Tuesday, January 26, 2016

It's time to say goodbye

Nigdy nie pomyślałabym, że przyjdzie taki dzień, w którym postanowię się z wami pożegnać. Może nie na zawsze ale na pewno na jakiś czas. Ciężko jest mi to wszystko zostawiać bo naprawdę to kocham. Nie, to nie jest żart, nic z tych rzeczy. Tym razem piszę całkiem na poważnie. Miałam wzloty i upadki, jednak nigdy nie czułam się tak jak teraz. Kreuję już swojego bloga prawie dwa lata. Może potrzebuję trochę czasu aby zrozumieć co tak na prawdę chce robić.Nie chodzi o moją przyszłość, a raczej o to jak chce aby wyglądał mój blog, a może nawet nic nie zmienię. Chyba potrzebuję trochę czasu, wolnego. Uwaga, uwaga, nie myślcie, że zostawiam bloga tak z dnia na dzień, już od 25 stycznia zaczynam ferie i wyjeżdżam do Belgii, skąd na pewno dodam jeszcze kilka postów. Chciałam was tylko uprzedzić przed tym co może się stać. Na koniec chciałabym podziękować wam za to, że tu jesteście, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.

Czytaj dalej...

Taki post napisałam kilka dni temu ale do tej pory go nie udostępniłam. Dlaczego? Wahałam się, może jednak nie chcę tego wszystkiego zostawiać. Dlatego też podjęłam decyzję, że zostaję! Ale moja aktywność będzie nieco mniejsza. Doszłam do wniosku, że dłuższa przerwa nie ma sensu bo znając siebie i tak by to nic nie zmieniło. Tym którzy dobrnęli do końca gratuluję! Zobaczymy ilu osób przeczyta ten post i ile komentarzy będzie "zgodnych" z jego treścią, haha. Taki mały sprawdzian. Do następnego postu, buziaki!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58Musical.ly: @juliasudrawska
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

91 comments:

  1. Sama nie wiem co napisać, jakoś nie wyobrażam sobie tego że twojego bloga miało by nie być. Jeżeli przerwa w postaci mniejszej ilości postów jest ci potrzebna to warto to zrobić. Kryzysy (nwm czy można tak to nazwać) występują w każdej dziedzinie, są one chwilowe, mijają z czasem. Życzę powodzenia!
    Bardzo ładne zdjęcia, czekam na fotorelację z Belgii. ;)
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeju, wystraszyłaś mnie haha :D

    http://saynika.blogspot.com/
    Liczę że wpadniesz i zostawisz szczerą opinię co sądzisz, tym bardziej że wracam po dłuugiej przerwie od bloga i lekko się z tego rytmu wybiłam :D

    ReplyDelete
  3. Jeju, wystraszyłaś mnie haha :D

    http://saynika.blogspot.com/
    Liczę że wpadniesz i zostawisz szczerą opinię co sądzisz, tym bardziej że wracam po dłuugiej przerwie od bloga i lekko się z tego rytmu wybiłam :D

    ReplyDelete
  4. Cieszę się ze jednak nie robisz takiej całkowitej przerwy. Kazdy ma momenty takiej "słabości", ale tez da się to przezwyciężyć :) Życzę ci, abyś znalazła to czego szukasz w swoim blogu i oczywiście udanych ferii :3 moj blog

    ReplyDelete
  5. Będe tesknić za Twoimi mądrymi słowami ale czas odpoczynku każdemu jest potrzebny :)

    ReplyDelete
  6. Okej czyli nie odchodzisz, ale wpisy będą pojawiały się rzadziej? W każdym razie ja bardzo chciałabym zobaczyć zdjęcia z Belgii! :)

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    ReplyDelete
  7. No ja mam nadzieje, że nie odchodzisz na stałe. Bo b.lubię Twój blog! ;)
    Piękne zdjęcia! Miłego wypoczynku w BE. Gdzie się wybierasz dokładnie? Ja mieszkam w Sint Niklaas, obok Antwerpii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bruksela, przejezdzalam przez Antwerpie :D

      Delete
  8. Wyglądasz ślicznie! :) bardzo ładna szminka :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia ♥ Życzę Ci miłego pobytu w Belgii .
    Ps. Lepsza mała aktywność na blogu niż długa przerwa :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Szkoda, bo prowadzenie bloga to fajna zabawa - fajnie jest mieć takie swoje miejsce w sieci i dzielić z się z innymi tym, co możesz im dać :)

    Na swoim blogu opisuję sny, zapraszam :)
    www.and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mam nadzieję, że wrócisz... albo chociaż nie usuwaj bloga - to zawsze jakaś pamiątka :) Powodzenia!
    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  12. Wystraszyłaś mnie! Bałam się, że naprawdę chcesz zrobić sobie jakąś długą przerwę, albo już nie wracać na bloga.. myślę, że mała aktywność tutaj jest lepsza niż kompletne odpuszczanie sobie z tego, dlatego życzę Ci abyś się nie poddawała. Jeśli pisanie sprawia Ci przyjemność, ale nie chcesz z tym kończyć to może dobrym pomysłem byłoby pisanie postów chociaż raz na dwa tygodnie :)
    musisz sobie dać czas i wszystko przemyśleć!

    ReplyDelete
  13. Już się przestraszyłam, że znikasz. Masz naprawdę fajnego bloga, nie rezygnuj z niego, nie warto. Za dużo ludzi pokochało twojego blogu :) Życzę Ci szczęśliwych ferii! Piękne zdjęcia!

    Może wpadniesz? :) inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ciesze się, że jednak zostajesz :)
    Lubię czytać Twoje posty.. każdy ma czasem taki ,kryzys', ale trzeba się nigdy nie poddawać :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Uf fajnie, że jednak zostajesz! Dopiero niedawno poznałam twój blog i głupio byłoby sie juz żegnac :D
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mam nadzieję, że wszystko sobie poukładasz i wrócisz do blogowania, jak było zawsze. Jesteś wielką inspiracją! Śliczne zdjęcia ♥
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wystraszyłam się już! Super, że jednak zostajesz, bo uwielbiam czytać twojego bloga ;) Piękne zdjęcia!

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Dobrze, że zostajesz ;) Już się przeraziłam, że na takim etapie pracy chcesz to zostawić!
    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  19. Jejku już myślałam, że zostawiasz blog i nas (tak wiem, że nie na zawsze), ale cieszę się, że jednak zostajesz. Wolę posty nieregularne co jakiś czas niż w ogóle! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. To dobrze że jednak zostajesz! :) Bardzo lubie czytać twojego bloga! Piękne zdjęcia i ten śnieg!
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Już myślałam, że mówisz na serio.
    Nie mogę się doczekać nowego postu.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia! Jeju ale się przeraziłam tym początkiem uff! nigdy więcej! ♥

    http://mela-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Bardzo mądrą decyzje podjęłaś. Uwielbiam Twojego bloga, prowadzenie go idzie Ci super, więc nie możesz tego zostawić :)
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ale mnie wystraszyłaś! Już się bałam, że odchodzisz :) Jesteś jedną z najlepszych bloggerek, i niezbyt to sobie wyobrażam... Świetne zdjęcia!

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jak przeczytałam 1 część to się zrobiło mi si smutku że odchodzisz ale gdy w końcu doszłam do 2 części taka radość w serduszku że jednak zostajesz :)
    Śliczne zdjęcia : )
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jejku naprawdę się wystraszyłam, uwielbiam Twojego bloga! :P

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Haha mnie też wystraszyłaś,ale jednak smuci mnie fakt,że 3/4 komentarzy są właśnie nie zgodne z treścią posta. Teraz otwarcie widać,kto wchodzi na bloga-czytelnik,czy osoba,która się chce reklamować. Przykre trochę :(

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  29. Fajny kolczyk :) Chyba sama sobie takiego zrobię. http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. To super, ze jednak nas nie zostawiasz :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Nastraszyłaś haha :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja przeczytałam wszytko! Haha :) co do postu, cieszę się, że jednak zostajesz, trzeba wytrwać nawet te gorsze momenty ;) piękne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  33. Jezu jak się wystraszyłam haha :D wszystko przeczytałam nie martw się :) nie zostawiaj bloga! Żałowałabys tego uwierz :) piękne zdjęcia
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Przerwa w postaci mniejszej ilości postów każdemu jest potrzebna, mam nadzieję, że "wrócisz" z większą siłą i energią ;)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  35. Dobrze, ze jednak zostajesz, nie można się od razu poddawac :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  36. Sama chętnie bym się tak ubrała! Przepięknie!

    ReplyDelete
  37. Nieźle nas wkręciłaś! :D
    Zapraszam do mnie
    http://littlemexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Cieszę się, że jednak zostajesz! Nie przejmuj się, każdy ma czasem takie chwile kryzysu, najważniejsze to nigdy się nie poddać, a niedługo na pewno będzie lepiej :)
    Pozdrawiam, TEKST.

    ReplyDelete
  39. Dobrze, że tego nie zrobisz. To co tutaj tworzysz jest naprawdę warte uwagi. Każdy ma wzloty i upadki, ale musimy też wierzyć, że kiedyś będzie lepiej.
    Ja też ostatnio przeżywam pewnego rodzaju kryzys i mam nadzieję, że nie połączy się on, że tak powiem z moim blogiem.
    Mam nadzieję, że zostaniesz przy swojej stronie, przy swoim kąciku w internecie i myślę też, że większość Twoich czytelników również Cię w jakiś sposób wesprze. Już nie mogę się doczekać zdjęć z Brukseli, oglądam Twoje snapy na jessmilii i czekam na efekty, haha. Mam nadzieję, że należycie wypoczniesz, przemyślisz parę spraw i wszystko będzie okay.

    Pozdrawiam, www.atramka.pl

    ReplyDelete
  40. Dobrze, że tego nie zrobisz. To co tutaj tworzysz jest naprawdę warte uwagi. Każdy ma wzloty i upadki, ale musimy też wierzyć, że kiedyś będzie lepiej.
    Ja też ostatnio przeżywam pewnego rodzaju kryzys i mam nadzieję, że nie połączy się on, że tak powiem z moim blogiem.
    Mam nadzieję, że zostaniesz przy swojej stronie, przy swoim kąciku w internecie i myślę też, że większość Twoich czytelników również Cię w jakiś sposób wesprze. Już nie mogę się doczekać zdjęć z Brukseli, oglądam Twoje snapy na jessmilii i czekam na efekty, haha. Mam nadzieję, że należycie wypoczniesz, przemyślisz parę spraw i wszystko będzie okay.

    Pozdrawiam, www.atramka.pl

    ReplyDelete
  41. jej serio myślałam, że chcesz odejść
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Już się martwiłam hah. Cieszę się, że będzie przynajmniej mała aktywność z twojej strony bo na prawdę lubię czytać twojego bloga :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  43. Haha, ty oszustko jak mogłaśxD Na prawdę myślałam, że odchodziszxD Cięszę się, że jednak zostajesz:)
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  44. Dobrze, że jednak podjęłaś taką decyzję ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  45. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  46. To już twoja decyzja.
    Na pewno ciężko jest przerwać coś, co się kocha.
    Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło :)
    Świetne zdjęcia.


    Mój blog-xoxolyy

    ReplyDelete
  47. BARDZO PRZYPADŁA MI TWOJA STYLIZACJA.
    IDEALNIE PAPSUJE DO CIEBIE!

    ReplyDelete
  48. Ja uważam że twój blog serio jest bardzo ładny itd. Ale rozumiem cię jeżeli potrzebujesz trochę więcej czasu i posty będą rzadziej :)

    ReplyDelete
  49. świetnie, że jednak zostajesz ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. śliczny look! bardzo podoba mi się bluzeczka i przepiękna krata na niej! :)

    ReplyDelete
  51. Nie rezygnuj tak łatwo, wiele osób uwielbia Twojego bloga!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Trzeba czasami sobie zrobić przerwę, to naprawdę pomaga
    To jeśli będziesz miała ochotę i czas to wpadnij :)
    http://stylowaaisog.blogspot.com/?view=timeslide

    ReplyDelete
  53. dobry wpis, sweterek ok taki w krateczke, może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

    ReplyDelete
  54. Przeczytałam do końca !
    byłam ciekawa co znajduje się dalej ; *
    Życzę udanych ferii ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/przeglad-klasykow-wiosna-lato.html

    ReplyDelete
  55. Całe szczęście, że jednak nie rezygnujesz. Tak trzymaj seeerio, bo blogowanie jest cudowne!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Jeju przez chwilę myślałam, że jednak się zdecydowałaś opuścić bloga, ale miałam cichą nadzieję, że jednak zostajesz no i proszę :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  57. Ale niesamowite zdjęcia :o

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  58. Całe szczęście, że to tylko taki sprawdzian dla nas :D Trzymaj się i życzę Ci, aby wszystko się poukładało :*

    ReplyDelete
  59. No i dobrze, ze nie rezygnujesz! A juz sie przestraszylam :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Bardzo dobrze,że zostajesz ;) :) taki zwykły komentarz ;)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  61. Nie strasz! Nie ładnie tak, haha :) Cudne kolczyki.
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Udanego wyjazdu! Baw się dobrze :)
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  63. Fajnie, że jednak zostajesz i nie robisz sobie przerwy. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Czasami warto zrobić sobie przerwę. Mam jednak nadzieję, że szybko tu wrócisz. Życzę Ci udanych ferii.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Trzymam kciuki żeby wszystko jak najlepiej poukładało się w Twoich blogowych sprawach! Życzę Ci dużo inspiracji i motywacji. Nie poddawaj się, bo jesteś dobra w tym co robisz! Udanych ferii! Zdjęcia są super :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  66. Dopiero co natrafiłam na twojego bloga i jakim rozczarowaniem było przeczytać pierwsze słowa,że chcesz wziąć sobie urlop od blogowania. Na szczęście później wszystko się wyjaśniło i zostaję z tobą na dłużej :)
    Każdemu z nas potrzebny jest czas na pewne przemyślenia, na podjęcie decyzji, ale myślę, że nie ma co rezygnować z rzeczy, które sprawiają nam przeogromną radość i dają wsparcie bo to właśnie one unoszą nas ku górze :)
    życzę Ci aby wszystko Ci się poukładało :)

    ReplyDelete
  67. Cieszę się, że nie robisz sobie przerwy od blogowania :D Jednak pamiętaj, że czasami lepiej jest trochę odpocząć, zrobić sobie wolne, nagromadzić pomysły i wrócić po jakimś czasie ze zdwojoną siłą. Każdemu czasami potrzebne jest trochę wytchnienia ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ufff, dobrze, że zostajesz<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Nawet nie wiesz jak się wystraszyłam. Nie rób tego więcej, proszę haha. Ja też ostatnio mam taki czas, że sama nie wiem, co z tym blogiem robić haha


    free-style-for-you-and-me.blogspot

    ReplyDelete
  70. Szkoda, ale pewnie daj sobie czas na przemyślenie na chwilę otuchy, wszystko dzieje się tak szybko i nie jesteśmy w stanie nawet chwile pomyśleć, najprościej odpocząć... Trzymaj się!

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  71. Udanego wyjazdu ! Podjełaś według mnie bardzo dobrą decyzję, dwuletnie dzieło nie warto porzucać. Lepiej dodać rzadziej posty niż zniknąć. Oczekuje postów z wyjazdu :*

    Bykocur

    ReplyDelete
  72. Śliczne zdjęcia *.* Czasami warto zrobić sobie przerwę.
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ja również potrzebowałam przerwy od bloga, aby wrócić z nową energią :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  74. Pięknie wygladasz , cudowna koszulka w kratke <3
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Piękne zdjęcia :) Jak tylko przeczytałam początek wiedziałam, że coś jest na rzeczy :D

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  76. Zawsze będziemy czekać na kolejne posty, choćby miały pojawiać się raz w roku :)

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Świetny blog i stylizacje ! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    ReplyDelete
  78. przecudny płaszczyk, super sie komponuje z resztą stylizacji! Uwielbiam białe tło w postaci śniegu na zdjęciach :)
    http://devantlalentille.blogspot.com/ zapraszam!

    ReplyDelete
  79. Nietuzinkowa i niebanalna dziewczyna! Mimo tak młodego wieku, masz świetne wyczucie stylu, a to w jaki sposób piszesz, jest niesamowite, ponieważ fajnie się czyta. Będę częstą bywalczynią! :)

    kalaafi.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. super ! zapraszam http://victoriabochenek.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡