Sunday, November 22, 2015

Great day

Wczoraj (w sobotę) razem z siostrą pojechałyśmy do Olsztyna. Głównym punktem tej wycieczki było kino. Od razu było pewne na co idziemy. Mianowicie "Igrzyska śmierci: Kosogłos cz. 2". Muszę wam napisać, że jestem zakochana w tej części. Jeszcze rok temu nie chciałam obejrzeć żadnej bo wydawało mi się, że ten film jest "głupi". Jednak siostra cioteczna mnie do tego przekonała i po obejrzeniu jednej części nałogowo oglądałam dwie kolejne. Trzeba obejrzeć aby ocenić.
Do osób, które zastanawiają się czy pójść na to do kina, zdecydowanie polecam! Ja osobiście jestem zakochana w całej serii. Szkoda tylko, że jest to już ostatnia część igrzysk. No ale przejdźmy dalej. Po seansie nie mogło się obejść bez zakupów! Nie kupiłam dużo rzeczy, ale ze wszystkich jestem zadowolona. W galerii przez te dekorację czuć było atmosferę świąt, przez co jeszcze bardziej nie mogę się ich doczekać. Podsumowując, wyjazd był bardzo udany. Sporo nagrywałam na snapchacie, więc jeśli chcecie i jeszcze się załapiecie to dodawajcie! -
julczi58


Tu mnie znajdziecie:
Snapchat: julczi58
Ask: @lusialuskablog
Instagram: @julitaxjulia

75 comments:

  1. Widziałam co nieco na snapchacie. :D Te jelonki są boskie. Książek nie czytałam, widziałam tylko 2 części bodajże. Ta jest jakaś nowa?

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    ReplyDelete
  2. To dobrze, że film Ci się podobał!
    Śliczne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Muszę koniecznie wybrać się na Igrzyska.. :)

    CocktailDress

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie świąteczne klimaty w galeriach! A co do filmu, to ja nie wiem nawet czy oglądałam część poprzednią :D Jakoś się pogubiłam, ile tych części było.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja na Kosogłosa idę za tydzień w sobotę :3 juz sie nie moge doczekac!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kocham Igrzyska i również wybiorę się na tę część! :) Uwielbiam gdy sklepy, ulice są przystrojone w świąteczne ozdoby, ślicznie to wygląda.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja tam samo na początku nie byłam przekonana do Igrzysk, ale po obejrzeniu zupełnie zmieniłam zdanie!
    Super, że pojechałaś na film, zakupy i miło spędziłaś czas:) Świetne zdjęcia!


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  8. To świetnie, że wyjazd się udał! Niestety jeszcze nie miałam okazji pojechać na ostatnią część ;)

    Pozdrawiam,
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dobrze, że film sie podobał! Ja akurat nie przepadam za tym ;))

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  10. też mam zamiar obejrzec wszytskie części :)
    http://olivixx.blogspot.com/2015/11/przetrwanie-jesieni.html

    ReplyDelete
  11. Wczoraj byłam w kinie na Igrzyskach, film świetny. Też żałuję, że to już koniec :(
    Świetne zdjęcia

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Właśnie muszę się jak najszybciej wybrać do kina na to :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świąteczny klimat ^^ Mam igrzyska na dvd. Uwielbiam ten film, ale na najnowszej części jeszcze nie byłam.

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdjęcia !
    http://photogirl02.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zdjęcia są śliczne! Ja 2 dni temu obejrzałam pierwszą część igrzysk i film bardzo mi się spodobał. Oglądałam go dopiero teraz, bo miałam takie samo zdanie jak ty ana początku, że jest po prostu głupi, ale się myliłam! Możliwe, że wybiorę się na 2 część do kina :D Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  16. Chyba też muszę się wybrać do kina, bo dawno nie byłam! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  17. Dawno nie byłam w kinie .. muszę się wybrać haha ^^
    Na pewno się świetnie bawiłaś!

    MATANY-BLOG.BLOGSPOT.COM - NOWY POST! - klik

    ReplyDelete
  18. Zapraszam do mnie http://naataliasasor.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tak wyczerpujący komentarz :))

      Delete
  19. Ale świetne są te takie świąteczne ozdoby wiszące :) Bardzo fajny post taki na luzie :)

    all-pastel-world.blogspot.com ♥ KLIK ♥

    ReplyDelete
  20. W mojej ulubionej galerii powoli robią dekorację. Mi Igrzyska się spodobały, ale finał wyobrażałam sobie lepszy :/
    a byłam na nich w premierę :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  21. Ja właśnie zamierzam się wybrać na ten film. :3
    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Przepiękne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nie oglądałam właśnie tego filmu, muszę kiedyś się skusić :p
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  25. Nie mogę się doczekać obejrzeć tą częśc, bo poprzednie były świetne!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Musze w koncu obejrzec Igrzyska <3 Jejku jakie cudne ozdoby w tym centrum! *-*

    Versjada

    ReplyDelete
  27. Ja chcę iśc do kina na "Listy do M 2" oraz "Kosogłos 2" :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Oglądałam Igrzyska lecz nie tę najnowszą część :) Lubię ten film ogólnie i mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć ostatnią część. Planuję jeszcze zobaczyć Listy do M 2.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  29. Ja nie orzepadam za tego typu filmami, u mnie w galerii jescze nie ma tych świątecznych dekoracji i nie czuję świątecznej atmosfery :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Też byłam na tym filmie wczoraj i nie żałuję :D Pozdrawiam :* i zapraszam na bloga http://mylifeformylife93.blogspot.com/


    ReplyDelete
  31. Ja jeszcze nie miałam okazji widzieć tego filmu, ale koniecznie muszę go oglądnąć! Cieszę się, że miło spędziłaś dzień :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  32. Wszystko wyczekuje już świąt :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/11/informations-inspirations.html

    ReplyDelete
  33. Świetnie, że tak dobrze spędziłaś dzień :) Super zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  34. Także byłam wczoraj w kinie i również jestem w nim zakochana! Cały czas niemalże ciarki przechodziły po moich plecach, od początku do końca został utrzymany nastrój niebezpieczeństwa. Normalnie się bałam!
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    ReplyDelete
  35. Hm... no ja również mam taki pogląd, jak Ty na początku. Że ten film jest troszkę głupi, ale skoro twoje zdanie tak się odmieniło, to może spróbuję!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja nawet 1 cz. nie widziałam, ale może się kiedyś skuszę :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Muszę się koniecznie wybrać na ten film :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  38. Czytałam wszystkie części oraz oglądałam i tak jak nie lubię tego rodzaju książek i filmów tak ten pokochałam :)


    milka-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jakie piękne zdjęcia, tez sie wybieram na to do kina :)

    ReplyDelete
  40. Ja byłam na maratonie Igrzysk, jak dla mnie była to najsmutniejsza część, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jeśli chodzi o dekoracje w galerii warmińskiej to również je uwielbiam, co roku są śliczne! *-* Ja tego filmu nie obejrzałam żadnej części, jakoś nie wydaje mi się on ciekawy. Ale fajnie, że spędziłaś miło niedzielę :)
    Mój blog-kliik

    ReplyDelete
  42. Też koniecznie muszę obejrzeć tą część :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. masz racje, najpierw trzeba obejrzec zanim sie oceni. Ja tak mialam kolezanka mi mowila musisz obejrzec Prison Brake ale jakos nie interesowalo mnie to i ostatnio zaczelam ogladac i przestac nie moge haha :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  44. Nie jestem przekonana co do tego filmu, bardzo kiedyś mnie irytowało jak każdy o nim mówił, a ja nie wiedziałam o co chodzi, ale może jednak go w przyszłości obejrzę :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. a ja tego nigdy nie oglądałam
    http://16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja oglądałam 1 część igrzysk, i bardzo mi się podobało, na tą ostatnią miałam jechać z rodzicami wczoraj do kina ale nie wyszło :/
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja na Igrzyska jadę w niedziele ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  48. Na kosogłosa niestety się nie wybrałam ;/
    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    ReplyDelete
  49. Ślicznie tu :)))

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładny i estetyczny blog :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Na igrzyskach byłam wczoraj i niestety trochę mnie zawiodły. Książka niesamowicie pobudziła moją wyobraźnię, tak że wyobraziłam sobie niektóre sceny tak detalicznie, że byłam zaskoczona, że na filmie przedstawiono je inaczej. W każdym razie uważam, że jeśli ktoś nie przeczytał książki to nie zna przynajmniej połowy cudownych uczuć i wiadomości jakie miała nam do przekazania Suzanne:)

    alqxx - klik!

    ReplyDelete
  52. Jak ja uwielbiam wszelkie galerie w świątecznym okresie. Piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Od dawna miałam chęć rozpoczęcia całych Igrzysk Śmierci i odkąd weszły do kina postanowiłam w końcu obejrzeć pierwszą część . Dlatego teraz muszę przyznać racje, że całe igrzyska są wspaniałe! Przymierzam się teraz do reszty części, miałam nawet jechać na maraton, szkoda, że nie wyszło ;/

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  54. kochamy ten okres świąteczny w sklepach, tylko naszym zdaniem za wszesnie się zaczyna! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  55. Świetny post!
    http://karciaxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. ja byłam na calym maratonie i nie zaluje :D/Karolina


    ReplyDelete
  57. Uwielbiam wszystkie części Igrzysk Śmierci <3

    ReplyDelete
  58. Widzę, ze fajnie spędziłaś dzień :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  59. bardzo ładne zdjęcia, nie miałam jeszcze okazji oglądać tego filmu :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  60. Genialny post :* Super fotki :3
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Jejć jak świątecznie! *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia, rzeczywiście dużo tych dekoracji świątecznych. Średnio lubię kiedy już w listopadzie zaczynają je wszystkie wystawiać, niby nie możemy się doczekać i już czujemy tą atmosferę.., a w święta wszystko będzie tak samo i tak właściwie ich nie odczujemy.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  63. A ja się nie mogę przekonać do Igrzysk Śmierci.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  64. piękne zdjęcia <3

    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Przepiękny i przejrzysty blog ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Uwielbiam ten nastrój! Już niedługo święta!
    MELA BLOG ♥

    ReplyDelete
  67. nigdy nie byłam w Olsztynie, mam troszkę za daleko :/
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  68. Ja ogólnie lubię treść i historie igrzysk śmierci, ciekawa jestem tej nowej części :)
    The balance of my life

    ReplyDelete
  69. Piękne zdjęcia <3
    Moge zapytac skad masz szablon?

    Zapraszam <3 :D
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Byłam tez na kosoglosie w kinie jednak mi ta czesc sie aż tak nie podoba :/ moj blog

    ReplyDelete

°Podoba ci się mój blog? ZAOBSERWUJ, aby być na bieżąco! :D
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)

Dziękuję za każdy komentarz! ♥♡