Tuesday, January 12, 2016

Dlaczego postanowiłam założyć bloga?

W końcu nadszedł czas aby odpowiedzieć na to często pojawiające się pytanie. Dlaczego postanowiłam założyć bloga? Od jakiegoś czasu czułam, że chciałabym robić coś więcej, znaleźć swoje miejsce gdzie będę mogła udostępniać to co chce. Mieć swój "kąt" w sieci. Fotografią interesowałam się już jakiś czas, zawsze na wyjazdach to ja nosiłam aparat i cykałam zdjęcia. Przed założeniem bloga jedyną blogerką, którą czytałam była Lucy i można powiedzieć, że po części to ona mnie zainspirowała. Jednak na pewno jedną z przyczyn była po prostu nuda. Jednego dnia weszłam na stronę bloggera i postanowiłam założyć bloga, na początku wszystko było dla mnie obce i nie przykładałam się do tego. Po paru miesiącach moje zainteresowanie blogiem wzrosło i jestem tu aż do teraz. Nie wiem co dokładnie myślałam jak zakładałam bloga i nie wiem jak chciałam aby wyglądał ale teraz patrząc na mojego bloga jestem zadowolona i cieszę się, że postanowiłam go założyć. Największym zdziwieniem było dla mnie, że ktokolwiek zechciał mnie zaobserwować, haha. Dziękuję, że jesteście! Gdyby nie wy, ten blog by nie istniał. Buziaki!

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

81 comments:

  1. Też zainspirowała mnie Lucy! I uwielbiałam ją czytać, nadal uwielbiam :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zaraz lece na blog Lucy <3
    ładna parka !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/ratunku-co-jesc-miedzy-posikami.html

    ReplyDelete
  3. Obstawiam, że Lucy dla większości blogerek była inspiracją :) Śliczne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne, zimowe zdjęcia! Świetna parka i genialna bluza! ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. wcześniej nie znałam bloga Lucy :) ja piszę bloga, żeby podzielić się z innymi moją pasją :)
    mój blog

    ReplyDelete
  6. Śliczna bluza *-*
    Lucy kiedyś miała lepszego bloga :/

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  7. Fajny blog zapraszam do siebie :)
    http://monica280497.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mnie do założenia bloga zainspirowała Kinga z MyPastelGarden i Julia z JuliaAndFashion.
    Pozdrawiam cieplutko :-*
    Zapraszam♥

    ReplyDelete
  9. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. Śliczna szminka. Ja w sumie też założyłam bloga tak oo z nudów, ale z perspektywy czasu blog stał się moją pasją i cieszę się z tego co robię :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O widze ze jestes tak blada jak ja :D Fajny post! :) Mi blog slozy glownie jako pamietnik oraz staram sie pomagac ludzia piszac o Holandii :)
    http://vframlii.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Raczej większość osób założyła bloga z nudów lub po prostu zainspirowała ją do tego inna blogerka :) Ps. Śliczny kolczyk w uchu :)

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudne zdjęcia <3
    Po prostu się zakochałam w nich <3 :*

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  15. Właśnie jedną z moich inspiracji była Łucja!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo pomysłowy post i cudowne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bluza jest fenomenalna ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia :) Ja też po części bloga założyłam z nudów :'D

    ReplyDelete
  19. Łoł... zdjęcia powalają zaobserwowałam i liczę na kolejne takie posty :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    ReplyDelete
  20. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :* Ja założyłam bloga pow wpływem chwili i mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :)

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładne zdjęcia :). Ja założyłam bloga, bo podobnie jak ty chciałam mieć swoje miejsce w internecie :).

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. I to była dobra decyzja:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajne zdjęcia :) Moją inspiracja tez byla blogerka, ale inna :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  25. Trafiłam na Ciebie całkiem przypadkiem, ale wydaje mi się, że zostanę tu na dłużej. Bardzo spodobał mi się Twój blog. Widzę, że inspiracją nas wszystkich do założenia bloga była Lucy. Ps. Cudne zdjęcia( takie magiczne). Zapraszam do siebie, dzisiaj dobiero zaczełam :))
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja zalozylam bloga, poniewaz chcialam sprobowac czegos nowego :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. mnie także po części zainspirowała Lucy :) Fajny post :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://melulka.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  28. nuda czasem robi wspaniałe rzeczy z człowiekiem i posuwa do świetnych decyzji. Twoja była zdecydowanie wręcz genialną decyzją ;) ślicznie wyglądasz!

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  29. Z nudów to można czasem wielkie rzeczy zdziałać :3
    Cudowne zdjęcia kochana ;*
    Zapraszam do siebie ;) http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  30. U mnie to była trochę bardziej skomplikowana historia hehe :). Co do tego co mówiłaś na jessmilii- rzeczywiście na zdjęciach twoje włosy wyglądają zdrowo!

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. u mnie także blog powstał z nudów :D
    śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia *-*
    http://fourperson.blogspot.com/2015/12/zima-jej-plusy-i-minusy.html

    ReplyDelete
  33. Ooo a u mnie było to tak, ze chciałam próbowac nowych rzeczy. Tak jest nadal :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. W moim przypadku było w sumie podobnie, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  35. Nuda chyba większość osób tutaj popchnęła w stronę blogowania :)
    Świetne zdjęcia!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo mi kogoś przypominasz, ale nie wiem kogo! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  37. U mnie też zaczęło się od nudy, haha :) Śliczne zdjęcia!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  38. Ja istnieje w blogosferze prawie 5 lat (nie na jednym blogu) mój pierwszy blog powstał z nudów i był po prostu o moim psie XDD
    świetna stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja w sumie nigdy się nie zastanawiałam nad tym, ale cieszę się, że tak się stało :D Piekne zdjęcia kochana :* Cudowny kolor ust ^^
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  40. Piękne, zimowe zdjęcia :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ładnie ci w tym kolorze szminki :* Wg cieszę się, ze blogujesz bo jesteś jedną z moich ulubionych <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Każdy z nas potrzebuje tego swoistego "kącika", jak i w życiu realnym, tak i internetowym :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    ReplyDelete
  43. Fajnie, że masz bloga, jest bardzo ciekawy :) sliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  44. Super, że udało Ci się dojść do tego miejsca, w którym jesteś teraz ... i obyś zaszła jeszcze dalej! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia.
    Ja nawet nie wiem, czy założyłam bloga pod natchnieniem chwili, czy dlatego, że chciałam spróbować czegoś nowego.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Zdjęcia są przepiękne i muszę powiedzieć, że zazdroszczę Ci włosów, bo wyglądają bardzo zdrowo. Pozdrawiam cieplutko ♥

    ReplyDelete
  47. najważniejsze to być zadowolonym z siebie i żyć w zgodzie z samy sobą :)

    ReplyDelete
  48. Dobrze, że założyłaś bloga, bo jest on jednym z najlepszych :*
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  49. Dla mnie blog jest odskocznią od życia :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Wspaniale napisane jak również przepiękne zdjęcia

    ReplyDelete
  51. Świetne zdjęcia, Twój blog to jeden z moich ulubionych i nie wyobrażam sobie, żeby go nie było!
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Mnie do założenia bloga namówiła koleżanka blogerka. Po za tym czytałam wiele blogów, uwielbiałam (nadal lubię) czytać o modzie i zawsze zastanawiałam się jak by to było mieć swojego bloga. Ale o tym napiszę kiedyś u siebie.
    Ogólnie lubię twoje posty, piszesz je zwięźle i na temat, do tego zdjęcia wykonane są zawsze bardzo ładnie i starannie. ;)
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ja też kiedyś pisałam, jak założyłam bloga :)
    Założenie bloga też wynikło z nudy, ale też z tego że od dawna czytałam inne blogi i też chciałam to robić. Chciałam też gdzieś skupić moje myśli, pokazywać zdjęcia! :)
    Cudowne zdjęcia *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja założyłam bloga będąc dzieckiem które cały czas się nudzi i potrzebuje zajęcia. Jednak inspiracje troszkę wzięłam od Agaty Wojtkowiak którą czytam do teraz :) świetnie wyglądasz!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Mnie też po części zainspirowała Lucy :)
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja w sumie też założyłam bloga z nudy haha :D Śliczne zdjęcia !!! <3
    stay-possitive.blogspot.com
    Klikniesz w serduszko w najnowszym poście?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  57. Ja zawsze miałam wielkie marzenia chciałam być jak te wszystkie sławne blogerki, aż w końcu zmotywowałam się do tego, aby coś zrobić i tak powstała moja witryna haha :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Genialne zdjęcia! Lucy jest inspiracją dla wielu dziewczyn i choć sama nie czytam teraz jej bloga bardzo cieszę się, że kiedy to robiłam, bo bez niego nie byłoby mojego bloga!
    Mój blog!

    ReplyDelete
  59. Wow, masz mega ciekawego bloga, przyjemnie się czyta Twoje wpisy i ogląda Twoje zdjęcia<3 Mega!

    Aż 5 nowych wpisów u mnie, zapraszam: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/
    OBS?

    ReplyDelete
  60. świetne zdjęcia! Fajnie, że jesteś blogerką :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  61. To bza swietna deczyja, bo Twoj blog jest anprawd swietny !
    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. masz świetną grafikę na blogu :) wszystko jest bardzo estetyczne :)

    ReplyDelete
  63. Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę dziewczynko (a to co powiem, to nie jest hejt), że te ubrania są po pierwsze brzydkie, bo kto to widział nosić takie spodnie, po drugie nie mają nic wspólnego z modą, przecież to są Twoje ubrania, a nie stylizacje, po trzecie ostatnie 3-4 posty są nudne, to samo, na śniegu, bez polotu.

    Chciałaś robić coś więcej? No to pięknie, ale daj sobie spokój, bo nie umiesz. I to nie jest hejt tylko prawda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziewczynko? Przepraszam bardzo ale, żeby tak się do mnie zwracać musisz ukazać siebie. Gdyby to była konstruktywna krytyka to dlaczego miałbyś/łabyś się chować za anonimem, hm? Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak żałosne jest to co piszesz. Przepraszam bardzo, że na zdjęciach jest śnieg kochanie, ale mamy zimę i jak pstryknę palcem to on nie zniknie. Ubrania są brzydkie? O nie! Co ja teraz zrobię? To koniec muszę się zabić:((
      I tak na sam koniec wspomnę, że TO JEST MÓJ BLOG, MOGĘ NA NIM UDOSTĘPNIAĆ TO CO MI SIĘ ŻYWNIE PODOBA A TOBIE NIC DO TEGO. Tyle w temacie, następnym razem nie bój się ujawnić skarbie. Buziaki :*

      Delete
  64. Piękna! Ubrania są cudowne a zdjęcia również! Cieszę się że wciągnęłaś się w blogosferę!
    MELA BLOG

    ReplyDelete
  65. dziwnie to zabrzmi, ale nuda pcha nas do wielu rzeczy!

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj

    ReplyDelete
  66. Mnie zainspirowała Lucy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Zakładanie bloga jest czymś cudownym. Cieszę się, że to uczyniłaś :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  68. Świetnie wygladasz , cudowne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetnie napisane :)
    W zdjęcia nie mogę się napatrzeć, na prawdę śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko, i życzę miłego dnia/wieczoru/poranka!
    Zawitaj u mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Bardzo fajnie napisane :) Cudowne zdjęcia!

    zapraszam do siebie :) właśnie dodałam pierwszy filmik na youtube:)
    scruffybun.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Kiedyś uwielbiałam Lucy, ona też mnie zainspirowała do założenia pierwszego bloga, ale później go usunęłam, potem znowu powróciłam i znowu usunęłam kolejnego bloga i tak aż do teraz :) Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  72. Ja tak naprawdę nie wiem czemu założyłam bloga, ale się ciesze że to zrobiłam :3 Masz śliczne włosy! mój blog

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡