Wednesday, March 30, 2016

Finally Spring

Sweter - Shein(klikniesz?) | Spodnie - Romwe(klikniesz?)
Mimo, że kocham zimę to bardzo się cieszę, że jest już wiosna. Robi się coraz cieplej i słoneczniej, przyroda budzi się do życia, jedyne czego nie lubię w tej porze roku to owady, nie wiem czemu ale mam do nich straszny wstręt. Można powiedzieć, że się ich trochę boję, najbardziej pająków, haha. Mimo wszystko wiosna daje mi dużo energii do działania, szczególnie kiedy świeci słońce. Też tak macie? W dzisiejszym poście nie będę się dużo rozpisywać ale zapraszam was do przeglądania zdjęć. Wspomnę jeszcze tylko, że sweterek, który mam na sobie na dzisiejszych zdjęciach jest genialny, od razu jak zobaczyłam go na stronie to się zakochałam, haha. +Cieszę się, że na grupie jest was już 29, dziękuję!
⇘ Zapraszam was na grupę! 
MINI KONKURS
Blogi trzech osób, które podadzą cenę swetra(klik) i spodni(klik). polecę w następnym poście!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

68 comments:

  1. Piękne zdjęcia i cudny sweterek :)

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie, w nowym poście wiosenna wishlista i must have sezonu:
    http://www.moniquerehmus.pl
    Pozdrawiam, Monia :* :)

    ReplyDelete
  2. Sweterek 17.59$ spodnie 15.76$
    Cudny blog 😍
    Zapraszam do mnie 00lou00.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja też mam tak, że wiosną i latem mam o wiele więcej energii! :)
    Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ale super zdjecia:) ja na wiosne sie ciesze, bo w koncu bedzie sloneczko!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Boskie zdjęcia! Jesteś strasznie fotogeniczna! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sweterek 17.59$ spodnie 15.76$ :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też chce mi się robić wszystko gdy świeci słońce. ;) Zdjęcia bardzo ładne.
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja się okropnie cieszę, że idzie wiosna, bo dla mnie oznacza to, że zbliżają się wakajce !
    Zapraszam do mnie,
    może wspólna obserwacja ? :)
    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sweter 17.59$ spodnie 15.76$
    stylebykasia.blogspot.com zapraszam <3 kocham cie Julita najlepszy blog !

    ReplyDelete
  11. No w końcu wiosna!! Cudowne zdjęcia! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny sweter, świetnie się w nim prezentujesz. ;) za tymi spodniami osobiście nie przepadam, ale widzę, że szalenie popularne w blogosferze są. a wiosna na mnie też działa niezwykle motywująco, od razu chce się żyć. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mnie również ten sweterek bardzo się podoba :)
    Śliczne zdjęcia :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  14. Świetny post, jestes mega sliczna a sweterek cudny <3
    zapraaszam kamilaandpaulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ogólnie nie lubię wczesnej wiosny, ale nareszcie wszystko zaczyna rozkwitać! I faktycznie jest już bardzo ciepło, też mam więcej energii :) Zdjęcia świetne :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Rzeczywiście sweterek jest świetny! A z wiosną i słoneczkiem mam tak samo - dodają mi mnóstwo energii do działania :)
    sweterek:US$17.59
    spodnie:US$15.76
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Też się cieszę, że przyroda budzi się do życia! :D I też mam jakiś taki wstręt do owadów.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja razem z wyjściem słońca budzę się do życia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    ReplyDelete
  19. Mi też słońce daję więcej energii i także boję się pająków. :D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  20. Hahahha :D Mam to samo - jedyne czego wręcz nienawidzę w ciepłych porach roku to pajaki, muchy, robaki itd. Masakra. Ale poza tym to widzę w nich same plusy;)

    Fajnie wyglądasz. ;)
    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. pająki, muchy,komary i osy - najgorsze zło wiosny i lata :(/Karolina

    ReplyDelete
  22. Mega zdjęcia! Ja też cieszę się, że jest coraz cieplej. Lada chwila i będę mogła zrezygnować z ciężkiej zimowej kurtki i przerzucić się na bluzę! I powiem ci, że nie jesteś jedyna - owady to najgorsza wada ciepłych pór roku. Ciężko wyjść z domu, bo już się gdzieś jakiś przypałęta i nie daje spokoju hahah Poklikałam w linki :*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Cieszę się, że już wiosna! <3
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. wooow, zdjęcia są niesamowite! szczególnie to pierwsze mnie urzekło! :D

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  25. Również nie lubię komarów i wszelkiego rodzaju robaków i owadów haha :) Cudowny ten sweterek!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  26. Cudny sweterek! Również uwielbiam wiosnę :)
    Ceny: sweter:$17.59
    spodnie: $15.76
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sweterek faktycznie jest świetny! :) Też się boję pająków, są okropne :/

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  28. Tez uwielbiam zimie, ale juz ostatnio zaczęła mnie denerwować, śnieg w marcu to juz nie było normalne :/ Masz racje ten sweterek jest cudny :3 moj blog

    ReplyDelete
  29. Pięknie wyglądasz :* :*
    Ja również z niecierpliwością czekam na wiosnę, która juz u nas jest <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Śliczny oufit i zdjęcia :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja też bardzo cieszę się,że mamy już wiosnę. Szczerze mówiąc zima już mi się trochę znudziła :)

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    ReplyDelete
  32. MEGA zdjęcia!! Bardzo ładny sweterek - podobają mi sie takie ramiona :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja też się bardzo cieszę z wiosny, śliczne zdjęcia :)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  34. Śliczny sweterek, ja się cieszę, że już jest wiosna, bo wiosną jakoś więcej się chce ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  35. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia, buziaki :*
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja też się cieszę, że już jest wiosna, śliczne zdjęcia!
    sweterek- $17.59 spodnie- $15.76
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  39. Sweterek śliczny i te ostatnie zdjęcia takie wiosenne, aczkolwiek ja dodałabym jeszcze coś do całej stylizacji.

    http://pola-magda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia :) Ja również lubię zimę ale ciesze się bardzo z nadejścia wiosny :)

    Żyj wyobraźnią

    ReplyDelete
  41. Ciekawy fason ma sweterek. :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Poklikane ! Bardzo fajny blog ! :*
    Śliczne zdjęcia ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    ReplyDelete
  43. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super post! pieknie wygladasz :>
    AKCJA BLOGERSKA:
    http://otwtw.blogspot.com/2016/04/mystuff-troche-o-mnie.html

    ReplyDelete
  45. Przecudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Na zdjęciach wyglądasz rewelacyjnie, wszystko cudne ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  47. Cudownie leży na Tobie ten sweter *.*

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  48. Sweterek 17.59$ spodnie 15.76$

    Piękny ten sweterek, a tak wgl to bardzo mi się spodobał Twój blog i zaobserwowałam :D

    http://all-happylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. też się boję pająków ! haha :D Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  50. Tak długo czekałam na wiosnę ;3
    Piekne zdjęcia ;D
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  51. Piękne zdjęcia! Masz rację, przy takiej wiosennej pogodzie chce się żyć :)

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam wiosnę *U* Zdjęcia są cudowne :)!
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  53. Super sweterek, śliczne zdjęcia i ja również boję się pająków i nie znoszę owadów :) chyba większość ;>
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bardzo ładny sweterek :* Pięknie wychodzisz na zdjęciach...Jak to robisz? ? :D Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog

    ReplyDelete
  55. Kocham wiosnę dlatego zawsze z niecierpliwością na nią czekam. Bardzo podobają mi się zdjęcia i stylizacja. Sweterek skradł moje serce.
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Jest cudownie!!

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Również cieszę się, że nadeszła już wiosna! Piękne zdjęcia, te, na których jesteś, jak i te, które wykonałaś. Masz ogromny talent ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Śliczny sweterek :) i ogólnie cała stylizacja.
    Poklikałam :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  59. Ale śliczne zdjecia!!!
    Też chciałabym takie robić :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Piękne zdjecia :)!!!
    Zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  61. Piękną masz bluzkę !!! śliczny blog będę tu częściej .. zapraszamy ..
    tina-and-saba.blogspot.com jest nowo założony .. może obs za obs <3

    ReplyDelete
  62. Piękne włosy i fantastyczne zdjęcia! <3

    www.missplanner.pl

    ReplyDelete
  63. jejciu owady ;< no to jest masakra
    komary od dzieciństwa mój koszmar, zawsze byłam pogryziona a inni nie ;(
    ps: świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  64. Ja uwielbiam wiosnę i lato. Całe szczęście nie mam problemu z komarami, itp. Rzadko się mnie czepiają.
    Śliczny sweterek. <3

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡