Sunday, November 1, 2015

Halloween

Zdania co do Halloween są podzielone. Osobiście uważam, że to "święto" nie jest niczym złym. No chyba, że ktoś zaczyna bawić się w wywoływanie duchów. Samo przebieranie się i zbieranie cukierków sprawia dużo radości, więc czemu by tego nie robić. Oczywiście to moje zdanie.
Sama chciałabym obchodzić Halloween, niestety w Polsce się tego nie obchodzi. Jednak postanowiłam pomalować sobie twarz i zrobić parę zdjęć, które zresztą możecie obejrzeć w dzisiejszym poście. Myślę, że makijaż wyszedł mi nie najgorzej więc nie jest źle, haha. Niestety po zrobieniu zdjęć musiałam go zmyć bo chociażby wyjście przed dom było spotkaniem z dziwnymi nieuniknionymi spojrzeniami innych osób. 
Obchodzicie Halloween? Czy może uważacie, że nie powinno się tego robić?
Blog Oli - KLIK

Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

85 comments:

  1. Śliczna charakteryzacja ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam takie samo zdanie co do Halloween, zwłaszcza, że parę naście minut temu dodałam bardzo podobny post, haha ;)
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  3. Nie mam nic przeciwko, dopóki jest to zabawa. Ja nie świętuję, ale skoro sprawia to komuś przyjemność, to czemu nie.
    BOX OF FASHION-klik

    ReplyDelete
  4. Halloween to dobra zabawa. Niestety w Polsce większość osób tak nie uważa i ciężko jest wyjść w jakiejś charakteryzacji na dwór bez dziwnych spojrzeń. Śliczny makijaż :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że w Polsce nie jest to aż tak popularne. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja nie widzę w halloween nic złego pod warunkiem, że tak jak wspomniałaś kończy się to na cukierkach, a nie wywoływaniu duchów. Jest to świetna zabawa, mimo, że w tym roku nie brałam w niej udziału :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. cudowne zdjęcia oraz makijaż!

    murawskasara.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mam identyczne zdanie co do Hallowen!:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Interesujący makijaż :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mi również to święto jakoś nie przeszkadza i naprawdę nie mogę się doczekać kiedy Halloween faktycznie przyjmie się w Polsce :) Genialne zdjęcia i makijaż!
    Arleta!

    ReplyDelete
  12. Bardzo chciałabym aby u nas przyjęło się Halloween, bo bardzo lubię to "święto" ;)
    A notka świetna!

    aliszja36.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dla mnie halloween to zwykła zabawa, jeżeli ktoś nie czci szatana. Halloween nie jest niczym złym, a jak cieszy :D Fajny sposób na zabicie nudy. Świetne zdjęcia kochana :*
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  14. Oli makijaż jest bardziej w moim guście, wow ♥
    Cudowne zdjęcia. Ja się nie bawię w Halloween, ale chciałabym :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  15. Jej świetny makijaż i cała sceneria!
    Super post! Gratulacje :)
    Maybemimi - klik♥

    ReplyDelete
  16. Nie uważam halloween za nic złego, sama ''obchodzę'' jeśli tak to można nazwać, po prostu dobrze się bawię z przyjaciółmi i tyle :)

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  18. Jak dla mnie Halloween to fajna okazja do zabawy. Masz świetny makijaż!! Serio światowy poziom :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Halloween i nie mam nic przeciwko temu :D Nie obchodzę go, bo zbytnio nie mam gdzie i z kim, świetny make-up :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne ! *.* U mnie również sesja Halloween'owa, zapraszam :) -> http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja nie obchodzę Halloween, ale też nie mam nic przeciwko. Świetnie wyglądałyście! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Nie obchodzę tego święta. Ciekawy makijaż :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. też mam taką bluzkę ;d ładny makijąż halloweenowy :D
    Pozdrawiam :)
    NOWY POST - klik!
    KONKURS - klik!

    ReplyDelete
  24. Świetny makijaż ! ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Twoj makijaż jest iście halloweenowy, natomiast koleżanki słodki i łagodny :)
    Uważam, że Halloween to świetna zabawa i strasznie żałuję, że w Polsce się jeszcze nie przyjął : c

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/10/strong-colour-of-lips.html

    ReplyDelete
  26. Sama jakoś szczególnie nie obchodzę tego "święta" i nie mam nic przeciwko dopóki traktuje się to jako zabawę a nie święto. Poza tym jestem raczej zdania, że to co Amerykańskie niech pozostanie Amerykańskie (to oczywiście tyczy się też innych krajów) :)

    ReplyDelete
  27. Świetne makijaże, i ten pierwszy, i ten drugi ^^ Ja osobiście, w tym roku chodziłam zbierać cukierki :D Jednak tego święta nie obchodzę :)!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  28. Makijaż wyszedł Ci ślicznie, również chciałabym, żeby u nas obchodziło się Halloween :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Zdjęcia naprawdę piękne! ♥♥♥ Ja to uznaję tylko i wyłącznie jako zabawę. Jednak nie jestem za wywoływaniem duchów czy bawieniem się w takiego typu gry. Ale przebieranie i proszenie o cukierki jest oki :D :).
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Uwazam, ze halloween to glownie zabawa, choc sama go nie obchodze. Ale powinno tez sie szanowac zdanie innych ludzi, tym bardziej mieszkajac w katolickim kraju. :)

    Pozdrawiam, Ania :)
    Zapraszam na "pamiętnik" z Toronto - http://pandaoverseas.com/

    ReplyDelete
  31. Cóż, ja nigdy nie obchodziłam Halloween, gdyż jestem katolliczką, ale uważam, że przebranie sie i wyjscie na imprezę to fajna sprawa ;))

    Czy mogłabyś kliknąc w link w ostatnim poście? byłabym wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mimo, że jestem chrześcijanką, to uwielbiam Halloween! Osobiście nie widzę nic w tym złego, to fajna okazja do zabawy i poprzebierania się :) PS Ekstra makijaż!
    natforart

    ReplyDelete
  33. amazing! follow on gfc?
    http://therunwhy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Nie mam nic przeciwko halloween, ale go nie obchodzę. Śliczne zdjęcia kochana!
    matany-blog.blogspot.com
    Z góry dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!

    ReplyDelete
  35. Osobiście uważam że halloween to nic złego, aczkolwiek w Polsce nie jest to tolerowane jakoś specjalnie. Z roku na rok to się zmienia i mi się to bardzo podoba. Przecież nie wchodzimy jakos w swieto zmarłych z butami...to też jest jakaś forma zabawy.
    W przyszłym roku planuję wyjechać do USA więc nie mogę się doczekać poznania tej tradycji i prawdziwego święta halloween :)


    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  36. wow, super wygląd :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  37. Ja też nie mam nic przeciwko Halloween :D Super Wam wyszły makijaże! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetny post. Super się czyta. Bardzo ładny makijaż. Ja osobiście uwielbiam Halloween, klimat, piękne dekoracje, dzieci chodzące od domu do domu w przebraniach, nie rozumiem oburzenia niektórych, ale wiadomo, każdy ma swoje zdanie :)
    Zapraszam do mnie, po długim czasie wracam do bloggera. Zajrzysz ? :)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Fenomenalny make up !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja osobiście uwielbiam halloween, a z makijaży uwielbiam sugarskull :) tobie wyszedł świetnie, i ten kotek makeup też cudny. Na pewno odwiedzę jej bloga, a twój już obserwuję!

    ♥świat uczennicy♥

    ReplyDelete
  41. Dla mnie Halloween to forma zabawy :) Masz świetne spodnie, gdzie kupiłaś ?
    Zapraszam na świątecznego bloga! http://saswieta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Jaki fajny makijaż, w ogóle śliczne zdjęcia wyszły :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. druga charakteryzacja jest świetna *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. 1. zdjecie najlepsze!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Genialne zdjęcia! :) Bardzo ładny makijaż :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. cudowne zdjęcia i makijaż! :)
    http://misswerka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo super makijaz!
    ja tego dnia nie obchodzę - według mnie go nie ma ;)


    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  48. Mam identyczne zdanie na temat Halloween ;) Cudowny makijaż!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  49. Mega charakteryzacja! Ja w tym i w poprzednim roku organizowałam halloween party. :)
    Super zabawa!

    CRAZYTUSIABLOG

    ReplyDelete
  50. śliczne zdjęcia <3
    obserwuje
    zapraszam http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Cudowny miałaś makijaż, wygląda na praco chłonny :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja Halloween traktuję jako zabawę i też nic do tego nie mam, jeśli nie dochodzi do rzeczy typu właśnie wywoływanie duchów:) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  53. Ja obchodzę Halloween, traktując to jako zabawę, chociaż niektórzy ludzie, biorą to tak na poważnie, że aż się człowiek zniechęca...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Super zdjęcia, mega jest ten makijaż|!
    Ja obchodzę Halloween- jak dla mnie to fajna okazja dla zabawy w innym klimacie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Uważam, że w halloween nie ma nic złego, podobają mi się te upiorne makijaże, przebrania, nocki z horrorami i rozdawanie dzieciom cukierków ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  56. Halloween mnie nie parzy ani nie ziębi:) Nie mam nic do ludzi obchodzących to święto, sama sobie darowałam, bo jednak myślę, że jestem już ciut za stara... 16 lat to tak wiele, hah :D Oczywiście żartuję, nie miałam w tym roku czasu a szkoda :c Może w następnym roku uda mi się odbić...

    Zdjęcia genialne, świetnie na nich wychodzisz, a makijaż wyglądający naprawdę profesjonalnie:)

    Skye Zapraszam do czytania i komentowania! Jedna opinia, która znaczy dla mnie naprawdę wiele :))

    ReplyDelete
  57. Niezły makijaż do codziennego stroju i można iść na Halloween, na dodatek bez konieczności inwestowania w kostium. Bardzo dobry wpis.

    Świat oczami nastolatka - blog o wszystkim, głównie o motywacji. KLIKNIJ MNIE!

    ReplyDelete
  58. Świetny makijaż! ^-^
    Ja jednak nie obchodzę takiego czegoś, jak halloween. ;)
    BLOG

    ReplyDelete
  59. Ja również byłam sugar skull na halloween. Uważam, że jako impreza tematyczna może być, ale jednak Polska ma swoje tradycje, kulturę dlatego bardziej wolę obchodzić Wszystkich Świętych.
    Klik, mój blog
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  60. Bardzo śliczne zdjęcia i ja obchodzę halloween bo myśle że to fajan zabawa !
    karen-en1.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ale super stylizacje, ładne malowidła na twarzy:)
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :)*TUTAJ*

    ReplyDelete
  62. Świetny makijaż! Zdjęcia super jakości.:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  63. Byłam dużo gorzej pomalowana w sensie, że mocniej i upiorniej tak wyszłam z domu na imprezę i chodziłam tak po tesco :D

    ReplyDelete
  64. Zgadzamy się z tobą , żeby to obchodzić ale bez przesady :) Może wpadniesz ?

    claudiaandnadia.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. ŚWIETNA sesja, zapraszam do mnie: http://veronikamigdal.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Osobiście uwielbiam halloween. Gdy byłam w Polsce, jeszcze rok temu szłyśmy z koleżankami zbierać cukierki. Teraz niestety nie mogę obchodzić go teraz. Świetny makijaż!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  68. Super charakteryzacje, mi osobiście podoba się to, że w Halloween można się przeprać i pomalować, skoro jest okazja to czemu by nie?
    Zapraszam >> http://youaresobeauty.blogspot.com

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡