Thursday, December 10, 2015

✭ Coraz bliżej święta! ✭

Nadal nie mogę uwierzyć, że już niedługo święta. Pamiętam jak wpisywałam w aplikacji "Odliczanie" hasło "Wigilia" i datę, a liczba wynosiła podajże 175 dni a teraz brakuje już tylko 14! A dni szkolnych zostało tylko 7, z czego bardzo się cieszę, bo przyda mi się w końcu odpoczynek.
Wigilię w szkole mam 22 grudnia, początkowo miała być 18 i od poniedziałku już wolne a tu jednak okazało się inaczej, wyobraźcie sobie moje rozczarowanie tą wiadomością, haha. Cieszę się, że w tym roku czuję tę atmosferę świąt bo w tamtym roku było z tym gorzej. Planuję parę postów świątecznych, w niedziele mam zamiar dodać post z pomysłami na prezenty, więc jeśli jeszcze nie wiecie co kupić rodzinie, znajomym na święta to zapraszam. A jeśli chodzi o to co u mnie to w sumie dobrze, mam dzisiaj imieniny ale ich nie obchodzę, w szkole jest lepiej a wczorajsza wiadomość o koncercie Justina w następnym roku bardzo mnie ucieszyła, ponieważ mam szansę na niego pojechać! Czeka mnie jeszcze rozmowa z tatą no ale jestem dobrej myśli, haha. To tyle z tego co u mnie, oczywiście piszcie co u was, bardzo chętnie poczytam! Buziaki!


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

75 comments:

  1. Też już czekam na święta i chcę wolne :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  2. Słodki piesek. U nas wolne zaczyna się dopiero 22 więc no nie fajnie, ale mało już zostało :)
    Jak się dowiedziałam że jest koncert Justina w Polsce wczoraj, to od razu napisałam do cioci i powiedziała żebym porozmawiała z rodzicami jak się zgodzą to będę miała taki prezent na święta, i po rozmowie z rodzicami, miałam mieszane uczucia bo nie wiedziałam czy się zgodzą, I SIĘ ZGODZILI, jak mi to mama powiedziała że mogę jechać, oczywiście pod pewnymi warunkami to aż się popłakałam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia. Ja też juz nie mogę doczekać sie świąt i niestety też mam wigilie klasową 22, a dodatkowe wolne byłoby mile widziane :P Wiadomość o koncercie Justina to wspaniała wiadomość, ja jednak chyba nie będę miała okazji pojechać. Oczywiście będę się starać ;)
    Zapraszam do mnie,
    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też już nie mogę się doczekać, szczególnie wolnego, bo jest mi bardzo potrzebne

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęciaa!


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Koocham święta! Już nie mogę się doczekać tego magicznego dnia! :)

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne zdjęcia, super parka! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  8. Tez sie bardzo cieszę na myśl, ze będę miała wolne od pracy w święta :D

    Ładnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  9. Słyszałam że bilet może kosztować nawet 1000zł, więc życzę powodzenia ;). Ja jego fanką nie jestem, ale tak gdzieś przeczytałam na pudelku czy coś. Stylizacja bardzo ładna i gustowna, w moim stylu ;) Jesteś bardzo ładna. Zbliżające się święta podkręcają klimat i tą aurę która jest coraz bardziej świąteczna jeśli też już przystroiłaś pokój czy mieszkanie. Zapraszam i pozdrawiam ;) www.odrobinaraju.pl

    ReplyDelete
  10. wiesz, ja 21 ide do szkoly i do polowy dnia mam lekcje, masakra..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Też nie moge się doczekać świąt <3. Bardzo ładnie Ci w tak pomalowanych ustach :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Też myślałam, że w tym roku szybciej będzie wolne, ale no niestety :/ Już się nie mogę doczekać świąt <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Jejciu prześlicznie wyglądasz w takich ustach :) Śliczne zdjęcia! Chodzę do szkoly do 23 grudnia :/ Mój Blog - klik! Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :) !

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zeszłorocznej magii świąt też nie odczuwałam, a w tym roku aż za bardzo haha! Jesteś śliczna, pięknie ci w takich ustach :)
    Mam pytanko, czy mogłabyś mi poradzić jak wstawic piosenkę w post, ale żeby była właśnie w formie takiego cienkiego paseczka. Planowałam poszukać jakiś info na ten temat w sieci, ale akurat trafiłam na twój blog, który właśnie zaobserwowałam :)
    pozdrawiam,
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super pościk czekam na więcej <3

    ReplyDelete
  17. Super post :) śliczne zdjęcia zapraszam do siebie :) http://kramcia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja też nie mogłem się doczekać świąt, uwielbiam ten okres! Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. U mnie wszystko ok, mam dobry humor ze względu na wolne już niedługo :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Boskie zdjęcia <33
    W końcu święta. :** Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja w poniedziałek mam normalne lekcje, wtorek trzy pierwsze i dopiero potem wigilia, eh. Co do Świąt, również od dawna odliczam w takiej aplikacji dni. :) Brakuje jeszcze tylko śniegu i będzie idealnie. <3
    Ślicznie wyglądasz, uroczy piesek.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Słodki psiaczek :3 Ja również w tym roku o wiele bardziej czuję nadchodzące święta.
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. O widzę, że Ty też korzystasz z tej aplikacji..Myślałam, że jak codziennie będzie się patrzyło na odliczanie to będzie wolno mijać, a to wcale nie prawda! :O
    Śliczne zdjęcia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Byłam tak samo rozczarowana jak Ty! Super stylizacja i post :) OBY TAK DALEJ :D

    http://vnomen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja również mam tak późno wigilię klasową :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale śliczna stylizacja! Masz śliczną kurteczkę :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Też nie mogę uwierzyć, że już niebawem święta!
    Ja mam wigilię klasową 22 grudnia, ale za to jeszcze 22 grudnia najpierw mam 2 albo 3 lekcje :/
    Bardzo ładne zdjęcia! Słodki jest ten piesio <3

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  27. Ja też już czuję ten przedświąteczny klimat, ciągle puszczam świąteczne playlisty :) Piękne zdjęcia!
    natforart

    ReplyDelete
  28. Jejku, ja tak samo zareagowałam, gdy się dowiedziałam, że Wigilia klasowa jest tak późno, haha! Przecudowna kurtka!
    olaablogg.blospot.com

    ReplyDelete
  29. Ehhh, Wigilie klasowe od zawsze są moją zmorą... Nie przepadam za składaniem życzeń znajomym... Po za tym, w tym roku przerwa zaczyna się tak późno... Zaledwie 2 dni przed Wiligią, a gdzie porządki i gotowanie?
    I wciąż brakuje mi śniegu, bo na pomorzu go jeszcze nie widziano :/

    perehendeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Chyba każdy z nas był tak mocno podekscytowany tą wiadomością, że Biebs wystąpi po raz drugi w Polsce!! Ja również prawdopodobnie pojadę, ale jeszcze nie na 100%. :D <3
    Śliczne foteczki. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  31. W mojej szkole również wigilia klasowa jest dopiero 22 grudnia, a na prawdę cały czas odliczam dni do świąt, bo jestem już bardzo zmęczona tą szkołą. Czekam na świąteczne posty! Cudowne zdjęcia :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja już nie mogę doczekać się świąt

    Pozdrawiam :)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  33. śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  34. też się nie mogę świąt doczekać :)
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  35. Również oczekuję Świąt,i przede wszystkim odpoczynku od nauki oraz spędzenia tego w rodzinnym gronie. :)

    My blog - Click!

    ReplyDelete
  36. Super zdjęcia! :)
    Ja czekam z niecierpliwością na Sylwestra :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  37. Fajnie, że Justin przyjedzie do Polski! Chętnie poszłabym na jego koncert :) Byłam na Believe Tour i baaaaardzo mi się podobało! Nie mogę uwierzyć, że do Świąt zostało tylko 13 dni :o
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  38. Też mam wigilię klasową 22 :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. tak się mega cieszę, został mi tydzień szkoły i wolne <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  40. cudowny blog i post `!

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  41. Ja już prezenty mam kupione, a świąt nie czuję:/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja już nie mogę się doczekać świąt, uwielbiam ten magiczny czas! :)
    Mój Blog - Klik!

    ReplyDelete
  43. Oj, też bym była rozczarowana taką wiadomością, haha :D
    Już się nie mogę doczekać świąt! U mnie już produkcja pierniczków ruszyła, haha :D
    Piekne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Święta tuż, tuż ;)
    Też mam wtedy Wigilię ♥

    ReplyDelete
  45. Świetna kurtka!
    Ja już nie mogę się doczekać świąt:)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  46. święta= odpoczynek :D juz nie mogę się doczekać :D

    Pozdrawiam! :D

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ładne zdjęcia :3 nw. jak ja wytrzymam te 2 tygodnie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja również nie mogę doczekać się świąt. Skreślam dni na specjalnej kartce z kalendarza. Podoba mi się twoja parka, ładne zdjęcia. ;)
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Cudowne zdjęcia a co do wigilii to ja już czuję tą świąteczną atmosferę :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Już nie mogę się doczekać *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. też już sie nie mogę doczekać, tak marudziłam, że taaak długo do świąt, a zanim się obejrzałam już naprawdę grudzień :D
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. wydaje to się aż niemożliwe, że już tak blisko święta ;)

    wpadnij również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ja akurat jestem chora, dlatego może sobie przedłużę wolne :P
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Zgadzam się! Nie mogę się już doczekać Świąt, ten czas bardzo szybko zleciał. Piękne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. prześliczne zdjęcia, masz bardzo łądne włosy <3
    Ja też nie mogę się juz doczekac swiat, tej calej magi! Te ciasteczka, przystrojenia domu, choinka.. jeeeju <3
    buziaki <3

    lovletix-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. ja też nie jestem w stanie wyobrazić sobie, że już święta zbliżają się ogromnymi krokami, mam nadzieję, że będzie to pięknie spędzony czas :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Bardzo się cieszę z nadchodzących świąt :)
    Śliczne zdjęcia.

    better-look-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia! Ja też już nie mogę się doczekać świąt :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Śliczna kurtka! ^^ Heh, trzymam kciuki żeby twój tata się zgodził, bo na pewno to twoje marzenie ♥
    milkaoreoo.blogspot.com ♥klik♥

    ReplyDelete
  60. Świetne zdjęcia, również nie mogę doczekać się świąt :) Mam nadzieję, że udało się przekonać tatę, co do koncertu :)
    Obserwuję i pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  61. W tym roku u mnie nieco gorzej z atmosferą świąteczną, niestety w tym roku nie czuję tego, że za niewiele mniej niż dwa tygodnie będzie wigilia.
    Czekam na świąteczne posty z niecierpliwością :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  62. ja już w wielkim utęsknieniem czekam na wolne i święta :) piękne zdjęcia.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  63. Jestem pewna, że rozmowa z tatą na temat koncertu pójdzie jak najbardziej w dobrym kierunku :* Sama bym chciała! :( Stylizacja bardzo fajna, w sam raz na chłodne dni jak te i idealna na uczelnie <3 Za to masz u mnie wielkiego plusa :* Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  64. Też od dawna odliczałam do świąt :) Świetna stylizacja. Powodzenia w rozmowie z tatą!
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  65. Ja rownież w przeciwieństwie do poprzednich lat czuje nadchodzące święta. Wiadomość o koncercie Justina sprawiła że byłam mega szczęśliwa, chociaż teraz jest mi bardzo przykro poniewaz mimo tego, że chce jechac nie pojadę poniewaz nie mam z kim...

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Ładne zdjęcia, szkoda tylko że nie zróżnicowane...
    foggysilence.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Piękne zdjęcia, bardzo spodobała mi się ta koszulka! Też mam wolne dopiero od 23. Nie dziwię ci się, że zrobiło ci się żal ;)

    świąteczna seria u mnie :
    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Śliczne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna :)
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  69. Śliczne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna :)
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  70. Ja też się nie mogę doczekać świąt, super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡