Thursday, March 10, 2016

Do what you love

Każdy ma jakąś pasję, zainteresowanie, coś co lubi robić. Często to co robimy styka się z nieprzyjemnymi komentarzami. Wszystkie pasje, które są, że tak powiem publiczne są na to narażone i tego nie zmienimy. Ludzie szukają najmniejszego powodu aby tylko się przyczepić. Właśnie przez takie osoby często się poddajemy. Jednak nie rozumiem dlaczego. Sprawia ci coś przyjemność, to dlaczego masz przestać to robić? Dlatego, że jeden człowiek bez życia ma jakiś problem? Nie wydaje mi się. Jeśli chcesz coś robić to to rób, nie patrz na to co mówią inni. Ludzie często krytykują drugą osobę, oczywiście nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce, bo taka jest jak najbardziej okej a nawet może pomóc coś poprawić, ale "hejtowanie" to inna sprawa. Najważniejsze jest to, że masz pasje, że jest coś co cię uszczęśliwia. Ja lubię blogować, fotografować, trochę śpiewać i tańczyć. Czasami słyszałam jakieś złośliwe komentarze, ale gdybym się nimi przejęła już by mnie tu nie było. Siedziałabym cicho nic nie robiąc, byleby tylko nie usłyszeć czegoś niemiłego. Jednak tu jestem i moim zdaniem sporo osiągnęłam. Może to nic wielkiego ale na pewno osiągnęłam więcej niż taki "hejter" siedzący i dowartościowujący się obrażając kogoś. Rozwijam swoje pasje i nie mam zamiaru przestać tylko dlatego, że komuś to nie pasuje. Wam też tak radzę. Pamiętajcie aby się nie poddawać. Rób to co kochasz.
⇘  Stworzyłam grupę dla moich czytelników, zapraszam! 
 Armia Julity - KLIKNIJ! 
 Dziękuję Weronice(klik) za pomysł na nazwę grupy! 
POLECANE BLOGI:


⇘ Zapraszam na grupę! 

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

103 comments:

  1. Ja zrezygnowałam z trenowanie boksu właśnie przez to, że wszyscy wciąż powtarzali: "Dziewczyna i boks? No co ty... Będziesz chodzić posiniaczona. Żaden chłopak nie chce dziewczyny, która się bije". Strasznie żałuję, bo to na prawdę sprawiało mi wielką satysfakcję, btw. w boksie nie chodzi tylko o walkę. Ale teraz już nie mam możliwości wrócić, obiecałam sobie, że już nigdy nie popełnię takiego błędu, nie zrezygnuję z czegoś co sprawia mi przyjemność przez gadanie ludzi. :(
    Dobrze, że napisałaś taki. Niech będzie on przestrogą dla wszystkich :)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  2. Też napisałam kiedyś podobny post! Jak wzykle świetne zdjęcia<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. genialnie napisane ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mega post, śliczne zdjęcia
    http://blackcares.blogspot.com/2016/03/podejmij-wyzwanie-ze-mna.html

    ReplyDelete
  5. Super napisane, można powiedzieć że miałam tak samo :) uwielbiam to futerko!

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjecia :) Ciesze się że założyłaś grupę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ciekawy post! Warto robić w życiu to, co kochamy <3 Piękne zdjęcia! Już dodałam prośbę o dołączenie do grupy :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  8. Też tak miałam ale teraz się tym nie przejmuję.. Ludzie zawsze będą gadać cokolwiek będziemy robić. ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczne futerko! :D Denerwuje mnie bezpodstawne krytykowanie innych ludzi, a szczególnie jeśli ktoś hejtuje osobę której wcale nie zna. Posłuże się przykładem pewnej osoby, otóż Michał Szpak jedzie na eurowizje, ludzie go hejtują za jego wygląd, a to że wokal ma świetny nikogo nie interesuje. Kiedyś nagrał życzenia dla siostry bardzo kontrowersyjne, ludzie źle to zintepretowali i hejty poleciały a on nagrał go tylko dla jaj ponieważ siostra też mu kiedyś taki filmik wysłała, ile nastolatków nagrywa takie filmiki dla beki... Ps: Fanką Szpaka nie jestem ale go szanuję :D

    ReplyDelete
  10. Śliczne futerko! :D Denerwuje mnie bezpodstawne krytykowanie innych ludzi, a szczególnie jeśli ktoś hejtuje osobę której wcale nie zna. Posłuże się przykładem pewnej osoby, otóż Michał Szpak jedzie na eurowizje, ludzie go hejtują za jego wygląd, a to że wokal ma świetny nikogo nie interesuje. Kiedyś nagrał życzenia dla siostry bardzo kontrowersyjne, ludzie źle to zintepretowali i hejty poleciały a on nagrał go tylko dla jaj ponieważ siostra też mu kiedyś taki filmik wysłała, ile nastolatków nagrywa takie filmiki dla beki... Ps: Fanką Szpaka nie jestem ale go szanuję :D

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia i przepiękna torebka!

    kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Masz całkowitą rację. Ja również miałam taką sytuację. Nie zakładałam bloga, ponieważ bałam się co będzie jak dowiedzą się o im inni. Co powiedzą? A jak im się nie spodoba? Teraz to olałam. To mój blog, moja sprawa, moje szczęście, moje hobby. Jeśli komuś to nie odpowiada to jego problem. Niby zwykły wpis, ale bardzo prawdziwy. Prześliczne futerko i bardzo podoba mi się jego kolor :))

    blog-klik

    ReplyDelete
  13. Masz rację, nie należy przejmować się hejtami, bo to co robimy ma nam dawać przyjemność. Piękne jest to futerko!

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Masz rację, nie należy przejmować się hejtami, bo to co robimy ma nam dawać przyjemność. Piękne jest to futerko!

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie napisane!Szkoda, że takich ludzi "bez życia" jest coraz więcej :/
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też miałam taka sytuacje, ale nie warto słychać obcych ludzi :) super sweterek!

    ReplyDelete
  17. Też jestem za "rób to co kochasz" Niemile komentarze trzeba miec gdzies, bo sie wykonczymy!
    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  18. Masz rację, nigdy się nie poddawać z tego co sprawia nam przyjemność. Trzeba zapamiętać, że zawsze znajdzie się człowiek, który będzie próbował zepsuć nam to wszystko co osiągnęliśmy, ale to z zazdrości :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. stylebykasia.blogspot.com zapraszam !

    ReplyDelete
  20. Sliczny plaszczyk. ☺
    emkissfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja teraz mam problem z wyobrem szkoly średniej (jestem w II gm, ale już trzeba nad tym myśleć); stwierdziłam, że wybiorę liceum, ale moja mama wielki szok ,,Kontynuuj tradycję i do ekonomika!" :/

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha :) A co to ma wspólnego? xd

      Delete
  22. ja np jak gram w noge to spotykam sie z przejawami nietolerancji kobiet, wlasnie przez to, ze uprawiam "męski" sport i baby nie powinny:))) to akurat jest załamka.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mam bluzę z takim napisem i właśnie dlatego ją kupiłam, bo uważam tak samo jak ty! Mam pytanie, to Twoje włosy są naturalne, czy prostujesz? Są mega ładne :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  24. zgadzam się z Tobą, hejtom mówimy nie :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  25. Musimy rozwijac swoje pasje! Pasje to coś, co nakeca do zycia.Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowne wlosy <3 kolor futerka(?) moj ulubiony :) Wooho11.blogspot.com zapraszam, milo by mi bylo jakbys wpadla i zostawila cos po sobie, dopiero zaczynam i potrzebuje odrobiny motywacji :)

    ReplyDelete
  27. taki pudrowy róż świetnie do ciebie pasuje :) twoja delikatna uroda przyciąga takie kolory :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  28. Wiesz są tacy ludzie, którzy po prostu chcą zniszczyć twoje życie bo są zazdrośni, że takiego nie mają ;)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Warto robić to co się kocha i w czym czujemy się dobrze nie zważając na innych, bo to nasze życie. Czasem jest ciężko, ale nie jest to niemożliwe :)
    Śliczne zdjęcia, futerko jest przepiękne <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetnie wyglądasz, a ta narzutka jest urocza.;)

    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Świetna notka, bardzo dużo osób są hejtowane przez ich hobby np właśnie blogerki ;)
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  32. Dobrze napisane! Masz rację!
    A zdjęcia naprawdę wyszły bardzo ładnie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Dokładnie, nie można rezygnować z czegoś co się lubi tylko dlatego że komuś innemu to nie pasuje... Zdjęcia super :)
    Dziękuję za polecenie mojego bloga! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Najważniejsze, aby robić w życiu to, co tak naprawdę kochamy. Nie możemy rezygnować z naszych pasji, dlatego że innym to nie odpowiada.
    Piękne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. śliczna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja również nauczyłam się robić to co naprawdę chcę, więc dalej pisze bloga, dalej tańczę i się rozwijam. Świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  37. Masz rację, nigdy nie powinniśmy z czegoś rezygnować tylko dlatego że ludzie gadają. Ludzie gadali, gadają i gadać będą, a my powinniśmy robić swoje. Moją pasją jest blogowanie i moda. W przyszłości chcę powiązać modę z dziennikarstwem. Na pewno nie zrezygnuję z marzeń i pasji przez ludzkie gadanie. Świetny post, być może ktoś po jego przeczytaniu zmieni swoją decyzję.
    zapraszam do mnie: maadamm.blogspot.com ;)
    ps.Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  38. Nikt, naprawdę NIKT nie ma prawa nas ograniczać w samodoskonaleniu się. Zainteresowania są dla nas, dla naszego dobra. Nie są czymś do oceniania. Świetne zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  39. Niestety czasem przez jakiś głupi, nic nieznaczący komentarz od kogoś ludzie rezygnują ze swoich pasji. Dobrze napisałaś, grunt w tym wszystkim to znieść "hejty" i iść dalej :) dziękuję za polecenie mojego bloga :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  40. Nie powinniśmy przejmowac się opinią innych i rezygnować przez z nią z czegoś, co sprawia nam przyjemność. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    ReplyDelete
  41. Pamiętam jak zaczęłam blogować 2 lata temu i moje koleżanki ciągle narzekały na to, że bloguje aż w końcu przestałam, ale nie na długo szkoda było mi zostawić to co naprawdę sprawia mi przyjemność. Myślę, że takie posty mogą dużo zdziałać :D ;)


    KAPCIUSZEK

    ReplyDelete
  42. Cudownie wyglądasz!
    Nie warto patrzeć na innych, bo i tak wszystkim nie dogodzimy.


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Cudowny sweterek :D Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  44. futerko jest przesłodkie;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Nie warto się przejmować opinią innych. Te negatywne najczęściej powstają z zazdrości.
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  46. Świetnie to opisałaś! Warto jest dążyć do spełnienia naszych marzeń, ponieważ dzięki temu możemy coś w życiu osiągnąć. Należy tylko nie poddawać się, gdy coś nam wyjdzie. Piękne zdjęcia i śliczne futerko ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. nie warto przejmować się obrażającymi komentarzami! :) śliczne zdjęcia! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Gdybym miała się przejmować wszystkim co mi w życiu powiedziano, już dawno rzuciłabym się z mostu :') Ale nie poddaję się, żeby później móc zobaczyć tą minę mojego hejtera, gdy już coś osiągnę!

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    ReplyDelete
  49. Naprawdę piękne zdjęcia, fajnie ci w takim lekkim różu :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  50. Fajnie, że Ty sama się nie poddałaś, gratuluję Ci tego ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  51. Bardzo dobrze,że robisz to co chcesz a jak widać dużo tym osiągnęłaś. Sama jestem narażona na krytykę wstawiając często dość kontrowersyjne a przede wszystkim bardzo szczere posty,ale nie zamierzam tego zmienić dla większej liczby obserwujących. Najważniejsze w życiu to być sobą i nie przejmować sie ludźmi,bo oni ZAWSZE będą gadać swoje ;)


    Zapraszam http://tuniemanieba.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Futerko jest cudne♥ Warto robić to co się kocha:) pozdrawiam ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Od zawsze trzymam zasadę, aby robić, to co kocham:)

    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja jestem czasem wyśmiewana gdy założę coś innego nić na co dzień. Nie rozumiem czemu ludzie wymagają od innych żeby byli składnikiem szarej masy ludzkości.
    ontheicce.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ludzie zawsze znajdą coś do czego się przyczepią. Najważniejsze jest to, żeby się nie przejmować ich opinią, a konstruktywną krytykę przyjąć do siebie i wyciągnąć z niej wnioski.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  56. Czasem bardzo ciężko jest robić to, co się kocha :( Świetny post!
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  57. Sliczne zdjecia <3 I slodko wygladasz jako kroliczke na snapie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. masz całkowitą rację, cudne zdjęcia;3
    angelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Najważniejsze jest to żeby dążyć do swoich celów! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. genialna stylówka!
    www.vaguue.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Nie trzeba patrzeć na innych. To oni kiedyś zostaną w tyle :)
    świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Osobiście nie mam zbyt wiele pasji, i szczerze zazdroszcze osobom ktore faktycznie ja maja i rajcuje ich to, co robia, bo to jest w koncu w tym wszystkim najwazniejsze /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  63. Dla tego ja mam w nosie co kto mi mowi, i robie to co lubie.
    Wiadomo ze przykro sie robi jak slyszy sie jakies obrazliwe koemantarze na temat swojego hobby ale trzeba podniesc glowe w gore i dzialac dalej. Nam sie to kiedys odplaci a 'hejterzy' beda zazdrosni ;)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  64. Nie można patrzeć na innych! To co robimy powinno nam sprawiać radośc i przyjemność i nie ważna jest wtedy opinia innych :) Piękne zdjęcia!
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Masz stu procentową rację, nie powinniśmy się poddawać. Ja zawsze się poddaje, jeśli coś nie idzie po mojej myśli albo jeśli skrytykuje mnie jakaś osoba, to zaczynam się poddawać. Uwiadomiłaś mnie tym postem, że warto dążyć do własnych celów.
    Pozdrawiam :)

    Mój blog- klik!

    ReplyDelete
  66. Masz stu procentową rację, nie powinniśmy się poddawać. Ja zawsze się poddaje, jeśli coś nie idzie po mojej myśli albo jeśli skrytykuje mnie jakaś osoba, to zaczynam się poddawać. Uwiadomiłaś mnie tym postem, że warto dążyć do własnych celów.
    Pozdrawiam :)

    Mój blog- klik!

    ReplyDelete
  67. Ja często słyszę złośliwe komentarze w szkole na temat bloga, ale nie przejmuję się nimi, bo robię to co naprawdę uwielbiam :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Święte słowa, masz 100% rację... i przepiękny płaszczyk! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  69. Zgadzam się. Powinniśmy robić to, co kochamy i nie przejmować się zdaniem innych. :)
    Piękny różowy płaszczyk. :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  70. Przez długi czas przejmowałam się wszystkimi negatywnymi komentarzami na temat mojego bloga, jednak juz na to nie zwracam uwagi tylko skupiam się na tych pozytywnych opiniach :3 Kolor tego futerka jest cudny :) moj blog

    ReplyDelete
  71. zdecydowanie masz racje :)
    ale ludzie tacy są, że lubią się czepiać byle czego a przez to inni tracą taką wiarę w siebie i w swoje marzenia :>
    super wyglądasz :D
    -Mój blog-

    ReplyDelete
  72. Wyglądasz prześlicznie i dobrze napisałaś.
    Nie powinniśmy się zrażać opiniami innych, bo to my, a nie oni decydujemy o naszych pasjach i realizując je jesteśmy krok przed nimi.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Piękna jesteś, idealnie pasuje do ciebie ten pudrowy róż, nieziemsko! ♥
    Zapraszam do mnie Mój blog

    ReplyDelete
  74. Kiedy zaczynałam blogować moje rodzeństwo nie szczędziło sobie nieprzyjemnych komentarzy na temat mojej pasji. Po prostu śmiali się ze mnie, ale ja się nie poddałam. Teraz moja siostra mnie wspiera i robi zdjęcia, których później używam w postach, a brat przestał wspominać o moim blogu. Początki zawsze są trudne, ale trzeba je przetrwać, bo chwile, które później mają nadejść są fantastyczne!

    TEKST

    ReplyDelete
    Replies
    1. "TEKST" to link do mojego bloga hahha

      Delete
  75. Bardzo podoba mi się futerko, ma piękny kolor ;)

    ReplyDelete
  76. potrzebujemy pasji, masz rację. ja mam pasję do muzyki, pisania, czytania, fotografowania ;)

    ReplyDelete
  77. Masz całkowitą racje. W tych czasach bardzo trudno jest być pewnym siebie w tym co robimy. Każdy musi wtrącić te dwa słowa za dużo i nawet nie wie jak bardzo rani. Zwykłe słowa od osoby której nie znamy a tak bolą... czy to dziwne. Jeśli umiesz odróżnić krytykę od hejtu, nie ma sprawy. Jak czasami mówimy krytyka jest złotem. Zgadzam się z tym, ponieważ w ten sposób mogę zobaczyć nad czym muszę popracować.
    Zapraszam do siebie na nowy post jak i również do obserwowania bloga :*

    morelllocherry.blogspot.com
    PS:Fajnie się z tb pisało na fb i wgl wydajesz się bardzo pozytywną osobą. :) Pozdrawiam :****

    ReplyDelete
  78. Świetnie, że napisałaś taki motywujący post i masz ogromną rację. Jak widzę hejterów pod filmikami youtuberów lub blogerów to naprawdę nie wiem czy się śmiać czy płakać. Bardzo podziwiam osoby, które robią to co kochają, a szczególnie publicznie i nie wstydzą się tego, że robią to co robią ♥ Każdy z nas powinien robić to co kocha. Również bardzo się cieszę, że nie przejmowałaś się złośliwymi komentarzami na Twój temat, bo bardzo lubię Twojego bloga! :)

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    ReplyDelete
  79. Fajnie, że w końcu stworzyłaś swoją grupę, nie rozumiem ludzi, którzy wyśmiewają się z osób, które mają jakąś pasje, nawet jakby to miało być kolekcjonowanie znaczków ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  80. Fakt ludzie bardzo lubią krytykować innych jednocześnie nie mając żadnych zainteresowań i pasji, to przykre ;) Strasznie to widać np śledząc różne profile czy to na fejsie czy na instagramie kiedy grupa zazdrosnych osób obraża niektóre osoby za ich sylwetkę, sposób ubioru czy cokolwiek innego. Jak dla mnie wstyd i żenada ;-) Nie podoba się to wyłączam i więcej nie wchodzę, a nie wylewam jad na portalach społecznościowych...

    ReplyDelete
  81. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    ReplyDelete
  82. fantastyczny post
    śliczna kurteczka
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Julitka mam ten szablon co Ty ale mam problem z paskiem u góry. Powiedziałabyś jak wklepałaś swój tekst? Wiem, że robi sie strony itd ale nwm gdzie w ukladzie to zrb :( Pomozesz? Moze ktos z obserwatorow wie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mam pojęcia :( Szablon dopasowała dla mnie Pianka

      Delete
    2. Ok Dziekuje za odpowiedz <3

      Delete
    3. Dałabyś jakiś kontakt do niej?

      Delete
  84. Świetny tekst. Święta prawda. ;) No i zestaw super.

    ReplyDelete
  85. futerko jest prześliczne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Uwielbiam takie futrzaki! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Bardzo ładny sweter!:)
    Zapraszam- http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. UUwielbiam Twój blog!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    ReplyDelete
  89. Doskonały outfit. Zapraszam do mnie http://fashionablepolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. PIĘKNE ZDJĘCIA! :)
    werlka.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. To futerko świetnie się na tobie prezentuje :)
    stellanutellablog.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡