Thursday, March 3, 2016

03/03/2016

kurteczka- romwe(klikniesz?)
Od jakiegoś czasu chciałam nauczyć się jeździć na deskorolce. W lato trochę jeździłam, jednak nie na swojej, bo nie miałam, haha. Niedawno jednak zakupiłam i jestem bardzo zadowolona. Jak na razie nie mam zamiaru uczyć się/robić żadnych trików więc wybrałam fishboard. Mimo, że pogoda nie jest najlepsza, to trafiło się parę cieplejszych dni i już miałam szansę na niej pojeździć, jak zresztą możecie to zauważyć po zdjęciach, bo deska nie jest tylko "atrakcją" zdjęć, haha. Jeździ ktoś z was na deskorolce? Piszcie w komentarzach. :D Jeżeli chodzi o grupę na facebook'u to niedługo taka powstanie, tylko jeszcze zastanawiam się nad nazwą, bo parę ich podaliście, dziękuję!
KURTKA - KLIKAMY! 
POLECANE BLOGI:

MINI KONKURS
W następnym poście polecę 5 blogów, które podadzą w komentarzu cenę tej kurtki:
KLIK

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

98 comments:

  1. Ja również zawsze chciałam nauczyć się jeździć :D
    ale jakoś nie mogę się zebrać aby zakupić deskorolkę :/
    Kurteczka jest świetna też planuje taką kupić :)
    Super zdjęcia :D

    ReplyDelete
  2. Ja zawsze chciałam jeździć na wrotkach. Nie na rolkach, ale na wrotkach.
    Cena kurtki to 20.54 i nie musisz mnie poelcać, nie kliknęłam dla "mini konkursu", tylko dla Ciebie :-) Jeżeli chcesz, to u mnie też podałam kilka linków ;p
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też zawsze chciałam jeździć na wrotkach :D
      Chętnie poklikam :)

      Delete
  3. Nie jeżdżę na deskorolce i w sumie nie chciałabym się nauczyć :) Ale tobie życzę powodzenia w nauce :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  4. zawsze chciałam nauczyć jeździć się na desce, ale to nie dla mnie haha :D

    ReplyDelete
  5. Też miałam deskorolkę, ale bardzo dawno. Dziadek odkręcił mi kółka i nie miałam jak jeździć. Nawet na rolkach rzadko jeżdżę :)
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    ReplyDelete
  6. 20.54 kurteczka :)
    swoją drogą bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że udało Ci się odkryć nową pasję. :)
    Śliczna kurteczka, kliknęłam ($20.54)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    ReplyDelete
  8. Też mam zamiar kupić takie cudeńko :)
    Kurtka meega swetaśna, kliknęłam ($20.54)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia :) JA niestety nie mam swojej deski ale jak jestem u koleżanki to czasami jeżdżę z nią :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeździłam za dzieciaka, uwielbiałam to ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  11. Ja mam taką deskę tylko z decathlonu(?) i ją uwielbiam! <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Przed wyprowadzką miałam deskorolkę, jednak niestety nie wciągnęła mnie jazda na niej na dłuższą metę. Kurtka - 20.54

    Nowy post u mnie - klik

    ReplyDelete
  13. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    ReplyDelete
  14. Ja nigdy nie jeździłam na deskorolce :O
    Ale śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja jeżdżę na desce w stylu fishboard, dokładniej to mam Penny :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Zawsze chciałam jeździć na desce, niestety nigdy nawet nie miałam okazji popróbować.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jeżdżę! Tylko nie na fiszce.:)
    Świetne zdjęcia i post. Zresztą jak zawsze.:)
    http://marlenaishappy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Fajna fiszka ;) ja nigdy nie jeździłam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mam zwykłą deskę, kiedyś dostałam na urodziny ale jakoś wolę rolki :) śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale śliczne zdjęcia! Ja też mam fishkę i uczyłam się jeździć w wakacje :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. ja w wakacje uczyłam się jeździć na wrotkach co za przygoda haha :) zapraszam również do siebie http://stylebykasia.blogspot.com/ m

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! Od dawna marzę o takiej desce, ale nie wiem czy umiałabym na takiej jeździć :D
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  23. Ja kiedyś miałam deskorolkę, ale nie jeździłam na niej tak często ;)
    Ładne zdjęcia :) cena kurtki: 20.54$
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  24. Boskie zdjęcia! Wyglądasz pięknie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Też mam taką fiszkę i już nie mogę się doczekać kiedy zrobi się cieplej i będę mogła na niej jeździć :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetnie wyglądasz , super zdjęcia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ja nigdy nie jeździłam na deskorolce, chyba bym nie umiala haha :D bardzo ladne zdjęcia!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  28. Cudna fiszka ja zawsze chciałam nauczyć się jeździć... :/
    Zostało mi jeszcze blogowanie =D
    Zapraszam na krótką notkę na blogu
    Pozdrawiam c:

    ReplyDelete
  29. Zawsze chciałam się nauczyć, ale jakoś się za to zabrać nie mogę :/
    Kliknięte 20,54$
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja od zeszłych wakacji zamierzam kupić sobie deskę, ale jakoś nie wyszło do tej pory hahah nad fishką się zastanawiałam, ale stwierdziłam, że wolę jednak jakąś klasyczną. Zdjęcia śliczne :*
    Cena kurteczki - US$44.65 przecenione na US$20.54 <3

    Zapraszam do mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  31. Ja nie jeżdżę , ale chciałabym ;/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja nie potrafię próbowałam i nic z tego nie wszyło

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  33. Fajna sprawa z tą deskorolką! Świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. od zawsze chciałam się nauczyć na niej jeździć :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    ReplyDelete
  35. Ja również zawsze chciałam nauczyć się jeździć na desce :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudne zdjęcia! Również mam zamiar kupić fishkę :)

    mój blog

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam jeździć na deskorolce <3
    Bardzo ładne zdjęcia !

    lucy-lusia2.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Prześlicznie wyglądasz. :) Podoba mi się twoja kurteczka. :)

    Zapraszam do siebie, wczoraj ruszył ciekawy konkurs. :)
    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja z jakiś rok temu trochę jeździłam na desce. Szczerze, to wole innego rodzaju sporty, chyba, że siedzenie na desce i zjeżdżanie z górki to, to tak! :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  40. Ja jeżdzę na zwykłej i łamanej desce i właśnie zamierzam sobie upić fishboard :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Kiedyś złamałam sobie nogę na deskorolce i teraz mam do nich straszny uraz, więc trzymam się z daleka, haha.
    Bardzo ładne zdjęcia, kliknęłam :)

    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  42. Fajne zdjęcia. Ja też od dłuższego czasu zastanawiam się nad jej kupnem. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  43. o no to super!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Parę lat temu dużo jeździłam na deskorolce, miałyśmy fioła na punkcie jazdy przez cały rok, oj ile razy kolana bądź łokieć był pozdzierany, lecz zawsze najwięcej frajdy sprawiało mi i sprawia jazda na rolkach :)
    Deskorolka ma cudowny zestaw kolorystyczny *.*
    Cena kurtki : US$44.65 US$20.54(Sale)
    *Bykocur*~klik

    ReplyDelete
  45. Również posiadam fishboarda i kocham na nim jeździć! Piękne zdjęcia i śliczna kurteczka, kliknęłam! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu, jest prześliczne. Uwielbiam takie fotki w gronie przyjaciół. Ja nie umiem jeździć na desce, kiedyś próbowałam, ale nie kończyło się to najlepiej. Teraz korzystam latem z deski koleżanki i próbuję ujechać kilka metrów bez "gleby". W każdym razie sesja na wielki plus i dziękuję za polecenie mojego bloga!
    $20.54

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  47. Super bomberka! ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Też zawsze chciałam nauczyć się jeździć na deskorolce :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Dziękuje za polecenie! Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  51. Ale świetne zdjęcia ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Kurtka- $20.54

    Kochana uwielbiam twojego bloga :* Ja już od dawna zastanawiam się nad zakupieniem fiszki, ale coś mnie odpycha... cena... na allegro kosztuję ona ok 200 zł :( Jakbyś mogła gdzieś u mnie napisać gdzie ją kupiłaś i za ile byłabym bardzo wdzięczna :* Piękne zdjęcia, ale więcej uśmiechu ( zapewne będą jeszczę piękniejsze bo jesteś śliczną dziewczyną ) :) Ale ogółem zdjęcia śliczne, fajny pomysł ze zdjeciem jak na deskorolce jeździsz :) Jak zakupię fiszkę zapewne na małą sesję się wybiorę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie jak będziesz miała czas :*
    morelllocherry.blogspot.com

    PS: To co robisz jest cudowne. Jeszcze przed założeniem swojego bloga, bardzo często czytałam twój i tak szczerze trochę ci zazdrościłam. Mówiłam sobie: hallo ! Ja tak nie mam ! Dlaczego ? No i jest :) link na górze :*

    ReplyDelete
  53. Super zdjęcia, mega kurtka :)
    Ja jeździłam w dzieciństwie na tej tradycyjnej, miłe czasy :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  54. chciałabym się nauczyć jeździć :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja właśnie zastanawiam się czy kupić fiszkę czy nie :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja nie jeżdżę na deskorolce, nigdy mnie nawet do tego nie ciągnęło ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  57. Podoba mi się, lubię codziennie looki ;)

    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Super kurteczka!

    Zapraszam http://katrislook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia, ja też w wakacje jeździłam na fishce, jednak nie za bardzo mi to wychodziło haha. W tym roku planuję zakupić swoją fishboard, skąd masz swoją? Genialna kurteczka, właśnie takiej szukam; chyba się skuszę!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam w sklepie sportowym w swoim mieście :D

      Delete
  60. Deskorolka to na pewno świetna sprawa, ale nigdy nie próbowałam... Śliczne zdjęcia! :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Kiedyś próbowałam jeździć, ale szybko mi się znudziło. Wolę rolki :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Kiedyś jeździłam na desce, ale normalnej.
    Od pewnego czasu mam zamiar kupic sobie fiszke, ale w sumie jeszcze się zastanawiam xd
    Super post i powodzenia w nauce!
    Zapraszam do mnie:
    st3fansk4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Też miałam takie same zamiary co do jazdy na desce i wybrałam ten sam model. Super się na niej jezdźi i tylko czekam aż będzie cieplej. Świetne zdjęcia, a ta deska fajnie rozwesela ponurą pogodę.
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Kurteczka bardzo ładna, a ty ślicznie wyglądasz na zdjęciach.
    x-lauraxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Powodzenia w nauce! haha
    Jesteś bardzo fotogeniczna ♥
    Cena kurtki to 20.54$ :)

    Dopiero co założyłam bloga więc, zapraszam!http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Jejku ta kurtka jest genialna, klikniete :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    ReplyDelete
  67. Na deskorolce próbowałam się kiedys nauczyć jeździć ale nie wyszło, za to od dzieciństwa jeżdzę na rolkach i to jest świetny sposób na aktywne spędzenie czasu :3 moj blog

    ReplyDelete
  68. Kliknęłam w link - cena kurteczki to 20.54$ na przecenie z 44.56$.
    Też ostatnio zaczęłam jeździć na desce tylko, że ja postawiłam na waveboard.
    Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie
    http://natalia-krawczyk.blogspot.de/

    ReplyDelete
  69. Ja kilka razy miałam okazję pojeździć na deskorolce, świetna sprawa! :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  70. Ja jeżdżę chyba juz dwa lata. Mimo to nie umiem żadnych trików, skatepark nie dla mnie. Jeżdżę dla przyjemności po okolicy :) Mam longboard'a, klasyczną, fiszkę i waveboard! Skromna nieskromna momentami nie wiem którą wybrać! Kliknęłam i piękne zdjęcia! Obserwuje x Mój blog:)

    ReplyDelete
  71. Powodzenia w jeździe i w zbieraniu kliknięć :D :*

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    ReplyDelete
  72. Kurteczka fajna, szukam podobnej właśnie :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    ReplyDelete
  73. Świetna kurtka! Cała stylizacja super współgra. Idealny ubiór na deskę. Modnie i wygodnie, hahaha *,* Mam taką tylko w kolorze bladego różu. Cena to 20.54.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Fishboard - moje marzenie! *________*
    świetne zdjęcia :)
    http://dusianov.blogspot.com zapraszam :)

    ReplyDelete
  75. Łobuziarrrra :D
    fajnie, że masz pasję i lubisz, to co robisz :)
    ja tez jeżdzę na deske, ale zimą na stoku :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    20,54$ :)

    ReplyDelete
  76. Uczyłam się jazdy na deskorolce jak byłam mała, jednak nic z tego nie wynikło, haha :D
    Świetna koszulka :3 Super zdjęcia!
    Uczciwie poklikałam ;)
    $20.54
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Hey!
    Ja w dalszym ciągu nie umiem jeździć na deskorolce, choć uczyłam się we wakacje. Bardzo ładne zdjęcia, a Ty sama też jesteś śliczna.
    misiowanki-mary.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Podobaja mi sie te zdjecia! :D
    sensiblees.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Właśnie zastanawiam się nad zakupem takiej deskorolki, bo od zawsze chciałam nauczyć się jeździć :) Super zdjęcia, śliczny wygląd bloga, obserwuję.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Super pomysł .. powodzenia ! :)
    Zapraszam do mnie http://bythewaynd.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ja wcześniej przez moje problemy z kolanami nie mogłam jeździć (i trochę też u mnie nie ma gdzie, hah), ale w tym roku mam zamiar nauczyć się jeździć na desce brata i kto wie, może również zakupić fishkę. Zawsze podobały mi się czarne.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Nie jeżdżę na deskorolce, ale już w ubiegłe wakacje miałam taką myśl, aby właśnie zacząć jeździć na deskorolce. I tak właśnie było, jeździłam, ale też nie na swojej. Postanowiłam też sobie kupić deskorolkę, ale nie taką do różnych trików itp., tylko taką, na której będę mogła szybko gdzieś dotrzeć, czy to do miasta, czy to też do koleżanki. A właśnie taka deskorolka- fishboard jest do tego znakomita, więc postanowiłam też zakupić sobie taką. :)
    Trochę się rozpisałam :D Pozdrawiam, Wiktoria ;)

    Mój blog- klik!

    ReplyDelete
  84. Jaka Ty ładna *.*
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Twoje zdjęcia są coraz lepsze ;2 Też bym sobie pojeździła niestety nie mam deski ;/
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  86. Ja kiedyś jeździłam. Do czasu złamanych żeber :D

    ReplyDelete
  87. Jeżdżę na desce i to super sprawa:)
    Fishke też miałam zamiar sobie zakupić, bo jest o wiele wygodniejsza na takie przejażdżki:)
    Kliknęłam, super kurteczka:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  88. Świetne zdjęcia, a kurteczka super (20.54)! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Kurteczka na wiosnę jak najbardziej! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Ale masz piekny futrzaczek ♡
    Swietna sesja :)

    ReplyDelete
  91. Cudowne zdjęcia ;D
    zapraszam do mnie pysia4242.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡