Thursday, November 19, 2015

"Każda Twoja myśl jest czymś realnym - jest siłą."

Kiedyś mama dała mi do przeczytania pewną książkę. Z początku nie byłam do niej przekonana jednak z czasem moje podejście się zmieniło. Dużo się nauczyłam, no można tak powiedzieć, może bardziej trafnym określeniem będzie, że dużo zrozumiałam. Czytając ten post pewnie znajdą się takie osoby, które się ze mną nie zgodzą, całkowicie to rozumiem. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Przechodząc do sedna, tytuł książki brzmi ,,Sekret", może jest ona nie którym znana. Co jest główną ideą książki? Myśli.
To one grają tam największą rolę. Wszystko zależy od twoich myśli, to one przyciągają zdarzenia, których doświadczasz. Myśl pozytywnie a pozytywne rzeczy będą ci się przytrafiały. Według mnie ta książka ma dużo racji. Niżej przedstawię wam fragmenty i cytaty z niej.
Cytat: "Jeśli czujesz się dobrze, to tworzysz przyszłość, która jest zgodna z Twoimi pragnieniami. Jeśli czujesz się źle, tworzysz przyszłość niezgodną ze swoimi pragnieniami. W ciągu dnia, kiedy funkcjonujesz, prawo przyciągania działa w każdej sekundzie. Wszystko, co myślimy i czujemy, tworzy naszą przyszłość. Jeśli się martwisz albo boisz, to przez cały dzień przyciągasz do siebie jeszcze więcej negatywnych rzeczy i emocji." ~ Marci Shimoff
Książka ,,Sekret" zawiera praktyczne rady co należy robić aby uruchomić twórczy proces realizacji pragnień. Praktyka składa się z trzech kroków:

1. Prośba
2. Wiara 
3. Otrzymywanie


Ad. 1 
Cytat: "Czego tak naprawdę pragniesz? Usiądź i zapisz to na kartce, w czasie teraźniejszym. Możesz zacząć od: 'Jestem teraz taki szczęśliwy i wdzięczny, że ...'.A następnie wyjaśnij, jak według Ciebie powinno wyglądać Twoje życie, w każdym jego przejawie." ~ Bob Proctor
Cytat: "To naprawdę doskonała zabawa - zupełnie jak posiadanie Wszechświata w formie katalogu. Przeglądasz go i mówisz: 'Chciałbym przeżyć to, chciałbym mieć ten produkt i chciałbym mieć kogoś takiego.' To Ty składasz zamówienie we Wszechświecie. To naprawdę takie proste. ~ Dr Joe Vitale

Ad. 2
Cytat: "Krok drugi to uwierzyć. Uwierz, że to coś już do Ciebie należy. Powinieneś odznaczać się tym, co uwielbiam nazywać niezachwianą wiarą." ~ Lisa Nickols
Cytat: "Nie musisz wiedzieć, jak się to stanie. Nie musisz wiedzieć, jak Wszechświat się do Ciebie dostosuje." ~ Dr Joe Vitale

Ad. 3
Cytat: "Krok trzeci i ostatni w tym procesie to otrzymywanie. W związku z tym powinieneś czuć się wspaniale. Czuj się tak, Jak będziesz się czuł, kiedy to otrzymasz. Odczuwaj to już teraz." ~ Lisa Nickols
Cytat: "Ważne jest w tym procesie, by czuć się dobrze, być szczęśliwym, ponieważ kiedy tak się czujesz, przestawiasz się na częstotliwość tego, czego pragniesz." ~ Marci Shimoff
Cytat: "I otrzymacie wszystko, o co na modlitwie z wiarą prosić będziecie." ~ Ewangelia Św. Mateusza 21,22
Sekret to odpowiedź na wszystko co było, co jest i co będzie miało miejsce w przyszłości.

Ralph Waldo Emerson
Sam tworzysz swój wszechświat krocząc przez życie.

Winston Churchill
Wejdź na pierwszy stopień, nie musisz widzieć całych schodów, po prostu wejdź na pierwszy stopień.

Martin Luther King
" Wszystko czym jesteśmy jest rezultatem tego, o czym myśleliśmy."
Budda

Cała potęga pochodzi z wewnątrz i dlatego też jest pod naszą kontrolą.
Robert Colier

Gdy myślisz, że możesz lub nie możesz – w obu przypadkach masz rację.
Ralph Waldo Emerson
Podążaj za tym co Cię uszczęśliwia, a wszechświat otworzy Ci drzwi, nawet gdyby wydawałoby się, że wokół są same ściany.
Joseph Campbell
(Do napisania postu korzystałam z różnych źródeł)
Co o tym myślicie?

Dzisiaj (Sobota) relacja z wyjazdu do Olsztyna na moim snapchacie, dodawajcie! -
julczi58
Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

72 comments:

  1. Jakoś nie przekonuje mnie to. Moim zdaniem pozytywne myślenie nie ma większego wpływu na nasza przyszłość, na pewno zmienia nastawienie, co może afektować na naszych poźniejszych losach i wyborach. Ale chętnie sięgnę po książkę, może zmienię opinie :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Naprawde bardzo fajnie napisany post!:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nie czytałam jeszcze takiej książki :/ bardzo fajnie napisany post
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  4. bardzo piękne zdjęcia! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete
  5. Książka zapowiada się ciekawie :) Super cytaty.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo interesujący post ! Fajne cytaty przedstawialalas :) Nie czytałam takiej książki , ale myślę ze wkrótce to zmienię

    Zapraszam na nowy post ! Zachęcam do wzięcia udziału w mini konkursie :D http://moszovska-blog.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  7. Chyba skuszę się na tą książkę! ;)
    BLOG

    ReplyDelete
  8. Troche prawdy w tym jest. Nie mozna jednak ciagle tryskac pozytywna energia. Czasem placz i przelezenie dnia w lozku pomaga i jest latwiejsze niz wmawianie sobie, ze bedzie dobrze. :)

    oczyoutsidera.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  9. świetne cytaty, nawet kilka sobie zapisałam :D
    Zapraszam i Pozdrawiam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna!! :)
    Bardzo mądre cytaty ;)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Książki dużo uczą. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się ciekawa i zapisze na liście książek do przeczytania :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Książki dużo uczą, na co świetnym przykładem jest właśnie ta książka! Nie znam jej, ale z tej notki wnioskuje, że jest super!
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo trudny do skomentowania post. Niektóre książki mają ukryte pewne wartości, które dostrzegamy po uważniejszym przeczytaniu jej. Myślę, że masz dużo racji w tym co piszesz ;)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Niesamowite cytaty, książka po twoim opisie trochę mnie przekonała i jest warta uwagi. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  15. Czytałam tą książkę i mimo, że nie wierzę w nią całkowicie wniosła do mojego życia wiele dobrego ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne cytaty.

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne cytaty, a blog przepiękny :)
    Zapraszam do mnie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie :)
    www.killukitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cytaty dają dużo do myślenia, można je kontemplować w różny sposób. Zakochałam się w zdjęciach! Uwielbiam taką leśną scenerię :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  19. Ojej, dawno nie czytałam tak wielu dobrych cytatów! I dawno też nie widziałam tak ślicznych zdjęć ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Coś czuje że napewno zajrze do tej ksiązki!

    myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Coś czuje że napewno zajrze do tej ksiązki!

    myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Naprawdę refleksyjne cytaty, zmusiły mnie do pewnego rodzaju przemyśleń nad sobą i nie tylko. Dziękuję :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    http://julgaspace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ale świetny post! Genialnie <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Musze przeczytac tą książkę, bo bardzo lubię takie psychologiczne(?).
    Cudowne zdjecia <3

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. "Nie musisz wiedzieć, jak się to stanie. Nie musisz wiedzieć, jak Wszechświat się do Ciebie dostosuje." ~ Dr Joe Vitale <3
    Interesujący post, zdecydowanie mam ochotę przeczytać tą książkę - ma ona w sobie cos z psychologii, a ja bardzo uwielbiam ten temat.
    Pozytywne myślenie jest bardzo ważne, ale musi stać za tym wszystkim działanie, bo bez akcji nie ma reakcji.

    ReplyDelete
  26. Ja równiez się z tym zgadzam, mając pozytywne nastawienie, wierząc w coś, mamy większe szanse że dana rzecz nam się uda, jeśli natomiast od początku jesteśmy źle nastawieni, to automatycznie mamy mniejsze szanse :)

    ReplyDelete
  27. Nie czytałam tej książki. Ale cytat pokazuje, że jest ona motywująca.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cytaty są bardzo intrygujące i z pewnością zachęcają do tego, by sięgnąć po tę lekturę!
    PS. Bajeczne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  29. ale piękne zdjęcia ;)

    pozdrawiam ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia <3
    Twój post bardzo mnie zaciekawił tą książką, że muszę koniecznie ją przeczytać :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Prześliczne zdjęcia :)
    + wspaniały blog, super piszesz :)
    Tymczasem zapraszam Cię na bloga Po Prostu Disney - link Mój blog Po Prostu Disney .
    Znajdziesz tu:Najświeższe informacje ze świata gwiazd,przedpremierowe opisy nowych filmów i seriali,recenzje, DIY,quizy, konkursy I wiele innych...! Zajrzyj i się przekonaj! :-D Zachęcam do obserwacji by być z nami na bieżąco!
    Czekamy na Ciebie!
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Książka wydaje się być ciekawa! Bardzo fajnie myśli :)
    Super zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Może i ja kiedyś ją przeczytam :) Cudownie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo podobają mi się cytaty z książki i się absolutnie z nimi zgadzam. Zachęciłaś mnie do przeczytania!
    Śliczne zdjęcia.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Przeczytałam wszytsko,ale bardzo cię przepraszam, nic z tego nie pamiętam,bo tak bardzo mi się spodobały zdjęcia że się nie mogłam skupić ;)
    Cały czas bym je mogła oglądać !
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajnie to napisałaś, w ogóle te cytaty tak świetnie mi tu pasują i do tego świetna przejrzystość bloga ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Cytaty świetne, ale wyglądają pięknie i profesjonalnie :))

    Mój blog♥

    ReplyDelete
  39. Świetne cytaty! Książki nie czytałam, ale zdecydowanie zapisuję ją na liście do przeczytania!:)

    ReplyDelete
  40. Cudowny post ze wspaniałymi zdjęciami! Cytaty trafiają do odbiorcy, tak jak i cały wpis:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. O, ta książka wydaje się być świetna. Chyba sobie poczytam :3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ciekawa książka, lubię takie, które dają do myślenia :)
    Śliczne zdjęcia :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Książka na pewno musi być świetna! :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  44. Bardzo ciekawy wpis. To właśnie tak jest. Sami programujemy swoją rzeczywistość. Pozdrawiam
    http://jbsios79.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Przepiękne zdjęcia! :O
    http://arampampam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Piękne zdjęcia :)
    Co do pozytywneogo myślenia, na pewno się staram, ale niestety na pozytywne rzeczy w życiu trzeba sobie po prostu zapracować :)

    Pozdrowionka
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/
    http://blog.smiley-project.pl/

    ReplyDelete
  48. szukam jakiś książek godnych polecenia, chyba się na nią zdecyduję, bo te cytaty strasznie mnie do niej przekonały :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Muszę ja mojej mamie powiedzieć żeby mi taką książkę kupiła :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Fenomenalne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz,
    z góry dziękuję :*

    ReplyDelete
  51. Nawet nie słyszałam o tej książce.. Widzę że warto ją przeczytać, koniecznie poszukam w księgarniach!

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    ReplyDelete
  52. świetny pot i design bloga ~!
    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    ReplyDelete
  53. Nie słyszałam o niej. Muszę nadrobić zaległość ;)

    ReplyDelete
  54. Chyba kiedyś słyszałam o niej :D
    zapraszam na swojego bloga dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  55. Cudowne myśli i cytaty. uwielbiam takie książki, koniecznie muszę po tę sięgnąć.
    Świetny ootd, ślicznie wyglądasz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  56. Świetny post ,świetne cytaty i świetne zdjęcia - podoba mi się!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  57. Będę musiała przeczytać kiedyś tą książkę, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Książka zapowiada się ciekawie, może się skuszę :) Śliczne zdjęcia

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetna stylizacja

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡