ReplyDelete
  8. Ale ładne zdjęcia :)
    Nie trzeba tracić nadziei, bo zawsze są gorsze i lepsze momenty. Trzeba umieć przetrwać złe i przyciągać do siebie dobre!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia. Cudnie napisałaś ten post :) Masz racje: Jeżeli szczęście jeszcze do ciebie nie przyszło to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami. Te słowa są bardzo ważne. Ja również nie przepadam za swoim uśmiechem , ale za to kocham się śmiać.
    morelllocherry.blogspot.com <--- zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
  10. Masz rację. Powinniśmy cieszyć się każdą chwilą, uśmiechnąć się i czerpać radość z każdej rzeczy :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  11. Nie ma co rozczulać się nad tym złym, tylko cieszyć się z tego dobrego! Super zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nice outfit, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    ReplyDelete
  13. Oj tak, ja też nie lubię swojego uśmiechu, hahah ;*
    Bardzo ładna stylizacja! Znam to przysłowie i czasem kiedy wątpię w swoje szczęście przypominam sobie o nim!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    Wzjamenie wesołych świąt!

    ReplyDelete
  14. Motywująca notka! Masz rację po burzy zawsze wychodzi słońce, więc trzeba myśleć optymistycznie. :)

    Wesołej Wielkanocy ♥

    milkaoreoo.blogspot.com ♥


    ReplyDelete
  15. Śliczna stylizacja! :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne spodnie i fajna stylizacja :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Myślę, że jakbyś usunęła te dopiski 'klikamy' i zostawiła sam link osoby wchodziłyby z ciekawości ile to coś kosztuje. Bo mnie takie 'klikamy' odstrasza i poważnie zastanawiam się nad przestaniem obserwowania blogów, które 3/4 postów tak wygląda.
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    ReplyDelete
  18. Ja od jakiegoś czasu przyjęłam właśnie taką teorię. Podchodzę do życia z pozytywną energią i uśmiechem. Jest mi o wiele łatwiej. Polecam wszystkim!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja :)

    Fajne spodnie. Wesołych świąt!

    ReplyDelete
  20. Oj ja też czasami mam gorszy dzień i na nic nie mam ochoty.
    Również życzę Wesołuch Świąt :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia :)
    Bluzka cena: 9.79 US
    Spodnie: 15.76 US
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Dobre podejście do życia jest bardzo ważne :) Trzeba myśleć pozytywnie!
    Śliczne zdjęcia :*
    Wesołych świąt :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Nie wiem co optymizm ma do uśmiechu na zdjęciach, ale ok. xd Ja zwykłam mówić 'po burzy wychodzi słońce, a potem jeszcze więcej deszczu i coraz mniej słońca'. Tak jest przynajmniej u mnie, hehe.

    Mój blog | Mój fanpage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam na myśli tylko uśmiechu na zdjęciach. Tu chodziło o to, że może po mnie tego nie widać bo optymista często kojarzy się z wiecznie uśmiechniętym. Każdy rozumie to jak chce ;)

      Delete
  24. Zaraź mnie trochę tym optymizmem. Przydałoby mi się go więcej. :)

    ReplyDelete
  25. Świetny post i blog <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Połowa sukcesu zalezy od nastawienia... ktore jest BARDZO TRUDNE

    myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    ReplyDelete
  28. To prawda, bardzo dużo zależy od naszego nastawienia, ja nie lubię się uśmiechać do zdjęć, mam wrażenie, że wyglądam jak koń, ogólnie nie przepadam za moim uśmiechem, więc bardzo dobrze Cię rozumiem, ale jestem zdania, że do życia powinno się obtymistycznie podchodzić ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  29. Z pozytywnym nastawieniem na pewno się dużo zdziała :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pozytywne nastawienie do naszego życia jest naprawdę bardzo ważne ! :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Pozytywne nastawienie do naszego życia jest naprawdę bardzo ważne ! :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zgadzam się z Tobą! Śliczne zdjęcia *.* Ogólnie twój blog bardzo mi się podoba,widać,że wkładasz w niego dużo pracy :) Dlatego też obserwuję.

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  33. Fajna bluzka i śliczne zdjęcia :)

    http://bynola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo łądne zdjęcia :) Sama staram się być optymistką, jednak ostatnie kilka dni cos mi to nie wychodzi

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  35. Ja należę do tych osób, które boją się, że po sukcesach nadejdą same porażki. Nie kontroluję już tego.. :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetne zdj i bardzo mądre słowa.
    Zapraszam http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ja tobie też życzę pogodnych Świąt Wielkanocnych :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam połączenia czerni z bielą.
    Poza tym ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga !

    ReplyDelete
  39. Świetne zdj! Jesteś dla mnie wzorem do naśladowania! <3
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam :)
    Mój blog <3

    ReplyDelete
  40. Zgadzam się. Nastawienie jest bardzo ważne. Nieważne za co się bierzemy, zawsze musimy myśleń pozytywnie. Bo gdy już na starcie nastawimy się, że coś nam nie wyjdzie to na pewno tak się stanie. Dlatego staram się myśleć pozytywnie, ale wiadomo... Życie nie zawsze nam na to pozwala. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. świetna stylizacja :) Wesołych Świąt!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. no, moim zdaniem gdy sie bardzo dobrze wiedzie, to nagle cos sie zlego trafi, zeby sprawdzic siebie i przezyc cierpienie, by zobaczyc ile jest sie wartym. Ale to troche chrzescijanski poglad. Ja staram sie jednak zawsze myslec pozytywnie, bo mowiac ze na pewno sie nie uda czy ten dzien bedzie okropny, nic nie zdzialam.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. staram sie myślec pozytywnie, jednak przyznaje, ze czasami za szybko się poddaje złemu humorowi/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  44. Ja jestem realistką, ale staram sie być bardziej w stronę optymisty :*
    Nastawienie jest bardzo ważne :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. To prawda, ale często niestety o tym zapominamy. Świetna stylizacja!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  46. Wzajemnie, wszystkiego dobrego! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Szczery post, taki prawdziwy.
    Mam podobne zdanie, jednak dużo osób zapomina o tym, że nie zdanie innych jest najważniejsze, lecz samych nas.
    Śliczne zdjęcia! <3
    Obserwuję już od pewnego czasu! <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie! ♥ :)
    Mój blog ; )
    ♥ !New Post! ♥
    aa .. zapomniałabym! :D
    Cena bluzki:
    $9.79
    Cena spodni:
    $15.76
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  48. Optymizm jest ważny, z dobrym i pozytywnym nastawieniem do wszystkiego żyje się jakoś lepiej :)

    ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Od zawsze wyznaję zasadę, że nasze podejście do życia i nastawienie do niektórych spraw to już połowa sukcesu :D
    Super post i śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Najważniejsze to nasze podejście, bez pozytywnego myślenia tak naprawdę mało można :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  51. Też jestem raczej optymistką, ale mam też w sobie trochę realizmu. Nie lubię pesymistów, dlaczego w wszystkim muszą widzieć zło? Życie jest piękne, ma w sobie tyle cudownych chwil które tylko czekają na swoją kolej. Trzeba się cieszyć i być dobrej myśli nawet w najgorszych chwilach. ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Pozytywne nastawienie moze wiele zmienić :)
    Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  53. Bardzo fajnie napisany post, rzeczywiście trzeba być pozytywnie nastawionym, zgadzam się.

    Śliczny outfit, bardzo klasyczny.

    http://laura-ss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia.
    Również jestem optymistką.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Według mnie od razu widać, że jesteś optymistką! Również życzę smacznego jajka i udanego, mokrego dyngusa :)

    rosemary - Alicja

    ReplyDelete
  56. Całkiem fajne spodnie :)
    Ja tez staram sie byc pozytywnie nastawiona chociaż nie zawsze mi sie udaje :/ ;)

    ReplyDelete
  57. Optymiści mają w życiu najlepiej. Trzeba myśleć w życiu pozytywnie i mimo, że trafiają się gorsze dni, nie poddawać się!
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  58. Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Tobie również życzę Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  60. Na pewno masz piękny uśmiech. Nie wierzę, że nie! Zazdroszczę ci takiego podejścia, ponieważ ja myślę często na odwrót od ciebie. Dużo osób mówi mi, że jestem totalną pesymistką, staram się i chyba dochodzę już do poziomu realisty, haha. Poklikałam!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  61. Super post i wspaniałe zdjęcia. :-) Wspaniała stylizacja. :-) Najbardziej podobają mi się spodnie Romwe. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  62. Pozytywne myślenie przywołuje pozytywne zdarzenia ;)
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  63. Ja również życzę Wesołych Świąt :D
    zapraszam http://heyweyfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Pozytywni ludzie są pozytywnie odbierani.
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    NO MORE CLOUDS

    ReplyDelete
  65. MADRZE NAPISANE! WARTO BYC POZYTYWNYM!
    WESOLYCH SWIAT ORAZ MOKREGO DYNGUSA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  66. Nie warto czekać, warto działać! ;)

    ReplyDelete
  67. Ja jestem codziennie uśmiechnięta, nawet kiedy jestem smutna, moi bliscy mnie pocieszają i sprawiają, że nie myślę o smutku :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Cudne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Przepiękna stylizacja, najbardziej podobają mi się spodnie. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  70. Śliczna stylizacja :).

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Świetne zdjęcia i stylizacja :D
    Każda chwila w życiu jest ważna i trzeba się nią cieszyć! :D

    Pozdrawiam :D
    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Super zdjęcia. Racja, najważniejsze to doceniać i żyć z uśmiechem ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  73. Uśmiech jest czymś naprawdę wielkim i potrafi zdziałać cuda.
    Śliczne zdjęcia
    She Imagination - klik

    ReplyDelete
  74. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    pięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  75. To moje szczęście musi być wyjątkowo duże hahaha!

    ReplyDelete
  76. Sama chciałabym być weselsza, ale jak się przełamać będąc pesymistką? Świetny post!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Piękne zdjęcia !
    immort4lgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. U mnie podstawą jest pozytywne nastawienie. Bez niego niewiele potrafiłabym zdziałać :)
    Cudowne zdjęcia! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  79. Ja staram się być codziennie uśmiechnięta :) Ciekawy post

    http://mary-and-mint.blogspot.com/ klik!

    ReplyDelete
  80. Super ! Jesteś genialna Pozdrawiam ! :D ZAPRASZAM DO MNIE :D

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡