Monday, January 4, 2016

04/01/2016

Nie każdy może mieć wszystko. Niektórzy mają więcej inni mniej. Czy to znaczy, że są gorsi? W dzisiejszych czasach rzeczy materialne liczą się bardziej niż charakter, on nie ma najmniejszego znaczenia, to to co mamy określa jakimi ludźmi jesteśmy. Nie rozumiem jak można oceniać kogoś po tym co dana osoba ma a czego nie ma. Skreślanie osób, które nie mają nic firmowego, bo to przecież jest najważniejsze! Według mnie pieniądze nie mają znaczenia.
Jasne, fajnie jest je mieć ale nie są one najważniejsze. Nie one kształtują człowieka. Trzeba zauważyć co tak naprawdę jest ważne w życiu. Często osoby, które mają mniej są bardziej szczęśliwe od tych co mają więcej. Potrafią się cieszyć nie rzeczami materialnymi a życiem. Jakie macie zdanie na ten temat?
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze."
 Nie mam pojęcia co natchnęło mnie do napisania takiego postu ale mam nadzieję, że da się zrozumieć co miałam na myśli, haha.
Niedawno dotarł do mnie ten genialny plakat. Od razu gdy zobaczyłam go na stronie, wiedziałam, że muszę go mieć. Napis jest cudowny. Plakat przyszedł dokładnie zapakowany, aby nic mu się nie stało. Bardzo go polecam. Znajdziecie mnóstwo innych na stronie myloview.pl !


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

90 comments:

  1. Faktycznie, takie szufladkowanie człowieka nie jest fajne, są różni ludzie, z różnymi pozycjami majątkowymi ale nie liczy sie kasa! Należy patrzeć na wnętrze człowieka, na charakter i to dzięki niemu polubić drugą osobę a nie dlatego, że mamy nadzieję, że kupi nam coś fajnego albo bedziemy lubiani, bo przyjaźnimy sie z bogatym człowiekiem..
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz rację, najważniejsze jest,to co jest w środku jacy jesteśmy, charakter. Szkoda, tylko, że tak często o tym zapominamy.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  3. W 101% zgadzam się z tym, co napisałaś! Nic dodać, nic ująć.
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Właśnie wczoraj przeglądałam tumblera i myślałam, że może taki post napiszę haha :D Ale masz rację, w dzisiejszych czasach nie liczy się charakter tylko wygląd i firmowe rzeczy.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Masz rację, ale jak ktoś ma więcej pieniędzy to znaczy że jest bardzie 'operatywniejszy'.
    Psychology & Life
    I want to be fitgirl

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia bardzo fajne ;) W tych czasach bez pieniedzy człowiek jest nikim, ale powiedzmy sobie szczerze każdy chce je mieć, bo bez nic to jednak ciężko.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  7. zalosne jest zachowanie nastolatkow, ktore patrza tylko jak bogaci sa ich rowiesnicy.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem rzeczy materialne nie mają najmniejszego znaczenia. Stan zawartości pieniędzy w portfelu nie świadczy o tym jakimi jesteśmy ludźmi. Świetne zdjęcia, mam taką samą parkę! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  9. Kurcze nic dodac nic ująć osoba nade mną świetnie to ujęła!
    Megaa pozujesz <3
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Obserwujemy? :) http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo dobrze to ujęłaś. Gdyby pieniądze nie istaniały, ludzie byliby o wiele bardziej szczęśliwi. Piękna kurteczka!

    inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie sądzę, że charakter w dzisiejszych czasach nie ma w ogóle znaczenia, ale to prawda, ze spada na boczny tor. Dla mnie ludzie stawiający tylko na to, co kto nosi, czy posiada są płytcy i niewarci uwagi. Śliczne zdjęcia kochana!:)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  12. Piekny cytat *.*
    Ślicznie wyglądasz i świetny plakat ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja też uważam że, nie można oceniać ludzi po tym co mają, ubrania i inne drogie sprzęty. Jak to mówią nie szata zdobi człowieka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. To straszne jak ludzie oceniają się po ilości pieniędzy. Wyszłaś pięknie jak zwykle, bardzo mądry post!

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Idealnie powiedziane, a właściwie to napisane. Oczywiście pieniądze i rzeczy materialne są nam jak najbardziej potrzebne, ale zdecydowanie nie powinny być miarą wartości żadnego człowieka.
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne mądre przemyślenia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękność! :*
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj!♥

    ReplyDelete
  18. Śliczny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Materialne rzeczy przeminą a wspaniały charakter zostanie na zawsze :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pieniądze to nie wszystko!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bardzo podoba mi się Twój blog jak i również stylizacje :))
    Pozdrawiam i zapraszam na: blackannabellee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Są rzeczy, ktore uszczęśliwiają bardziej niż pieniądze, a nie są materialne :)
    Świetny plakat!
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  23. Masz świetny blog,super post i zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. To smutne, ze dzisiaj większość ludzi ocenia innych po tym co i sąd maja na sobie, a nie po tym jacy są :(
    Śliczne zdjęcia!
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia :)

    http://bynola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. u mnie w szkole i w klasie jest mnóstwo osób, które oceniają innych po tym jak wyglądają i jakie ubrania noszą :) trochę jest to żenujące, ponieważ gdy założę coś nowego to zazwyczaj dziewczyny z mojej klasy (które mnie pewnie nie lubią) patrzą na mnie krzywo, eh :)

    ReplyDelete
  27. Szkoda tylko, że dzisiaj dla większości osób ważniejsze są rzeczy materialne. Oceniają człowieka tylko po tym jak wygląda i jak się ubiera.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  28. Racja, ludziom w dzisiejszych czasach zależy tylko na pieniądzach. Nie dostrzegają innych wartości, oprócz rzeczy materialnych. Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  29. w pełni zgadzam się z tym co napisałaś, niektórzy w ogóle nie patrzą na charakter człowieka :/
    Mój blog - klik! ;)

    ReplyDelete
  30. Bardzo prawdziwy cytat! :) Przepiękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super zdjęcia, masz w 100% rację :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Zgadzam się w 100000000000%. Niestety teraz większość nastolatków jest materialistami.. ;/

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Od zawsze twierdzę że charakter jest ważniejszy, a ludzie który na pierwszym miejscu stawiają pieniądze od razu w pewnym sensie mnie odrzucają od siebie

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Właśnie tego typu posty lubie i całkowicie się z Tobą zgadzam! A tych zdjęć Ci strasznie zazdroszcze, są świetne :)


    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Niestety ludziom w dzisiejszych czasach zależy tylko na pieniądzach. Oceniają człowieka po tym, jakie ma ubrania, jaki ma telefon... A w końcu rzeczy materialne nie są najważniejsze. Często spotykam się z tym, że ludzie biedniejsi, niemający oryginalnych rzeczy są o wiele bardziej szczęśliwi i życzliwi niż ci bogatsi.
    Prześliczne zdjęcia, cudownie na nich wyglądasz! ♥

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  36. W mojej okolicy jest naprawdę bardzo bogata rodzina. Mega dom, wakacje, firmowe ciuchy. Swego czasu zazdrościłam rówieśniczce z tego domu. Miała wszystko. Wszystko oprócz dobrej, kochającej rodziny. Ojciec ćpun, furiat. Matka chora psychiczne. CO jej po pieniądzach skoro nie ma tego co w życiu najważniejsze?
    Teraz się cieszę, że mam swoją małą rodzinkę w której się nie przelewa, ale najważniejsze że sie kochamy :)
    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Mas rację. W dzisiejszych czasach społeczeństwem rządzi pieniądz, a inne wartości pozostają niezauważone...
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  38. Masz rację, najważniejsze jest to, co niematerialne! Ale teraz najważniejszy jest wyścig szczurów, kto ma nowszego iphone..

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  39. Każdy zasługuje na równe traktowanie, rzeczy materialne nie powinny być czymś za co oceniamy człowieka :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  40. W 100% się z tobą zgodzę. W dzisiejszych czasach większość ludzi to materialiści, a w szkołach nie raz można spotkać się z sytuacjami, gdy pewna osoba obraża drugą, ponieważ nie ma ona najlepszych i najdroższych rzeczy.

    Zapraszam do mnie - klik ♥ KONKURS♥

    ReplyDelete
  41. Masz piękne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Genialny wpis, taki prosto z serca! Jesteś świetna, uwielbiam Twoją pozytywną energię! Obserwuję oczywiście!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Moim zdaniem nie należy popadać w skrajność. Nie oceniać ludzi za to ze nie mają czegoś, ale tez nie oceniać tych co mają. Bo ile razy się słyszy "kupila sobie torebkę za 1000zł, pewnie jest rozpuszczona", a niekoniecznie tak musi byc :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  44. Masz rację ! Dla większości ludzi w tych czasach liczy się to, co na pokaz, a nie to co w środku :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Niestety znaczna większość populacji ocenia po wyglądzie. Po markowych butach i ubraniach. Zapewne ty też kiedyś oceniałaś powierzchownie nowo poznanych ludzi, to nic złego, każdy może popełniać błędy.
    Mój blog!

    ReplyDelete
  46. tysiące osób oceniają innych po ich ,,majątku,,. Masz iphona jestes lepszy, masz super wypasione auto i czadowy dom- liczysz się bardziej. Coraz mniej ludzi zwraca uwagę na to co ma się w środku. Świetny wpis, śliczne zdjęcia, pozdrawiam:)

    aleksandranik.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wiele osób nie rozumie tego, że pieniądze nie są najważniejsze. Coraz mniej osób zwraca uwagę na charakter, większość ocenia po stanie majątkowym. Jak dla mnie jest to bez sensu. Każdy zasługuję na szacunek i równe traktowanie. Znam nawet ludzi biedniejszych, ale są w 100% szczęśliwi :)
    Piękne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Coś rzeczywiście w tym jest, że nie trzeba być bogatym by osiągnąć szczęście jak niektórzy uważają. To straszne, że większość osób patrzy tylko na aspekt finansowy zamiast skupiać się na innych rzeczach w życiu :/
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo miło jest mieć coś orginalnego, ale oczywiście nie jest to do prawdziwego szczęścia potrzebne bo przecież ktoś może nie mieć pieniędzy na drogie rzeczy
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Pieniądze są ważne w naszym życiu, ale nie zapominajmy też o takich cechach, jak: miłość, przyjaźń, szacunek. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. W XXI wieku ocenianie ludzi materialnie jest niestety bardzo popularne..A szkoda :/
    Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie :)KLIK

    ReplyDelete
  53. Masz zdecydowanie rację, też tego nie rozumiem niestety :(

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  54. Świetny, życiowy post. :) Kiedyś pisałam o czymś bardzo podobnym, mianowicie o ocenianiu osoby po wyglądzie. Tak jak wspomniałaś firmowe rzeczy mają teraz bardzo duże znaczenie...

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja osobiście współczuje osobom, dla których najważniejsza wartość to pieniądze ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  56. Zgadzam się z Tobą w 100% !! Świetny posty i super zdjęci ;*
    Zapraszam do siebie ;) http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  57. Super kurteczka. Ważne, by doceniać to co się już ma :)

    ReplyDelete
  58. Świetny post. Jednak ludzie nie doceniają tego co mają. Niestety.
    Piękne zdjęcia :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Wydaje mi sie, ze w miescie wiece jesf takich wytykanek, ale nie oznacza to, ze mozna tak robic :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Piękna stylizacja ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Naprawdę świetny post. Myślowy i ładnie napisany. Zdjęcia są wspaniałe.

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Zgadzam się z Tobą, nie powinniśmy oceniać ludzi po stanie ich portfela, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  63. To smutne, że w dzisiejszych czasach rządzą pieniądze i rzeczy materialne. Fakt, że ułatwiają życie, ale nie dadzą nam najważniejszych wartości jak szczęście, rodzina, przyjaźń, miłość. Tego się kupić nie da, ale coraz częściej wiele ludzi o tym zapomina

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  64. Jak dla mnie takie ocenianie po rzeczach materialnych jest po prostu żałosne :) I od osób, które tak robią staram się trzymać jak najdalej

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie rozumiem jak można oceniać ludzi po tym co mają, jak się ubierają. Najważniejsze jest przecież to co w środku. Cudowne zdjęcia!
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    ReplyDelete
  66. Fotografie mega jakości , bardzo mi się podobają. :)
    Zapraszam na mojego bloga : http://anonimowy-bloger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Najlepiej cieszyć się małymi rzeczami ale czasami ich nie dostrzegamy…

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. świetne zdjęcia!
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    ReplyDelete
  69. Piękne zdjęcia. :)

    pozulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Zgadzam się w 100%! Jak można kogoś oceniać za to co ma i jak wygląda? Nie rozumiem takich ludzi... Moim zdaniem nie zajdą zbyt daleko. Śliczne zdjęcia! Obserwuje :)
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. jejku, bardzo mądrze powiedziane. :) bardzo ładne zjęcia. :))

    http://sarhson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Super zdjęcia! Ocenianie innych po wyglądzie czy też rzeczach materialnych, świadczy tylko o inteligencji i systemie wartości oceniającego.
    Nie wskazuję to raczej na osobę inteligentną i przyjazną ;)
    Nominowałam Cię do LBA :)

    ReplyDelete
  73. zgadzam sie, swietny post

    http://gabrieleev.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Zgadzam się z tym postem.Eh.. możliwe, że kiedyś będzie inna postawa ludzi.A no i pytanko czym robisz zdjęcia? http://efermoniczna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. ale cudowne zdjęcia! ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się to, że jesteś taka naturalna <3 Niektóre blogerki są bardzo sztuczne. Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek i kiedyś wygrałam u ciebie pocztówkę <3 <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. No niestety, żyjemy w czasach, kiedy 'najlepszy' człowiek to bogaty gadżeciarz, szpanujący markowymi ciuchami i drogim sprzętem :/ otacza je grupka wielbicieli opalająca się w blasku pieniądza, że skapnie im co nieco pod postacią dobrej imprezy czy drogich prezentów urodzinowych... a zwykle ci, którzy mają najmniej, najbardziej doceniają ludzi, których wokół siebie mają.

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Teraz liczy się pieniądz, nie osoba.. Niestety taka jest przykra prawda.
    "Banany" dziwne określenie i coraz częściej używane.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Masz calkowita racje ;d tez tego nie rozumiem ;)
    Moglabys poklikac w linki u mnie w nowym poscie ?;d
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  81. Dało się zrozumieć co chciałaś przekazać :) Jestem tego samego zdania, pieniądze są ważne, ale za nie nie zdobędziemy przyjaźni czy zaufania itp.

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. W pełni się z Tobą zgadzam . Pieniądze nie są najważniejsze, ale prawdą też jest, że lepiej nam się żyje, gdy je mamy .

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Ja mam takie samo zdanie jak ty. Nie rozumiem jak można powiedzieć, że się kogoś nie lubi, bo ta osoba nie ma np. firmowych ubrań. Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  84. Mam podobną kurtkę. Firmowa, czyż nie?

    ReplyDelete
  85. swietnie piszesz :) trafiłam tu przypadkiem i myslę ,że zostane tu na dłużej :D
    piekne zdjecia ! *-*
    zapraszam do mnie , jestem nowa , moze zechcesz udzielic jakis rad w kom :)

    ReplyDelete
  86. Ale piękny i perfekcyjny blog :*****
    ♥☻♥
    Wpadłam tutaj przez twój komentarz pod ostatnim postem ssarusski i tutaj zostaje :)

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡